Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Habugi #71021 üzenetére

    Köszönöm az info-t! :R Egyelőre még muszáj várnom, mert ismét jelentkezett az AVAST support. Kérik, hogy telepítsem fel ismét a programot, és küldjem el a "support csomagot" nekik.

    Hát így teszek.

    Egyébként a legutóbbi hozzászólásban (amit olvastál) azért említettem a Steam-et, mert akkor éppen azt indítottam. (Egyébként 10+ éve használok AVAST free AV-t, már negyedik éve a fizetős, Premium Security csomagot, és soha nem volt problémám a Steam, vagy GOG játékok során.)

    De korábban írtam ott a Windows topic-ba, hogy bármilyen, hálózatot igénylő tevékenység során dobálta a BSOD-okat a gépem.

    Levelek írása közben (kliensből), itt, a böngészőt, PH-t olvasgatva, Youtube videót nézve, és Steam játék közben is.

    A Windows dump riport szerint az ntoskernel.exe, és az ndis.sys fájlokat érintően hasalt el a gép mindig. Utóbbi egyértelműen a hálózattal kapcsolatos "anomáliára" utal, márpedig a hálózatban, ill. azt érintőleg egyetlen komponens változott: az AVAST Premium Security programverziója.

    Kíváncsian várom, hogy az AVAST mire jut az ügyemben. Természetesen megírom majd itt is.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák