-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Mágus2 #142660 üzenetére
Azok csak azok a "tervek" amiket szeretnék de sose valósul meg. Nem tudom hogy akkor nem jól írtam-e vagy a fogalmazásom volt a szar de a lényeg hogy nekem az a fontos hogy műszakilag jó legyen.
Mikor megvettem megnéztem hidd el. Akkor a motor szépen járt semmi baja nem volt, a teleszkópok rendben voltak a futómű nem kopogott, olyan volt mint amit mindig időben szervizeltek. Aztán jöttek sorba a dolgok ahogy elhoztam...
Pedig egy magánembertől van szép lakhelyről, kedves, udvarias embertől... Sose gondoltam volna ez lesz.
Valaki meg kérdezte hogy ha még csak 60k-ba van nekem a javítások mi a bajom. Az hogy 4 hónapja van meg.
És a teleszkópok 30k, most a lambda-szonda 15-20k... Szóval a havi 20k ráköltés már megvan megint. És nekem nem az a bajom hogy költeni kell egy kocsira nehogy félre értsetek. De ne úgy kelljen hogy valamit kicserélek akkor mindig valami beszarik rajta újra...
Mert az se normális hogy havonta kell egy kocsira 20k-t költeni mert akkor ellenpélda: bátyám 2003-as Octavia-ja 3 éve van meg. Azóta mióta megvan neki 100k-t költött rá. Ha azt 36 hóra bontom nagyon nem 20k havonta... És a kocsi köszöni szépen jól van, elvisz a világ végére mindig.
Mind1, a lényeg hogy erre a kocsira a nagyon szükséges dolgokat cserélem csak ki hogy mindig elvigyen A-ból B-be, meg ápolom ahogy bírom és majd március-április fele eladom szerintem. Hogy utána tudjak végre gyűjtögetni mert így nem lehet mellette.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Mágus2 #142749 üzenetére
Nem feltétlen volt fényezve. Nem tudom mi miatt van de a használtautókon sok kocsi lököse elüt a kasztni többi színétől pedig a valóság más.
Bátyám Octavia-ján is a használtautós képeken másabb árnyalatú a lökös mint a kasztni többi része pedig a valóságba ugyan az a szín és sose volt fényezve.
Erre mondjuk nem találtam még magyarázatot hogy hozták össze hogy a képek így csalnak.
Smoke some weed nigga!
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #143135 üzenetére
hehe, anno gondolkodtam W8-as passatban, aztán amikor felhívtam egy tulajt és elkezdte mondani a dolgokat, akkor azért keresgéltem a földön az állam. Az a vicc, hogy egy 4.2 V8 A6 fenntartása sokkal olcsóbb És ugye presztízsben, beltéri minőségben, de helykínálatban is előrébb van a Passathoz képest.
btw A6 C5 3.0 és 4.2, valamint Allroad 2.7T és 4.2 mekkora öngyilkosság? szigorúan automatával.tboy93: vannak gyártók, akik nem alibizik el a kipufogócsinálást szerintem nem harap a srác, kérdezd meg tőle, max meglepődsz, hogy egy sima 1.6-nak lehet ilyen hangja
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #143143 üzenetére
Pedig ha volt gazdájuk ezek fantasztikusan jó autók még ma is. Sógornak is volt korábban egy D2 S8-a. Az erősebbik verzió, kézi váltóval első tulajtól tip-top állapotban. Mikor megvette rögtön el is vette a szüzességét egy reptéri szlalomversenyen. Néztek is a zsigulisok, hogy ki az az állat aki többet megy keresztbe mint ők.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #143343 üzenetére
Neeeem az Passat...az mas...nem tudom, h a passatasok az elet fajan hol helyezkednek el, az biztos ugye, hogy aki Q7 est vesz az van a legmelyebben, mert az összes egy paraszt, aki golfot, raadasul 5 hengerest, ök vannak a hierarchia csucsan....de a passatosok barmi lehet majd kiderül....
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #143519 üzenetére
Kéket kell venni, azok a legjobbak
Én nem hiszek az 1 szavas/mondatos tanácsokban, fekete fehér világban, meg A B C opciókban.. szerintem ez az autóvásárlás is kicsit összetettebb dolog, amúgy igazad van, ha nincs meg a magabiztosság a döntéshez, vinni kell olyat, aki el tudja dönteni két autó közül melyiket érdemesebb megvenni, mert ért hozzá (bármit is jelentsen az "ért hozzá" .. jó esetben az összes szempontot mérlegelni fogja, ami számít)
-
-
a8l
aktív tag
válasz Mágus2 #143531 üzenetére
Ezzel nem értek egyet, nagyon sokat számít a megtett km, nem múlik el nyomtalanul.
Persze vannak más szempontok is egy autónál mint az hogy ne egye az olajat. A külső és belső állapota sokkal rosszabb egy sokat futott autónak mint egy keveset futottnak, hiába vigyáztak ár nagyon.
Ma vezettem közel 3 év után a régi autómat(D3 A8L BFM motor), akkor 118e km-rel adtam el(0km-rel vettem 2005-ben), most 173e van benne, és romlott az állapota, igaz nem sokat de látható azért, kicsit fényesebb lett a kormány, a vezető ülés( hibákat most ne nézzük), még több kavics pötty a szélvédőn, még több kis pötty az elején. Ismerem a kezdetektől, a nejlonokat én szedtem le sok helyről.
Mondjuk szépen megy ahhoz képest hogy ilyen öreg jószág, lehet a laguna helyett még elhasználgatnám sokadik autónak itt helyben ha olcsón vissza lehetne venni. Gázos ezért elég olcsón tankolható, olyan mintha 8-9L-t enne benzinből.
Ha választani kéne egy kevesett futott de kicsit törött és a sokat futott között én a keveset futottat választanám. Utálom a sok km-t. Asszony h2-esében csak 16e km van és még tényleg újszerű.
Nekem már 33 lassan 34ezer km van A8 D4-ben de jobb volt amikor még csak 5-10ezer körül járt. Apró kis nyomok de veszít az újszerűségéből. Akinek volt új autója és sokáig használta az tudja miről beszélek.Soha nem vennék meg 200e km -t futott vagy többet futott autót, hiába megy még az is.
50 alatt az igazi, 100-ig még elviselhető, de 150 felett már tényleg kezdődhetnek a gondok és az autó belseje rondább lesz sokkal mint az új, hiába vigyáztak rá vagy ápolták stb.[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz Mágus2 #143541 üzenetére
Igazad van nem olyan, nem kell hozzá az első karc, elég ha kigurulsz vele a kapun a szalonból és már 25-30%-al kevesebbet ér. Én sem klasszikus újat veszek csak 0km-eset. A szóban forgó a8-ba 405km volt egészen pontosan és 1.5éve gyártották amikor megvettem, de az audi ag volt a tulaja a briefben és nem volt még forgalomba helyezve, számomra így új volt, 1/3-ad áron a listaárhoz képest.
A mostaniban meg volt 5e km 1évesen szintén audi ag-s autó volt hasonló áron , pont annyi volt mint az előző, csak ennek magasabb volt a listaára ezért jobb volt az arány, más kérdés hogy az eur régen 250 volt ennél meg 303. Így kisebb a bukó, mert sok év múlva ugyanúgy szart se fog érni ha 3x annyiért veszem akkor se ér többet. Állapot meg azért szépen lassan romlik, most 33700km-nél azért már nem olyan mint 5ezernél, akkor még új szaga volt. De működésileg alapvetően újszerű még. Ennél végre megbízhatóságról is lehet beszélni, semmi baja nem volt 2.5év alatt. A réginek meg egy rakás hibája volt az első 2 évben, az utána vált megbízhatóbbá sok évesen, 9 évig használtam 118e km-ig. Pont tegnap mentem vele egy kört, 173e km van most benne. Kezd azért baja lenni megint, de a motor/váltó és a főbb rendszerek jól működnek.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #144031 üzenetére
Köszi Mágus!
Az az igazság, hogy ez a külsejű Octáv még nem tetszett, az ezutáni sokkal inkább
13-14K Euro körül meg van itthoni Titanium-S-es mondeo bőven, ami szerintem marha jól néz ki: Ez vagy ez vagy pedig ez.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Mágus2 #144034 üzenetére
Poroszkáltam az újjal, engem nem zavart a butított futómű, bőven volt olyan jó, mint a jelenlegi civic (az is butább mint a korábbi).
Ha meg most autót veszek, az sokáig maradna, így az értékvesztés nem izgat, inkább a megbízhatóság vagy az olcsóbban karbantarthatóság. Persze az is szempont, hogy kívül-belül tetszen. És a korábbi Octáv sajnos nem tetszik annyira
A helyzet szar, vagy reménytelen, ki honnan nézi
Úgyis a Mondeo-i40-Passat-Octáv körből fog kijönni egy lehetőség, a többi alternatíva drága nekem.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #144054 üzenetére
Többet vártam tőle. -> Pontosan mit vártál egy 2 literes szívótól? A két literes dízel után pláne minden ilyen kis fos szívó karcsúnak érződik, persze .. amúgy 8.8 alatt feltornázza magát 100-ra [link] szóval számok alapján bőven megy úgy, ahogy egy 2 literes szívónak kell.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #144069 üzenetére
Nem félek, csak nem szeretem, és nincs is olyan turbós autó ami megfelelne a kritériumoknak
Ettől még egyetértek, a kis szívó az gyászMik a kritériumok?
Az flamet indítania én csak vezetni szeretek, és azt nagyon kevés autó támogatja úgy, ahogy én azt elvárom, és emelett meg is tudom fizetni. Az meg, hogy ez kinek mit jelent, egyénenként változó, szóval nem érdemes belemenni - nálam már a kormánynál elvérzik az átlagautók 90%-a.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Mágus2 #144279 üzenetére
Rossz helyen van a motorvezerlo, nem birja a hoterhelest. Rengetegen atszerelik mashova, ugy tartossa valik.
Nekem a fogyasztas/teljesitmeny nem jon be, 1.4 gazdasagosabb, 6 sebesseges, menetdinamikaban pedig nincs szamottevo kulonbseg.
A fire motorcsalad eleg kiforrott mar."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen videókártyát?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mobil flották
- Politika
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- Android szakmai topik
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!