Új hozzászólás Aktív témák
-
IreN!CuS
őstag
"Apropo, azt olvastatok, hogy jan-1 tol tilos lesz ketsavos autopalyan es autouton elozni a 7500 feletti tgk-al? Legalabbis ez a terv."
Itt egy leírás róla.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Avicularia
veterán
Annyi köze van hozzá,hogy a teherautóknál a 7.5 tonna amolyan vízválasztó,ezért is van pld,hogy nem vonatkozik rájuk a kamionstop,meg néhány helyen gyorsabban mehetnek.
Nem jött át a hozzászólásomból.Szóval nem hasraütésszerüen vették ezt a súlyhatárt.Más.
Agyamra mennek a túl óvatos svédek
Tegnap is összeakadtam egy kb 80 éves faterral.Nyáron egyszer már találkoztam vele.Penge S80-as volvoja van.Akkor kb 30-al ment.Most hogy kicsit mostohábbak a körülmények 20-al ment a városban.Mentem kicsit utána ,mert nem tudtam egyből megelőzni.És tele a város,a pálya ezekkel a tötymörgőkkel[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
Abban igazad van,hogy egy kamionban legtöbbször sokkal több kraft van mint egy 7.5-esben.Tehát értelmetlen sokszor ez a korlátozás.
Nézzük az én példámat.Mikor még otthon dolgoztam nemzetköziben ,általában Bécs környékére mentem fuvarba.Hegyeshalom átkelő után emelkedik a pálya.Egyszer kétszer jártam úgy,hogy próbáltam megelőzni 7.5 tonnás renault midlummal kamiont.De sokszor volt erős szembe-oldalszél és amikor kiértem a szélsőben haladó kamion takarásából a csodálatos francia technika elkezdett visszalassulni és csak azt vettem észre,hogy a kamion elkezd visszaelőzni.Kb. a második próbálkozás után letettem a határ utáni előzésről.
Na ezért nincs értelme ennek a korlátozásnak,elismerem.Ha egy combosabb kamion kikapcsolja a korlátozást simán dönget 150-160-al,mivel van benne kraft.Amúgy van olyan probléma,hogy te ugye 85-90-el mész,mint kamionos.Egyszercsak találkozol egy fasza ifával ami 70-el dülöngél a pályán és mondjuk 150 km-t kellene menni mögötte,mert ő is arra tart amerre te? Te mennél utána 70-el 150 km-t,mert előzni tilos mindenhol?
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
A lényege az lesz, hogy most már megéri majd megállítani az autókat a helyszínen mondjuk egy záróvonal átlépésért és végre a sofőr fog büntetést kapni, ráadásul az elkövetés után azonnal. És értelmet nyer a büntetőpont rendszer is. Nagyobb visszatartó erő lesz, mint a mostani 4-5 közigazgatási kategóriába sorolt szabálytalanság csekkes büntetése.
-
Integra
titán
letöltendőt kell, hogy kapjon. valszeg nem 3 évet, de másfelet illene..
bár én simán kiszabnám rá a hármat is, mert visszaeső. ja és akkor arról semmit sem hallani, hogy külön kéne egy per is a kábitószer miatt..
de mindenki kedvenc császár elődje óta tudjuk, hogy ebben az országban, hogy megy ez.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
Elmélet szerint igen, viszont manapság egyre több rendőri korrupcióra derült fény, ennek fényében szerintem visszább fogják magukat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MaciG
addikt
Én is fel lennék háborodva, ha kamionos volnék. Elég nagy szívás ha mondjuk egy 200km hosszú pályán valaki előtted megy 70km/h-val te meg haladnál 90-100 között, de nem tudsz, az idő meg szorít. Mondjuk én is szoktam 30-40km/h körül bandukolni és elég sokszor látom ,hogy már nagyon türelmetlenek mögöttem a személyautósok, csak ők ugye megelőzhetnek...
BANZAII
-
Khelben
nagyúr
Az autóban ülve sokszor tűnik perceknek, de ha kiszámolod, max 20-30 másodperc egy ilyen előzés, 10 ilyen egy 2-300 km-es autópályázásnál kevesebb, mint 2 perc kiesés. Tényleg olyan nehéz ezt kibírni, hogy külön törvény kell rá és szanaszét kell szívatni a kamionosokat?
-
MaciG
addikt
Van olyan előzés ami eddig tart, de van ami jóval több ideg. Azokat a hosszan tartó előzéseket én se tartom helyesnek mikor kb. 1km/ a sebességkülönbség, csak a baj az ,hogy ezzel a törvénnyel nem csak ezeket tiltják be.
Khelben , te nem fuvarozó vagy véletlenül? Mert most ez a hozzáállás nekem is fura.
BANZAII
-
degu
senior tag
Ne panikolj! Es probald megerteni a helyzetet
Khelben iti!
A 7.Intergalaktikus Tanacs Otet bizta meg azzal,hogy a renitens,szabalyokat emberileg ertelmezo emberek megbunteteset ideologialilag geppuskazza!
Eloszor-nincs megsemmisites,nincs eroszak,az IT-k rendkivul megerto emberek.
Buntessen a Fekete Sas!
Csak egyszeruen a buntetes nem lehet maga a halal!!
No nezma!
Itt van egy nyugger,/aki erthetetlen modon meg rendelkezik kocsival/ es a helyisegjelzo tabla elott pofatlanul gyorsitani kezdett!/
Oljuk meg? ...Nem lehet...
Hat akkor b*sszunk ki vele,es buntessuk meg ugy,hogy a horrorso benzinar mellett soha tobbet ne tudjon kocsiba ulni!.
Es ha nem jon be a csobe?
Akkor summanntsunk!
Valahol MIndenkit Meg Lehet Fogni!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Polllen
nagyúr
Érdekes vita... Én is feleslegesnek tartom külön törvényben szankcionálni a kamionokat... Ahol ez tényleg zavaró és sokáig tarthat, lehet táblát kitenni, mert van rá külön...
Általában azok előznek, akik sietnek vagy az előttük haladó nem megy legalább 80-90-nel... Így maga az előzés tényleg nem tart sokáig. A lassítás meg ugyanúgy meglesz egy-két személyautó miatt, akik nem tudnak vagy nem akarnak 130-l előzni...
Sztem kár feleslegesen szívatni őket...
Az pedig nem tudom, miért zavar, ha a megengedettnél kicsit többel mennek... Az új gépeknél amúgy sem a legegyszerűbb és súlyos pénzekkel büntetik, ha lebuksz. Bár ha te mindenhol betartod a sebességkorlátozást, akkor jogos a felháborodás a gyorshajtással szemben.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
Tiszta sor, elsőre is értettem, hogy az ~5km/h-s különbséggel előzés zavar... Ha tudna többet menni, valszeg menne, de ugye vagy tilt a gép vagy a tachográf behúzná a gyorshajtást x másodperc után. (Vagy meg van bugázva, és +5-tel simán mehet folyamatosan)
Általában m7-n találkozom ilyennel, de az előzés ott sem tart sokáig, nagyon ritka, hogy km-g elhúzzák. És mivel az ő helyükben én is ezt tenném, így elnéző vagyok... (mivel nem csak én vagyok az utakon )
Nem olyan jó móka több száz/ezer km-et lassabban levezetni, mint tehetnéd... Szóval én továbbra is táblával oldanám meg ott, ahol ez jellemző gond (rendszeresen nagy a forgalom, emelkedő, stb-stb)Ilyen alapon a személyautósokat is lehetne kollektíven "büntetni" egy-két hülye miatt...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
dragonfx
veterán
de hogy lehet ilyne barom hogy egy abs.es autoval az oszlopnak rántja a kocsit.béna.luter.amgy nagy baja nem is lett volna a seatnak.
ma csuszkáltunk kicsit.volt egy merdzso neki is ment.volt 2 másik ők elsőkerekesek voltak hamar feladták látva ez nem nekik való
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
Miért vizsgázott jól? Mert a kamion az elejét kapta el, és letépte? Minden kocsi így járt volna. Egy frontális (frontáliás) karambol után kissé másképp nézett volna ki..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
_seth_
veterán
Az volt a szerencse a szerencsétlenségben, hogy az elejét kapta el, hogy leszakadt, hogy üres volt a kamion
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
deicide
veterán
Szombaton nekem is szerencsém volt. Állok Fehérváron piros lámpánál, balra kanyarodó sávban, mellettem az egyenesen menőben is áll egy golf. Aztán hirtelen megjelenik a perifériámon egy astra, gondoltam kicsit gyorsan közelíti meg a piros lámpát, hát gyors is volt, beleszállt a golfba, nem tudott a havas úton megállni. Azt egyébként nem értem, hogy nem lehet felmérni, hogy hosszabb a fékút, még nekem is sikerült, pedig a nagy auchanos körforgalmat körbecsúsztam kézifékkel, ennek ellenére meg tudok állni egy autó mögött.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Avicularia
veterán
Kicsit magasnak érzem a büntetés felső határát,de nem ezzel van a fő baj,hanem ha a rendőr jóindulatára van bízva az összeg meghatározása,nem egy pontos táblázatból nézi ki a tételeket.Gondolom sokan hallották már azt a mondatot rendőrtől,hogy tudja mennyibe fog magának kerülni ez ha feljelentem?
-
Khelben
nagyúr
Még egyszer kérdezem: tudsz olyat, akit apróságért (öv, stoptábla, záróvonal) megbüntettek az utóbbi 2-3 évben 100ezer forintra?
Ezek után elképzelhető, hogy jövőre valakit apróság miatt (öv, stoptábla, záróvonal) 300k-ra fognak büntetni? Nem. Akkor hol a gond?
Calogero bűncselekményekről írt, ezek meg szabálysértések.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
-
dragonfx
veterán
ne legyne tulzott a sebbesség.ne nyári viszonyokhoz igazítva közelítsükmeg a kanyar ahol a biztonságos lesodrodás nélküli sebbességre az utolso szakaszban lépünk csaka fékre.látva a kanyart havon már joval korábban enyhén fékezzünk.
azon a tengelyén ahol hajtott.de legtöbb esetben inkább hátúl..driftel ki a sebbe.bmw.nél hátsókerekes autonál maradva ha elindul.semmi kuplung.gázról lelépünk és a kormánnyal játszunkoda vissza tekergetéssel látva merre csuszik az auto.a fékezni ilyenkor ugysem lehet mert még jobban megcsuszunk.csak picit érdemes."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
mezis
nagyúr
Üdv.!
"ha egy autó száraz aszfalton 15 méter alatt áll
meg x sebességről, akkor nedves aszfalton ehhez elméletileg már 23 méter szükséges neki, havon 46, jégen pedig nem kevesebb, mint 138 méter.Téli gumival egy átlagos autó 50 km/óráról 35 méter alatt tud megállni, ugyanennek az autónak nyári abroncsokon azonban már 43 méterre van szüksége.
Tükörjégen még nagyobb a különbség köztük: 30 km/óráról az előbbivel 57, utóbbival 68 méter kell a megálláshoz."
Ha ez igaz, akkor mindössze kb. 20 % a különbség a nyári/téli gumi között. Ez számomra nem tűnik olyan óriásinak, mint amit a reklámokból médiából próbálnak az agyamba égetni.
Ez a 20 százalék óvatosabb vezetéstechnikával egy nemsietős "úrvezetőnek" nem lehet megoldhatatlan probléma.
Nem is költök téli gumira, amíg kötelező nem lesz. Remélem sosem lesz kötelező.
mezis
-
FF23
senior tag
Igen túlzott sebességgel beesve. És lehet, hogy nem értünk egyet, de szerintem is ez a helyes megoldás.
Ha az eleje veszít tapadást, akkor nincs mit tenni, mint lassítani annyira, míg visszajön és arra megy amerre te akarod, nem pedig a tehetetlenségi erő viszi. A közúton van szembeforgalom, árok, fák...nem feltétlenül van idő és hely, hogy egy sima gázelvétellel veszíts lendületet. Természetesen nem arról van szó, hogy csukott szemmel tökig kell nyomi a féket, amíg megáll, hanem csak röviden, intezíven lassítani kell, majd felengedve irányba kormányozni.Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
megfelelo merteku gazelvetel
Direkt kiemeltem, hogy túlzott sebességgel! Nem egy kis ficergésről beszélünk, amit gázpedállal meg némi kormánymozdulatokkal korrigálhatunk.Ez nem ido es hely kerdese, ez fizika.
Bocs, de idő+hely(távolság) az fizikaPostázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
KrAt
veterán
Jégoldó spré van, azzal fújtam be a zárba, az egyik oldalra (záró oldalra) tökjól fordul a kulcs, másik irányba nem megy Öngyújtós dologról hallottam, nem jutott eszembe, kipróbálom majd, meg a sprével is akarok fújni a gumi mellett, csak már nincs sok.. Ha az egyik oldali ajtó kinyílna, akkor már tökjó lenne, mert akkor belülről járó motornál már hamar kiolvadna fűtéssel.. De egyik se nyílik.. Holnap reggelre meg megint nem mondanak meleget, sőt, szal az se segít..
Új hozzászólás Aktív témák
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Linux kezdőknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Hobby elektronika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell UltraSharp U2722DE gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen