-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dany007
veterán
Egyetértek. Apám Mondeoja is 1,8-as, 116LE-s, benzines ellenben nem 1500kg hanem csak 1330kg.
És eléggé tetű lassan gyorsul. Azt mondom elmegy kategória, de jónak, élvezetesnek semmiképpen sem mondanám. Bivalyerős kifejezés meg vicc. Bár ez a linkelt Toyota pár évvel újabb, de nem hinném, hogy érdemi különbség lenne.
Elég sokat mentem vele és néha már zavaró ez a lomhaság. Észrevettem, hogy olyan 3200-3500 körül kezd el igazán húzni a Mondeo. Addig szinte semmi. Pl előzésnél rendesen vissza kellett kapcsolni, hogy meglóduljon. Tehát vagy "visíttatom" a motort vagy nem hajlandó gyorsulni. Rányomom a padlót (random fokozaton random fordulatnál) és 5-10 másodperces "fáziskéséssel" kezd el gyorsulni... (mondjuk ebben az Omegám is ilyen, az 3.-ban kifejezetten lassan gyorsul)Ellenben a régi Ford Sierránk brutális volt. Az egy 2 ezres benzines volt. Az szó szerint úgy húzott ahogy nyomtam neki a gázt. Amint rányomtam abban a pillanatban lódult és nyomott bele az ülésbe. Teljesen mindegy volt hányasban vagyok mekkora fordulaton... amint rányomtam a gázra ugrott mint a nyúl.
Nem tudom ennek mi az oka, de azóta se találkoztam ilyen autóval pedig vezettem már párat... -
DeFranco
nagyúr
szarrenault neked is yugo-t kellett volna venni
néha én is meg tudnám recsegtetni, de azt érzem már berakás előtt, és akkor jön a duplakuplung de ez ritka, leginkább attól van, mert még nem áll tökéletesen az autó, vagy nem nyugodott meg a fordulat alapjárat köré az előző sebességből
-
-
Qru
MODERÁTOR
Kicsit sok a fogyija de ugye a lovakat etetni kell. Mindegy, városban mászkáláshoz marad a Jazz, az meg 5,5-5,7-ből eljár a városban is bőven (országúton 4,5 kér, pályán meg 6,2-6,3-at).
mod:
Melack: Sürgősen felejtsd el. Pénztemető. Dacia 100x jobb és 1000x megbízhatóbb nála. Haver vett ilyet, jót még nem hallottam tőle erre a kocsiról (jó egyet, hogy komfortos, szóval legalább kényelmesen várhatod a trélert ).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
!Overdose!
őstag
Ha már így kérdezed, akkor elmondom, hogy én miért nem vennék francia autót. A sokszor hangoztatott franciás kényelem (ami mellesleg szerintem egy Magane-ban nincs meg, inkább a felsőbb kategóriára jellemző) nekem inkább billegős, bizonytalan futóművet jelent. A belső tér ergonómiája a legtöbb francia modellnél nem tetszik. A '90-es és 2000-es években a motorjaik nem voltak kifejezetten korszerűek, a váltójuk pedig egyenesen csapnivaló. Tény, hogy nem lehet egy kalap alá venni az összes francia autót, de készítettek néhány olyan valóban megbízhatatlan típust, ami visszafordíthatatlanul rányomta a bélyegét a francia autókra. Felfoghatatlan, hogy hogyan fordulhat elő, hogy mondjuk egy C5 valakinél hibátlanul üzemel több százezer km-en keresztül (több usernek is van itt a topikban) másoknak pedig végtelenül megbízhatatlan. Egyszerűen túl nagy a szórás és ez valamilyen tervezési/gyártási/szervizelési hibára utal. És ahogy hallom, illetve tapasztalom, mert nekünk is van a családban és a cégben is francia autó igenis nehezen szerelhető.
Persze van pozitívum is. Okkal vagy ok nélkül, de nagyon lent van az áruk és számos olyan modell fűződik hozzájuk, ami megdöbbentő formai vagy műszaki tartalommal rendelkezik, amiben ülve kicsit ki tudsz lógni a tömegből. Például a C6.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Tudod hol szerelték össze a kései Yarisokat?
kalmanchris: Volt 505, Xsara, Boxer.. Jelenleg van 206, 306, Boxer. És vezettem sok mást is. Feszesebb futóműhöz és jobb váltóhoz vagyok szokva. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dr.Zoo
senior tag
Nem.
Azért mert a környezetemben lévők folyamatosan dicsérik hogy milyen fasza autó, milyen kényelmes, stb.
Csak azt hajlamosak elfelejteni, hogy mikor egy ilyen túlbonyolított francia csoda lerohad az út kellős közepén, akkoris vadul kellene dícsérniük a márkát...
(minden ilyen trágyadombal rendelkező ismerősöm sűrű szervíz látogató.)Peace!
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
didros
senior tag
Előzetes rövid telefonálás során azt mondta a kereskedő, hogy a bal ajtókon vastagabb a festékréteg, valószínűleg megpróbálták feltörni az autót. Illetve a jobb hátsó sárvédő meg lett húzva és szépen kijavítva. Igazából én nem várom el egy ilyen korú autótól, hogy gyári állapotú legyen, csak azért ne totálkárból visszahúzottba fussak bele. :-)
-
-
didros
senior tag
Rétegvastagság mérővel végignéztük a karosszériát illetve a kritikus helyeken sem találtunk javítás nyomokat.
(kivéve a hátsó lökhárítón és a bal kilincs környékén, amiket mondott is a kereskedő. Márkaszervízben lettek javítva, szervízkönyvben is benne van.)
[ Szerkesztve ]
-
didros
senior tag
Nem tudom mi lehet a háttérben, érdekesek a körülmények. Pl. be sem vitték a kocsit kereskedőhöz, úgy hozta el a háztól, amikor megnéztük. Könnyebb lenne, ha közvetlen kapcsolatban állnék az eladóval, így még nagyobb a bizalmatlanságom. Különben mástól is hallottam panaszt a ford szervízre, de hát ez az egyetlen márkaszervíz Kecskeméten ezért gondoltam egyből erre, hogy itt kellen e átnézetni a kocsit.
-
DeFranco
nagyúr
Ha lehet ne legyen már büdös
Nálunk sokat kell öblíteni, mert kint áll az autó, száll rá a por. Meg amúgy is háklis vagyok a tiszta ablakra.
@Qru: sok a pálya, sok az országút. Város kevés, oda jó lenne ez is.
Egyrészt zavar, hogy nem oldja a bogarakat, másrészt meg úgy veszem észre néha, mintha zsíros lenne az üveg, furán csíkoz a lapát, de csak egy ideig. Aztán amikor lett húzva rajta elég, és mondjuk egy hétvégihez hasonló zápor lecsapatott róla mindent, akkor onnantól tökéletes.
@tomcsi23: tényleg sokkoló és amúgy jó? mit tudsz róla mondani?
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Nem akarok leharcoltat venni. Vagy még polo sedan
ami tetszik. Ja és a ford focus sedan v kombi.
Régen egy faszányos lada 2105öt akartam sperrel meg minden finomsággal.
Melack : suzuki nem nagyon tetszik,ahogy renault sem.
De jöhet bármi , amire
érdemes lesz ránézni:-)[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
fwd-nél hátra teszem a jobb gumit, mert a hátsó tengely kitörésének megakadályozása a fontos, ha kitör, utána kenheted a hajadra az egészet, onnantól utas vagy max.. de a te esetedben, ahol 4 és 5 mm van, igazából sokat nem oszt, nem szoroz. én akkor is a jobbikat hátra tenném. ha nagyon nagy a két kerék között az évjárat, az újabbat tedd hátra.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
8th
addikt
Egy autó fékezéskor az első tengelyre terhel ott a kopottabb öregebb gumi jobban viselkedik mint hátul. Legrosszabb esetben az autó orral elkezd lecsúszni az ívről de legalább stabilan orral előre megy és nem össze vissza vissza pörögve vagy keresztben csúszva.
FerNandor: mert egy autó stabilitásáért a hátsó tengely felel."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen