-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #93812 üzenetére
Ezres swifttel huztam sima utanfutoval kb masfel tonnat, ahogy szamoltam, az utanfutonak majdnem kidurrant a kereke, a kocsi alig birt felemenni miskolcon a vasuti feluljaron, a hatso rugok egy het mulva se rugtak ki teljesen.
A lustasag nagy ur, ketszer kellett volna fordulni. -
-
caprine
aktív tag
válasz Mágus2 #94549 üzenetére
Bakker, te honnan szedel ilyen képeket? Agyam eldobtam a kordszál szakadásos gumin meg a megpatkolt gumin is. Bár ahhoz hozzátenném, hogy gey nagyobb traktor kerék amivel az erőemberek edzenek az olyan fél milla.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
runner 125
nagyúr
válasz Mágus2 #94690 üzenetére
Jahm bizony, az AWD és a 2.5T 300 lóval nagyon kecsegtető, de annak a fenntartása egyelőre nem fér bele, illetve viszonylag rövid ideig gyártották őket, a legfiatalabb darabok is 10 évesek már.
Egy nyitottabb rendszerrel viszont az a hang mindent visz.Qru
Így van és ez baromi nagy érték egy autónál.
Volvo-knak talán soha nem volt akkor presztízse mint a német triónak, soha nem adtak el belőle annyit, sokkal szűkebb a vásárlórétege, előítéletmentes, nem hivalkodó, nem tolakodó, egyszerűen csak visszafogottan elegáns.
A megbízható, kiforrott műszaki tartalom és a biztonság mellett ez mind mind érv volt választásnál."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz Mágus2 #94815 üzenetére
HI!
ha msot a 1000mb motorjarol beszleunk amit 1964-tol 2001-ig gyartottak /juro3 bevezetesevel halt ki/, az mar a 80as evekben is elavult konstukcio volt ami nem lett ovlna aj he nem eltt volan egy rkas nyugja,amin a foccvagen bevaslas miatt beleonottt vagomnyi piz segitett, az az nemi teghnologiai es technikai upgrad+normalis anaygok meg adtka enki ~10 evet =, ezznek ahoszu evetit ne csak a kenyszerben latom
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95873 üzenetére
majd akkor ezt közöld az eladókkal is
@kornelka: jó, hát ha hiába mondjuk, akkor ülj be egy 600k-s fókába, aztán meg vicsorogj, hogy jó az, csak kicsit szar de ha hunyorítasz meg bekapcsolod a rádiót akkor teljesen OK.
így lehet a legjobban elbaszni amikor az akarás megelőzi a tudatot, de te tudod. többet ebben a kérdésben nem fogok nyilatkozni.
ja, meg utána ne felejtsd el majd megemlíteni lépten-nyomon, hogy 3F sohamár, meg szarford. mindenképpen.
és tényleg nem azért mert fóka, tudod hogy megmondom ha szar valami. nem szoktam letagadni a frankót, azt sem ha én cseszek rá valamire. de ez most konkrétan hülyeség amit tervezel.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95876 üzenetére
tekintsünk el attól, hogy 4 db 320x400-as képen az öregapám térde kalácsa és őszintének tűnik...
hozd be, rendszámozd fel, aztán tadamm... hol tartunk?
ezt az egy piacot hozzávetőlegesen egész tűrhetően ismerem. lehet hogy túl van árazva, lehet hogy a konkurenciát megkapod x vagy y pénzért, de a fóka árak egészen magasan vannak a kategórián belül. hogy miért van ez így, arról lehetne beszélgetni, de tényleg jó állapotban levő példányt ilyen 2000e-s árakon itthon lehetetlennel határos találni.
direkt nem mondok árakat, hogy mennyiért igen, de lényegesen közelebb van a 950-hez mint a 600-hoz.
és ezen nem változtat, hogy találunk-e 2ke-ért szlovákiában 4 kisképpel hirdetettet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95879 üzenetére
nem tudom... gyártanak például autót nálatok?
félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy ú ez aztán a non plus ultra mindenre gyógyír, csak azt, hogy felesleges ezt így elkezdeni tippelgetni, hogy szerintem ennyit vagy annyit ér. tök mindegy szerinted/szerintem mennyit ér. van egy ára a piacon, és pont annyit ér. meg kell nézni hogy mit adnak mennyi pénzért, ki kell menni, bele kell ülni, és akkor el lehet dönteni hogy kell vagy nem.
itthon most a focusok ára viszonylag fent van. tipikus válságautó, nem kicsi, jó minőség, (legalább is a híre jó, tovább nem merek menni) jó menetkomfort, nem nagyon kehesek, családapák is elvannak vele, két gyerekülés befér, a babakocsit meg berakod a sedanba is. ezek ma már nagy szavak egy megfizethető autónál. ezért keresik, ezért van ára. annyi amennyi. a jó modellek általában nem is húzzák sokáig a piacon így sem.
ami alatta van az meg olyan is.
nálatok ott vannak a skodák. az például egy tök reális alternatíva. ha azzal tele van nyomva a piac (nem tudom tele van-e) akkor már meg is van, hogy miért adják ezeket kevesebbért. kínálat, alternatíva. itthon viszonylag kevés nem céges skodát látok.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #95891 üzenetére
Itt kezdtem a kerdest
Csak benzines, ha lehet 2.0, de ha csak 1.8 lesz, abba se halok bele.
Minel tobb extra legyen benne, futheto elso uveg es a futheto ules nem lenne rossz, a tempomat se, de azt utolag is meg lehet oldani bontobol. -
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95884 üzenetére
Nagyszerű. Tehát ez az itthoni piacra úgy vonatkozik, hogy... sehogy nem vonatkozik. Romániában meg minden második autó dácsia, olyan modellek, amiket még csak nem is láttam, a maradék fele meg jobbkormányos paszuly. Ebből a szempontból felesleges az árakat hasonlítgatni, amíg van regadó meg társai.
(#95888) Mágus2: semmilyen fókások bosszúja nincs, és nem is kell így beállítani, mert ez degradáló, és egy nemtelen kiszólás a vitában. Ellenben megragad, és nincs kedvem a hondás meg a tudjukkis dicsőségfalra felkerülni mert nem vagyok márka-fag egyáltalán.
Egy összetákolt, telibe fényezett, de a kényes részeken rohadó, szemmel láthatóan karambolos, 11 éves fókát akkor sem tudok ennyiért ajánlani, ha emiatt a fejemet veszik.
Senki nem ajánlott, gondolom megvan, hogy lebeszélés tényálladéka forgott fenn, nem rábeszélésé.
Azért ajánlottam inkább olcsóbbat, még ha rohad is valahol, vannak szépséghibái, nincs telibe fújva , látja az ember, hogy mit vesz, nem egy mákkal töltött túrós csusza.
Ilyet vettem, és nem volt olcsóbb. Hülye meg nem vagyok, tudtam, hogy mit veszek és milyen áron.
A hátsó futóművükre költeni kell, ezt bele kell számolni. Amelyiken azt megcsinálták, az nem eladó.
Eladó csak nem gasztra árban.
Tőlem aztán mindenki azt vesz amit akar, de 600-ért szerintem ne törődős fókát vegyen hanem egy fitt gasztrát, mert lesznek meglepik. Jelen állapot szerint nem állunk túl jól (sőt kifejezetten nagyon szarul állunk) korrekt olcsó szerelőkkel, felesleges megkenni a szarosszendvicset előre. Vedd figyelembe, hogy te aláfekszel, megcsinálod, más meg hordhatja a kedvesuramhoz szabadság terhére 5k+-os rezsióradíjért.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Mágus2 #96790 üzenetére
Naaa nehogy'máá Ennyire nem vagyok csodaváró: én együtt tudok élni ezzel, és nem is titkolom. Legalább nem ér meglepetés és nincs miért szidnom a motorkocsit ha van valami.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Typhoon47
őstag
válasz Mágus2 #97502 üzenetére
Akkor érdemes levakítani ezt az átjárót, ha előtte kipucoltatod a szívósort is.
Ezt örülök, hogy valaki leírta, mert valóban így van. Viszont amit én sose értettem (és ezért se dugóztattam le a mondimat) az az, hogy hogyan tudod úgy levenni a szívosort vagy az EGR-t, hogy a benne lévő kis kokszdarabkák ne induljanak el a soron, komoly károkat okozva?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #97554 üzenetére
MI a véleményed?
Édesanyám C corsájával van/volt gond, mindegy, a lényeg, hogy a szerelő rámért az üa. nyomásra, és 3 [talán bar, nem tudom] helyett 1,3-at mért. Diagnózis: az üa pumpa cserés, valami utángyártott németet fog kapni (nem tudom milyen márka, Édesanyám szerint 3 betűs én nem voltam ott).
Felmerült a kérdés opel topicban, hogy miért nem szedte ki, nézte meg, hogy javítható-e a pumpa. Én nem tudom, hogy lehet-e ezeken egyáltalán valamit javítani, érdemes-e ezen rugózni, vagy ez egy olyan alkatrész, amit ilyenkor kapásból cserélnek?
Mi szokott lenni a gond, ha elengedi a nyomást a pumpa, és szokott-e ennek lenni valami javítási módja a cserén kívül?
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #97557 üzenetére
Passz, három betű egyelőre ennyi van meg, lehet TRW lehet ERA sajnos nem írta fel. 25k lesz a pumpa maga (gyári 60-70, ahogy nézem bosch és társai is kb ennyi.)
Annyit mondott, hogy gyári 60-70, ez a bizonyos 25, a kínai 7 de azt ő nagyon nem ajánlja. A 25-öst ajánlotta, így lett az.
Hogy mit akart javítani nem tudom, ismeret híján inkább nem vitatkoztam, ezért kérdeztem itt.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
válasz Mágus2 #97554 üzenetére
Nem elnézést kell kérni, hanem inkább a válaszodat nem kellene ilyen lekicsinylő szövegkörnyezetben előadni. Pláne nem "Közösségépítő"-ként egy olyan topikban, ahol tanácsot kérnek az emberek.
Képzeld el van olyan, aki nem tudja, hogy a kettőstömegű lendkerék működésének árt az 1500rpm alatti fordulatszám.
elnézést kérek az off-ért, ez volt az utolsó
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
kovacsroli
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs