-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #21199 üzenetére
Valahol 90 és 95 között. Nem lenézésből vagy ilyesmi de ha csak teszkós dísztárcsára meg sencor mélyládára (muhhahaha) futja neki majd biztos chiptuningra költött mi? Na meg 1.6 szívóbenzint aztán van értelme chippelni...
mod: Felhívás! Aki először dob egy carstyling.hu-s linket a csodakocsiról kap egy jól behűtött virtuális sört.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mágus2 #21914 üzenetére
Hmm, érdekes, Suzuki M13A, 78ezer van benne, gyertyát 105nél kell cserélni, viszont az olajat már igencsak kéne cserélni. Eddig teljesen fémtiszta volt belül a kipufogó(opelesek irigykedtek is rám) most picit mintha kormos lenne, mondjuk mentem tartósan 160felett 4edikben, picit kitisztult, de nem olyan szép fémtiszta mint volt.
(#21916) TaaT:Ilyen az olajam nekem is.
(#21917) neduddki:Pedig elvileg 105ezrenként kell cserélni. Legalábbis a könyve szerint.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #23179 üzenetére
308-as 50-nél 3.-ban ~2100-at forog. Nem gond akkor, ha följebb is váltok, ugye?
Kicsit túl általánosnak éreztem ezt a "városba 3. való" kijelentést, bocs.
Személy szerint hülyét kapok az olyan sofőröktől, akik pörgetik 3.ban meg 4.ben, mert ők városban bizony nem váltanak följebb, aztán csodálkoznak, hogy milyen fogyik jönnek ki.
Egészen nyugodtan lehet ötödikbe, hatodikba rakni, ha egyenletes sebességű haladásról/csorgásról van szó, semmi sem terhelődik, semminek sem tesz rosszat, ellenben halkabb és kevesebbet fogyaszt. Ha meg gyorsítani akarok, szépen visszaváltok, mert a túl alacsony fordulatról erőltetés semminek sem tesz jót - nyilván erre akartál utalni, meg gondolom arra, hogy a modern dízelek ugyan nagyon alacsonyról húznak, és nagyon csalóka is, mert nem érezzük, hogy erőltetődik a motor, részben pont a kettőstömegű miatt, nincsenek rezgések, remegések, cserébe ezek nem tesznek jót a lendkerék élettartamának. -
-v-
addikt
válasz Mágus2 #23183 üzenetére
Lehet én is ezért tudok annyit hatodikban autózni, mert faszán betartom a sebességkorlátokat
Egyébként ugyanezzel az 1.6 hdi-vel vezettem 307-est is, annak csak 5-ös a váltója, na ott tényleg hosszúak a fokozatok, ott tényleg nem lehet 50-nél ötödiket nyomni annyira.[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #23307 üzenetére
Az NSX-et ha jól tudom szívómoci viszi bár majd kijavít valaki ha hülyeséget mondtam. Szerintem a legjobb japán sportkocsi ami valaha készült. Elég csak megnézni az "ős" NSX mit szaladt Nordschleife-n: [link] Előkelő 147. helyezett. És ez még csak a sima alap 3literes NSX. Iszonyat jó autó lehet.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integra
titán
válasz Mágus2 #23307 üzenetére
nézd, kis pénz, kis foci, mi ezt sosem fogjuk megérteni mert kevés a pénzünk. ott ahol ez nem gond, ott komoly kultúrája van ennek, ezért csinál a toyota egy fapados belezett verziót, ami csak azért kap lemezfelniket gumival, hogy haza tudd vinni.
az autóépítés sajnos alapvetően nem a mi világunk
kint ennek hatalmas piaca lesz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Varoz
őstag
válasz Mágus2 #25152 üzenetére
"kivéve a 30as táblákat, azokkal nem kompatibilis a lábam." Ezt a szöveget.
Mondjuk az én lábam egyikkel se kompatibilis.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hdman
őstag
válasz Mágus2 #25224 üzenetére
ok, de nekem nem fókszvágen csoportos autóm van
latyak17: Kicsire nem adunk, igaz?
Szplöttyy: Az enyém sosem enne 10 litert, még ha megölöd akkor sem M6 2.0 cd max 7,0-7,5 volt überállat üzemmódban.
(ha csak benzinesre értetted, akkor tárgytalan)
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Mágus2 #25315 üzenetére
Nem volt. 320dezsővel volt, mikor Németországból jártam haza. Azzal mondjuk 6.5 körül bírtam megetetni így.
Dabadab: Na de ha azt mondod valamire, hogy AZ, máris nem igaz az állítás, miszerint avval...ugyanis nem azt mondod/írod, hogy AV. Ráadásul hol tanultunk AV névelőről? És nem, nem álltam neki nyelvművelni, csak egyszerűen figyelmet hívtam fel, nem kioktató stílusban! "Az azzal a mai köznyelvünkben gyakoribb, az avval ritkább, enyhén népies, esetleg régies hatást kelt. Ugyanez vonatkozik az ezzel – evvel kettősségére is."
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #25330 üzenetére
Szerintem úgy értette amúgy, hogy pályán óra szerint kb. 140-et tartasz, és nem pályán sem tötymörögsz..
Mert a vegyesben tényleges 140-es átlag az tényleg sok.. múltkor Aggtelekre értünk le Pestről kerek 2 óra alatt, az kb. 120-as átlag, pedig pályán lefele nem hinném egy 1.3-mas nagyon tartani tudta volna a tempót -
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #25328 üzenetére
Szloven hatartol jottem haza ~2ora25perc alatt eccer januarban 4 szemellyel fedelzeten
ez 285km haztol hazig M70-M7-7-M7-M0-M5-Ulloi ut utvonalon (akkor az M7 nem volt meg kesz teljesen)ez 115-120km/h-s atlag kb megallas nelkul, M7-M70-n vegig 140~150-l
140-s atlaghoz siman kene menni tartosan 180-t ahogy irod is, de a telepulesek meg pl az M0 akkoris lelassitanakkamu az egesz, eleve feltetelezi az egesz azt, hogy lakott teruleten kivul haladva kb csak autopalyan mesz, ahol kulon sav leven nem kell kerulgetni a tgk-kat meg a volanbuszokat, meg nincsenek 40-50km/h-s kanyarok se, de meg ott is lesz egy halom autos, aki bekoltozik a belso savba 131km/h-val, de a 140-s atlaghoz akkor is kell veretni 180-t minimum (ott meg mar reg jon a sztarfoto is)
6 literbol 90-100-l lehet eljarni, nem 140-l
szettiprom es 6 meg 5.7liter... peeeersze
eccer kene neznie pillanatnyi fogyimero kijelzest gyorsitas kozben
1.3-s szivomotorra siman irogat 15-20litereket az ECU mar nem padlogazon is
aztan kozben vhogy megis Euro3-s a motortöbb drón kell ;P
-
Varoz
őstag
válasz Mágus2 #25355 üzenetére
Igen, ez a tegnapi mérce. Lehet te nem voltál itt eddig. Így érthető, hogy csak ezt látod.
De a fogyasztásomat nem most írtam be ide először.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Mágus2 #25385 üzenetére
HI!
megerkezett 2 szamu versenyzonk is, javaslom elozo fomedvenyemen elgondokodni az iskolai tannaygrol:- )
udv
neduddki
p..s es akkor meg keverjuk ide az effektoiv es indikalt kozpenyomast is lesz is avar:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Mágus2 #25389 üzenetére
HI!
leirtam, de hogy ezt sem sikerutl megerteni mijjen: a nyomatek az az effektiv kozepnyomastol fugg, az pedig az indikat kozepnyomas-vesztesegek
amig ordas nagy baromsagok hangzanak el addig bele is fogok kotni teccik v. nem teccikudv
neduddki
mod: mint pl ez is: "A lóerő és a nyomaték aránya a motoroknál" a fordulatszamtol fugg lasd omega=P/M,
AndrewTdi: semmifel diplomarol nem volt szo, maximum!!! koepiskolai fizikarol
nem is akarom megerteni a hujjeseget, amikor ez egy szokasos elb.szott berogzules a mayar otos vilagaban
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #25600 üzenetére
pedig par tized vakuumnak kell lennie, mert sehonnan nem megy be oda normalis esetben kipuffgaz meg semmi, de a szivocsore van kotve, ami legkori nyomas alatt tartja kicsivel
amugy is, ha ott nyomas lenne, egybol kibaszna a nivopalcat
alapjaraton meg nem biztos, de fordulaton tutivagy turbos autonal kosd ra nyomoagat a kartelra, akkor majd ott lesz nyomas...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #25659 üzenetére
pont azert van benne az a szukites is hogy csak par tizeddel legyen kisebb a nyomas ott, mint a motoron kivuli... meg eleve a olajszint sokkal lejjebb van, hogy csak ugy felkapja onnan centikrol az olajat
ha nyomas alatt lenne, akkor a turbo visszafolyoagaban visszatorlodna az olaj, meg a hengerfejbol sem folyna vissza le, ami eccer felment a nyomoagban
több drón kell ;P
-
Typhoon47
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
- World of Tanks - MMO
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Spórolós topik
- Projektor topic
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- BestBuy topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!