- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hurrá!
Azért nem hinném.+Doki
Annyi biztos, hogy kinézett autót még egyszer ide nem linkelek be a múltkori eset óta. (ott állt az autó minimum 3 hete; már 2x megsasoltam, megalkudtam, beírtam ide a részleteket egy késő délután, mondván alszom rá még egyet; másnap délelőtt elvitte egy szombathelyi)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
gzbotii #137083 üzenetére
Azt is beírtam szerintem.
Amikor 2-odszor ott jártam délután, az értékesítő nem említette, hogy más komoly érdeklődő lenne a vasra.
Bakker, azt álmodtam valamelyik éjjel, hogy Te jöttél el megnézni az eladó autómat (a konkrét típusra nem emlékszem). Élőben még nem találkoztunk.
-
válasz
Elektrosokk #137094 üzenetére
Jajjj!
Becsszó' ritkán használom a féket! -
Lexus IS300h-ról valakinek vélemény?
VS. Volvo V60 PHEV?Nyilván nem megy annyira, cserébe egyszerű mint egy faék.
[ Szerkesztve ]
-
Köszönöm Srácok!
Jobbról előzni a V60-nal se stílusos. Autópályán 150-180 között szeretek krúzolni; azt mindkettő tudja (?).
Ma, holnap szeretnék 1 autót venni. -
válasz
golfvariant #137251 üzenetére
Gyorsan hirdesd meg Te is, 3 hónap és itt van a G8; egyből buksz rajta 500 ezret.
-
-
válasz
MunezXBK #137276 üzenetére
A bele az nagyon rendben van, ebbe szerelmes vagyok:
(töröltem a fotókat, az előző negatív tapasztalatok miatt, mikor lenyúlták a Volvót)Teszek rá, hogy nem 5x S-Line. Mentem vele, finom. A parkoláson aggódok jelenleg.
Közben keresek tovább, de ha A7, akkor ez kell.(#137280) Richard!: Az A3 az a B vágányra kerül, ha összejön.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
SzlobiG #137297 üzenetére
A Volvo V60 az kb. a Golf 7 beltéri színvonalát hozzá, de a Golf belseje tartósabb. A közel 180 ezret futott Golf is nagyon egyben van, szinte nulla karc és kopás.
Az utolsó [kép].
Az A7 belseje pedig teljesen más kávéház, ha valaki lemaradt: [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #137323 üzenetére
Bakancslistás, konkrétan. Hosszútávon tervezek? Nem tudom. Egy szett gumi 180-200 hozzá. Abból egy éven belül 2 szett kell. Gari nincs, ha nagyon szeretnék, akkor 150 e Ft egy évre - de nem kell. Úgy érzem egész jó áron lenne az autó. Olajcsere októberben esedékes, azt talán Audiban csinálnám, de minden más maszek.
D6; abban úgy fél - egy év időtartamban gondolkodom most. Az Audi után beleülve szutyok a bele. Ma 3-at néztem, 2-t vezettem, 2 tetszik.
Mindegyikre el lehet költeni 200 ezret, mindnek aktuális a vezérlés cseréje. Az olcsóbbakra gumi is kell (120).
Szerk: A klímával nem foglalkozom, elvileg van rá gyári visszahívás.Golf 7-et nem veszek most egy évig.
Októberben kijön a Golf 8, az odatesz a 7-es árának. Utána esetleg egy GTI (fehér?), jó áron (DSG OK, DCC állítható futómű nem kell, tetőablak kell, bőr nem kell, a legjobb a 17-es kerék, de a 18 is elmegy).
@ aero: Nem vettem semmit. Szeretném megálmodni. Péntekre KELL valami.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
BigBlackDog #137335 üzenetére
A 3.0 V6 TDI-ből a gyengébbik verzió.
Nem sikerült 100%-ra megálmodni; a racionálisabb énem a Volvot súgja; az autóbuzi bizonytalan és talán az Audi felé hajlik; szerelem csak az Audi iránt mutatkozik.(#137329) Qru: A hirdetés feladásától 6 nap telt el. Fair áron kínáltam eleve, engedtem alkudni (3%); az autó tényleg szép* és hibátlan (99%-os). Nekem is jól sikerült; a sok utánajárás, agy- és kétkezi munka, belefeccölt nem kevés pénz** tisztességes eredményt fialt.
*Szebb lett az elődjénél, bár az elődje összességében jobban kéne nekem.
**Korábban írtam már, 700 K borult bele seccperc, ebből 240-et az eladó vállalt.Az A7 egész újszerű, egygazdás, szervizelt, láthatóan szeretett darab, a legkevésbé húzott motorral.
@ Doki: Bizományba szívesen, nulla jutalék, csak hadd használjam míg veszek valamit.
Ma hozd!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
máyköl #137340 üzenetére
+ Boti
A vételár 10%-a; mínusz kb. egy tank benzin, amit nem számoltam a költségekbe, ahogy a saját munkám ellenértékét sem.
Az egynapos waxolás is elmaradt.(#137342) Integrale: Jajj, a szirénhangok!!!!
Puritán református nevelést kaptam, csak semmi hedonizmus.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Elektrosokk #137391 üzenetére
Megnyomtam már; állat hangja van 5 hengerrel.
Jól lép. Nem kanyarvadász.Köszike Mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #137432 üzenetére
Ezen most jó fosch 4évszakos Nexen van, egy konkrét szűk kereszteződésében ahol a Golffal teljes lelki nyugalommal fordulok be kb. 30-cal, ott ma 2x is villogott az ESP. De van hozzá egy szett Michelin Primacy 4, kb. 5 mm profillal, azt felteszem. Ha találok jó áron gyári 17-eseket, akkor arra. A Nexen talán jó lesz télire.
Ezzel is alig bírtam befordulni a garázsba, pedig a Vectra C-vel és a Saabbal se volt ilyen gondom.
Akinek nem tetszik a #napigolfcsere, az (a) nyugodtan lépjen túl a hozzászólásaimon, ahogy én is automatikusan átlépek egyiken-másikon, (b) fizessen elő a prémium tagságra és tiltson le a gébe, (c) próbálja meg néha lecserélni a
zsibbadtautóját.Mindenki másnak köszönöm a jókívánságokat, tanácsokat!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
gzbotii #137438 üzenetére
Péntekre okosabb leszek; holnap feltöltöm a munkahelyemen. Van hozzá type2 és normál 230 voltos töltő. (továbbá programozható Webasto, vonóhorog, elektromosan behajtható tükrök, ütközésmegelőző bizbasz -ezek feláras tételek voltak)
Amikor átvettem, 20 km elektromos hatótávolságot írt, ezt elég gyorsan nulláztam. Ha tisztán elektromos üzemben ("Pure") nagy gázt nyomok, akkor is beindul a dízel - erre majd figyelni kell. Alapból hibrid üzemben indul; legjobb a "Power". Aztán van még az akkut tartalékoló üzem, ill. az AWD.
A napi ingázásom 2x9 km, ezt reményeim szerint hozza télen, nyáron.
Majd beszámolok róla. -
válasz
tboy93 #137443 üzenetére
Köszönöm!
Társasház, teremgarázs. A jövőre tekintettel majd viszek le privát áramot a garázsba, most csak közös áram van, azt nem szeretném használni (= lopni).A munkahelyemen van 2 db e-autó töltő a dolgozóknak (majd kibővítjük 4-re ha igény lesz rá). Ingyenes, illetve komoly mennyiségű napelem van a tetőn, zöld energia.
Nem akarom kinyírni a DPF-et városban, hétvégén autópályára jön jól a dízel.
(#137439) Fehér Farkas : Semmi gond, semmi személyes.
[ Szerkesztve ]
-
A forgalmi szerint üresen 1949 kg (svédacél); vélhetően pusztítja a gumikat. DE összkerekes!
BTW: [kép] ezek szerint, 3 főig minden körülmények között 2,8 bar kell a gumiba.@ Saint: köszi!
@ Pit : köszi! Részigazságot.
Szép és jó autót kapott, követhető előélettel, gyári garanciával, fair áron. (Bármikor vennék magamtól autót.)
Lementem a garázsba, kicsit buzizni az autót: nagyon jó állapotban van a bőr, nincs csúnya kopás. Az a finom puha bőr, ami a Saabban is volt az ülőfelületen. A hétvégén kap IKEA bőrápolót. (A Golfban keményebb bőr volt és fekete - nem kívánom vissza, főleg nyáron.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
sutszi #137457 üzenetére
Az autóápolás topikban ajánlották régebben (nem olvasom egy ideje), 2-3 hete próbáltam először, 3000 Ft a szett. A Colourlock vélhetően profibb cucc.
Csak kormányra nem vennék, oda a kézkrém is megteszi (amatőr vagyok!).@ aero : Bocs, nem teljesen értem a kérdésedet ("hogy fekszik"). Kényelmes mióta rájöttem az ülésmagasság beállítás trükkjére.
Naná, hogy kényelmes egy Lexus LS.[ Szerkesztve ]
-
válasz
BigBlackDog #137463 üzenetére
Nem érződik vonszolásnak, szenvedésnek:
- alapból villannyal lódul meg (0-ról van 200 Nm), és egy minimális delej mindig marad az akkuban;
- a hidrodinamikus automata amúgy is növeli az indítási nyomatékot, bármelyik autóban;
- Power módban katapultként indul meg, amikor a GTI-ben visítana a gumi, ott ez simán kilő (AWD).(#137464) Qru: A gyári 235/45R17; a 4S Nexen 225/45 és XL.
(#137468) stickermajom : Kb. 50%-os gázpedál állás felett indítja, de ezt még ki kell tapasztalnom. Reggel üres akkuval indultam, az első 1,5 km az hegyről le, be se indította a motort; utána is nagyon keveset. Most töltőn van.
Kínszenvedés volt tegnap bejárni, ma kijárni a garázsból - ez nagy fekete pont, tényleg szarul fordul. Hogy az A7 milyen lenne, passz...@hdman : Majd kitapasztalom. Most épp kicsit szívok a type-2 töltéssel. Nem teljesen egyértelmű, hogy mikor tölt, mikor nem.
@Reggie0 : A Golf is 2,5 volt. Keresek még felnit hozzá, aztán megy rá a nyári Michelin.
[ Szerkesztve ]
-
A nyári az gyári méret. A Nexent a magyar tulaj vette rá februárban.
(#137472) Tsebacsi: Nincs Android Auto. Kb. azt tudja, olyan sebességű mint a 2016-os modellév előtti Golf7 a MIB1 rendszerrel; az utána következő MIB2 gyorsabban bootol és kapcsolódik, valamint okosabb.
@tboy: Bízom benne, hogy megszokom. Nagy a fordulóköre, hosszú az orra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #137486 üzenetére
Nem tudom. Ha nincs "i" gomb a távirányítón, akkor nincs?
(#137492) Aggregátor: Merga kell.
(Next time)
(#137495) Reggie0: A Golf körbe 2,5 ; ez körbe 2,8.
Elől a dízel hajt, tőle függetlenül hátul a villany.(#137498) rbalint88: Bekínáltak már kábszerrel az utcán? Engem 2 este során kb. 5 alkalommal.
(#137489) Jorus: A garázsban a helyemre beállva a Golfot 1 vagy 2 alkalommal kell igazítani, ezt nem számoltam... kb. 4-5-6.
Elugrottam az Örs vezér téri IKEA-ba bőrápolóért, a IX. kerből oda-vissza kerek 20 km és 56 perc volt az út (nyáron!!!) [kép], teszteltem a villanyhatótávot. Teljes feltöltés után 50 km-t írt, elég gyorsan lement 40-re; végül a 20 km tötymörgés és klímázás után 15 km maradékkal parkoltam le [kép]. Vélhetően tudni fogja a napi 2x9 km-emet, ami hazafelé, teli akkuval emelkedik, otthonról indulva 1,5 km lejtővel indul.
[ Szerkesztve ]
-
Óooo, 3 hengeres 1.2-esek. :/
(#137505) Doki16: Nem tudom a fűtés mikéntjét, a klímát villany hajtja, az elvileg akár fűthet is, de passz. Csak holland nyelvű kezelési van hozzá.
Az akkutöltés miatt lefordítottam angolra a guglival a kritikus részeket - de arra már tapasztalati úton kellett rájönnöm ma délelőtt, hogy minél lassabban villog a zöld LED a töltőkábel mellett, annál inkább tele van az akku; mikor a 100%-ot eléri, folyamatosan világít. A műszerfalon csak beindítást követően jelzi ki az akksit.Kéne egy angol D6 manual, esetleg magyar. Bár sok mindenre rá lehet jönni, ill. logikus (a VW-k azért logikusabbak).
@EQM: Köszi!
Dízel. De én szeretem a dízelt, és addig semmi bajom vele, míg nem füstöl és / vagy ereget fojtogató szagokat. Ésszel használva, ebben nehéz megölni a DPF-et. 1949 kg.
(#137508) molnarpeter : Megnéztem, nincs benne. (A tükör viszont dönthető parkoláshoz, menüből.)
-
válasz
Doki16 #137514 üzenetére
+stickermajom.
Danke sör!
Mindent mentettem.
99%-ig vagyok biztos abban, hogy tud a motortól függetlenül fűteni; majd októberben megmondom.
Dízeles Webasto van benne, azt vélhetően ritkán fogom használni. (minden szir-szar fűtés, hűtés, töltés idő-programozható; türelem kellene az elolvasásához) -
válasz
Elektrosokk #137540 üzenetére
Kéne. 15-20 éve 1,5 millióért mentek.
-
-
Nagyon remélem, mert max. 200-at vagyok hajlandó a szervizére költeni (vezérlés + olaj + szűrők); ha márkaszervizben sokkal több lenne, akkor viszem máshová.
Fék OK, váltó jelenleg OK, utóbbit majd meglátom.Reggel megnéztem a gumikat, 2,45 - 2,5 bar között van bennük; így már kevésbé csodálom, hogy szűken vett utcasarkon szól az ESP (vagy DSTC, vagy valami ilyesmi - ezt egyúttal átállítottam sport-módra).
A gumist felkeresem mindjárt. -
Fent vannak a Michelin Primacy 4-ek; az idei szezont talán kihúzzák; mikor végük van, megy vissza a Nexen télre. A nyári gumival is kicsit trolibusz hangja van induláskor.
Jövőre veszek rá új nyáriakat, addig felhajtok majd egy szép felnit a téli szezonban. (Nem eladásra vettem az autót!)xEon1337 + BBD: Köszi az infót, azért kérek egy árajánlatot.
BBD: Kérek szépen majd kontaktot privátban, thx!
Szerk: A gumisnál néztem a féket - elől-hátul csere-közeli a betét, a tárcsa jó lesz még. Kap majd ATE-t.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
golfvariant #137580 üzenetére
Miután megjelenik az utcán a G8, veszek egy G7 GTI-t olcsón.
(#137583) Reggie0: A péntek délutáni Balaton felé tartó, vagy a vasárnap délutáni Bp-re tartó csúcsforgalomban szeretnéd?
Vectra 1.9 cdti, csipszelve 225-öt ment fel a Tárnok felhajtóból indulva Bp felé. Azóta egy autónál se néztem, hátha csalódnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő