Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz barnam_ #5488 üzenetére
Nehéz kérdés ez amúgy...
Mert tegyük fel szeretnék egy 140-est... De milyen motorral? Nyilván 6liter V12... Miért? MERT! Mert a 6liter az 6liter, és kész, ha eszik ha nem, az akkor is az ami. Másrészt jó lenne valami modern, ami keveset fogyaszt... De egy S600 akkor is S600, és kész Úgyhogy, inkább nem veszek soha nagy autót... Mert ha vennék, akkor már olyat vennék
Magyar piacot tekintve lassan el kell jöjjön a 720D meg az S200CDi ideje.
Mert ugye itt az a lényeg, hogy menő legyek mert bömim/mercim/ódim van... Az nemlényeg, ha az ezres swift is legyorsul, mert a haverok látják hogy luxusautóm van. És az ilyenek vennék meg C100-as mercit, meg az 512i bömit
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
barnam_
nagyúr
válasz barnam_ #5967 üzenetére
Ja meg lenne még egy kérdésem:
Régebbi Merciknél ahol lábbal működteted a kéziféket, és egy karral oldod azt a műszerfal alján, hogyan működik a kézifékes indulás? Automatánál még eltudom képzelni, hogy rálépek a fékre, és beteszem a váltót P-be, de manuálisnál nem tudom... -
Szplöttyy
senior tag
válasz barnam_ #5972 üzenetére
Egy 300Turbodiesel-el talán, bár azése egy 0-100as Streetracer verda, azzal, ahogyan mindegyik mercivel, Krúzolni kell, éjjel, sárgán villogó lámpák alatt, króm csillagon csillogó neonfényekkel, lehúzottablak, 45-nél 5-ös(vagy 4es ha csak azvan), az az igazi
Smoke & Torque
-
!Overdose!
őstag
válasz barnam_ #5967 üzenetére
Ha nem mész vele sokat, akkor egy benzinessel jobban járhatsz. Könnyebb kifogni egy keveset futott darabot, ráadásul általában a benzinesek jobban felszereltek. Mondjuk egy 230E vagy egy E220 nem rossz. Ha nem számít a fogyasztás akkor persze sor6.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Szplöttyy
senior tag
válasz barnam_ #5974 üzenetére
Énis ezért vagyok Mercedes mániás! Az a feeling... meg hogy a 30éves Mercedes ajtaját ujjal meglököd és "klattyy" helószia, 30éves "ócska szar" de különbül csukódik az ajtaja mint a mostani autóknak! Nekem is autómatával szimpatikus. Bár nekem a 123-as a kedvenc, és a 140-es az álom. 123-asba, nekem egy 200D 55ló, 4es autómatával, elég is lenne, elég fiatal vagyok még, de már rájöttem, én nem sietek sehova, majd megvárnak Én elkrúzolok ott magamnak azt jóvan. Bár nem autófüggő, én a literes swiftel is 50nél 5ödik, és krúzolnék, csak ott nem akkora a feeling.
Smoke & Torque
-
Batman2
őstag
válasz barnam_ #5967 üzenetére
Szerintem nem rossz a w124 - 250D pl. !!!
Igaz, nem turbó, nem túl gyors, de azért azzal már viszonylag kényelmesen lehet tartani a városi dinamikát is, megy is, és ahoz képest keveset fogyaszt, szép, csendes a hagnja !
Állítólag a legstrapabíróbb és legjobb fogyasztású dízel a w124-esek között !De ha jobban akarsz gyorsulni, akkor egy turbós példányt szerezzél be, de annak már sokkal drágább a fenntartása, ha éppen nem tökéletesen felújított a motorja !
Nem tudom, 250-esben volt e már turbós változat, de 300-asból biztos.
Szóval 250,től felfelé nyugodtan nézelődhetsz, ha viszonylag takarékos, de viszonylag fürge járgányra vágysz !Azért w124-esben már a 200-as dízel sem olyan rossz, elvégre egy picivel kisebb a járgány tömege és erősebb a motorja, akkora a teljesítménye, mint a w123-as, 80-85-ös 240D-é, 72 LE.
Szóval ez ia már vállaható a városi forgalomban is, pláne ha az én w123-as 200-asomhoz hasonlítom.A lényeg, hogy jó állapotút fogjál ki !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz barnam_ #10632 üzenetére
A leg rgyszerűbb szerintem, ha bemész bármelyik mercedes márkaszervízbe és talán még rendelhető.
Ha esetleg van Pesten is Albert autó, akkor ők is jó esélyel meg tudják rendelni, ha van, akár utángyártottban is.
Van még a Unix, Bárdi. Láng és még maszek kifejezett mrcedes alkatrész boltok, utolsóként azokat is meg lehet próbálni.
Nekem is már utángyártott van, nem tudom hány éve, valszeg már több, mint 10, de még mindíg kifogástalan.
Sőt már valtó kart is kellett vegyek, met az eredetinek letört a feje, de az primitívebb az eredeti kiképzésénél.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz barnam_ #10772 üzenetére
Üzemanyag rendszer bontás után hajlamos kopogósabb lenni a motor , de 5-10 km után rendbe jön .
ez a Liqui Moly dízelöblítő és bármelyik társa teljesen felesleges dolog . Tankolj rendes üzemanyagot és semmi más nem kell . Szűrőket cserélni időben és ennyi . most hogy bele tetted azt a szart vakarod a fejed a koporászás miatt .... tankold tele öntsél a tankba 2T olajat nem tudom mekkora az üzemanyag tankja a kocsidnak , nekem 70 literes , abba 0.5 l 2T szoktam bele önteni . Nem fog füstölni tőle , ellenben keni a fém alkatrészeket , és csendesebb is lesz tőle .aztán csak helyre billen a kis lelke
-
-
Templomegere
senior tag
válasz barnam_ #10775 üzenetére
Okoznak kárt és pont . Teljesen felesleges bedőlni bármilyen ilyen csodaszernek . Az az igazi csodaszer , ha minden olajat , szűrőt időben cserélsz és minőségit teszel bele . Szervo olajat és szűrőt is kell cserélni és fékolajat is , de a nyikogás nem biztos hogy megszűnik .
-
barnam_
nagyúr
válasz barnam_ #10836 üzenetére
Jó is lett a fogyasztás, végül 986 km-t mentem, ebből olyan 450 km Budapest, a többi országút meg autópálya (100 km/h körül). 6.3 liter 100-on, nem értem hogy egy 3 literes motor hogy tud így fogyasztani
1500-2000-nél váltok, tovább pörgetni felesleges, így is jól megy.
Amúgy fura, de leginkább váltásnál érezni, hogy jól megy a kocsi. Először légszűrőcsere után vettem észre, hogy 1-2-3 fokozatok között gyorsan, finoman tudok váltani. Most legutóbb Agip DieselTECH-et tankoltam, s mintha hangosabb lenne picit alapjáraton, de jobban is megy.
-
Ranger^41
aktív tag
-
Ranger^41
aktív tag
válasz barnam_ #10875 üzenetére
Nem hinném hogy w202 specialitás, szinte ugyanaz a hátsó futómű van alatta mint a 124 meg 190 alatt, sőt szerintem a 2000es évek közepéig. Normális prés kell hozzá, ha le van szedve az agy, ha helyben szerelik akkor meg egyészt macera kiszedni a csapágyat, beütni/húzni meg pláne...
-
motoflug
őstag
válasz barnam_ #10883 üzenetére
Alapjáraton sok típust nézek, mivel rohangálni, nyaralni járni használnánk az autót, és ez is tetszene. Csak ha nem muszáj, nem verném magam nagy költségekbe, ha mondjuk találok egy kisebb költségvetésű autót. Ezért kérdezem, mert csak a nepitelet-et meg a hallottakat tudom figyelembe venni, ami elég vegyes.
-
válasz barnam_ #10900 üzenetére
Kívülről ennyi rozsda van rajta, szerintem garázsos volt egész életében. A papírjai között még a Mercedestől való gratuláció és az átvételi számla is megvan.
Úgy beszéltük meg, ha nem adja ki a tesztvezetés, akkor visszajár a pénz is. Csak nem akartma, hogy elvigyék, csoda, hogy eddig nem vitték el.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Batman2
őstag
válasz barnam_ #10919 üzenetére
Igen, én is olvastam, de nekem most se autóm, se időm.
Az öreget még mindig kasznizom, nincs már rajta műszaki sem, ha kicsit feljavítom, akkor tudom csak egyáltalán műszakiztatni.Múlthét végén meg Ikarus találkozó volt az M3 Archeoparkban, ott is mindig vannak veterán autók, ott is volt most is Mercedes is, bár 23-as egy sem.
Hátha jövőre végre sikerül már oda is eljutni.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
válasz barnam_ #10930 üzenetére
Ohh, kupéd van? Jól néz ki. A te színed egy árnyalattal világosabb.
Amúgy felemeltük az autót, egy szem rozsda nincs az alján, mintha új lenne. Fogadni mernék, hogy a diffihez soha nem nyúltak, ezért a szimmeringnél könnyezik kicsit. Sokat kell bontani a cseréjéhez?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #10950 üzenetére
Megnéztük, sajnos össze volt gányolva, mindenhol szigszalag, meg házibarkács, egy csomó lakatosmunka, induláskor egy henger késett meg ilyenek... Sajnos nézelődhetek tovább
Viszont egy Youngtimers-es (FB Csoport) haverral (és KillHates-szel) mentünk, és Miklósról Ráckevére én vezettem Gergő 124 300TD-jét, tehát már megérte a mai nap felkelni. Végig vigyorogtam minden egyes percét a vezetésnek, főleg mert egy Suzuki Swftből ültem át.
+mindjárt nézem a linkeket amiket küldtél
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #10968 üzenetére
Ja, persze, Egy utat megért, legalább láttam, hogy mekkora disznó.
Igazából nekem nem fájna a benzines sem, viszont azt hallottam, hogy a benyások nem nagyon állnak meg 10 liternél. Egyik ismerősömnek 230-as benzinese van, és 12 liter, ha nem nyomja neki annyira. :/
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
barnam_
nagyúr
válasz barnam_ #10973 üzenetére
Ezt meg nyálcsorgatásnak, tegnap került fel Ha-Hu-ra.
Bakker de szép! (Mondjuk egy polírozás után az enyém is nézne ki így, leszámítva a rozsdát)
Ilyen csatornafedél felnit már régóta szeretnék.
szerk.: mondjuk ha Magyarországon újonnan vásárolt, miért horvát (vagy bosnyák, nem 100%) szervizkönyv van hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
MurdR
veterán
-
nagyúr
válasz barnam_ #10994 üzenetére
Dikk, mos mi á báj? Kutturát ez, lenyúztám áz űlőgárnyítúrát a ikejában, oszt rá rittyentettem á verdára!
Kell a légbeömlő, mert ott biztosan beázik, oszt hadd rohadjon a motorblokk is, ha azt már a nem éri a víz úgy egyébként!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen