Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
Én autodeltánál csináltattam, nekem nagyon szimpatikus volt, szóval merem ajánlani. Vagy aisin van benne, vagy jatco, mindkettő jó, ha karban van tartva
-
tobias88888
őstag
Mazda3hoz ezt az oldalt szoktam használni, de 6oshoz nem találtam ingyenes service manualt (5 percig kerestem max)
-
őstag
ez a km állás versus kokszosodás jó kérdés, mert ha a 66 ezer mind városi 1-2km volt, akkor lehet már kell tisztítani, ha meg mind pálya, akkor az is lehet, hogy szép tiszta mint a gyári
alapvetően egyébként a kokszosodásra nagyon hajlamos motorok (1.6 GDi Kia/Hyundai például) is elmennek 100.000-et átlagban, mielőtt tisztítani kell.
és hát ez a lerakódás nem ilyen on-off jellegű, azaz folyamatosan lesz rosszabb a fogyasztás meg csökken a teljesítmény meg ilyesmi, de a megelőzés soha nem árt“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
Volt "hirhedt" 1.4 TSI-m még aránylag az elejéről, 2009-ből. Kb. 140 000 km-nél vittem el vegyszeres tisztításra (BG technológia), anno 2014-ben 18 e. Ft-ot fizettem érte, és megoldotta a problémát. Erősen szvsz, de lehúzásnak érzem a 150+ ezer Ft-os diós tisztításokat.
A Mazda 2.0 Skyactivnak olvastam utána, kb. megegyezik a 2.5-tel, arra azt mondják, hogy elmegy tisztítás nélkül 150 000 mérföldet is, ami 240 000 km. Prevenciós jelleggel 5-6 ezer km-enként a Liqui Moly Pro-line Direct Injection Cleanert használom, javaslom. [link]
Nem akartam mindenbe is beleokoskodni de akkor már leírom: szintén szvsz felesleges 66 e. km-nél átmosatni a váltót, inkább sima olajcsere 60 ezrenként.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
Semmiképp nem extrémen gyűjtik.
Van egy beépített gondozásmentes olajlecsapató megoldás ezeken a motorokon gyárilag, hasonló, mint amit mások utólag szoktak beépíteni a kokszosodás csökkentésére.Az enyémben 170 ezer van, lassan már kíváncsi lennék, milyen állapotban van, de nem akarom megbontani a szívósort sem, amíg nincs baja.
#6433 focvis
Jesszus, már 150+ a diózás? 80k volt az utolsó emlékem. -
veterán
Budaörs-külsőn tudok normális autóvillamosságist, főleg VW-t javít általános szerelőként, de alapból autóvillamossági szerelő, múltkor egy Toyotát vagy Suzukit matatott. Ha kell kontakt, privátban tudom adni.
Ehhez kapcsolódó kérdésem, 1.) milyen óradíjak mennek ma Mazda márkaszervizben? Gondolkodom, hogy oda vinném olajcserére az MX-5-öt a digitális szervizkönyv miatt.
2.) Vihetem a saját olajat?
Köszönöm!(B terv, hogy viszem a fenti VW-shez, egy olajcsere nem agysebészet.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Unikornis gyerek szőnyeg 160x230
- Xiaomi Essential Elektromos Roller
- ParkSide Performance (PKHAP 20-Li B2) Fúró- és vésőkalapács - LEGJOBB ÁR
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen