-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
kinek mi a katyu
ex-munkatarsam kepes volt a 18.ker Méta utcán is szlalomozni
mert fuuu, es o vigyaz az autorana most aki szokott arra jarni, az tudja hogy pont nincs azzal az uttal semmi baj, csak felesleges esz jatszas volt a reszerol, annal sokkal-sokkal szarabb utak is vannak
akinek meg 5-6 vagy tobb evente nem fer bele egy lengokar csak stabszilent kormanyosszekoto csere az jarjon BKV-val
en ugyanis nem kerulgetek ki minden uthibat, de 9 eve amiota nalam van a Putto iden tavasszal lett kicserelve csak a lengokar meg a kormanyosszekoto elol
es akkoris meg csak a bal oldali volt szar, de kicsereltettem a jobbat is, lengescsillapitok meg kb 6 eve, es semmi bajuktöbb drón kell ;P
-
Kornel
veterán
motor sokat bír, ha rendesen cserélték az olajat, vezérlést nem kell cserélni, mert láncos, a gyár szerint motor élettartamig jó, váltóval voltak gondok, szerintem azt kell tüzetesebben megnézni. váltóolajat megnézném mindenképp, hogy tiszta-e, 45 ezrenként kell cserélni, erre rá is lehet kérdezni, ha fogalmuk sincs róla, akkor felejtős, mert ha le van cserélve rendszeresen, akkor is meghalhat a váltó, anélkül meg biztos.
-
Kornel
veterán
nekem volt swift2-m egy évig, igaz újan vettem, tehát sokat nem amortizálódott, de a futómű bírja magyar utakat, toronygumi(esetleg csapágy) szokott kimenni, kutyacsont is, de ezek inkább 100k km felett jelentkeznek, és nem egy vagyon cserélni ezeket. kasznival sok gond nincs, volt egy visszahívás az első szériát érintette, valahol hátul befolyt a víz és rohadhatott.
a lényeg, hogy lehetőleg tulajdonostól vedd, aki ha el tudja mondani, esetleg igazolni tudja, hogy mit cserélt, az már jó pont, de ha fogalma sincs róla, hogy volt ilyen visszahívás, meg hogy a váltóolajat biza cserélni kell, illetve csak annyit hajtogat, hogy ebbe csak tankolni kell, mást nem, akkor felejtős, mert bár tényleg kis szervizigényű kocsi, de törődni ezzel is kell. -
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
azert a castrol jo, nagyin jo:- )
mit szolnal egyijjenhez?udv
neduddki
p.s. ugy tunik tanatam meg1 acea08as 10w40es olajt kivancis vagyok ki akad meg ra;- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
azért nézd meg azt a gumit, lehet szálszakadásos, azt bármikor összeszedhetted. ha elfordításra nem ráz, akkor szerintem nem valószínű, hogy az, de elég triviál megnézni, veszíteni nem veszítesz vele. belső oldalt is nézd meg.
@peterkeT: "Nem mellesleg annak ellenére, hogy nyaralós hét, meg hét közepi ünnep, egész kellemesen csalódtam a magyar autópályában, meglehetősen kulturáltan lehetett közlekedni - igaz, nem is volt igazán nagy forgalom, meg renegeteg volt a külföldi rendszámos autó."
Valamit fejlődik a közlekedési kultúra, előzékenyebbek a gyalogosokkal (na ugyan miért? szörprájz szörprájz, mert belengették, hogy nagyon büntetik... ennyit a trafis nemzethalált vízionálókról), indexre gyakrabban engednek kanyarodni, besorolni, pályán meg némileg lassul a tempó (ez mondjuk szvsz. a takarékoskodás miatt van) és ezzel kevesebb a belemenés, tolás, kacsázás is.
A külföldi rendszámokkal viszont ellentétes a tapasztalatom, 10-ből 8 paraszt külföldi rendszámos, német, osztrák, román, szlovák esetleg orosz rendszámmal.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Nekem a teljes geometria állítás volt 6k és 40 perc, uh ránézni tuti nem kér 1-2k-nál többet.
(#91154) muratomi1: nekem nem 1.2 volt, uh nem biztos h releváns, de fábia 1.4 mpi volt. Ott a klímával 10 liter + volt a városi fogyasztásom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Amivel használod! A futóműves akkor is meg tudja mondani ha gond van.
(#91162) muratomi1 : a teljesség kedvéért megint hangsúlyoznom kell h MPI motoros volt tehát nem 16v! Én ráadásul sok rövid távot toltam vele általában nem is magamban. A 130 Le pd nagyon jó kis fabia ám
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Jaded #154567 üzenetére
Szia
Ha megveszed, akkor mehet is hajtókarcsapágy cserére – karter le, motort nem kell bontani, alkatrészekkel + olajcserével együtt kb 25-30 ezres tétel –, ez egy kényes pontja a motornak, visszahívás is volt belőle. Útmutató
2 hete vettünk egyet egy barátomnak, az 1.6 benzin. Most vezettem először ilyet, azt leszámítva, hogy fura az üléspozíció (nekem), egész korrekt autó vezethetőségileg.
Adásvételiből indigósat adnak papírboltban, vagy nyomtathatsz otthon simát a google-ben rákeresve autó adásvételire. Az átírás 66050ft lesz.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jaded #154567 üzenetére
olajcsere, meg ha jot akarsz akkor egy hajtokar-fotengely csapagysor csere nem art neki, foleg ha "betartottak" a 20k-s eloirast olajcserere... ami neha volt 25-30k km is vkiknel, akkor meg mar eleve az olajkarterben is lehet olyan lerakodas, hogy ihajcsuhaj
nem egy osszeg es egy max masfel ora alatt megvan a csereje ennek
utana nálad mar 8-10k km kent oil CS, es nem kell emiatt aggodnitöbb drón kell ;P
-
-
-
-
őstag
válasz Jaded #173552 üzenetére
hát én akkor nem vesztegetném az időmet rá, max megkérdezném telefonon hogy egyáltalán adják-e annyiért amit te gondolsz
csak feleslegesen rabolod a saját és az eladó idejét is megtekintéssel
az ilyen papa autók, pláne egy focus vagy elmegy azonnal, akár ismerősi körben, vagy ilyen drágán hirdetikegyébként én nem tudom miylen az autó, de adott esetben egy 300+ ezret futott lelakott verdát nem érdemes egy nagyon megkímélt papa autóval összehasonlítani (ha tényleg oylan állapotban van, amire így 88 ezer km es futás alapján gondolok)
szerk: azt a 400 ezer ft különbözetet pillanatok alatt rá lehet locsolni egy szutyokra
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
gzbotii
veterán
válasz Jaded #173552 üzenetére
Szerintem 1.1 millió rengeteg érte...Akármilyen szép állapotban is van, sokat állt + idős autó. Ha két év múlva vagy bármikor el akarod adni, szerintem 400at se adnak érte.
Sok lerúgott ezekből 3-500ért megy simán, nehéz lesz árában elpasszolni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
máyköl
veterán
válasz Jaded #173552 üzenetére
"én maximum 700-at adnék érte, de azt is sokkalom."
Akkor miért nem a 800 ezres Focusokat nézed?
Nem bántásból, de ha 1,1milliós autóra valaki odajönne, és azt mondaná hogy 600k, nagyon gyorsan viszlátot intenék, mert bemondani majdnem a hirdetett ár felét nem kis szemtelenség, függetlenül attól hogy nem ér 1,1 -et. -
Core2duo6600
veterán
válasz Jaded #173550 üzenetére
Nem hinném, hogy sok gondod lesz vele.
Vétel után azonnal vezérműszij csere, de ezt amúgy is érdemes megcsinálni, bármilyen kocsinál, hogy tiszta lappal induljon.
Nekünk van egy kombi 360 000 el, de lehet többel, nem én használom, így nem tudom pontosan mennyi van benne, szintén egy 1.4 es, különösebb gond nem volt vele.Mostmár ilyen futással vannak indítási nehézségek, kiváltképp, ha félmeleg a motor, de ez nálad nyilván még nem lesz.
Futóműve legendás, nem escort ugyan, de még mindig jó.
Arra készülj fel, hogy eszi az első égőket, mivel az elejétől távol van maga az égő, így nem kap hűtést a menetszéltől jóformán.
Kedvelt cégautó volt a típus, így megbizhatónak mondanám.(#173578) emvy
Ez így van, behozta neked a diesel lét, mivel ilyen keveset mész ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-