Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21066 üzenetére
Ezzel én is így vagyok. De a két dolog nehezen függ össze, a vad az autó oldalának is nekiugorhat, tök mind1 mennyivel mész.
Azt utálom, hogy itt minden a gyorshajtásra van visszavezetve. Pedig nálunk nem azzal van a gond, nem abból vannak a balesetek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21074 üzenetére
Most jöttem meg külföldről, azért csak most válaszolok.
Ez egy jó nagy hülyeség... Mert csak gyorshajtás miatt van baleset? Na ne nevettess már ilyennel... Ittas vezetés, telefonálás, zéró tolerancia erre is vonatkozik. És hiába, a főutakon az átlagsebesség 110-re nőt, autópályán 140-150, ha valaki sokat vezet, akkor ezt tapasztalja.
Visszatérve a balesetekre... Frontális ütközésnél a balesetet általában nem a sebesség okozza, hanem a figyelmetlen előzés. A másik érték ami a statisztikát rontja, a kamionosok tevékenysége, és bizony náluk is szorul a hurok, már kevésbé variálhatnak.
Konkrétan gyorshajtás miatt általában csak abban az autóban ülők sérülnek/halnak meg, mert fának mennek, árokba borulnak stb...
Szóval nem kell itt a vetítés a gyorshajtásról, semmi köze a halálos balesetekhez. Én ha 200 fölött megyek az autópályán, akkor senkit nem veszélyeztetek. Márpedig gyakori dolog, de még soha nem volt gondom belőle, semmilyen baleset veszélyes helyzetbe nem kerültem. Egy 150-es tempó meg alap, még akkora sebességgel is olyan, mintha állna az autó.
Meg kell tanulni vezetni, ennyi.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21178 üzenetére
Nem is kell, teljesen ferdén látod a dolgokat. Tavaly mikor kint voltam németben nem volt semmi problémám, 2 nap alatt meg kellett járnom, 220-alatt nagyon nem is mentem, csak akkor ha korlátozás volt. És még itt vagyok...heti átlagban az 1000km az általában megvan, mégse okoztam még balesetet, és még csak veszélyes helyzetet sem. És nem szoktam tötymörögni...
És miért? Nem részegen vezetek, tudom mikor mit lehet, és odafigyelek arra, amit csinálok. Szóval ne próbálj nekem mindent a gyorshajtásra visszavezetni, és azt a 30%-ot se próbáld annak a számlájára írni. A balesetek talán 15% történik a konkrét gyorshajtás miatt, a többi az egyéb tényezők.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sasa311 #21184 üzenetére
Ebben egyet értek. De mindig hangsúlyozom, hogy a körülményeket figyelembe véve kell a sebességet megválasztani, tudni kell mikor lehet menni, és mikor kell nyugton maradni.
Ha nagy a forgalom, akkor még a 130 is veszélyes tud lenni. Ha az ember kocsisor mögé ér a pályán, mindig kisit lassít, pont ez miatt amit Te is említettél.
A Német példa kicsit hülyén jött ki, ott szélesebb a pálya, nagyobb az átlagtempo is, és az emberek tudják használni az autópályát.
Én az M6-oson járok elég sokat, ott a forgalom közel sem akkora, mint az M7-M3 -ason. És ha csak 1-1 autóval találkozol a pályán, az nem sok veszélyt hordoz magában.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21190 üzenetére
Jaj, dehogynem lehet észrevenni. Ha 130-al megy ki, akkor még alapon az tök normális, de ha alatta és akkor vált sávot, mikor látja, hogy valaki közeledik, akkor az szabálytalan. Azért van a tükör, hogy használja, és nincs joga kijönni a nélkül, hogy nem néz bele, és figyelmen kívül hagyja a gyorsan közeledő autót. Mint az a video is amit linkeltem, hiába megy nagy sebességgel az Audi, a Peugeot balesetveszélyt teremtett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz zoo8800 #21195 üzenetére
Ha valaki vezetés közben odafigyel, az feltudja mérni mi folyik körülötte. Én már 1km-ről is meglátom, ha egy xenonfényszórós úthenger közeledik, és megtudom állapítani a visszapillantóban, hogy ez bizony kicsit gyorsabban jön, még hozzám képest is. Ha valaki folyamatosan nézi a visszapillantót, akkor pontosan tudhatja, mikor ér oda a nálánál gyorsabban haladó autó. Aki erre nem képes az nem alkalmas vezetésre sem.
FF23: Azért megy ki: 1. szarik mindenre, 2. felelőtlen, nem tudja hogy kell közlekedni, tükröt nem nézi(ez a leggyakoribb), 3. direkt, mert már velem is csináltak ilyet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #21236 üzenetére
"egyébként komolyan gondolkozom egy olyan megoldáson, mint a filmekben látható, átforgatható rendszámtábla. ha sietősre veszem, elég megterhelő a hidakat bámulni, meg a pihenőknél visszavenni."
Plz ha tudsz ilyen megoldást, akkor szóljál már nekem is légyszíves.Lakott településen nem szabad 50-nél gyorsabban menni. Nálam az az egy dolog az szent, mindig betartom, és nem a büntetés miatt, hanem mert gyerekbabakocsikutyamacskasün stb... Én például kikészülnék, ha elütnék egy állatot. Mikor lapított sünt látok az úton, mindig rossz kedvem lesz. Na de a lényeg. Drága sporttársak ilyenkor szoktak mind megelőzni. Volt olyan, hogy Siófokra menet végigelőztem a kocsisort, vagy 10 autót, majd faluba beérve mind a 10 visszaelőzött, de utána a főúton ugyan úgy tötymörögtek, és előzgethettem újra az összeset, de utána már figyeltem arra, hogy eltűnjenek a visszapillantóban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Amerre én járok, nem divat ott mérni. Jobban szeretmek a főúton hagyott 60 -as táblák hatálya alatt mérni, főleg a paksi, dunaföldvári és szekszárdi rendőrök, nagy szemét az összes. Az egyik a saját apját megbüntette, mert az elsősegély doboz le volt járva.
Azt is kellene vennem, még mikor forgalomba helyezték az autót 2001 -ben, akkor vették bele a mostanit.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21308 üzenetére
Van a céges Mondeo-nk, és most úgy néz ki valami bedöglött rajta. Az ablakfűtés csak félig műxik, utasülés felöli oldalon nincs, pont a szélvédő felétől. Azt hittem biztosíték, de nem az. Érintkezési probléma lehet?
tibi666: Ezt megcáfolom, nem szokott bedögleni. Barátnőméknek 96-os Mondeojuk van, abban még 100%-os. Tekintve, hogy a miénk is 358.000km-et bírt, nem is olyan rossz eredmény tőle. Amúgy télen nagyon hasznos.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezt láttátok már? Igazi Magyar paraszt, szar kis füstös dízellel. És még azt hiszi, hogy vicces... De a Ferraris se különb...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #21488 üzenetére
Dragon, azért ez durva. Szvsz, aki részegen beül a volán elé, vagy akár kicsit ittasan is, azt úgy kapásból meg kellene hurcolni, és örökre eltiltani az autóvezetéstől. Jah, és olyan bírságot kiszabni, hogy ne maradjon pénze még egy pohár vízre se.
Te csak azt hiszed, hogy képes vagy rá...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz keIdor #21509 üzenetére
Jah, hát a gyerek stílusa, ahogy beszél külön kis ceremóniát ér. Nem tom milyen paraszt lehet, de ha apuka látni, mit művel a családi autóval...
Szvsz, ez a mentős felvonulás meg brutális nagy szívás. Ilyen helyre helikopter illik küldeni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz keIdor #21509 üzenetére
És az a poén, hogy kemény 105ló. Mondjuk füstölt, chippelve 135ló, még az is egy kis mitugrász. De lehet akármilyen jó autód is, záróvonalon meg kereszteződésben nem előzhetsz! Nem beszélve arról, hogy a srác az egyik előzésével a szembe jövőt is valszeg fékezésre kényszerítette.
Szvsz, mindig azt mondom, hogy lehet gyorsan menni, abban önmagában nincs veszélyes. De tudni kell hol a határ, és ez nem igen van azzal tisztában, hogy közúton hogy kell közlekedni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #21512 üzenetére
1. Gyakori eset, nem tom miért megy fel autópályára.
2. Kamionost is meg lehet érteni félig-meddig, néha akkor a forgalom, hogy esélye nincs előzni, pedig nagyon belassítják. Ugye nekik számít minden perc, minden km. Nem mind1, hogy 87-el vagy 82-vel mennek. Meg a kamionosok többsége úgy szarik is ezekre, ő a nagyobb, nem nagyon lehet vele kötekedni.
3. Önmagában szemét dolog. De! Pl. mikor valaki belemászik a seggembe, és elkezd 'letollak az útról' -t játszani(de ezt most szó szerint értsd), akkor én nem a féket szoktam nyomogatni, hanem szépen visszaváltok, és várom mikor kezd előzni. Néha még a vészvillogót is bekapcsolom hozzá, had forrjon. Aztán persze lassítok, és elengedem had menjen. Általában utána már szépen tartja mindenki a távolságot.
Bár ez is érdekes, pl. az Audi-t soha nem szokták így bepróbálni, lehet hátul a 4.2-es felirat riasztóan hat mindenkire.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21514 üzenetére
Nagyon félreértettél. Nem várom meg, míg sávot vált, hanem mielőtt azt megtenné, már akkor ellépek. Ebben nincs semmi szabálytalan, csak az erős sebességtúllépés. Mondjuk a többség indexelni se tud, szóval az majdnem egyenlő azzal, hogy nem váltott sávot a kresz szerint, nem de? Amit Te mondasz, hogy már sávot váltott, és utána kezd el az előzött rágyorsítani, az erősen balesetveszélyes.
tibi666: De gondolom Te se tolod le az útról az előtted lévőt előzés előtt, legalábbis remélem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #21524 üzenetére
Soha életemben nem ültem ittasan volán elé! Ha úgy megyünk buliba, hogy én vezetek, akkor csak bombát iszok. Ez nálam egy elv, amit soha nem szegek meg.
Mondjuk hozzá tartozik az is, hogy általában nem iszok, 1 évben egyszer vagyok tipikusan részeg. Inkább csak borozgatok, rövidekért nem rajongok. Nem szeretem az alkoholt.
Egyszer volt az, hogy Balcsin nyaraltunk, utolsó nap valamikor reggel 7-kor vergődtünk haza, kb. 4 óra körül térhettem magamhoz, addig nem volt önkontroll. 2-kor kellett átadni a nyaralót, volt szondánk is, néztük mennyi van bennünk. Én este 22-ig ott dekkoltam, előbb nem mertem hazaindulni, főleg, hogy Bp.-re kellett menni először, csak utána haza. Szóval nem álszenteskedek, aki piál az ne vezessen. Nem azért vettem az autót, hogy részegen összetörjem.mod: Hiába érzed magad annak, ha kiugrik eléd valaki akkor a reflexeid annyira belassulnak a piától, hogy nem tudsz megállni. És ha karambolozol, mondjuk beléd jön valaki, és nem Te vagy a hibás, de közben ittas vagy, márpedig ha az vagy tuti kiderül. Ebben az esetben hiába nem Te voltál a hibás, Neked saját pénztárcából kell megtérítened a kárt(a sajátodét és a másikét is), mert a biztosító nem fizet. Ha Neked ez kell akkor hajrá.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #21531 üzenetére
Buliba mindig úgy megyünk, hogy van egy sofőr. 5 emberből 1 nem iszik, szépen megosztva. Általában két utcára lévő barátommal váltjuk egymást, egyszer ő nem iszik, egyszer én. De ha nem én megyek autóval, általában akkor se alkoholizálok.
Ha meg Pakson vagyunk, van egy taxis haverunk. 1k-ból hazavisz négyőnket, csak hívni kell. Szóval nem vagyok rászorulva a Volánra, Mávot meg még életemben nem is láttam. Még 11.-ben osztálykiránduláson kellett volna vonatozni, akkor öten béreltünk egy autót, és azzal mentünk a táborba.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #21534 üzenetére
Ettől függetlenül előfordul, hogy hét közben buszoznom kell hazafelé. Az még tök elviselhető, felénk már emelt komfortú buszok járnak. Van ingyenes wifi, szóval vagy netezek egész úton, vagy filmet nézek. Diákkal nem drága a jegy, 1k.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #21538 üzenetére
Én Bp.-n BKV-zok, általában gyorsabb. Csak ha lusta vagyok, akkor ülök autóba.
Ne vezess piásan!!!Erről az előzésről. Szerintem ha valaki tilitolit játszik, és Te erre dinamikusan elkezded növelni a sebességed, nem okozol semmi galibát. Nem látok benne semmilyen veszélyt, amíg nem vált sávot maximum a feje forrhat. Van a fékezős megoldás, én azt nem szeretem, az nem stílusom. És még van az, hogy megelőz, és Te utána mész, majd Te is letolod.
Más: Sebességmérők hogy működnek? Egyszerre több autónak is tudja rögzíteni a sebességét? Tegyük fel, szűk követési távolsággal megyek egy autó után autópályán, fent a felüljárón meg trafiznak. Akkor engem is letudnak fotózni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz kételkedem #21555 üzenetére
Értem. Remélem nem készült fénykép, ma reggel volt trafi az M6-oson, én 160-al követtem egy előttem haladó autót. Persze fékeztünk, de ki tudja. Próbáltam közel menni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz philoxenia #21562 üzenetére
Akkor sehogy. Marad a fékpedál pöcögtetés. Kocsisorban vigyázni kell, mert egy rossz előzés ránk is veszélyes lehet. Ezért nem is szeretek kocsisorban menni. Amint lehet megelőzöm, ha kell békaugrás szerűen 2.-ban 3.-ban. Vagy ha végelláthatatlan, akkor nem erőlködök, beállok egy biztonságos követési távolságba, és nyugton maradok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Elvileg börtönbe csukhatók az agresszív autósok
Nem értem, megint miért egy BMW van a képen. Tegnap fordultam ki a 6-os útra, előttem egy szöszi ment kis Opellel. Távolban jött egy nyerges, de még nagyon messze volt, 5 autó is gond nélkül kifért volna. Aztán jött a hideg zuhany, kifordultam a nőcike után közvetlen. Mire 50-re gyorsított már a kamion ott lihegett a seggemben, óriási dudálás közepette. Sajnos szemből jöttek folyamatosan, pedig az lett volna az első, hogy akár még tilosban is megkerülöm. 50-ről 60-ra kb. 30s -ig tartott neki, ezzel még a kezdeti hiper gyorsulását is megdöntötte, hihetetlen volt. Ekkor már a seggében voltam, és villogtam. Majd mikor már nem jöttek szembe, bementem mellé. Mit látok, telefonál. Dudáltam egyet, és megelőztem. Utána a kamionos is meggyúrta, mert a nyitott ablakon keresztül lehetett hallani, hogy megállás nélkül nyomja a dudát.
Az ilyennel mit lehet csinálni, de most őszintén? Ilyenkor mindig gondolkozok, hogy félre kellene állítani, és megkérdezni tőle, hogy ugyan már ő mit csinál.Szvsz, az agresszivitást is ki lehet váltani, nem biztos, hogy spontán jön.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21740 üzenetére
Az ugyan úgy szabálytalan, nem beszélve a telefonálásról, ami valszeg meggátolta abban, hogy gyorsabban menjen. Tudod hogy hívják ezt? Indokolatlan lassú haladás. Itt persze van indok, de a telefon miatt a rendőr valszeg főbe lőne. Nem beszélve arról, hogy erősen balesetveszélyes is a dolog. Kamionos kicsit figyelmetlenebb, akkor megnézheti azt, ami a kocsi hátuljából marad. Megszoktam, de néha meglepődök egyes hozzászólásaidon.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
És ugye itt a telefon is közrejátszott. Úgy tudom, azt még szigorúbban veszik, mint a gyorshajtást.
"Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat
akadályozza." -3.3. Sebesség/12Akkor légyszíves, ezek fényében nem butaságokat írogatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21820 üzenetére
Én annyiból különbözök, hogy autópálya 150-160, a többi ugyan az.(bár ez a gyakori, nem a maximális...)
Egyébként hogy eszeget a 2.5 V6? Az ST220 anno elég sokat zabált nálunk, olyan 10,5l körülire jött ki a nagy átlag. A 2.0-ás is eszeget azért, olyan 8 literrel beéri, igaz a sok km és Bp. rátesz 1l pluszt biztosan.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21823 üzenetére
Igen, az autópályás fogyit írtam le, mivel igazából ott volt használva. Városban nem nagyon mertük használni, de ha mégis sor került rá, akkor a 14-et simán behúzta.
Akkor alapjáraton elmondható, hogy a Ford által gyártott V6-ok kicsit iszákosak. Mi meg végig azt hittük, az autónak van baja, mert a kicsit nagyobb súlyú 2.8-as bömös 8l-t kér vegyesben, most 6.6-ot mutat az óra, igaz nem is hajtom.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #21835 üzenetére
Értem. Akkor tényleg nem mai darab, érdekes hogy ezt így végighúzták. A 2.0-ást újították akkor csak meg úgy igazán benzines téren, az már nem Zetec mint régen, hanem szintén Duratec, ami megint csak kimegy a világból. Viszont az 3.0-ás ST motor friss fejlesztés, ott valami nagyon eltolhattak akkor. Na mind1, no off.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #21848 üzenetére
Igen, és jobb esetben úgy is egyben marad. Mondjuk sofőr szempontjából nem oszt, nem szoroz...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #21857 üzenetére
Szerintem ez is elég nagy tempo lehetett, így a kocsira nézve. Arra akartam egyébként kilyukadni, hogy ez egy 1995-ös fejlesztésű autó, legalábbis szerkezeti felépítését tekintve, a Megane meg legalább 10 évvel fiatalabb....
De van ellenpélda is, pl. ez, itt van máshogy. Mondjuk ez biztos gyorsan is ment, 170-el. Sofőr egyébként túlélte.
Szóval arra akartam célozni, hogy minden autó ketté tud szakadni, sebességfüggő, csak van amelyikben még így is túlélheted. Ebben a Meganben nagyon kevés esély volt rá....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha kulturált keretek között csinálják, nem zavar, hogy 300-al repesztenek. Autósoknak figyelni kell, ennyi az egész. Ha motoroznék, én is húznám, az a lényege a sportmotornak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #22002 üzenetére
"Ne idegeskedj, hanem fizesd be és legközelebb menj lassabban"
Vagy vegyél egy detektort. Ebből a büntiből már kijött volna egynek az 1/3-ada. És akkor nincs szorongás, lehet csapatni. Vagy navi az ablakba, POI pontok elég pontosak trafi téren, legalábbis engem amióta használom 5x megmentett, és nem egyszer 200 felett kezdtem el fékezni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze, azért mondom, hogy 100k körüli cucc, 3db büntetés ára. POI jelez mindenhol, még ott is ahol nem kell. De legalább biztosan nem futsz bele egy csekkbe. Hátránya, hogy mindenhol lassítasz, ahol mérhetnek, de ezt leszámítva lehet menni ahogy jólesik. Ez benne van, ha nincs pénz méregdrága blokkolóra és detektorra, de szeretsz néha gyorsabban menni és nem akarsz büntit kapni. Hiába ismerek sok utat, néha megfeledkezek magamról, főleg magas sebességnél. Olyankor jól jön a figyelmeztetés. Nekem is vagy 100x bejelzett már, de abból 5 éles volt. És 2 biztosan 300k-s tétel lett volna jogsival együtt...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most gondold el mi lett volna, ha egy sokkal neccesebb helyzetben történik ez. Lehet az életedbe kerül. Kamiont szemből/oldalról nem tudsz kikerülni, esetleg árok. Valszeg halál a vége. Szóval köszönd meg, és figyelj oda az autódra, mások testi épsége miatt is.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- potyautas: Miért olyan drága?
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Gyúrósok ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs