Új hozzászólás Aktív témák
-
DroneZ^
őstag
Ha mégis megdöglik az automataváltó mondjuk egy 2004-es E/CLK Merciben, mennyiért lehet megúszni legolcsóbban?
-
senior tag
válasz Batman2 #8898 üzenetére
Batman2 A tányér és a kúpkerék közötti hézag lesz a gond nálad. Ha nagy a hézag akkor azt megérzed mert a hajtásláncban nagy lesz a holtjáték. Ha kicsi a hézag akkor pedig morog. (hasonlóan mint a régi Ikarusz buszok) Ezt nagyon nehéz beállítani.
A difit kb 2-3 óra alatt le lehet cserélni. Ha van otthon egy cseredarabod akkor tedd fel és kiderül hogy az okozza-e.DroneZ^ - Szerencsefüggő , de ha megbízható forrásból veszed akkor 200-250000 Ft (itthon) és kb 1500 EUR külföldön (Osztrákban , Németben). De ezek hosszú élettartamú darabok , nem mennek tönkre egyhamar.
Engem ne kérdezz arról hogy milyen autót vásárolj mert fanatikus (elfogult) mercis vagyok
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
senior tag
válasz Nem3sys #8907 üzenetére
Meg tudsz cáfolni? Nem - Miért is nem tudlak megcáfolni? Jaaaa ... mert te úgy döntöttél.
Alá tudod támasztani az érveidet? Nem - Idem , (latin szó - jelentése: ugyanaz) mint az első kérdés-válasz kombinációdnál.
Ismétlem : meddő vita . . Ennek értelmezését itt találod : [link]
Nem látom értelmét annak hogy vitatkozzak veled. Az én szerény ismereteim/tapasztalataim/iskolázottságom amúgy sem ér fel a te szaktudásoddal....1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
cyber75
tag
Nekem is a Merci szervizbe,a kézi váltóba. Dexron 3-as automata olajat adtak. Rá is kérdeztem,hogy ez így jó. Akkor mutatott egy könyvet és valóban. Ez volt gyárinak bele írva. W124 300D-amúgy . Tökéletes vele,és már 5000km-óta benne van.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
Batman2
őstag
Szevasz
Nincs csere diffim.
90-es tempónál most csak enyhe morgás van, mióta megvan a kardán csapágy és a féltengely harang csere is.
Ha megfogom a váltóbotot, az enyhén remeg ilyenkor.
Ebből megint a váltó bak hibájára, vagy gyengeségére következtetnék, pedig jónak tűnt, amikor megmozgattuk a szerelővel a járgányt felemelve.Lehet az, hogy nem szakadt ki belőle, de elvált a fémháztól, így rezeg benne, de megemelve jónak tűnik ?
A diffinek biztos hogy van rezgése, stb. de gondolom, hogy ha a motortartó, a váltótartó és a kardáncsapágy is rendben van, akkor fixen kellene futnia a hajtásláncnak és nem kellene jelentősen remegnie, zajolnia.
Vagy mégis ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
A váltóba ATF kell, a difibe hajtóműolaj, a kormányszervóba ATF szintén.
más tollából:
"Ne lepődj meg ha rá lesz írva hogy automata olaj....
ATF Dexron II ""ATF Typ A / Suffix A
Spezifikation Mercedes 236.2
MB 236.2 Flüssigkeitsgetriebeöl A 000 989 26 03
Amennyire tudom"és más autónak is van ATF igénye:
"Nem a vasak mérete határozza meg a kívánt olajminőséget. A Jeep-em osztóművébe, ami azért még primitívebb cucc egy sebváltónál is, ATF kell."máshol is előfordul a kétség az olaj milyensége felől
http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/236.2_en.html
MB 123 3.0d
-
senior tag
válasz Batman2 #8914 üzenetére
Üdv mindenkinek !
cyber75 , Batman2 , t.zsolti
Hiszek nektek , igazatok van és én is tudom hogy az autómataváltó-olaj jó a kéziváltós verziókhoz is de az általam említett Catrol olaj kifejezetten kéziváltós autókhoz készült.Én ezt használom a difibe is és a váltóba is. (W123 és W124) Itt van róla egy magyarnyelvű leírás is. [link]1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
cyber75
tag
Szép napot.
Mindenképpen kipróbálom a difibe. Igaz kb 2000 Km-rel ezelőtt. A difibe tettem Nano energizer adalékot. Mert Ikarus hangja volt kb 60-90 között. Nem szoktam az ilyen dolgokban bízni. De a bolt ahol ezt vásároltam,az egyik jó ismerős boltja. Neki azt mondta be vált. Mit veszíthetek,én is kipróbáltam. 5000Ft-volt max azt veszítem. Bele öntöttem,és járogattam vele, azt írta a tasakon. Hogy 3000 Km-alatt épül be. Az első 1000 Km-nél éreztem némi halkulást,de gondoltam magamba biztos csak beképzelem. De nem mert kb 2000 Km környékén már jelentős javulást tapasztaltam. Már nincs ikarus hang, csak halk kicsi moraj,mint ha téli gumi volna fent. Úgy hogy bátran ajánlom bárkinek,aki ilyen gondokkal küzd. Amúgy a diffibe FUCHS-cég olaját használom. Nekem bevált.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
t.zsolti
tag
-
pali0408
csendes tag
Sziasztok!Van egy w124 300D nehezen indul hidegen melegen eggyaránt motorja rendben nem füstöl nincs kartergàz, olyan mintha az adagolo elereszeté a gáz olajat. Valaki mondta hogy a vacum pumpa lehet a baj mert nehezen is all le...nem toom valami ötlet?
06706738364
-
Babszivacs
csendes tag
Sziasztok!
Azon gondolkozom napok óta hogy lehet a 31 éves drágámat nyugdíjba küldöm.Baromira tetszenek a 124 kombik.Szerintetek melyik motorral lenne érdemes választani?
Köszi!
-
senior tag
Üdv minden kedves mercisnek
cyber75 - Azt az adalékot én is kipróbálom.
t.zsolti - Szvsz nem "rugózol" a témán. Sőt , mindig szivesen veszem a tanácsokat.
Azt nem tudod esetleg hogy az általad említett szabvány vonatkozik-e a tehergépjárművekre is ?Történetesen a ZF váltós (vasházas) 309-esre értem a kérdést.
pali0408 - Nézd meg az izzítógyertyákat is
Babszivacs - 250D (ha lehet akkor a 20 szelepes verzió) és 300D .
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
WunderKinder
tag
válasz Babszivacs #8920 üzenetére
Ha nem zavar, hogy lomha akkor 250D.
-
senior tag
válasz WunderKinder #8922 üzenetére
Én ezért javasoltam a 20 szelepes verziót
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
!Overdose!
őstag
-
Babszivacs
csendes tag
Köszi mindenkinek!
Automata váltóval akadna gondom? -
!Overdose!
őstag
válasz Babszivacs #8925 üzenetére
Alapvetően nagyon megbízhatóak, de nyilván csilliárd km-t futottak már ezek a dízel W124-esek. Látatlanban szerintem senki nem meri neked kijelenteni, hogy nem. Mindenesetre alaposan ki kell próbálni vásárlás előtt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Babszivacs
csendes tag
válasz !Overdose! #8926 üzenetére
...és a korrodálás szempontjából tudtok valamit? 95ös évjárat körüliek mennyire voltak ellátva véelemmel? w123 kategória?
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #8920 üzenetére
24-esben állítólag a 250D, szimpla szívó motor a legjobban megkonstruált és legstrapabíróbb fajta !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz pali0408 #8919 üzenetére
A nehéz indulás elsőre izzítógyertya lenne, de ha a teljesen meleg motor is nehezen indul újra, akkor ott más a gond !
Kompresszió hiány és gyertya probléma esetében is melegen sokkal könnyebben kellene induljon.Üzemanyag szűrőt mikor cseréltél ?
Lehet az adagoló, a nyomástartó szelep, vagy az üzemanyag pumpa is hibás, egyenként ki kellene zárni őket.
A leállás nehézkessége a 123-asból kiindulva a vákumrendszer tömítetlensége miatt lehet.
23-asnál ha nincs vákum, nem áll le a motor, az adagoló nem kapcsolható nulla állásba, folyamatosan alapjárati üzemanyagot ad.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
senior tag
Üdv mindenkinek
Tudom előre hogy hülyeséget kérdezek - de van valakinek tapasztalata W123-as fékek terén ?
A probléma az hogy egy négydugattyús W124 500-as féknyerget szeretnék felszerelni a W123-as Coupéra1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
DroneZ^
őstag
Mindig is szerelmes voltam a régebbik CLS-be, mennyire találták el azt a modellt? Lehet érdemes lenne kicsit többet spórolni ha korrekt a széria. Vagányabb mint egy CLK
[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
Üdv mindenkinek !
Voltam a géppel a Balatonon.
Autópályán mentünk, szinte folyamatos 110-el (az utazó tempójával).
Volt ugyan zaja a hajtásláncnak, de elviselhető.
Odafele előszőr kicsit hangosabb volt, majd egy idő után beállt és csökkent a zaja.
Visszafelé a Balatontól Pestig nagyon jó csendesen futott, pláne a lejtős részeken szinte hangja sem volt, csak a gumik susogása hallatszott.
Olyan Pest körültől már valamivel zajosabb volt a futása, azt gondolom, hogy a diffiben felmelegedett az olaj, így már kissé lötyögősebbek lettek benne az alkatrészek.De igazából összességében nagyon szépen futott, az emelkedőkön is bírta 100-al, 3 ember, gyerek az ülésével, és tele csomagtartó, többek között gyerek kocsival. Semmi komoly, észrevehető füst.
A fogyasztása így 8,5 körül volt (nem tankoltam vissza tele, csak a mérő szerint nézve).A vízhő odafele is stabil volt, 80 és 100fok között félúton, picivel magasabban, mint máskor, 100 alatt közlekedve, ez régen is ennyi volt.
Mielőtt megálltam vele pihenni, illetve mikor lejöttem a pályáról, hagytam lassan lassulni, hogy a hűtővíz el tudja szállítani a blokk hőfeleslegét, hogy után alapjáraton illetve leállítva se hevüljön fel.
110-ről hamar leállítva simán felmegy 100fokra a vízhő.Max. tempót nem is próbáltam, de 110-től még szívesen gyorsult volna, nem volt padlógáz, de 115-nél többet egyszer sem nyomtam neki.
Mondjuk azt nem bánnám, ha lehetne tartós 120-125-tel menni vele, de hát 135-ös, gyári végsebesség érték mellett az már ennek a motornak biztosan sok, még ha fel is tud gyorsulni annyira.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Apropo,
A szilent gumikat lehet e valamivel, pl. szilikon spray, kezelni, hogy lassabban öregedjenek ?Az első futómű jobb oldalán valami már megint nyekereg, vagy a szilent, azon segíthet esetleg, ha leápolom valamivel, vagy a talpas.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
senior tag
válasz Batman2 #8933 üzenetére
Ez igaz - szlikont ne használj mert csak rosszabb lesz.
A gumiszilenteket én bekentem egy vékony réteg FBS-el - előtte természetesen megtisztítottam őket.
Alatta olyan a gumi mintha új lenneVegyél tőlem ZF ötös váltót és a 110-es utazósebesség egyből 132 km/h utazósebesség lesz - ugyanannál a motorfordulatnál .
Ja , és egy difi sem ártana. Én már rég kicseréltem volna - már csak kiványcsiságból is.
Van valakinek komoly , szakértő adagolós ismerőse ?
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
Szevasz
Mármint arra gondolsz, hogy a 3,92-es, eredeti difit 3,62, vagy 3,46-asra ?
Ezen már én is rég óta gondolkodom, hogy nem lenne rossz ezt a rövid áttételt kicsit növelni, akkor sem pörögne annyira a motor mondjuk 100-as tempón, mint most.
Viszont romlana az amúgy is szegényes gyorsulása a városi közlekedésben is, ami hátrány.
Az ötös váltó lenne ezért a legjobb megoldás, mert akkor a kecske is jól lakna és a káposzta is megmaradna, viszont ahhoz mindent cserélni kell, a kuplungot is !
Jó, a kuplung a váltóval együtt szintén cserélődik, feltéve, ha benne van és jó még.
A difi csere egyszerűbb, de ugye van hátránya is.Egyelőre még csak filozofálok róla, nem határoztam el magam semmilyen csere felé.
Még mindig a járgány rendbetétele az elsődleges szempont, az "extrák" csak utána jöhetnek.
Mostanában igen sokat költöttem a járgányra, egyáltalán arra, hogy rendben fusson, igaz, a cserélt alkatrészek zöme 34 éves volt.Viszont ha valaki cserélt volna már difit 200D-n, vagy máson, és van tapasztalata, mennyire pozitív, mennyire negatív az eredmény, arra kíváncsi lennék !
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Próbáld meg Nyírteleket !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #8936 üzenetére
A másik , hogy kérdés, mit bír egy 200D motor, 5. fokozatban ?
Jó a 110-et valszeg tudná tartani alacsonyabb fordulattal és kisebb fogyasztással, de aligha hiszem, hogy 130 fölött lenne vele képes menni, akkor sem, ha fordulatszámából még kitelne.
Teljesítménnyel, nyomatékkal nem bírná szerintem.Ha váltó cserére szánom magam, akkor márt sokkal inkább egy 24-es 5 fokozatút szerzek meg és azt teszem fel kis átalakítással, abban már stabil az 5. fokozat, nem kezdetleges, mint a 23-as váltókban.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
senior tag
válasz Batman2 #8938 üzenetére
No akkor fussunk neki
Ha váltó cserére szánom magam, akkor márt sokkal inkább egy 24-es 5 fokozatút szerzek meg és azt teszem fel kis átalakítással, abban már stabil az 5. fokozat, nem kezdetleges, mint a 23-as váltókban.
Miért kezdetleges a ZF ötös-váltóban az ötös ??? Ha körbenézel a fórumokon akkor látni fogod hogy a ZF váltók (a régi "vasházas" kivitel) gyakorlatilag elpusztíthatatlan és sokkal jobb konstrukció mint a W124 (azaz Getrag) váltó. Azt is megmondom neked hogy mi fog elsőnek meghalni a Getrag váltóban : a nyelestengely-csapágy. Eddig kb 8 Getrag váltót szedtünk szét (négyes,ötös,hatos , W124,W201,stb) és mindnek ugyanaz volt a baja (azt már nem részletezem hogy ez azzal jár hogy szerencsés esetben félrekopik a kuplunghoz közel eső fogaskerékcsoport - szerencsétlen esetben "foghiányos" lesz).
Arról nem is beszélve hogy teljesen átgondolatlan a tervezése és egy horror a szerelhetősége / javítása.
+ ráadás hogy az átszerkesztése egy W123-asra nem olyan "kis" átalakítás mert a kuplungharangot át kell hegeszteni. (és kuplungcsere,stb...)
-----------------
Az ötös váltó lenne ezért a legjobb megoldás, mert akkor a kecske is jól lakna és a káposzta is megmaradna, viszont ahhoz mindent cserélni kell, a kuplungot is !Miért kellene kuplungot cserélned ... ? Minden maradhat mert a 200D motor esetében nem kell erősebb diafragma - azaz minden maradhat a négyes váltóról (kuplung-szett,kinyomószerkezet,váltó-rudazat,stb) , kivéve a kardán , aminek ugye rövidebbnek kell lennie az ötös váltó esetében.
--------------
Jó a 110-et valszeg tudná tartani alacsonyabb fordulattal és kisebb fogyasztással, de aligha hiszem, hogy 130 fölött lenne vele képes menni, akkor sem, ha fordulatszámából még kitelne.
Teljesítménnyel, nyomatékkal nem bírná szerintem.Ha a gyári difiáttétel marad akkor gond nélkül elbírja a gép az ötödiket és 140 fölötti (cca 150) lesz a végsebesség. Ezt tapasztalatból tudom (szereltünk 200D-re ZF ötös váltót)
-------------
Viszont ha valaki cserélt volna már difit 200D-n, vagy máson, és van tapasztalata, mennyire pozitív, mennyire negatív az eredmény, arra kíváncsi lennék !200 D-vel nincs tapasztalatom de 300 D-vel igen.
Az biztos hogy 3,63-as áttétel alá nem szabad menni a 200 D esetében - hacsak nem tuningolod a mocit
-------------
Próbáld meg Nyírteleket !Sajnos a nyírtelkiekkel nincs jó tapasztalatom
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
Szevasz
Mostanában ugyan nem próbáltam a végsebességét, de nem hiszem hogy most is többet bírna 125-nél.
Eddig a legmagasabb sebesség, amit a felújítás óta önerőből, síkterepen elért az 127 volt. Ezen motorral szerelt szériának tudtommal 135 lenne a végsebessége, a jelenlegi kivitelben.
A régi állapotú motorral a vége felé, igaz lejtős terepen,, de ment az órája szerint 150-et is, igaz, akkor már ultrahangja volt a motornak.
Azzal meg is adtam az utolsó döfést neki.
A felújítás óta mindenképpen kisebb végsebességet ér el, nem szeret nagyon pörögni a motor,
Igaz, azóta volt mégegy felújítás tavaly, amikor is igazán rendbe lett téve a motor, mert a korábbi felújításnál valamit kicsit elfuseráltak benne és sosem indult jól hidegen, de tavaly óta nem forszíroztam végsebességet.Mindegy is, mert ritkán megyek autópályán (itt a keleti régióban nem is tudom kihasználni, azon túl pedig drága is), sokkal inkább az érdekel, hogy 100-as tempónál takarékosabb, kisebb fogyasztású lenne, talán még halkabb is az alacsonyabb fordulat miatt és minden bizonnyal nem is kopna annyira a motor az alacsonyabb fordulat miatt.
No és van kardán is ahhoz az 5-öshöz ?
Mennyivel nehezebb ennél a 4-es, alu házas váltónál ?Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Apropo, már megint búg a jobb leső kerékcsapágyam, pedig vagy 3 hónapja cserélték !
Mondjjuk szervíz könyben olvastam olyat, hogy valamennyi km után újra kell állítani a hézagot, de semmi ilyet nem mondtak a szervízben.
Mi lehet a gond ?
Tényleg szétkopott már megint, vagy ez természetes, hogy miután bejáródik (pár 1000km), akkor csak újra kell állítani, de akkor jó lesz ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
senior tag
válasz Batman2 #8941 üzenetére
Batman2 - igen , van kardán is ha kell
A fogyasztás tekintetében kb 0,5-1 l a várható csökkenés.A csapágyról:
- igen , valóban utána kell állítani pár ezer km után
- nézd meg azt is hogy milyen van benne ! Rokonomnak beszereltek valami ipari hulladék kínai csapágyat és 300 km után a görgők elkockásodtak
- ha túl gyorsan kopik a csapágy akkor nézd meg a holtjátékot.Nehogy túl kevés legyen mert az hamar kinyírja a csapágyakat.
A másik gond a gyenge teleszkóp lehet. Az is simán kinyírja az új csapágyakat.Az ötös ZF váltó pontosan 18 kg-al nehezebb mint a Getrag - no de a fogaskerekek kb 2x szélesebbek/vaskosabbak benne
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
Szevasz
Ebbe Febi csapágy került, előttem szerelték be, így biztosan az van benne.
Biztosan nem húzta túl a szerelő, figyelt rá, hogy első meghúzás után annyit engedjen ki, hogy könnyedén, szabadon tudjon forogni kézzel a kerék.
Szerintem inkább talán túl lazára is sikerült, bár eddig jó volt, csendben volt.
Holnap állíttatok rajta, ha lesznek a műhelyben.A régi cserélt csapágy is megvan, az olyan 2 éves lehet, de akkor sokkal kevesebbet jártam vele, így abban sem igen volt 20ezernél több. Nem volt igazán nagyon megkopva, csak néhány apró sérülés látszott rajta, az meg könnyen lehet, hgyy attól lett, hogy sokáig jártam búgó csapággyal. Valszeg még simán után lehetett volna állítani.
Ezt nem akarom most elkövetni, azért megyek máris állíttatni.Köszi az infót !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szervasz
A lengéscsillapitók 78-82%-osak, így azok nemigen lehetnek okozói. A futómű egyébként nagyon jól lett beállítva, gyönyörűen fut egyenesen, ha sík az út, nem húz semerre, tehát rendben kell legyen a geometria.
Reggel voltam a szerelőnél, szétszedte.
A külső, kicsi csapágy rendben van, de a belső felszíne már megint elkopott, szépen látszik, hol futnak a görgők a csészében, a fényes felület kicsit barnás, foltos, a zsír pedig sötétszürke lett körülötte.
Nem hiszem, hogy szorosra állította volna, alaposan figyelte és annyit enged mindíg vissza, hogy a kerék rendben, szabadon fusson.
Most jobb híján vissza lett téve a csapágy friss, valami spéci zsírral, egyelőre sokkal csendesebb.Hol és milyen csapágyat érdemes szerezni ?
Ez Febi volt és kb. 15ezret bírt ki.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
senior tag
válasz Batman2 #8944 üzenetére
Üdv
Ha a zsír elszíneződött akkor nézzétek meg a belső porvédő-szimeringet. Lehet hogy tönkrement és beengedi a vizet , koszt.
A helyes csapágy-hézag beállítás menete:
-szorosra húzod , majd negyed fordulattal visszalazítod a rögzítőanyát. (90 fok)A Febi nem gyárt csapágyakat Ő csak megveszi és átcsomagolja Nem rossz minőség - de szerintem próbáld ki az SKF-et vagy Koyo-t.
Én már jóval 100.000 fölött vagyok az SKF-el és nincs hangja.
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
Szevasz
Ok, utánakérdezek hogy ha készletet veszek, akkor porvédőt is adnak e benne, vagy vennem kell külön !
Legutóbb is készletet vettem, de nem emlékszem, hogy volt e benne porvédő.
Ami mondjuk most benne van, az elég újszerűnek néz ki.Nekem is az SKF rémlik, mint egy lég jó fajta.
Normál csapágy boltban vetted, vagy autóalkatrészként, autósboltban ?
Igen, így állítja a szerelő is.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
DroneZ^
őstag
-
senior tag
Batman2 - készletben vettem Bárdinál - szimmeringgel együtt.
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...