Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
Micsoda? Tehát a stressz miatt vezet az ember sokat? Nem fordítva?
Na de nem mindegy, hogy Szegeden buszt vezetsz, vagy egy rozzant verdával próbálsz előzgetni a sok szabályosan közlekedő között, és közben sasolsz, hátha Te szúrod ki a rendőröket, és megmenekülsz egy 30K-s büntitől, vagy esetleg alternatíva lehet a közlekedésre az is, mikor egy normális kocsiban, beszélgetve, zenét hallgatva utazol. Utóbbinál azért nem olyan egyszerű bekattanni, de látod mivé lesz az ember, ha egy év alatt 250 ezret vezet.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
-
philoxenia
MODERÁTOR
Minden balesetnél lehetnének más szereplők, akik előbb érnek oda. Másrészt persze olyanok is, akik már elmentek onnan...
De a legtöbb baleset a szabályt eltérően értelmezők között következhet be. Ha nagyon gyorsan megyek egy szakaszon a többségtől eltérően, akkor azért, ha nagyon lassan, akkor azért...
A zsúfolt út, sok siető emberrel nagyon balesetveszélyes. Az 52-es például nagyon sok baleset helyszíne volt már, de a 4-es egyes szakaszai is nagyon durvák időnként.
Ha teheti az ember inkább elkerüli az ilyen helyet, ha nem, duplán figyel, imádkozik és próbál előrelátóan vezetni. Hosszú távon amúgy a tényleges időnyereség lehet jelentős, de engem gyakran előznek olyanok, akik egy kilométer múlva lefordulnak egy lakóövezetbe, kis faluba stb. legtöbbször ez nem veszélyes előzést jelent, de szinte mindig szabálytalant....
A megengedett sebesség fölött szoktam én is közlekedni két-három százalékkal az óra szerint, márpedig a megelőzésemhez így jelentősen túl kell azt lépni.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Viszlát
addikt
Volt időm kísérletezni ezekkel a dolgokkal, nem rövid szakaszokon. Hosszú távon kiegyenlítik egymást ezek a nüanszok, jelentéktelen időt lehet spórolni az agresszív vezetési stílussal, ha nem léped túl a sebességhatárokat. Csak stresszesebb lesz az utad, jobban fáradsz, mert több figyelmet igényel, plusz folyamatosan veszélyhelyzetbe hozod nem csak magad, hanem a többi közlekedőt is.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Nem is ilyen formában gondoltam az összehasonlítást. A helyszín ugyanaz, tehát szó sincs autópályáról, csak fő- és mellékutakról. Vezess le egy hosszabb távot kiegyensúlyozott tempóban, kiélezett helyzetek nélkül vagy agresszíven nyomulva előre, folyamatosan kiélezett helyzetekkel zsúfolva. Garantálom neked, hogy a második ezerszer jobban elfáraszt, miközben időt alig-alig nyersz vele.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
félisten
Jo oke. Buszsofor letedre eleg nagy homalyban elsz, marmint ami a kozlekedest illeti. De amugy meg ha igy volt amit irsz, akkor is miert fordult eleje a kocsi, miert elozott zarovonalon, tabla ellenere? De hagyjuk, nem hiszem el, hogy ez neked igy termeszetes, ahogy tortent.
Tüzi odakenodott rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
csak most olvastam a kommented: akkor egy jobb képességű sofőr, aki mellé odaáll egy forgatóstáb meg egy jó szponzor és a 100szor felvett snittekből összevágják a kész videót ahogy írták is: egy átlag rallyversenyző, akinek jó szponzora van és kész... csak hát a hájp elég nagy körülötte... a colin mcrae (rip ) rally-ból is lassan ken block "rally" lesz
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
FF23
senior tag
Ha a te logikádat vesszük alapul: Nem mindegy, hogy mit ír a KRESZ és van-e záróvonal, ha a relatív gyorshajtás biztos?
Elsőbbségadás kötelezettsége mond valamit? Ha én nagy ívben bekanyarodok előtted és oldalba kapsz, akkor az legyen a te bajod, mert relatív gyorshajtó vagy? Azt csinálok az úton, ami eszembe jut -> miért nem álltsz meg, miért nem kerülsz ki...?! Ne basssz..!Nekem sem a szívem csücske a taxis mentalitás, de itt két ember meghalt (egy kicsit több empátia nem ártana). Csak annyit írnak, hogy valaki megfordult az úton, a taxis megpróbálta kikerülni, de nem jött össze és koccoltak, majd lehúzták a rolót. Ebből, hogy következik egyből a relatív gyorshajtás, az számomra talány.
[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Sotho
őstag
Így van, ha fékez vagy nem akarja gyorsan visszahúzni az aszfaltra a kocsit senkinek a haja szála sem görbül, tipikus 1000 éve vezetek de ha történik valami nem tudok mit kezdeni a helyzettel sofőr esete. Ismerőssel is volt ilyen csak ott egyből a fának mentek.
[ Szerkesztve ]
-
lujó55
őstag
ennyire nem bonyolult.
kilométerekkel előre ki van táblázva, hogy lesz egy lehajtó, majd ezt követi egy felhajtó. ez mindenütt így van a világon. namármost 1000m-rel előtte ne az előzgetés legyen már a legfontosabb, hanem az egymás iránti tisztelet. ergo: nagyobb követési távolság és mindenkinek lesz helye. -
lujó55
őstag
igazad van, legyünk objektívek.
Ha valaki az autópályán száguldozik 260-nal, az a fel-lehajtó zóna területen belül nem megengedett, ott indokolt a sebesség mérséklése 130-ra, ahogyan ezt táblákkal jelzik is.
De ha megyek lakott területen belül 50-nel, ne kelljen már satura fékeznem, mert előttem néhány m-re kihajt valaki és nem is akarja felvenni a tempót. Nekem meg a család elharapja a nyelvét. Ott áll a paraszt a felhajtón, azt hiszem, hogy engem vár, mert a főúton haladok és elsőbbségem van, majd amikor odaérek kihajt elém. Mögöttem meg senki. Aztán szépen vissza kettes, döcögés mögötte, majd mikor lehajt 3., 4. egészen 50-ig újra. Míg autópályán egyszerűen leveszed a lábad a gázról és ez is elég. Ha már fékezni kell, akkor ott vagy dugó van, vagy valami komolyabb gond.
Szeretném, ha megértenéd a két eset közti különbséget.
Én havi 60000 körül tankolok az adózott fizetésemből, nem mindegy mennyit eszik a kocsi a mások hülyesége miatt. -
félisten
-
Rick4
félisten
Parkoló van az út szélén, a záróvonal mellett meg ott a szaggatott csík, szóval ne ezt nézzed. teeeee.
Ez van, ha azt akarom mondani hogy a szabál az szabál, akkor így jártam. A rendőr egyébként totál korrekt volt...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
De, pont ezért is kell onnan kitolatni, na pont akkor kerülsz párhuzamba az úttal.... Most mi volt jogos vagy mi nem, lényegtelen, három hulla volt a csomagtartóban...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
brd
nagyúr
Nah én inkább az ilyeneket büntetném meg, mert lehet ,hogy vezetni tud, de közlekedni nem, 0 előrelátás,stb...
Én nagyon remélem, hogy még az én életemben, ebben a nyomorék országban, ezt és a hasonlókat fogják büntetni az autópályán 160 helyett, keményen.
The only real valuable thing is intuition.
-
sunahunter
senior tag
"athalado gyalogos" Ez egyenlo azzal, hogy a zebran van.
Ha mar lelepett, tehat halad/na akkor elsobbseget kell neki adni.
Szerintem mashogy nem lehet ezt ertelmezni. Nyilvan jardan tartozkodik akkor nem athalado gyalogosrol beszelunk, de ha a zebran van, akkor igen. Jardasziget, piheno, akarmi van a ket ut kozott, akkor ket zebra ugye, ott megint mas a helyzet.
En igy gondolom, nem vitazni akarok, ez 1 velemeny. -
Debilon
addikt
fene tudja, de ezen látszik, hogy verseny volt.. aki ilyen tempóval érkezik valaki mögé, az nem fog várni mögötte, a legkisebb lehúzódás után a motoros már lép is el a saját tempójában
nézd meg milyen tempóval érkezik meg mögé.. réges régen elmehetett volna mellette, ha akar
nem véletlenül lassítottak le 107 körüli tempóra, az meg hogy mögüle vcagy mellőle indul a verseny az egy dologSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
azert hogyha sos-ban kell indulni akkor ne azzal foglakozzanak, hogy vki beallt elejuk/mellejuk es szorakozni kell a kiallasal
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
biker
nagyúr
tudnia kell, minden járművezetőnek, mekkor a járműve, és ki van téve a pl 3,4m tábla.
mégis bemennek a 3,5-3,6m-es cuccokkal. símán...
miért, aki felment 46t-val a 20t hídra? illetve kínában 100t-val? tudta, persze, mégis...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
de kanyarodhatsz, de közben a sávváltás szabályait is figyelembe kell venned, ha a külső sávba mész, ebben a konkrét helyzetben.
Tehát először a belső sávba mész, majd jobbra indexelve áttérsz a külső sávba.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
hdman
őstag
Ugyanez van sopronban a győri úton. Én a bal oldali sávba szoktam kanyarodni, de ha látom, hogy valaki tököl előttem, akkor átcsapom az indexet jobbra, és irány a másik sáv. ( amit persze figyelni kell, mert a szembe jövőknek is zöld van, szóval a jobbra kanyarodók abban a sávban jönnek.)
Sopron city :)
-
félisten
Minimalberbol az eletben nem renovalsz semmit, max arra eleg, hogy ne halj ehen, vagy arra se.
De nezzuk akkor pl a szombathelyi bortont. 800 rab el ott, az allam 133 millios berleti dijat fizet az uzemeltetonek evente. Emellett lehet ott kb 150-200 bortonor (ez csak tipp), akiknek a bere havonta 200 ezer bruttoval 40 millio. De az irodai dolgozokkal egyutt lehet ott 250-300 ember, aki nem rab. Es akkor hol vannak az orvosi koltsegek, a rabok gyogyszerei, pszichologus, egy ilyen komplexum feregmentesitese is tobb szaz ezer havonta.
Szerintem erteni fogod, ha kicsit gondolkodsz a dolgon.
[ Szerkesztve ]
-
kételkedem
addikt
Egyenruhások, vagy civilek?
Lehet, hogy TEKesek voltak, és valamilyen fedett akciót készítettek elő éppen? Kender termelőknél jártak nemrég térdnadrágban, pólóban valami civil kocsival.Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Lightyear - befektetési app
- Telekom mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- Kupon kunyeráló
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen