Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
A kasztni legyen jó állapotú, minden más könnyen cserélhető, elég sok bontás van már itthon is. A jó állapotú kasztnit is lehetőleg rendberakni, alvázvédőzni, üregvédeni és akkor nem lesz gondod. Ezzel teszed a legjobbat. Ha veszel egy pukkantat, az könnyen pénztemetővé válhat.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
lemmy71
őstag
Kellemesen felszerelt ez a GT, ha négyajtós egygazdás gáz nélküli és kétszázezer kilométer alatt lenne az órában (bár ezt könnyedén orvosolják a dílerek) akkor szó nélkül megvenném Amúgy vissza térve a kérdésedre, így képről nézve jót mutat, de lehet hogy élőben már más a leányzó fekvése Csak azt nem értem aki ilyen autót vásárol, annak tisztában kellene lenni a fogyasztással Miért gázosítja be, miért nem egy takarékosabb autót vásárol
[ Szerkesztve ]
-
Pistu77
csendes tag
Jokerdes, hogy mennyi idonkent csinalja. Meg nem tudtam rajonni. A GJ ugye akkor is csinal egy kicsi ciklust ha azt erzi hogy csak rovid varosit mesz. Olyankor inditasnal fel percig jaratja 2000 alatt kicsivel. Gyanitom, hogy nincs konkret ciklusido. Legalabbis a GJ tuti hogy az alapjan nyomja, hogy elotte milyen hasznalatot kapott.
Szerintem folosleges szetporgetni az autot. Ha elindul a program akkor megvannak hozza a feltetelek. Hagyni kell hogy megcsinalja aztan jolvan. Nem kell ezt tulmisztifikalni
-
Pistu77
csendes tag
Azert azt ne felejtsuk el beletenni egy egyenletbe, hogy minden alkalommal mikor te megallsz a pirosnal es elindulsz a meghajtas sokkal nagyobb terheleseket kap mint amikor folymatosan egy tempoval mesz. Ami minden csak nem jo egyik alkatresznek sem. Plusz arrol volt szo hogy odaersz ahova mentel es allsz 5 percig alapjaraton mire kikapcsolod. Es akkor meg nem beszeltunk az automata start-stoprol......
-
Djuree
félisten
azigen, akkor lehet benzines. megkérdem mindjárt.
munkatárs hozta magának németből, 2 évig szalonban csücsült a gép, ő állítja hogy valós, ért az autókhoz a srác, ezért merek bizni benne. más is mondta h vegyem meg mert ennyiért igen jó vétel, 1,6-ra mondja, de ez még sztem alkuképes.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
elvileg van elekronikus szervizkönyv vezetve, de majd megnézem azt is ha a vétel mellett döntök.
néztem hogy még az ülés, a kartámasz melletti kárpit is mint az új. kormányt meg sebváltót nem is néztem.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
aleister
veterán
Igen. Ezért is írtam, hogy simán lehet, hogy a vezetési stílus okoz ekkora eltérést. No meg rengeteget számít, hogy milyen körülmények között (város, országút) fut az autó. Viszont elég nagy intervallumot állítottam be (15.000 km), és talán ekkora táv alatt az átlagérték reprezentatívabb.
Gondolkoztam már régebben ezen. A legjobb megoldás a korrekt fogyasztás mérésre egy gps alapú androidos alkalmazás lenne okostelefonon. Így az app mindig tudná rögzíteni, hogy éppen milyen úttípuson megy az aut, amivel halálpontos városi/országúti fogyasztás lenne mérhető.Szóval az első, ami eszembe jutott, nekem is az volt, amit írtál. Ettől eltekintve mégis meglepő egy súlyosabb autótól ez az eredmény.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Djuree
félisten
olyam nekem nincs, magam csinálok mindent, nem bízok semmilyen szerelőben.
max ha nagy baja van amihez nagyon meg kéne bontani, de olyan még nem volt szerencsére, kopp-kopp-kopp.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topikgazda
Én is inkább a felhasználás módja alapján döntenék.
Ha havonta egyszer használnám de akkor 1000km pálya 24 óra alatt akkor is dízelt vennék pedig csak 12000km évente.
Ha naponta átszaladsz Tétényről Újpestre az évi 20 ezer kilométer mégis benzint vennék.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Facelift előtt (2002-2005) RF5, 121 ló 310Nm, és 136ló 310Nm teljesítményszintekkel, DPF nélkül, VJ32 turbóval, második generációs Denso befecskendezőrendszerrel, ütemenként 3 befecskendezéssel.
Facelift után (2005-2008) RF7, 121 ló 320Nm, és 143ló 360Nm teljesítményszintekkel, DPF-fel, VJ37 turbóval, harmadik generációs Denso befecskendezőrendszerrel, ütemenként 7 befecskendezéssel.
Azért mert az is 120 ló nem jelenti hogy RF5.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
sutszi
veterán
Én a másikból jövök. Elég döglött volt sajnos. De örömmel látom, hogy itt kicsit nagyobb az élet. Én egy 2005-ös 3-as boldog tulaja vagyok.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
h1mpi
nagyúr
Ezzel nem értek egyet, szerintem sokkal átláthatóbb volt ameddig a 3-as tulajok a saját a 6-os tulajok ebben a fórumban voltak. De lehet csak én gondolom így... HW esetében sem úgy van, hogy Intel vagy AMD topik, hanem almárkákra van bontva...
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen