Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz philoxenia #28980 üzenetére
Fordítva. Én is úgy állok hozzá a dolgokhoz, ahogy ők. Itt mindenki szentnek gondolja a leggyakrabban autópálya felüljárókon szobrozó járőröket. Közben nekik is megvan a saját piszkos életük, amiről a többség semmit nem tud. Pedig erkölcsileg mindegyik egy nulla. Ne már az állampolgár mutasson nekik példát.
Én meg nem játszom el azt a helyzetemet, hogy itt a környéken a rendőröknek eszükbe sem jut megállítani. Ha azt tenném, amit Te mondtál, én is ki lennék pécézve, és a legkisebb dolog miatt is belém kötnének, megbüntetnének. Ettől még a véleményem megvan mindegyikről, de többet ér nekem a mostani státusz, mintha ezt kinyilvánítanám. Főleg, hogy a főnökök sem jobbak, csak azok még jobban titkolják.
Egyetlen normális ürge van itt, ő a körzeti megbízott. Ő az egyedüli, aki tiszteletet érdemel. Sajnos az ilyen ritka, mint a fehér holló.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz philoxenia #28982 üzenetére
Természetesen nem. De átlagot már tudok számolni. Mert kötve hiszem, hogy csak a környékre jellemző, hogy ilyen csőcselék nevezi magát a rend őreinek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #29004 üzenetére
Közlekedési kultúra? Vazz, voltál Te már külföldön autóval? Olaszoknál, szlovákoknál, lengyeleknél, horvátoknál? Ezek szerint nem. Egy újabb vasárnapi vezető kioktató kommentje. Pont azokat kellene eltakarítani az utakról, mert csak az egyenes vánszorgásra képesek.
Különben meg a rendőrnek kell példát mutatnia. Mutat is, és azt követem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #29006 üzenetére
Arra, hogy a jogsi is a zsebben maradjon, és a pénz is a tárcában, kitalálták a blokkolót. Azóta ilyennel nem kell foglalkoznom. Pont a héten szereltettem be a saját autómba is, így végre le van a gond a dolog ezen részével.
A BMW -s hülye gyerek meg elég sértő, mivel hülye sem vagyok, és mostanában nem csak BMW-vel járok, főleg itthon nem. Javítsd Audis, Fordos, BMW-s hülye gyerekre. Továbbá én sem sértegettelek(Te már másodszor kóstolgatsz), így nyilvánvaló, hogy kettőnk közül ki milyen értelmi szintet képvisel. Közlekedj kis mellékutakon, ha félsz a volán előtt, és ezzel veszélyezteted a normálisan haladni vágyókat.más: Vasárnapi vezető style, ékes példa. Tegnap nyugodt tempóban tempomattal jövök haza az M6-on, alig volt autó, így lehetett a 200-at tartani. Erre egy gyökér VW-es hirtelen, index nélkül bevág a belsőbe, elkezdi előzni a kamiont, amit már egy ideje követett, mindezt 100-al!!! Tapostam a féket, és a dudát is egyszerre, belső szerveim is szépen átrendeződtek. Ő szépen csordogált tovább 100-al, majd index nélkül kiment a külsőbe.
Ilyenért a németeknél letépnék a fejedet.philoxenia: Egyértelmű. Index nélkül, csiga tempóban bejött elém. Mivel nem indexelt, ergo mintha ott sem lenne. Valszeg a tükörbe sem nézett bele... Tehát egyből 3 szabályt is megszegett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ilyenek oktatnak engem:
És én vagyok a rossz. Ráadásul ezt egy 1.0 Swift -el, amivel már önmagában is öngyilkosság 90 fölé menni, mert menet közben szétesik.
Öngyilkosság, mert se fékek nincsenek rajta, amik 5 személlyel megfogják, nem beszélve a virsligumikról, és a különböző fékezést, és menetstabilitást segítő eszközök hiányáról. Ha 175-nél eléd jön ki valami 100-al, Te biztosan nem állsz meg. Ezért kellene a sebességkorlátokat autó kategóriák szerint felállítani, hogy az ilyen halálmadarak ki legyenek szűrve.
Persze a karbon fólia, szárny, meg a sport kipuff +60 lovat adnak, és 300-as féktárcsákat. Hehe...MaciG: Most még nincs tiltva. De sokat járok külföldön, oda kell leginkább. Sok a fix trafi... Itthon majd elválik mi lesz... Kíváncsi leszek, hogy az ellenőrzést hogy oldják meg, ha valakit megállítanak azzal, hogy nem tudta bemérni a trafi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #29021 üzenetére
Nem érted a lényegét. Ilyen ember akar kioktatni.
És Te se mond, hogy az életed során egyszer sem lépted túl jelentősen a megengedett sebességet. Én sem állandóan így közlekedek. Szoktam linkelni BMW topicban 6-7l -es fogyasztási adatokat, amiből lehet következtetni, hogy ált. én is szabályosan közlekedek.(pályán 145 fixen, vagy ha spórolok, akkor 110.) Vannak esetek, amikor oda kell pörkölni neki. Audit hoztam el a szerelőtől, szaki azt mondta kicsit 'kormoljam' ki hazafelé a pályán, mert mostanában csak városban volt használva, és kicsit ellustult. De ez a többi autóra is igaz. Egy ilyen után érezhetően erősebb, és kevesebbet is fogyaszt.Egyébként mi a biztonságosabb? 200-al egy két tonnás quattro-val, tele biztonságtechnikai eszközökkel, és megfelelő fékekkel, vagy 175-el egy olyan autóval, amivel már a 90 is soknak tűnik, fölötte pedig lutri minden?
FF23: Így van.. Plusz nem nézett bele a tükörbe. Az már kettő a másik oldalon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Fene tudja.... Ha valaki együtt él a forgalommal, akkor látja, ha egy autó mögötte nagyobb sebességgel közlekedik. Legalábbis én mindig észreveszem, és folyamat figyelem. Így ha előttem akadály van, akkor vagy lassítok, vagy gyorsítok, hogy ne akadályozzam azt, aki sietni akar.
DeadMeat: A szabályok mindenkire pont úgy vonatkoznak, ez tény. Természetesen nem lehetséges az, hogy az autó műszaki, és biztonsági szintje szerint korlátozzák a sebességet. Én ezzel csak utalni akartam arra, hogy egy olyan ember parasztozott le, aki egy arra a célra teljesen alkalmatlan gépkocsival, és +4 személy életével művelte ugyan ezt. Én is ültem már Swift -ben, vezettem is, tudom mennyire kiszámíthatatlan ilyen tempónál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, csak közben haza is kellene érni.... Havonta egyszer-kétszer belefér ez is. Senkit nem veszélyeztettem, mert ezt a lassítást leszámítva gond nélkül végigjöttem Paksig. Egyébként ez a legjobb megoldás, a pályát és ezt a tempót szereti a legjobban az autó.
8th: Ebben az esetben igen. Egyébként nem szoktam dudálni, és villogni sem.(kivétel ha rendőr van a bokorban) Németeknél ez a 200 nem számít ámokfutásnak, sőt. Közepes tempó maximum.
Calogero: 2 éve lassan, hogy blokkolóval felszerelt autóval járunk ki Varsóba. Ugye keresztül Szlovákián. Csekk még nem jött, pedig egyszer-kétszer bizony beleestünk a mérésbe. És még csak utánunk sem jöttek soha...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #29190 üzenetére
"A kereszteződés kiválasztása nagyon rafináltan történt, pont olyan észjárás szerint, mint amikor a kint felejtett 30-as korlátozásnál mérnek. Pénzbeszedés."
Igazat adok, csúcsidőben ott nem lehet befordulni zöld jelzésnél. Mikor pirosra vált a lámpa, akkor 2-3 autó le tud fordulni, annyi, amennyi elhagyta a lámpa vonalát.
Nekem mostanában mindig leesik a rendszámom... Fene egye meg, kell vegyek egy új keretet, mert így a kalaptartón és az első műszerfalon nem mutat szépen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Még mindig jobb az a megoldás, ha felraksz egy sérült keretet, és a rendszámot a kabinban hordod. Vagy manuálisan bepiszkolod... Ha azzal kapnak el, az sokkal olcsóbb, mint egy ilyen piros lámpás áthajtás. Sőt, ha jóindulatú a rendőr, akkor csak figyelmeztet. Na persze ehhez az kell, hogy az autót is egy merő kosz legyen.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A törvény tiszteletbeli őrei... És a sok nyomorult osztja az észt, hogy ők nem az ellenségeink, minden intézkedés értünk történik. Kapjátok be...
Be kellene küldeni a vidit valamelyik TV csatornához, hogy játszák be. Jó ki botrány lenne belőle. Bár nem kizárt, hogy már valaki megtette.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Calogero #29328 üzenetére
Ez akkor gáz, ha éppen előzni készülsz. Mert ugye olyankor nincs követési távolság... Örökre eltiltanám a vezetéstől azt a sofőrt, aki a kuplung helyett a féket találta meg. Az ilyen teljesen alkalmatlan a vezetésre, közveszélyes a többi autósra nézve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29340 üzenetére
Nem kell centikre megközelíteni. De előzés előtt csökkenteni kell a követési távolságot, nem 10m-ről kell indítani a manővert, mert úgy egy forgalmasabb úton, egy relatív gyenge autóval nem is tudnál előzni. Gyenge autóval egyébként is kell egy lendület, amivel kitérhetsz a másik sávba az előzéskor. Ha ez nincs, akkor szintén veszélyes lehet a manőver.
Tehát ennek is két oldala van. Az se jó, hogy a két lökös súrolja egymást, de az sem, ha 40m-ről akarsz elkezdeni előzni, és a sávot váltani.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29344 üzenetére
Forgalmasabb úton azt a helyzetet kivárni egy örökkévalóság. Én az előzési szándékomat mindig azzal jelzem az előttem lévőnek, hogy közelebb megyek(nem állok rá a lökhárítójára), és a sáv belső oldalára húzódok, közvetlen a vonal mellé. És ahogy látom, az emberek 90%-a így csinálja. Sajnos van aki túlzásba viszi, van aki pedig nem tud előzni. Engem részben az oktatóm, részben édesapám tanított így.
Plusz a KRESZ -ben erre még most sem láttam megkötést. Csak a sebesség különbségre kell figyelni, ami két értelmű. Mert utána a mondta, tehát "az előzés a szembejövő forgalmat nem zavarja;" azt sugallja, hogy minél nagyobb sebességkülönbséget kell kiépíteni, hogy minél előbb befejezd az előzést. Nem látok itt olyat, ami kitérne a követési távolságra.
Az utolsó bekezdés pedig egyértelmű. Az előzött autónak az előzés pillanatában akkora távolságot kell biztosítania az előtte lévőhöz képest, hogy oda beférhessen még egy autó.(ez pont a követési távolság) Persze ha látod, hogy nincs hely, akkor vagy nem kezdesz előzni, vagy duplát előzöl, vagy indexel jelzel, hogy Te oda be akarsz menni.Nekem az egy újdonság, hogy előzés közben nem kell folyamatosan indexelni, elég csak a sávváltásnál megtenni. Érdekes, én még nem így tanultam, pedig csak 8,5 éves a jogsim.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29346 üzenetére
Eddig még soha nem volt ebből problémám, pedig sokat megyek, és ált. nem autópályán. Egy kanyargós úton, pl. Szlovákiában, ahol néha csak pár 10m van az előzésre, mert annyi a szaggatott, ott csak ilyen módon lehet előzni, még erős autóval is. Mert ha a Te módszeredet követném, akkor mire odaérnék az előzendő mögé közvetlen, már lassíthatnék is vissza, mivel újra záró van, vagy közel ért a szembejövő. És 90 van, egyes autósok viszont beállnak 60-ra, 70-re, és végig fékezik az összes kanyart. Egy 1000km -es távnál így hatalmas lemaradást tudnál begyűjteni.
Szóval próbáld ebből a szempontból is megvizsgálni ezt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29355 üzenetére
Ezzel csak megint az a gond, hogy nem 4 órás az út, hanem 10-12.(Varsó 880 km) A fél óra könnyen a sokszorosa tud lenni, ha az ember puhány. Nem beszélve arról, hogy egy ilyen út megállás nélkül, ilyen körülmények között roppant fárasztó. Az viszont pihentet, ha a saját tempódban tudsz haladni, és csak magadra kell figyelni.
Donovalinál meg ez mindennapos, sok a kamion, amik 40-el másznak az emelkedőn, a bénábbak pedig beállnak mögé vonatozni. Így Neked nem csak a kamiont kell megelőznöd, hanem az autókat is. Utána tök jó, mert sok percen keresztül tuti légüres térben mehetsz, senkitől nem zavartatva, mivel mindig konvojban verődbe megy arra a forgalom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29358 üzenetére
Nem, az a puhány, aki beáll egy kamion mögé, és 200km -en keresztül vonatozik mögötte. Ezt nem defenzív vezetésnek hívják, hanem szimplán bénaságnak. A fél óra csak papíron fél óra, egy ilyen konvojban órákat is el lehet dobni.
mod: Nem... Jöttem már 14 órát is haza, és jöttem már 9-et is. El lehet osztani, hogy melyik vezetési stílus mellett született. Szerintem az 5 óra plusz az nagyon sok. De még a 2 óra is az lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29360 üzenetére
A 200km csak átvitt. Legyen 50km, tök mind. Az alatt a táv alatt olyan kocsisor torlódik fel, hogy aki hátul van, annak már nincs esélye a haladásra. Én tudom milyenek ott a körülmények, mivel egy évben lazán megjárom 10-szer legalább, igaz idén még csak 5-ször voltam.
Nem dobálózok a számokkal, de nagyon nem mindegy, hogy 9 óra az útidő, vagy 14 óra. Pontosan, jól mondod, 97km/h az átlag. Annyi is volt... De ebben van kicsit több mint 100km autópálya és autóút, ahol no speed limit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29364 üzenetére
Én tiszteletben tartom a Te véleményedet is, nem is akarok ezen tovább vitázni. De azt látom, hogy még nem jártál arra... Ha jártál volna, akkor tudnád, miről is beszélek. Egy dolgot jegyeznék meg, ami a lényeg. Vannak elkerülő utak is... Tudom, nálunk ez nem divat, pedig tök jó dolog, hogy a forgalom nem a város közepén megy át. Kint figyelnek erre is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz philoxenia #29438 üzenetére
A második az mesteri, le a kalappal a sofőr előtt. Így van, vizsgafeladatnak kellene lennie... Így ki lehetne szelektálni a forgalomból a vezetésre alkalmatlan egyedeket, tehát a jogosítvány tulajdonosok 90%-át.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Dluinet #29448 üzenetére
Beszélsz hülyeséget.... Ez a gyalogos hibája 100% -ig, ott nincs átkelő, tehát nincs joga ott tartózkodni. A sofőr hatalmasat mentett. És nem lett volna köteles megállni mellette, ez egy újabb hülyeség. Szvsz ilyen helyen nem engedünk át gyalogost, így nem kell arra számítani, hogy ott valaki azért áll meg, mert átengedi. Arra ott a zebra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azért mindkét delikvensnek van még mit tanulnia, lásd Ken Block -ot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #29458 üzenetére
Mindenki hibázik néha... Nem a leggyorsabb sofőr, de a technikája az kiváló. A két dolog pedig nem feltétlen jár együtt egymással, attól hogy lassú pilóta vagy, még lehetsz borzasztóan technikás.
Ez kb. olyan mint a labda zsonglőrök. Olyan cseleket, mozdulatokat tudnak csinálni, amit még lehet Messi meg CR7 is megirigyelne. De a focipályán csak maximum egy középszerű focisták lennének, vagy még azok sem.Sok a magas önbizalmú emberke itt, de mindegyik FWD -s autót vezet. Ahhoz nem kell technika... Hátsókerekesben a 99% meghalna egy padlógáznál apexen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az autó tetején hagyta a gyermekülést
mezis: Lehet próbálkozni. Sok a fanyalgó egy ilyen hírre, egyből mindenki profi kaszkadőr lesz. Én nem tudnám megcsinálni kisujjból, az fix.
tbs: Nem azzal van a baj, hogy kiszedték. Hanem az, hogy élt, mikor megtették...(tudom, hogy nem kívánunk senkinek rosszat, de az ilyen vesszen )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs