-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
DeFranco #90531 üzenetére
Vahj miért írtam hogy kulturálatlan volt? Nem biztos hogy minden helyzetben ilyen. Hibázott, nem kell tőle kocsit venni. De azt gondolom Te is elismered hogy ha a megélhetésed érdekében nyújtott szolgáltatást minden esetben le alkudják mondván hogy hülyebuzinepper paraszt ne rajtam élősködj, Te is idegbeteg lennél
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #90551 üzenetére
Ha visszaolvasol lathatod hogy nincs pontos meres
Nem letezik, mert valaki szerint valamelyik modszer biztos hogy szar.
Legutobb egy hete felvetettem hogy telitankolos modszerrel kellene mernem. Aztan jottek paran es elmagyarztak mert nem jo mert szar, es hogy a kijelzesfigyelo mert jobb... Most meg ugyanezt hallom csak forditva. Most epp azt ajanljak hogy megis a telitankos modszer a jo.. Komolyan mondom vissza lehet keresni, most volt par napja.
Az meg mar regi story hogy a fedelzeti comp se mer pontosan...
Ergo a sprintmonitorral se megyek semmire mert oda is userek rakjak fel az eredmenyeiket kitudja milyen hiteles hiteltelen modszerrel merve..Egyebkebt 10-15% tevedes belefer. Nagysagrend erdekel csak nem a tizedpontos eredmeny.
@ kornelka:
Akkor ennyi?
Szarjam le szerinted is? Oke en hiszek neked, csak eddig itt mindenki odavolteg vissza a premium uzemanyagokert...
De ha tenyleg nincs semmi pozitiv hatassal a motorra akkor lesz...rom persze.
10k km vagy 1 eves olajcsere periodus alap. Amelyiket elobb eleri.Am nem tudom hogy lehetne pontosan merni de az emlitett vita kapcsan nem sikerult dulore jutni
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #90555 üzenetére
"Ha visszaolvasok, láthatom, hogy mindenki azt ír amit akar. Attól még hogy nyomtatott betűvel van írva nem biztos hogy igaz."
Egyetértek veled és igazad van. Csak ugye én úgy álltam hozzá, hogy én abszolút nem értek ezekhez a dolgokhoz. Itt meg "szakértők" vannak. Autómániások. Ezért gondoltam, hogy hülyeséget itt biztos nem beszél senki. És ezt nem szarkasztikusan értettem, hanem teljesen komolyan.
Aztán most meg csak pislogok.
A legutóbbi téma pont úgy jött, hogy én hoztam fel miszerint telitankos módszerrel kellene mérnem... Teletankolom -> megyek 100km-t majd újrateletankolom. És a kiírt mennyiség lesz a 100km-es fogyasztásom. Erre jött a repost, hogy ez nem jó. Mert az első kattanásig mérni nem pontos meg miegymás... és hogy azt nézzem mikor jelez ki a tank, merthogy az mindig ugyanott jelez.
Most meg az ellenkezőjét hallom és tényleg csak pislogok hogy most mivan...De ez a prémiumbenzines dolog is tök meglepő. Mintha azt mondaná valaki mégse forog a Föld.
De én tényleg nem tudom megítélni mi az igazság. Csak a júzerek tapasztalatára és "szakértelmére" hagyatkozhatok..
Szal ha azt mondjátok szarjam telibe a prémium benzint akkor úgy teszek. Nem hobbiból csinálom, azt hittem jót tesz a gépnek, de ha nem akkor a fene se akar drágábban tankolni. -
-
Dany007
veterán
válasz
DeFranco #90560 üzenetére
Jólvanna. Naív vagyok tudom.
Amúgy visszakerestem. Innen kezdődik az egész: [link]
Ahogy olvasom magam, pont azzal kezdtem, hogy kornelka-nak adtam igazat a módszerrel kapcsolatban..
És baszki tényleg giigz volt az.Látom ti már itt úgy ismeritek egymást mint a tenyereteket...
Egyébként neked is benzines van és te eléggé igényes vagy az autóra. Akkor te is 95-öst tankolsz? Azt mondod hagyjam a fenébe az egészet?
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #90599 üzenetére
HI!
tesekmindai a uszerfalroljecsapok logtak v. estleg egesz meleg volt???
udv
neduddki
mod: Qru: semmi gond a motul a5vel, ugys ehajtod annyira:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
#42667776
törölt tag
válasz
DeFranco #91118 üzenetére
És neked ebben mi nem volt érthető? Vissza kéne olvasni, nem csak leragadni a 2*7km-nél
"A cél, amire használnám: havonta 2x 700km-es út, nem pályán, illetve napi szinten városba, reggel-este meló-haza kb 2x7km, illetve városban szaladgálni.
Fontos lenne a nagy csomagtér(legalább 350-400 liter), mert a havi 2x hosszú úton megrakom cuccal."
-
#42667776
törölt tag
válasz
DeFranco #91128 üzenetére
Nem írtam, hogy ez kell! És összességében én sem lépnék visszafele évjáratban, sőt az 1-2 liter megtakarításért sem cserélném le az autót ha nincs vele gond, de ez is belefért az igényekbe.
Attól meg, hogy egy autó öreg, még nem kell, hogy megbízhatatlan legyen, de ez mér egy másik kérdés.... -
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #91134 üzenetére
befejeztem.
ha én bizonyítani akarok valamit, akkor linkelek forrást.
a fogyasztásaimat se azért jegyzem a spritmonitoron, mert unatkozok, hanem hogy tudjam, hogy mennyit költöttem benzinre.
a többi fejben van, de azért az összes tankolást nehéz lenne megjegyezni
priust is azért fogok venni, mert bármi hasonló méretűnél jobban fogyaszt -
muratomi1
senior tag
válasz
DeFranco #91190 üzenetére
Biztosan klímásat veszek. A többiekre is kell gondolnom
Úgysem érdekel igazán mennyit eszik de az ismerősömnek is pont ilyen 1.2es motorral szerelt típusa van ahol tényleg 5.5 fogyaszt országúton. A 6.3s városi fogyasztás se sok és ha nem éri el a 9et klímával az egy álom lesz.
Szerk:
Úgy hogy nem biztos hogy az alapot venném meg.[ Szerkesztve ]
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #91217 üzenetére
elhiszem, hogy egyetemen ezt tanították, de hidd el, hogy összefügg.
sz*rni fog bele nagyot, hisz napról napra kell élnie, hiszen az alapvető szükségleteiért harcol.
egy példa. -
atos19881101
senior tag
válasz
DeFranco #91217 üzenetére
Persze értem ezt a megközelítést is. Jogos, hogy kell a minőség ellenőrzés stb. Viszont fenn tartom azt, hogy minőségi munkát egy ember megfelelő ellenértékért végez. Csak egy egyszerű kérdés. Te pl minimálbérért minden egyes idegen autón átnéznél és leszervizelnél mindent? Szerintem nem. ... Mivel tudnád, hogy ha átnézed és minőségileg javítod, neked akkor sem lesz jobb azzal ellentétben, ha csak megcsinálod és kész.
Szerk.:
Igazad van. Minőség ellenőrzés, illetve megfelelő bérezés kellene. Ameddig ez nincs, addig sztem ne várjunk csodát.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Kornel
veterán
válasz
DeFranco #91223 üzenetére
tényleg az utolsó, mert nagyon off, de nem érted a lényeget.
lehet, hogy ellenőrzik, és nem csinálja meg, elküldik, jön a következő, azt is elküldik, ez egy ördögi kör.
azt mondják erre, hogy ennyiért nincs jobb.
és igaz is.
ahogy mindenhol, a minőséget a munkaerőben is meg kell fizetni.mod: nem csak a márkaszervizesekről van szó, hanem általában véve a munkavállalókról.
ha minimálbért kap, akkor kilopja az olajat, meg az alkatrészt, hogy megéljen.
ez van, és ez is lesz.
gyökeres változások kellenének, mind a bérezésbe, mind a munkaminőségbe, és a számon kérhetőségbe is.
szvsz kilopja az olajat, 1 év letöltendő.
de előbb mást kell rendezni.(#91226) DeFranco: szerintem egyről beszélünk, csak más megközelítésből.
a lényeg, hogy gyökeres változásokra lenne szükség.[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz
DeFranco #91223 üzenetére
Ez már nagyon OFF
Én azt mondom akkor is, hogy minimálbérért ne várjunk csodát. És ugye a szakszervizek szerelői szerintem nem keresnek vagyonokat.
Az előző hozzászólásodhoz még annyit. Egy tésztagyár során meg lehet azt tenni, hogy ha az ember nem teljesít megfelelően, akkor kiteszik és másnap ott van helyette egy másik. De ahol elvárt egy bizonyos szakmai hozzáértés illetve tudás is, ott azért nem teszik ki szvsz olyan könnyedén az embert. Szerintem egy márkaszervizben elvárt a típus azonos vizsga stb. Az meg nem minden 2. embernek van meg szerintem. Bár lehet tévedek ... igaz vannak pék "autószerelők" is.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz
DeFranco #91235 üzenetére
Uram Isten! Ezek a kijelentéseid megvilágították hogy miért mondtál nem-et látatlanba az ajánlatomra
És sajnos '96 óta így-úgy meglévő vállalkozói tapasztalatom szöges ellentétben van az általad mondottakkal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
ReSeTer
senior tag
válasz
DeFranco #91242 üzenetére
A magyarokat egyetlen dologgal lehet igazán motiválni, és az a pénz. Lehet, hogy egy németet vagy franciát lehet azzal motiválni, hogy "megbecsülnek, tisztesség" meg ilyen baromságokkal, de egy ilyen szegény országban, ahol az alapvető életszükségletekért dolgoznak az emberek, ez a legjobb eszköz arra, hogy normálisan elvégezze a munkáját.
Sőt, ami igazán motiválhatja, az az, hogy megígérik neki, hogy ha továbbra is jól dolgozik, még több lehet a fizetése. És ezt persze be is kell tartani.
-
Melack
veterán
-
válasz
DeFranco #91399 üzenetére
És persze hogy audi
Én meg nem csodálkozhatok ha leköpnek.
neduddki: igaz, de megint azt kell mondanom h pl a koreai gyártók nagyon jó minőséget produkálnak a közép szegmensben is! De már az A4 és Golf is nagyon jó minőségérzetet ad.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pitu
aktív tag
válasz
DeFranco #91393 üzenetére
Már csak a kombi volt meg. Német papírjai voltak, amiből kiderült hogy nem 2006-os, hanem 2004-es (mivel eddig gyártották az I-es fókát).
Az ajtók alja csúnyán rohadt, illetve a hátsó sárvédőknél is látszott felületi rozsda. A csomagtérajtó teteje már puklis volt a rozsdától. Egyelőre nézelődök tovább sajna )':Köszönöm az alapos leírást! Jó lesz legközelebb.
-
EQMontoya
veterán
válasz
DeFranco #91505 üzenetére
Egyetértek annyiban, hogy nyilván hibás az előzést végrehajtó is, csupán azt próbáltam leírni, hogy szerintem a másik fél kellően túlreagálta és rossz döntést hozott. Még ha neccesnek is érzi, inkább finom fék + motorfék, hogy ne a falba csapja a kocsit...
Same rules apply!
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeFranco #91505 üzenetére
Pánikhelyzetben ha szembeelőznek, átrántod a másik sávba a kormányt? Főleg úgy, h egyértelműen látod, az előző autó épp egy kamiont előz, ami mögötted is jön szóval ha az előzőt nem is, a kamiont tuti telibekapnád?
Szerintem teljesen evidens, h egy általános közlekedési szituációban, ahol az út mindkét felén van menekülőútvonal (értsd nincs szalagkorlát, enyhe árok, netán szélesebb a padka) jobbra húzódik / rántja el a kormányt az ember. Persze sok múlik a rutinon, helyzetfelismerésen, de továbbra is úgy gondolom h indokolatlan volt a pánikolás és rosszul cselekedett h berántotta balra, eleve szalagkorlát volt az út ezen szakaszán és ugyanúgy egy kamion jött szembe 2.-ként. Padka viszont jelen helyzetben bőven elegendő menekülési teret jelentett volna valós pánikhelyzetben, de ismétlem, szerintem ez közel sem volt az."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Topic
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Háztartási gépek
- iPhone topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Futás, futópályák
- Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
- Medence topik
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó