Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz dabadab #11229 üzenetére
dabadab,SaNyEe: a tekintélynek és a rokoni szálnak ehhez nincs köze. 80 éves, nem internet függő fajta. Mivel én csak informatikával és joggal foglalkozom, nem lett volna illő azt írni hogy én állítom. Viszont mivel a vélemények elkészítésében segítségére voltam, ha a mély fizikát, matematikát és statikát nem is tudom magaménak, az abban foglalt eredményekkel tisztában vagyok,és vonhatok le következtetéseket. Még ha az általam megfogalmazottak a praesumptio iuris alá esnek is, nem hiszem hogy a dabadab által hivatkozott tiszteletet félretéve kell megkérdőjelezni létező véleményeket és határozatokat. Természetesen soha sehol ne hangzott el tőlem, hogy más nem befolyásolja az autók töréstesztjét. Azt viszont még mindig tartom, hogy egy 2+ tonnás pickup vagy terepjáró könnyedén légypapírt csinál egy >1,5 tonnás járműből, ha túl gyorsan megy. Az meg igen is szőrszálhasogatás ha a kivételekre hivatkozva egy igazságügyi szakértő "kisinasát" és magát a véleményt kérdőjelezitek meg. Az már tényleg csak marginális, hogy -mint ahogy említettem volt- nem írtam sehol h a nagyobb autó nem sérül és a vezetője túléli-e.
Písz[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz zoo8800 #11276 üzenetére
Én meg egy mókussal küzdök doszt. Ahányszor lemegyünk Siófokra a nyaralóba, minden egyes este egy mókus a csomagtartótól indulva az autó orra felé hosszában végigjárja a kocsit. És a szélvédőn ( a sárnyomok alapján) seggen csúszik....csak 1x kapnám el....
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Felhívtam az NKH-t...kicsit megzavarodtak a matricás kérdéstől Kértek kis időt hogy utána nézzenek
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
NKH infó a karbon hatású matricához:
-nem lehet fényvisszaverő
-páros elemek vannak külön szabályozva (ajtók)
-ha kocsin keresztül megy, akkor a régi szabályozás szerint 5cm szélességet meghaladó csíkot be kell jegyeztetni. Az aktuális szabályozásban megszűnt az általam említett %-s meghatározás.
-amennyiben 5cm szélességet meghaladó, és az autó hosszán végigmenő ( nem oldalt hanem pölö motorház, tető, csomitartó) matrica kerül fel, akkor erősen javallt az NKH bázison vele megjelenni, ahol adnak egy tanúsítványt hogy nem fényvisszaverő meg ecet-mogyoró, amivel az okmányiroda bejegyezi a következőt: szín 1 : <alapszín>, szín 2: <matrica színe>, csíkos.Erősen javallt az NKH-s bázison egy egyeztetés a matricázás előtt. A fentiek csak a nem szolgáltató járművekre vonatkoznak ( tehát nem taxi, teherfuvaros miegymás)
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz ati012 #11310 üzenetére
Az NKH az előzetes1eztetést ingyijé mondta, a tanúsítvány kerül zsébe. A bejegyzés meg asszem 1800 ft. A baj ott kezdődhet ha a rendőr nem tudja színnel azonosítani lekérdezéskor a kocsit. Akkor berendelhetik a motorkocsit NKH vizsgálatra, plusz kaphatsz büntit.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
válasz Kornel #11356 üzenetére
Erre elmondom neked a választ. A magyar kkv-k többsége minimálbérre jelenti be az alkalmazottait. És ehhez biztosítja nekik a számukra kevesebb adóval terhelt költségtérítést, és kiküldetést. Ebben az esetben a munkásember kap 60800 ( illetve ez már változott) plusz az általa hozott üzemanyag számlák mennyiségének megfelelő zsét.
Őszintén: ha mindenki így csinálja és ezt mindenki tudja, akkor minek törjék magukat, hogy a legszegényebb és legjobban kizsákmányolt, valóban rászoruló pár ezer embert segítsék?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Kornel #11358 üzenetére
Akkor megint : a magyar KKV-k. Tehát nem multik. Barátom egy általam meg nem nevezett nagy egyetem professzorai által alapított kkv vezérigazgatója. Ennél a <10 embert foglalkoztató nonprofit intézménynél, milliárdok mozogna éves szinten. És vajon mennyi mindenki bejelentett bére? Na mennyi? És vajon miért van mindenkinek autója, még a legutolsó 24 órát irodában ülő programozónak is, aki 1 utcával arrébb lakik?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
válasz Kornel #11378 üzenetére
Hát akkor elmesélem hogy van behozós nepper ismerős. Nem lehet megmondani hogy mikor , v hogy egyáltalán volt-é tekerve az óra.Amikor hozzá kerül, leköti, mén szervizet csináltat ismerőssel, oszt amikor el akarja adni visszaköti órát és a következő szerviz már márkaszervizben van pecséttel.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz latyak17 #11417 üzenetére
regadó+ papírok( 12000 a forgalmi, 6 v 8k a törzskönyv)+ biztosítás+ vagyonszerzési illeték. A gond ott lehet, hogy regisztrációnál NKH-s vizsga van, ami szigorú.
A 16-s gumik drágák , de én a futóművet félteném elsősorban.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz latyak17 #11424 üzenetére
Eredet vizsga is van, hiszen a nevedre veszed az autót és használni akarod, aminek előfeltétele. Ha alkatrészként hozod be, akkor nem kell eredet vizsga.Az az igazság h kicsit később ( az elkövetkező hetekben) fogok tudni neked válaszolni, mert, most van folyamatban a főnököm kocsijának az itthoni forgalomba helyezése, és most a vámosoktól megy az NKH-hoz.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Ez necces. Ha nem tudod kétséget kizáróan bizonyítani akkor el kell fogadni.
Fogyasztóvédelem csak számlával. És ők csak határozatot hozhatnak, ami sajnos nem azonos egy jogerős ítélettel.
Per csak számlával és más "haver" szakértővel. Igazságügy szakértőt javallok, de tartok tőle hogy nem vállal el csak ha már folyamatban lévő perhez rendelik ki.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Turbolada II #11446 üzenetére
Ez mennyiben segít neki? A békéltető testület max felszólítja őket az eredeti állapot helyreállítására, de nem tud és nem fog peren kívül szakértőt fizetni. Márpedig nem hiszem, hogy lenne ISZ autós ügyben a irodájukban.
Legutoljára nekem 2 óra ingyenes, azaz általuk fizetett ügyvédi órát ajánlottak segítségül. ( Egy nokia e72-t nem tudtak-akartak megjavítani, amit 300€-ért vettem.)Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Turbolada II #11454 üzenetére
De neki elég az ott dolgozók szava hogy a kocsi hibátlanul hagyta el a szervizet, nem? Meg ha számlás volt, nem tudom elképzelni h nem volt egy munkalap amin az ügyfél aláírta a hibátlan kocsi átvételét. Erről meg kell kérdezni az érintettet.
Abból indulok ki hogy, az ügyféllel aláíratják a teljesítésigazolást: a munkalap alapján az általa kért munka maradéktalan elvégzését. Ezt meg bemondásra nem lehet megkérdőjelezni. Én kihagynám a testületet, bár igaz: a jóhiszeműséget csak erősíti.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Turbolada II #11456 üzenetére
Ez így van.Hiszen használta, és a használat következtében bekövetkezett meghibásodás miatt vitte szervizbe. Viszont ha az ügyfél aláírta, hogy elvégzett munkát, és működő autót vett át nincs miről beszélni. Ha az alkatrész amit kicseréltek működik és nem hibás, az ügyfél nehezen tudja bizonyítani hogy minden helyén volt amikor bevitte a kocsi.
Most nem ellened beszélek, csak arra azért fel kell készülni, hogy vmit bizonyítani nem olyan egyszerű-bármely fél részéről.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Turbolada II #11459 üzenetére
A Ptk valóban ezt mondja. De te sem állíthatod, hogy minden esetben ez valósul meg. Ugye létezik jóhiszeműség is. Márpedig ha az ügyfél elment a kocsival akár csak 50 métert hiba nélkül, utána már nehéz bizonyítani valami hibát, hacsak nem olyan alkatrész ment tönkre ami rossz mivoltában is megmarad, mint bizonyító erejű tény.
Azért abban remélem 1et értünk, hogy ennél több információ kellene az ügy helyes megítéléséhez.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Turbolada II #11461 üzenetére
Simán lehet. Ezért javallottam az elején hogy igazságügyi szakértőt kell keresni, Ő ad egy szakvéleményt, amit meg kell próbálni jótállási és/vagy szavatossági kategóriába elhelyezni. Legrosszabb esetben, meg ha a hiba közel azonos mint amivel odakerült a kocsi, v a mostani hiba megelőzése érdekében volt szervizen, akkor hibás teljesítés. Sajnos, a magyar ítélkezés sebessége eléggé kétségessé teszi, hogy megéri-e erre az útra terelni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Turbolada II #11464 üzenetére
Viszont nincsenek sokan mert fél évente vizsga(80k) ami miatt igen túlterheltek
Ha pert indítasz akkor nem árt ha be tudsz csengetni vmi írmagot a kasszába, különben nem nagyon fog elindulni semmi. Márpedig ez sem a kispénzűeket támogatja.
Apósom is fontolgatja h vissza adja a szakértői igazolványát. Többet költ a vizsgákra és továbbképzésre mint amint keres...Magyarország, 2012.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Vki látja a hibát amit én?
S-line...Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Turbolada II #11467 üzenetére
Az így néz ki a passatomban is. Viszont az 1-2 és 2-3 képeken rejtélyesen fel illetve eltűnik a gyári s-line hűtőrács jelzés
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Nordik #11476 üzenetére
Még vásárlás előtt érdemes (elsősorban dízelnél) meglepni az eladót váratlanul amikor valószínűleg hideg a motor és úgy beindítani. Szintén dízelnél egy kompresszió mérés. És mindenképpen nézd meg a hútővizet-fagyállót, nem -é keveredik benne valami csúnyaság.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz latyak17 #11485 üzenetére
A benzinest nem ismerem. A 75 v 70 (v mittomén, kérem kaccsolja ki) lovas dízel szereti a hengerfej tömítést, cserébe 5,5 literrel elmén.
Amit nagyon nézz meg, az a küszöb. Barátom vett egyet a fent említett csodából, és utána kis híján küszöb mentén csuklott össze mert meg volt rohadva nem kicsit.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen