Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz dabadab #5576 üzenetére

    Viszont a gumi meretenek megvalasztasanal a leheto legprimitevebb fizikai modellt nemileg meghalado dolgokat is figyelembe kell venni (pl. nem mindegy, hogy mekkora nyomas van benne, a gumi szakitoszilardsaga is veges, stb).

    igen. meg hogy mennyire morzsálódik, meg hány fok van, stb

    Gondolom azert az is szamit egy kicsit, hogy igy joval kisebb elektromotorokat lehet alkalmazni, joval kisebb alkatreszekkel (mivel egy-egy kereknel igy toredeke a forgatonyomatek) valamint a hibatures is sokat javul.

    valóban, ezért volt a gőzmozdonyoknál egy motorról 8pár, azaz 16 kerékre átvitt forgó mozgás, fix rudazattal, tehát nem sok kis motorral és sok kis diffiművel, hanem kizárólag azért, hogy elég nyomatékot nem lehetett egy pár kerékkel átvinni, csak 8 párral.

    Gondolom a problemanak semmi koze sincs ahhoz, hogy a cipovel terdig sullyednel a hoba vmint masodperceken belul orra esnel

    nem, arra céloztam, hogy a fizikai erőtörvény szerint a súrlódási erő (legyen bármely formája) nem függ a felülettől és a sebességtől, csak az erőtől (ami persze függ a tömegtől, mert az az erővektor mutat lefelé, szerintem, khelben szerint nem) és a tapadási együtthatótól.
    az meg, hogy elindul a kocsi amerre szeretnénk, vagy amerre ő szeretne, az is attól függ, amit leírtam, hogy ha a lendület nagyobb mint a tapadási erő, akkor arra megy, amerre ő szeretne. ez is a tömeg függvénye, ami khelben szerint nem.

    ebből indultunk ki

    ---

    már megint ott tartunk, hogy felvetettem valamit, erre belekötöttek, hogy a tömeg nem számít, amit levetítettem a kerékre(lehet, rosszul), most mindenki ezzel baszogat, azt elfelejtve, hogy nem ez volt az alapfelvetés, hanem hogy a tömeg nem lényeges a tapadásnál.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák