- Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #109678 üzenetére
"akkor nem vásárolt be vele ismerősöm"
Egy olyan motorba kb bármilyen olaj jó lehet, meg merem kockáztatni sűrű cserével még a teszkós is
"legközelebb én is valami spéci olajjal támadok szerintem."
Ahogy bizonyos autóknál a magasabb oktánszámú benzin, úgy a méregdrága "spéci" olajjal sem nyújt többet az autó.
De ezt nagyon szépen kifejtette Over
Give them hell Ukraine!
-
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #109688 üzenetére
Annyira én sem merültem bele a témába mert onnantól hogy full szintetikus az olaj és tudja ezt a kettő szabványt (VW 504.00/507.00) konszernen belül nem kell "jobb" olaj átlag felhasználásra. [link]
"kis guglizással van találat full syntheticre és semi syntheticre is."
Ahogy a gumigyártók úgy az olaj gyártók is mindig változtatnak a keveréken.
Give them hell Ukraine!
-
-
-
-
válasz DeFranco #109724 üzenetére
"amúgy az tisztázva lett már, hogy a 18-as helyett 20-as felni az átmérőnövekedéssel is jár, "
szerk: marmint nem, nem lett definialva, szoval teljesen jogos a meglatasod (arra bologattam,javitottam a jelet)
--
peresitesnek par esetben van ertelme, de a stabilitas nagy temponal / hataron vett kanyarokban lehet kevesbe fontos, mint jobban pattogjon a kocsi az uthibakon.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Bigemperor
senior tag
válasz DeFranco #109752 üzenetére
Szerintem meg normális tömegközlekedés nélkül ez nem kivitelezhető és mivel még Csudipesten sem tekinthető ez überfaxán megoldottnak, nagyjából erről csak álmodni lehet. Vidéken (még nagyobb városokban is) ennél még jóval botrányosabb a helyzet, de valóban ez lenne a jó megoldás. De ne akarjunk sokat, az nem volna illő ehun.
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #109752 üzenetére
Egy faja villanyautóval én ellennék csak amíg pl japán,kínai meg kb mindegyik veri a f*szát a villanyautójára és közben szénerőművekkel állítják elő a naftát akkor szerintem kár is bármin agyalni melyik a károsabb. Meg ugye amíg van kőolaj már pedig akad még bőven addig senkit se fog érdekelni ez a megoldás Mindegy más téma de még mindig azon vagyok ha a korábbi 4 hengeres blokkokat korszerűsítenék még ha csökkenne is a cm3 akkor is szerintem kevesebbe kerülne mint sem a nulláról új motort fejleszteni hogy az euro 6 -7-8 csiliárd elvárásoknak megfeleljen. Ha a mazdának megy akkor gondolom a többieknek is csak ugye egy mazda 3 mondjuk a szívó 1.6 val még akkor is járkálni fog az utakon boldogan amikor ezek a rakéta csoda 3 hengeres turbós csodák már 3 motor generálon túl vannak és 6 ik turbót eszik meg
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #109919 üzenetére
Nagyon joo, veegre
Lesz amugy oratekergetes ezutan is az tuti....csak sokkal kisebb mertekben. Külföldröl behozott kocsikkal mi van? Ez hazai rendszer csak nem? Legnagyobb gondot a honositott kocsik jelentik ilyen teren...mod: mondjuk ott lekerdezhetö a gyartotol elvileg, külföldi kocsinal is. Igy meglesz az oraallas, mielött eltünik a radarrol, a Magyar tengerben uana meg a hazai rendszer vezeti ha jol latom
Tök igazad van egyebkent amiket irtal, de azert igy a kep sokkal tisztabb. Most pl örül a nep, hogy hu de jo csak 99.900 km van a dizel/tsi moorban, kevesebb, mint 100k, tehat jo, megveszem...valojaban 250k es veget jarja a kettöstömegü, turbo....azert nem mind1, hogy keszülsz
Idövel tsikröl is kiderül, mennyit birnak, mikor miket kell cserelni es ez azert sokat szamit hasznaltauto vasarlaskor
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz DeFranco #109919 üzenetére
Ahogy declare is írta, többet fogunk megtudni a motorok valós futásteljesítményéről, kevesebb lesz a beszart a szarfosh dízel pedig 170e km-t mutat az óra (ami a valóságban lehet vagy 600e km) vélemény.
De persze az lenne az igazi ha ezentúl csak úgy lehetne honosítani ha a külföldről behozott autók eredeti óraállása is bekerülne a rendszerbe.
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #110213 üzenetére
én dehogy De a tesó 2 misit adók érte aztán oda viszed 8-an körbe állnak és jön a hagyd itt 500ezerért vagy egy vesével kevesebb lesz nem biztos hogy jó opció Persze ennyire nem durva ott is tuti van normális de az ilyen híd alatt nyúlhálós kerítéses mobil wc-s konténeres "autószalon" nem hiszem hogy nyerő.
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #111055 üzenetére
kéne egy ilyen tényleg+ bólogatós blöki hátulra
(#111057) roberto211 : 195 magas de nekem a lábam hosszú vagy gnóm vagyok tök se tudja nekem a nyakamba volt mindig amikor vezettem Majdnem minden autóba csutkára tolom hátra az ülést mert úgy kényelmes a lábamnak. pl az a4 -be ha bnőmvezet táncolni lehet mögötte ha én akkor max 1 db a4-es lap fér be
[ Szerkesztve ]
-
-
426os
őstag
válasz DeFranco #111075 üzenetére
Egy bizonyos mértékig egyébként a szülő is jobban jár, ha támogatja kicsit a gyereke autó projectjét. Nem kell nagy összegekre gondolni természetesen (néha egy kis üa. hozzájárulás, esetleg első évi biztosítás stb). A lényeg, hogy addig sem a családi járgányt hajtja szét, nem azon éli ki magát, hajtja üveghangon stb. Ha meg nincs családi autó, akkor azért. Néha biztosan igénybe fogják venni pl egy-egy nagyobb bevásárlásnál. Persze ez az eszmefuttatás feltételezi, hogy anyagilag többnyire rendben legyen a család.
.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #111081 üzenetére
Hat nekem ugy tunik mindenki allit, meg elkepzelhetetlennek tartja ezt a scenariot, azert dobtam be ... elhiszem, hogy te sem adnal, de most konkretan nem velemenyt cserelni akartam, csak ravilagitani, hogy en eleg sok peldat latok erre, szoval ne alljunk mar ugy hozza, hogy kijelentjuk hatdeugysemtudjafenntartani, pont.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #111084 üzenetére
Ha kaptal gyerekkent taviranyitos autot, akkor azt mondta anyad tessek mostmar oldd meg, nem veszunk bele elemet neked, oldd meg? De anya nincs fizetesem mert gyerek vagyok, nem tudok bele elemet venni ... vesznek bele elemet nyilvan. Ostoba mod tonkrebasztad, vettek neked ujat? Nyilvan nem, hulye voltal tanuld meg, szetbasztad ennyi.
Auto ugyanez, csak a nagysagrend mas. Olajcsere kell, eves szerviz kell, gumi kell, kifizetjuk plane a csalad is hasznalja. Ostoba voltal arokba borultal a haverokkal, osszetorted, dolgozzal es csinaltass meg magadnak vagy vegyel ujat a sajat penzbol vagy ij ...[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz DeFranco #111084 üzenetére
Én anno annyi hozzájárulást kaptam (nagyszülőktől), hogy kifizették a jogsit, aztán a kezdeti tapasztalatokat én is trabin szereztem (azóta értékelek is minden autót, amin van fék ). Majd úgy alakult, hogy nem igazán volt se családi, se saját kocsi, de ismerve az akkori magamat (és látva kb mindenkit, aki velem egykorú) az a tapasztalatom, hogy az első önálló km-ek alatt azért néha mindenki vadult kicsit, akármennyire is értelmes, normális gyerek volt. Biztos van, aki a kezdetek óta mindig megfontoltan és nyugdíjas tempóban vezet, de szerintem nem ez a leginkább jellemző. Fiatalság, bolondság, ahogy szokták mondani Mondjuk az hozzátartozik azért az igazsághoz, hogy egyre drágább lesz autót fenntartani, szóval tényleg kell mérlegelni mielőtt bárki bármibe is beleugrik, ezt nem tagadom.
.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #111094 üzenetére
"de nem az, hogy akkor itt a tütü
fiam, heti egy tankolásod van a számlánkra, meg küldd
át a csekkeket meg a szervízszámlát."Miert, ha az a penz sehonnan nem hianyzik mi ezzel a baj? En nem sajnalnam hogy kirandulni, cimboralni jarjon, en palyaberletet is vennek neki, ha a hungaroringen van kedve hajtani. Ha belefer es leszarom azt az osszeget, nem mindegy? Nagy erteku dolog ... kinek mi a nagy ertek, azert azt is erzed, aki jo csaladban el nem havi ezer forintot kap zsebpenznek. Ertem en nekunk ez nagy erteku dolog hogy hu sajat auto meg hu tele kell tankolni, de a tele kell tankolni az az eljutsz a-bol b-be vegso soron kicsit dragabb kiadasban mint a bkv ... ha telik heinekenre mert leszarod azt a plusz par forintot te se kobanyait iszol. Ha telik benzinre te se mavval jaratod a gyereked hogy szopjon, hadd tanulja meg .. fog o szopni mashol.
-
trassher
addikt
válasz DeFranco #111097 üzenetére
Édesapám is elvből nem támogatta az autókázásomat aztán szépen lassan rájött hogy mennyivel könnyebb így neki is. 18 évesen szalagavatós pénzemből kihoztam a suzukit a garázsból, megcsináltam amit kellett és használtam. Először még nem tetszett neki aztán mikor érdekes módon nem neki kellett elmenni nagybevásárolni mindjárt nem volt semmi probléma. Vagy ha épp elkeveri a telefonszámláját és be kell fizetni a szolgáltatónál de neki nincs ideje/módja mert dolgoznia kell. Ha javítani kellett az autót akkor ha volt pénzem megcsináltattam, ha nem volt annyi akkor szépen félreraktam és utána jött a szervíz. Ha sürgős volt a javítás akkor szüleim adtak rá pénzt. 6 év után a suzuki átvándorolt édesanyámhoz aki kapott egy patika autót 2 szett 1 szezonos nem gagyi gumival, szépen rendberakva. Nekem volt félretett pénzem és szüleim is támogatták a másik autó vásárlást és így vettem meg az opelt tavaly ősszel. Ja és három autónk van mivel apának mindig kell, anya azzal jár munkába én pedig az enyémmel egyetemre. Jön pénz abból hogy viszek magammal embereket + másból is. Nem olcsóbb mint a vonat de jobb mint 100 km-en IC helyjeggyel 2 kocsi közt állva utazni a -20 fokban. Karbantartok három autót, sajátomat a saját pénzemből, másik kettőn amit itthon meglehet csinálni megcsinálom én. Ha nem tudom akkor viszem szerelőhöz. Mindketten eü-ben dolgoznak, nekik nem jár le 4-kor a munkaidő hogy utána csak úgy szaladgáljanak szerelőhöz, gumishoz, etc. Nem csak fekete meg fehér van.
Redmi Note 7
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #111097 üzenetére
Az elvekkel teljesen egyetertek, de ott nalam az auto se egy ilyen kobevesett dolog hogy az nem vagy arra nem .... az is csak egy ilyen relativ dolog, mondom helyzetfuggo az is, mi innen igy latjuk mas mashonnan meg mashogy, onnan lehet eltunik ez a kituntetett statusza. Az elveket ertem, minden mas szerintem relativ korulotte ...
-
roberto211
őstag
válasz DeFranco #111169 üzenetére
De gondolom nem egyedül megy az anyuka hanem aki kérdezte vele megy.
Ha meg ő se megy vele akkor vigyen magával egy ismerős autoszerelot fizesse ki neki az óráját és majd akkor az autószerelő atnezi. Nem kell túlkombinalni egészet.
Amúgy a megane ha nem a bontóból állították fel akkor egy megbizható szerethető auto tud lenni.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz DeFranco #111169 üzenetére
Pedig lózung ide vagy oda, ez a módja. Az hogy itt nem tudnak olyat mondani amiért normális körülmények között mesterembert fizetsz, nem az ittlévők hibája, hanem az internetre a mindencsodahelyeként tekintőké. Természetes hogy mindenki mindenhez ért (nem) a név és arctalan internet világában, de illik tudni hogy mit és meddig vegyünk komolyan az ajánlásokból. Kicsit nehezen elképzelhető hogy pl az Audi tervező mérnökei itt lógnak a pH-n Persze ha én mondtam hogy márkaszerviz-pöcsétes papír akkor hülye voltam
A mesterember ajánlás és/vagy olcsó alkatrész beszerzési forrás nem megosztása meg nemzeti sajátosság(#111179) Declare : reméltem h nem érted félre amit írtam. Arra gondoltam csak hogy az én szememben túl sok az áldozat a félelmek oltárán és csak egyszer élek. Nem iszok alkoholt, nem kurvázok mostanság a pc-re sem költök marad az autóm. És az őzike nekem már kiugrott elém egyszer: ha nagyon törik megcsináltatom, nem akarok talánokkal törődni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz DeFranco #111185 üzenetére
Bazi nagy +1. Vannak olyan dolgok, amit ki lehet szűrni, de a mechanikába nem látsz bele. Lehet csökkenteni a kockázatot, de leginkább azzal, hogy ismert előéletű autót veszel, amiről tudod, hogy nem volt gombóccá törve és nem volt vele sok probléma. De ugye utóbbi se garancia arra, hogy nem nálad fog elfáradni minden, és ezért nem az eladónak a bárcabűvölő anyukáját kell emleget i, hanemelfogadni, hogy ez ilyen sport. Nekem is volt olyan autóm, amivel semmi bajom nem volt, a következő tulaj meg kéthetente járt vele szervizbe, a váltótól kezdve minden szétdőlt benne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #111185 üzenetére
Olyanról hallottatok, hogy átvizsgálás márkaszervizben? Beviszed, kifizeted, ha nem jó a gép, buktad az átvizsgálás árát. Nem rakéta tudomány, és nem hiszem, hogy nem lehet ellenőrizni egy autó általános állapotát. A motorba ők sem látnak bele, de sok mindent ki lehet zárni. Akár gyerekes anyukák is megtehetik.
Ha úgy indul az ember autót venni, hogy lehúzásátverésazegész, akkor az.
ezért szoktam tanácsolni, hogy aki nem ért hozzá, az nézesse meg olyannal, akinek ez a dolga. Igen, senki nem dolgozik ingyen, ezt le kell nyelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #111185 üzenetére
Ha nem ilyen számomra exotikus állatokat válogatnának a kedves urak, akkor kapnának típushibákat, meg útmutatást, gyakori hibákat és hasonló jó tanácsokat.
Bár valakinek ez sem segít, mert bár 200x leírtam, hogy pl. a 2.0 TDIPD nem jó választás, 201x is valaki bekérdezi a véleményeket. Nem keresnek, nem olvasnak, csak a csodát várják, és néha 10 jótanács ellenében akkor is megveszik szerelemből és fikázzák, mennyire rossz. Szóval a vevők is hibásak.
A mésik véglet, hogy 1000x leírtam, hogy a 1.9PD jó, de akkor is akad, aki zsigerből megmondja, hogy szar, mer azt hallotta. Ennyi erővel bármelyikre rámondhatnánk hogy rossz, mert láttam már olyat, ami elromlott.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs