-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #91582 üzenetére
Ez nem kifejezetten neked szól. Nem csak te előzöl "ha jönnek szembe", hanem az is aki viszont vadbarom módon megy bele a vállalhatatlanba is, feltételezve, hogy úgy is a többiek rántják el a kormányt.
A szembejövő meg több okból nem tudhatja, te melyik típus vagy (nem ismeri az autód képességeit, nem tudja felmérni a te és az előzött közötti sebességkülönbséget, nem tudja előre, hogy akit előzöl elkezd-e szívózni, vagy elősegíti az előzésedet, és nem tudja vadbarom-e vagy) így hát inkább "jelez".
Tudom, hogy nem csak erről a szituról van szó, de erre történetesen van reális magyarázat. Inkább ez, mint hogy utólag az árokban mondogassa, hogy "azt hittem, hogy befér".
-
DeFranco
nagyúr
Túlpörögtél, higgadj le, ezt most túltolod.
mellesleg lefordítom akkor a villogást: "menj a k.va anyádba te k.csög takarodj vissza a sávodba"
felesleges ezt kisarkítani versenypilótákba oltott terminátorokra, én is mondhatnám erre, hogy az a tapasztalatom, hogy ha ilyen történik, akkor azt nem gyakorlott profi vezető csinálja, hanem türelmetlen faszparaszt audis-bmws-mercis-kisterhes akinek az az egy k.va nagy szerencséje van, hogy látják rajta, hogy ez nem fog lehúzódni mert egy barom, és inkább elengedi a többi. én ezt látom.
de nem mondom, hogy ez a helyzet, mert ez ugyanilyen sarkítás lenne, csak érdemes felmutatni, hogy van ilyen is, olyan is, és egy szűk előzés esetén nem kell személyes sértésnek venni a villogást, mert nem feltétlenül a te személyednek szól, hanem a töke tele van az illetőnek vele, hogy állandóan a faszparasztok miatt kell neki menteni a saját életét.
szerk: az egy dolog, hogy lököstől lökösig igazad van, de többen vagyunk az úton, eltérő képességekkel, kell egy kis beleérzés és empátia a tűrhető határon belül, és a necces előzésnél villogás a tűrhetőségen belül van. nem lehet mindenki olyan jó sofőr, mint itt páran, van aki gyengébb, jobban fél okkal vagy ok nélkül, együtt kell közlekedni. máshogy nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Igen, végül is be is vághatna elé keresztben, majd kiszállva elmagyarázhatná neki élő szóban, hogy legyen kedves legközelebb körültekintőbben megválasztani az előzéshez alkalmas körülményeket, mert ezzel indokolatlanul veszélyhelyzetet okozhat. Érthető, hogy nagyon siet a nagyon fontos programjára, de más is szeretne hazaérni.
Ez például sokkal életszerűbb szituáció, valóban.
Vagy hogy mindig a gyengébb kutya húzódik le, "ezek" meg mehetnek, mert csak pozitív visszacsatolást kapnak.
Esetleg járhat még mindenki alvázas pickuppal, ez is egy megoldás, aztán lehet büntetni egy szögvasból hegesztett dögráccsal.
Értem, hogy mit mondasz, és felteszem, hogy a saját szempontodból igazad van, de nem csak te vagy az úton, és nem csak te előzöl "szűken". És a mazsola meg villog, mert mást nem tud tenni, de valahogy jelezné már a másiknak, hogy ha már úgy is siet, ugorjon haza kistestvért csinálni magának.
-
DeFranco
nagyúr
válasz kovacsroli #91826 üzenetére
ki csinalta es hogy jott ossze?
-
DeFranco
nagyúr
válasz CactuS #91828 üzenetére
a rendőr fóka az az mk2?
nekem mk1 van, az elvileg nem isofixes, legalább is az én felszereltségem tutira nem, de ott van a furat a padlólemezen, a gyári mk2 isofix csereszabatos vele, egy csillagcsavarhúzóval gyári miniőségben beépíthető. leírást elolvasva kb. egy óra alatt. az isofix 6k cromaxban kedvezmény nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #91882 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy hányszor volt már olyan, hogy durván félrevezetett valakit csak azért, mert szentül hiszi a farokságokat amit hallott/olvasott/kitalált. Mással meg objektív tényként közli, aki meg nem rezidens, el is hisz neki, mert annyira magabiztosan állítja.
És nem csak itt csinálja, gumisban is rezidens, de láttam már suzukiban is szakérteni nem is egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Declare #91980 üzenetére
Olvasatomban erröl szol egy prohardveres topic . Mindenki leirja a velemenyet es tapasztalatat.
Ok, csak tudod ezt ő objektív tényként állítja be, sőt fel van háborodva ha valaki megkérdőjelezi és simán félrevezeti a kérdezőt, aki feltételezné, hogy van a másikban annyi jóindulat, hogy nem vezeti félre csak azért, hogy elmondhassa magáról hogy ő milyen kurva okos és mennyire ért mindenhez.
Belepofázik mindenbe a legkisebb tudás nélkül.
Személy szerint nekem kiszabottul kinyílik a bicska a zsebemben az ilyen szemét takony kibic viselkedéstől, persze hogy semmi nem drága neki a más kárán, aztán meg vonogatja a vállát, hogy de hát mindannyian csak ámátőrök vagyunk nem? Hát be lehet kapni a harci "azt"... Ez nem más mint szar szemét szándékos károkozás.
A trollkodás, meg hogy hülyét csinál magából egy dolog, azzal senkinek sem árt, de ezért ütni tudnék.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Declare #91988 üzenetére
Nem kifejezetten.
"Amugy meg az ember a sajat velemenyet mindig szent es serthetetlen dologkent allitja be, hisz azt tapasztalta"
Az én szememben kifejezett erény, és emellett az érettség és intelligencia jele, ha valaki ismeri a saját korlátait, és még a legszentebb meggyőződéséről sem hiszi azt, hogy megdönthetetlen objektív igazság.
Ez a baj amúgy, hogy minél többet tud valaki annál bizonytalanabb a saját igazában (mert annál többet tud arról, hogy mennyire sokoldalú és viszonylagos a dolog amit vizsgál), az egybites sötét prosztó meg nem zavartatja magát ilyenekkel, amit ő gondol az úgy van, aki meg nem ért egyet az köcsög.
-
DeFranco
nagyúr
Minősíted te magadat, nem kell ehhez nekem hozzátenni semmit, és főleg nem tartozom feléd elszámolással, hogy mit és miért mondok, itt van minden feketén fehéren aki akar utánajár, sem szándékom sem időm nincs neked magyarázkodni.
Fölényeskedj nyugodtan, attól még az én életem nem lesz kevésbé kellemes. De a tiéd sem lesz jobb egy fél fokkal sem.
-
DeFranco
nagyúr
két kérdés:
kikanyarodáskor, vagy olyan esetben amikor nem álltok meg, de számottevően lelassultok, milyen sebességben folytatjátok az utat? ha kettesben engedem fel a kuplungot, akkor 1-1,1k körül indul a fordulat, ami annyira azért nem jó. ilyenkor vissza kell pakolgatni egyesbe? nekem anno még úgy magyarázták, hogy ha mozog az autó, akkor kettes vagy felfele, és a váltó sem szereti a mozgás közben egyesbe rakást, egyértelműen nehezebben veszi be, mint a többi fokozatot visszaváltásnál.
kanyarodósávban, vagy olyan esetben ha a sávkiosztás egyértelművé teszi az irányváltást, kell-e illetve szabad-e használni az irányjelzőt?
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #92499 üzenetére
a "megfelelő" és a "legjobb" között pont egy faroknyi különbség van
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #92566 üzenetére
Általánosságban egyetértek veled, de én úgy látom a videón, hogy amikor még épp a felezővonalon (pontosabban a középső szigeten) belül volt az autó, már elég közel volt a motoros ahhoz, hogy észrevegye, és felmérje a sebességét.
Gondolom akkor már a kereszteződésbe figyelt, hogy onnan jön-e veszély.
Szerencsétlen volt, nem vette észre, lehet én is benéztem volna, mert másfelé nézek akkor, de észrevehette volna.
-
DeFranco
nagyúr
Nemigen. Gondolom ott is él a kresz szabály mi szerint a sebességet úgy kell megválasztani, hogy az a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
...és a kereszteződésben életszerű szituáció, hogy kikanyarodnak eléd.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ha féktávon belül szabálytalanul eléd hajtanak, akkor nem tudsz mit tenni
A féktáv nem adott dolog, hanem a sebességeddel arányos (a fékek, gumik stb. állapotától most tekintsünk el). Mi következik ebből? Ha szabálytalanul eléd hajtanak és nem tudsz megállni (mert hosszabb a féktávod) akkor az idézett kresz szabályt megsértetted.
Én is tisztában vagyok vele, hogy ez nem minden esetben tartható, mert gyökkettővel mennénk akkor, de belátható, lassújeles kereszteződéshez közelítve rácsutkázni a gázt eléggé nem nevezhető véletlennek.
50-50. Nagyjából arányos szerintem is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz raczger #92667 üzenetére
1.6 os fókám van, és nem szoktam letagadni sem a hibáit, sem a fóka típushibáit soha. értelemszerűen próbálok utánajárni a motor meg a kocsi jellegzetességeinek, várható bugjainak, de ilyet még az életben nem hallottam volna, hogy a fóka bármelyik benzinmotorja akár csak hajlamos is lenne a hengerfejesedésre üzemszerű használat, és ésszerű olajcsereperiódus mellett.
ki merem jelenteni, hogy az ismerősöd minden valószínűség szerint téved.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Csaby25 #92695 üzenetére
focusnál ~80-90% országúttal nem tiporva nem pakolva 7 literrel számolj nagy átlagban, az reális. ha nem klímázol 40 fokban sem, akkor valamivel talán kevesebb.
6,5 az kb. akkor van, ha nem ül melletted senki és a téged megelőző teherautók légörvényén gyorsítasz fel 85-re, és azt tartod tökön-paszulyon át.
6 meg csak giigz képzeletében van meg a nem annyira precíz ismerősei fejében.
(heti 300-400 kilométert használjuk a fókát, ketten, hétvégente, 3x100-as etapokban, addig van benne város, amíg elhagyjuk, többi országút meg komótos (110) pálya. Ha pályán meghajtom (120-130), akkor 7 felett áll meg valamivel.)
@kornelka: mk1 fl 1.6 sedan fresh 2004
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
kompjuta szerint, vagy tankolással mérve? nettó országúton, vagy azért haza is megyünk vele, meg oda is érünk vele? 85-tel megyünk oppa tempomat style vagy megelőzzük a transportert?
persze, hogy be lehet vinni 6-ra, nekem mindenféle tervezett fogyasztáscsökkentő viselkedés nélkül 6,31 volt a legalacsonyabb fogyasztásom, de a nagy átlag elég egységes körülmények között (azonos útvonal közel azonos sebesség (persze ez függ a rendelkezésre álló időtől meg a hangulattól) közel azonos rakomány) vezetve mégis 6,96 az eddig megtett 18k+ kilométer alatt.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nem érek rá, csak trollkodni
este van privát-megválaszolási-idő
(na, szóval észben vagy tartva, de ez tényleg nem az a nap, amikor neki tudok ülni valaminek a fórumon, amihez kell 10 mp-nél többet tudatosan csinálni valamit)
@giigz: még egyszer kérdezem, téged sokszor megvertek az iskolában a többiek ugye?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #92813 üzenetére
hm... úgy láttam, hogy már elmentél a prius felé, de azért válaszolok
mennyiért mérnek egy ilyen normálisat?
hát, én 800 alatt biztos nem nézelődnék, tipikus válságautó jó ár-érték aránnyal, ami miatt viszonylag tudja tartani az árát. amikor én nézelődtem, tényleg nem nagyon volt értelmes millió alatt, most nem tudom mi a helyzet, de szerintem 900 körül, esetleg kicsit felette reális kifogni egy tényleg jó állapotút. ami alatta van arra szvsz. ráköltöd a különbözetet, vagy elfogadod, hogy "kicsit már fostosodik de még nem szár"
érdemes fl-et nézni, mit változtattak?
passz, [rvilike] szerintem jobban tudja, vagy a wiki, én a külső dolgokat ismerem meg, hogy belülről mit változtattak, az passz. annyit tudok, hogy javítani javítottak rontani nem rontottak rajta. fl előttiek már azért öregecskednek is rendesen, én csak utolsó gyártási évek környékén nézelődnék. egy 10 évesben még van 10 év, de akkor is....
az mondjuk elriaszt tőle, hogy eléggé rohadnak ezek is.
ez mostanában egy népszerű fud, de szerintem nem rohadnak jobban, mint egy másik márka. mindig hallok ilyeneket, hogy ez vagy az már pedig nem rohad 10 évesen sem, sehol sem, még ott sem, ahol már alapozó sincs, de - minden vonatkozó szaktudást nélkülözve - én ezt azért mindig inkább a wishful thinking kategóriába sorolom. 10 évesen szinte minden rohad már valahol legalább egy kicsit.
Jó, nyilván az enyém is "rohad", én látom, de amikor másnak megmutatom rend szerint kiröhögnek, hogy ne vicceljek már, ez még messze nem rohadás csak plezúr.
Konkrétan a focus esetén az a helyzet, hogy két ismert neuralgikus pont van, ahol hajlamosak a korrózióra: az egyik az első kerékív hátsó sarka, itt nem véd semmi a kőfelverődések ellen, így egy idő utál leveri a lakkot és elkezd korrodálni. Ugyanitt belülről a csapadékkal bevitt mocsok tud megállni, és csámcsogni a fémen. Takarítással, kezeléssel orvosolható.
Ezen kívül az ajtók alja, főleg az elsők, itt egy idő után tervszerű a rohadás, de ez látható, értékelhető, nekem most csinálták meg 5k/db áron. 10 év után kellett hozzányúlni, megállítani nem lehet csak lassítani, most 2-3 évig remélhetőleg nyugi van, aztán max. ismétel. Na ezt sem úgy kell elképzelni, hogy lerohad a kocsiról az ajtó, csak az alsó élen, a vízkivezető nyílásokon megáll a víz, és az alsó él belülről korrodál. Nem üt át, nem rohad fel, csiszol, kezel, kész. 4 ajtóból 1 volt necces, 1 közepesen necces, 1 picit necces és 1 szinte semennyire nem necces. Fotókat tudok mutatni.
Ezek a pontok a kényesek, egyebekben nem tudok korrózióról.
-
DeFranco
nagyúr
nem olvastam a cikket, általánosságban írok, de pont csikóséknak meg a komplett belsőséges bagázsnak nem hinnék el gyak. egy sort sem ha használtautó-fenntartásról írnának. fényévekre vannak a realitástól, valahol az üveghegyen túl a hacsiroku-szaröregbogár tengelyen, ahol valahogy mindig elmegy a kocsi milánóig lógó fékkel, valahogy mindig összejön 10 ember meg egy csápos emelő hétvégén túlórában grátisz, inkluzíve hegesztő kedvesuram, és valahogy mindig pont van haverbótban alkatrész és épp arra járó haver is, aki koordinátára viszi a cuccot, ha szétesik valami az út szélén.
régen ez nem volt ennyire transzparens, több volt a realitás és kevesebb ez a szőrös-olajos kendácsolós egymás szarán röhögés.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz focvis #92898 üzenetére
nem szívesség ez, hanem barter nekik megcsinálják te meg elolvasod a szaki nevét a cikkben, meg valahogy mindig ők kerülnek elő szakérteni -dokizni ha van valami, aztán ha bajod van, és jobb ötleted nincs, csak ráguglizol a cégre.
uram-bátyám marketing szinte mindenki jól jár@8th: ha lesz érkezésem elolvasom, persze
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
A két év előzetes mellé még minimum (de úgy is elintézik neki hogy ne legyen több) 4 év (max 7) a böriben.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Hú, hát ez nagy flamefészek
Szvsz ez nagyon relatív. Megölt több embert, gyakorlatilag szándékosan (részegen gyorshajtani viszonylag nehéz véletlenül), ezért van akinek a szemet szemért lenne csak a megfelelő, van aki szerint egy rossz döntésért sok elvenni élete legszebb-legerősebb 10%-át, különös tekintettel arra, hogy a gyerekei felcseperedéséből ezzel teljesen kimarad.
Nem tudom megítélni, hogy sok vagy kevés, de több mint vártam és nincs bennem az az érzés, hogy ezt a vagyoni helyzetének köszönhetően olcsón megúszhatta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen légkondit a lakásba?
- TCL LCD és LED TV-k
- Villanyszerelés
- Politika
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)