Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #2816 üzenetére

    Végre már valami szerepjáték-szerű játékelem, nem csak folyton az akció. Remélem, hogy tényleg ez lesz a középpontban, és nem lehet majd mindent fegyverrel megoldani, közben meg elléptetjük a párbeszédeket. Igenis oda kelljen mindenre figyelni, mert ha megint az lesz, hogy a végén tökmindegy, addig mit és hogyan csináltunk, akkor megint elcseszik majd az egészet, mint annak idején a ME3-at.

    Az első 13 percet direkt nem nézem meg, amit eddig láttam belőle, az alapján nyugodtan fogom megvenni, és majd a saját gépemen megnézem az elejétől kezdve... :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #2842 üzenetére

    Egyre inkább az az érzésem, hogy meg kellene néznem azt a 13 percet... nem tudom elképzelni, mitől lehet, hogy most többekben megingatta a hitet, miután látták...

    Vagy inkább jobban teszem, ha nem nézem meg? :DDD

    Ha a ME3 végét előre láttam volna, akkor azonnal lemondom az előrendelést, ettől félek most is. Tényleg ennyire szar, vagy mi van? ;] :P :U :F

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #3881 üzenetére

    Nem neked szól, de ez annyira tipikus. Egy-két éve még azon ment a vita, hogy minek egy gépbe 16 GB RAM, ha a játékok még a 8-at sem használják ki. Most eljutottunk odáig, hogy már 16-ot is képes lefoglalni. Erre most az nem tetszik, hogy nem áll a memória fele üresen. :U Komolyan, nektek semmi sem jó? :P :DDD

    MOD: Mondjuk ha ez valóban az optimalizálatlanság miatt van így, hogy 16 GB kell ahhoz, hogy többé-kevésbé működjön a játék, akkor a fejlesztők hibája, és nem jó az irány, amerre haladunk.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Végre megjött!!! :C A kép sajnos nem lett a legjobb, de a telóm erre volt képes.

    Nagyon szép ez a fémtok, megérte a felárat. :K Most pedig irány végre játszani, amint felmegy. Évek óta az első játék, amit lemezről telepítek, mert már sietnék az Androméda galaxisba. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Srácok, az előrendelői páncélt (Deep Space Explorer Armor) hol lehet megtalálni játékon belül? Csak mert nekem még mindig az alap dolgok vannak, bárhol is keresem (Természetesen beaktiváltam a kódot).

    Mondjuk én majd csak most kezdem EOS-t felfedezni, épp hogy belefogtam a küldetésekbe, eddig a Nexuson ügyködtem. Később kapom meg esetleg, vagy ki kell fejleszteni?

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #4371 üzenetére

    Köszi, akkor ha hazaértem, meg is keresem. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Üdv mindenkinek.:)

    Az elmúlt napokban sokan foglalkoztak azzal, hogy milyen hibák vannak a Mass Effect: Andromeda című játékban. Gondolok itt az animációkra, arckifejezésekre és egyéb furcsaságokra. Sokan ettől megijedtek és egyből leírták a programot, pedig még meg sem jelent. Olaj volt a tűzre az Origin Access által kipróbálható pár órányi játék, ahol szintén legtöbben azzal foglalkoztak, hogy milyen érdekes pofákat vágnak a szereplők, meg hogy milyen ronda főhőst lehet kreálni magunknak...

    Nos, én már az elejétől nagy rajongója vagyok a Mass Effect szériának, az előző trilógiát több tucatszor végigjátszottam, ezért a negatív kritikák ellenére is elő mertem rendelni, hiszen számomra nem az volt a fontos, hogy nagyítóval megkeressem a program hibáit, hanem hogy végre újra visszatérhessek a Mass Effect univerzumába.

    Az igazat megvallva, mikor ezeket a sorokat írom, még bőven a sztori elején tartok (Két bolygón jártam eddig, egyiket már teljesen lakhatóvá tettem, a másikon pedig nemrég épült fel a fő bázisunk). De azt már eddig is látom, hogy nincs igazuk azoknak, akik a fentebb említett hiányosságok miatt leírják a Mass Effect Andromédát.

    Ugyanis amióta belekezdtem, egyszerűen nem bírom abbahagyni. :N Ez a játék teljesen rabul ejt, a történetet nagyon jól eltalálták, első végigjátszásra mindenképp lebilincselőre sikeredett. Úgyhogy aki szerette a korábbi Mass Effectet, mindenképp próbálja ki, semmiképp nem fog benne csalódni. ;)

    A küldetések is jók lettek, bár azért érződik rajtuk, hogy egyelőre nem akarták ellőni az összes puskaport, valamit tartalékolniuk kellett a DLC-kre és a következő epizódokra is. A társaink között akad pár jól kidolgozott háttérrel rendelkező, de sajnos valamiért eddig még annyira nem nőttek a szívemhez, mint annak idején Liara, Garrus, Wrex, Tali és a többiek. Mondjuk még nem teljesítettem egyikőjük lojalitás-küldetését sem, de az már eddig is látszik, hogy egy-két kivételtől eltekintve teljesen hétköznapinak tűnnek a szereplők.

    Mondjuk abban igazuk van a kételkedőknek, hogy valóban nagyon sok bug maradt benne a végleges játékban. Szinte mindenhol látni apróbb hibákat, hiányosságokat, de szerencsére én még egy olyannal sem találkoztam, ami miatt nem tudtam volna folytatni a játékot, vagy befejezni egy adott küldetést.

    Összegezve: A Mass Effect: Andromeda szerintem minden tekintetben esélyes lehetne az Év Játéka díjra. A sztori grandiózus, a játék teljesen rabul ejt, a grafika - eltekintve a bugoktól - lenyűgöző, egyedül a szereplők kidolgozására figyelhettek volna oda jobban. Személy szerint én mindenkinek ajánlom, akinek egy kicsit is tetszett az előző trilógia, az mindenképp jól fog vele szórakozni. :)

    Viszont, amiért szerintem mégsem lesz belőle GOTY, azt egyedül annak köszönheti, hogy ez a játék érezhetően nincs befejezve. Az Electronic Arts helyében én nem siettettem volna ennyire a megjelenést, inkább eltolhatták volna még egy fél évvel, amíg ezeket a zavaró bugokat kiirtják belőle. Ahogy a Mass Effect 3 is a DLC-k és javítások után lett többé-kevésbé olyan állapotban, ahogy ki kellett volna adniuk, az Andromeda esetén is majd akkor lesz valóban kiemelkedő alkotás, ha a készítők veszik a fáradtságot, és befejezik a programot. Csak ne fizetős DLC-k formájában tegyék ezt meg... :(

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Na, megvan az első olyan dolog, ami nagyon nem tetszik a játékban, és ennek viszont már semmi köze ahhoz, hogy bugosan adták-e ki, vagy sem. Ez pedig a "Leaving the mission area" figyelmeztetés, magyarán nem tudjuk szabadon felfedezni a terepet, mert egy láthatatlan fal állja utunkat, amin ugyan át tudunk menni, de 5 másodperc múlva visszarak a túlsó oldalra, így kénytelenek vagyunk visszafordulni.

    Ezt szerintem jóval elegánsabban is megoldhatták volna. Szimplán csak utunkat állná egy megmászhatatlan hegy, vagy egy fal, vagy bármi. Így viszont olyan illúzióromboló, hogy elindulnál magadtól felfedezni (azaz nem állandóan a térképet bámulva), majd egyszer csak előtűnik ez a kék erőtér, hogy erre nem mehetsz tovább.

    Ez nagyon zavaró benne, egyelőre a többi kisebb-nagyobb hibák nem annyira vészesek.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #4517 üzenetére

    "No offense, de leírnád, hogy szerinted mi a grandiózus és lebilincselő sztori benne? Nem mondom, hogy rossz a főszál vagy ilyesmi, de ilyen kifejezések azért még véletlenül sem jutnának eszembe róla."

    Szerintem van olyan jó sztorija, mint annak idején az első Mass Effectnek is volt, ezt úgy is ki merem jelenteni, hogy még úgy vélem, hogy talán a közepe felé járhatok. Ami miatt neked - és többeknek - nem tűnik túl ütősnek, az szimplán azért van, mert maga a Mass Effect világa már ismerős a korábbi részekből, így nem tűnik akkora újításnak, mint régen.

    Nem akarok spoilerezni, de én úgy vagyok vele, hogy amikor még 10 órányi játékot követően is, este 9-10 felé alig tudok elszakadni, mert valami új fejlemény miatt újabb érdekes szála nyílik meg a történetnek (Gondolok itt például arra, amikor végre a nyomára akadsz az egyik eltűnt Arknak, szinte azonnal indulnál a keresésükre), akkor az nálam azt jelenti, hogy nagyon jó, lebilincselő a játék sztorija.

    Sok mellékküldetés van, amit ha mindet meg akarsz csinálni, jócskán 100 óra felett leszel a végén - de lehet, hogy 200 is lesz -, de azok nem képesek ennyi ideig lekötni, ha mindegyikben szinte ugyanazt kell csinálni. Viszont ha érdekesek, akkor valóban megérdemli a játék a fentebbi jelzőket.

    Ennyi. Ez szintén csak az én véleményem, nem akarok senkit meggyőzni az igazamról. :)

    (#4518) Exelsior: A gond nem azzal van, hogy a térkép mit mutat. A probléma annyi, hogy amikor csak szimplán meg akarsz feledkezni az egész UI-ról, és szabadon, csak a szemed elé táruló látvány alapján felfedezni, akkor ilyesmikbe ütközöl. Pedig nyilván sokkal izgalmasabb lenne a felfedezés, ha nem kellene állandóan a térképet bámulni, hogy merre tudsz menni, hanem ahová a való életben is feljuthatsz (például egy magaslatra), oda itt is képes legyél felmenni.

    Érted? Tegyenek oda egy falat, vagy megmászhatatlan hegyet, nem érdekel. Akkor legalább tudom, hogy oda nem tudok felmenni. De így, hogy a nagy nyílt terep közepén emiatt kell visszafordulni... nem igazán jó dolog...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Véleményem a Mass Effect: Andromédáról

    Írtam egy kis szösszenetet, hogy szerintem milyen játék lett a Mass Effect: Andromeda. Lehet, hogy páran nem fognak velem egyetérteni, de én úgy vélem, számomra hozta azt, amit elvártam tőle. Már csak a hibákat javítsák ki benne, és tökéletes lesz. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Ó, bmeg. Nem tudom, hogy így hozzá merjek-e fogni ismét? Korábban FullHD-n még majdnem maxon ment, most meg már mediumon is alig van. Új kártya kell 1440p-re, az tuti. :(

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák