-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Hm, nem rossz a tükördöntés opció, de inkább még egy kis update ráférne az úniós szabályzásra. Valamikor 2009-2011 körül jött egy szabály (könnyű észrevenni mikortól, a vag-nál onnantól megszűnt a jobboldali játéktükör) minimum méretre, de tudom értékelni egy autónál mikor értelmes méretű/alakú tükröt tudnak rá rakni. M3 már jó, kisoroszlánon meg marha jó a tükör (kamerával együtt meg nincs hiányérzete az embernek). Mondjuk a céges Kugán a tükör... hm... nem kívánok egyebet, mint hogy aki ezt jóváhagyta rajta, ezt használja, 10 évig!
AMD Power: Így érthető...
focvis: Idáig a legtöbb kút tudtommal a kötelező adalékolást kapta csak meg, nem az OMV/MOL 95ösét (bár tőlük veszik azt is). De jó lenne valami hivatalos forrás is mint 1-2 cikk meg amit a kutasok/tulajok mondanak.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
De nemhogy a gyereknek nem viszitek a fél házat, hanem magatoknak se visztek bringákat?
PunnyadtakPapírkutyák vagytok, nafant0mi: Izé, fegyvert tartottak a fejedhez hogy a 19essel használd?
Én 17essel vettem, majd lecseréltem.
Mondjuk 208nál meg most pályázok egy szett ilyenre (igen, csak azért mert tetszik) ha nem túl drágán megkapom, de maradok a 15"nál, tonna alatti kisautónál a 16" sztem sok.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #199398 üzenetére
Most mijé, nem is csúnya az autó, meg nekem ez a 16-os is tetszik Már ha erre vonatkozott a mindegy
tboldi: Vagy fényeztesd le és/vagy cserélj lámpát, vagy cserélj autót. Ha belefér, a bbválaszt jelölném meg. Én nem járnék ilyen fényezéssel ha az enyém lenne.
Veron Gumis nézzen rá, de innen éppen cserésnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz Gabesz87 #199462 üzenetére
CBX Xelo vagy Yari, elvileg az utóbbi is elég, és később ülésmagasítónk is használható, elvileg nem kell már több ülést venni. A topikot linkelték.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
#napifogyi: 4,58 l/100km (17,64Ft/km) a kisoroszlánnal az utolsó 793km-re.
Hazafelé Tatáról tankolás után (28km) 3,8l/100km, nem volt nagy forgalom.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #199525 üzenetére
Járhatnék mással másfélszer ennyi fogyasztással, vagy suvval kétszer ennyivel, de ez szimpatikusabb. Meg amúgy is a lehetőségekhez mérten igyekszem fenntarthatóbban cselekedni, mióta gyerek van, azóta pláne próbálok jobb példát mutatni.
AMD Power: Igen, megvolt, köszi. Vezettem párszor SX4et(1.5), és a halk, illetve hogy 120nál semmi hangja nincs jelző nem nagyon jutott eszembe. Nem hangos, de szerintem nem is halk. Többször hátranéztem mert azz hittem lecsúszott kicsit a hátsó ablak, de nem.
Ezért érdekelt mi volt előtte.kisza: Aláírásban a link, 208 mk1 fl, 1.2 szívó 83 ló, 118Nyúlmókus 2750-nél, és félig V6-os hanggal.
Snoop-y: Téged meg az olajcégek szeretnek
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboy93 #199579 üzenetére
Legutóbbi mérnök kolléga aki elutasítja a prémium négyévszakost(mert az szar), a 13 éves Fulda nyári mellett ez volt neki fent múlt héten:[kép]
Három mondat után ráhagytam...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Baszki, autókozmetikák nem vállalják a felniket? [link] Kb 3-4 óra a 4 kerék (legalább már nem 8 van).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Dluinet #199648 üzenetére
Az is van, meg hasonló cucc is, utóbbit már próbáltam, azzal se volt sokkal jobb.
Régen ezt szinte szerettem csinálni, de már herótom van tőle...grizlisandor: Következőleg meg is kérdezem ahová szoktam vinni
Wow, ez a vag beázás nekem új... Elég béna konstrukció
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ha jól látom G7 esetén kerülhet be nedvesség az ajtónál a hangszóróknál, szokott a csomagtartóból is jönni, ha nem takarítják rendesen a pollenszűrő üregét akkor onnan is(ez mondjuk más autónál lehet, főleg ahol bent a szűrő) illetve az EGR hűtőtől is szokott egy kis hűtővíz beszivárogni az utastérbe... Ezekhez se árt a gumiszőnyeg.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #199663 üzenetére
Szintén szakszerű pollenszűrő csere miatt?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Richard! #199753 üzenetére
Igaz, mi 2013-ban házasodtunk, de nem volt templomi (tök szép helyen volt az állami, megvolt az ünnepélyes szertartás, állami intézmény így csak az anyakönyvezetőnek fizettük a normál díjat). relatív korán kezdtük, így nem kellett fogadni, nem szállítgattuk a vendégeket (35fő). egy étterembe mentünk, nem kellettek székszoknyák meg egyebek, maguktól dobtak fel díszeket, futókat, stb-t. Legjobb hogy leszedni sem kellett ezeket másnap . Éjféli kajálást előrébb húztuk, hidegtál meg gyümölcsökkel; sütiket úgy kértük hogy kisebb szeletek, és családonként előre legyen csomagolva amikor mennek, ne nekünk kelljen logisztikázni. Zenész 1 fő, fotós csak fél napot (beállítottak a ceremónia előtt, ceremónia, utána; lagzin már páran fotóztunk). Szállásra közöltük, hogy akinek kell, segítünk olcsóbban foglalni (de nem mi álljuk). Ezzel összeségében a szokásos árak alig feléért voltunk meg akkor, és többet dobtak be a táncra mint amibe került.
Szóval a kettő között is van, nekünk nem hiányzott semmi a miénkből, nem az volt hogy mi ugráltunk 100embert körbe kimerülésig.
Én is 4-5m-át hallok mostanság, de azok a klasszikus rendezések.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboy93 #199823 üzenetére
Nekünk -ha már megy a számszerűsítés- a 35 vendégre 700k volt, és közel dupláját dobták be (mivel azt is közöltük, hogy már egy ideje együtt élünk egy háztartásban, ezért amit ajándékra szánnának, a borítékba tegyék inkább). A Vőfélységet haveromra bíztuk (azóta vőfélykedik folyamatosan), de sztem még azzal se lett volna 800 se.
Nem akartunk nagy pazarlást meg hogy rogyásig szolgáljuk ki a vendégeket. fél évvel később párom tesójáék házasodtak, az bő 2m volt, hajnalig tartott, mindenkire mindent folyamtosan tukmáltak, és hullafáradt voltam már kettőkor is vendégként, reggel hétig tolták. Másnap segítettük díszítést leszedni, pakolni, csomagolni; és már ebbe is rohadtul belefáradtam. A miénknek meg 11kor vége lett (kb így terveztük és kommunikáltuk ki), kellemesen fáradtunk 'csak' el, maradt kapacitás a nászéjszakára is , és mindent pakolást, díszeket az étterem rendezett (másnak leültök egy morzsa bédre, utána felvettük a sütit amit bevittünk melóba, kész.
Mai fejemmel a személyes meghívóátadást is skippelném szívem szerint, de annyi előnye volt, hogy pár mondatban említettük mit tervezünk mit nem, nem volt keveredés.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz aero. #199920 üzenetére
Mármint hogy hidegen ne legyen erőltetve alacsony fordulaton a motor/hajtáslánc, illetve hogy ne parkettázd hideg olajjal; vagy a motor állóhelyzetben való melegítésére gondolsz?
Hát, nekem iyen gondom nem volt saját autóval. Céges/bérautókkal igen, ésszel nyomtam neki az első 3-4000Km-ben, sajátnál még 6400km volt a legkisebb érték, addigra már megtették helyettem a
gondosbejáratást.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz aero. #199972 üzenetére
Nem a 3k számít, sőt. Amíg nem meleg az olaj, ne nagyon essen 1800 alá a fordulat, gyorsításnál meg inkább 2200-2400 alá (sacc/kb, hajtáslánc függvénye).
Sokan pont ott baltázzák el, hogy még a sűrű olaj vánszorog, kenés így alig van, és még alacsonyabb fordulaton csesztetik a gépet mint szokták, holott pont magasabb fordulaton kellene az elégséges kenéshez; csak nem mélyrenyomni a pedált, hanem kicsit óvatosabban gyorsulni, hogy ne legyen nagy nyomatékigény.Ez általánosságba, nem pont neked, nem tudom hogy csinálod, de legtöbb ismerős így öli a gépet egy féligazság alapján.
Vag tulajok huddal: Rendes autót, vagy vacak szemüveget kell venni. Sokszor olvastam, hihetetlen fatális marhaság.
Qru: Emuláld a digitklímát. Levegő mehet 2-3-akárhányra, a hőmérsékletet tekerd magasabba manuálklímánál. Mint a digit/automata klíma is teszi.
Megdöbbentő amúgy hogy a legtöbb user on-offozik vele (klímakulpungot is szétcseszi).
Bár igaz, sokan a digitet se tudják használni, 20⁰ra állítják, majd mikor mindenki lefagyott ac off, ha mindenki izzad ac on, és így megy végig...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MasterMark #200077 üzenetére
Tudtommal kétféle megoldás van:
1, klasszik kuplungolós ON-OFF klíma (ac gombra összekuplungol, ha kinyomjuk, szétkuplungol)
Ezeknél jellemző a kattanó hang, alapjárat emelés, és hogy illdomos alapjáraton benyomni az AC-t, nem 4000es rpm-nél.2, változó szállítású klíma, ami sosem old, de szelepekkel állítja, hogy gyakorlatilag üresen megy a dugattyú, vagy kisebb-nagyobb mértékben dolgozzon (eco ac vagy driver only módban mondjuk csak bő fele kapacitást használja, ezzel elvileg takarékosabb). Itt szinte nincs mérhető fogyasztáskülönbség sem, hisz a mechanikát mindig mozgatja.
Integrale: Én sem tudom pontosan, de úgy látom az emberek nagyja szintén. Szóval nálam az automata ill digit is azt jelenti, hogy a hőmérsékletet ő állítja/keveri. Asszem a digit annyi lenne, hogy nem bowdent tekerünk a tekerővel, hanem az aktuátornak adunk parancsot. De jellemzően ez azt is sokzta jelenteni, hogy ezzel SetPointot adunk meg, és az utastérben lévő hőmérő (PV) jelére állítja magától. Kivéve pl a fullfapad C4 Picasso manuálklímája, ahol nem automatikusan állítja, hanem a 14-28 csak a kék-piros skálának felel meg; de nem ismerek olyan autót ami még ezt csinálná.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gooool #200116 üzenetére
Nem értelek, Fordok ritkán szoktan ilyen szépen megcsináltak lenni, jellemzően ettől szarabbak. Sőt, kisujjam kb mindenhova befért a cégeseken. Meg eleve a design is, faszért nem egy helyre futtaják a vonalakat (jó, úgyse talákoznának, de legalább csináhatnának úgy, mintha törekedtek volna rá.)
A pohár félig teli!Tsebacsi: most akkor mid is lett?
bandus: És sosincs poshadt szag/tócsa? Én érkezés előtt 5 perccel ki szoktam nyomni a klímát, hogy leszáradjon a hőcserélő.
LógaGéza: 2 éve 20-30k volt egy elem. Tavaly 50. Idén... reális is lehet a 150K két elemre ha tényleg szépen csinálják meg.
Más:
Baszki most olvastam el. [link]
Mióta publikálhatnak bedrogozva?
"A katalizátorral kapcsolatos lopásoknak és csalásoknak úgy a legracionálisabb elejét venni, hogy saját magad cserélteted le a gyári alkatrészt egy (nemesfémet kisebb mértékben tartalmazó) utángyártottra, és a gyárit te magad adod le egy megbízhatónak látszó kereskedőnek. Így nagyobb nyugalomhoz, és a kettő közti árkülönbségen meg még egy kis pénzhez is jutsz. Az utángyártott katalizátort nagy valószínűséggel nem fogják lelopni, és csaló vásárlás áldozatává sem válsz. "[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Dluinet #200174 üzenetére
Pár (kb tucat) alkalommal amikor konkrét autónál néztük, rohadtul nem maradt volna pénz, plusz sokukkal (utánygyártott) baj volt/van 2-3 év után, így megint cserés.
Valaki tud mutatni tizenéves átlagautóra értékelhető katit, ami 40 felrakva? (Felénk a munkadíj 25-30-tól indul ilyesmire vidéken, 4 éve volt pl egy 1.8 Leonon 70 munkával, majd két év után újra csere, de az már a duplájába került.)
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AMD Power #200184 üzenetére
Máskor állj el az Aygo mellől, mert jobban vonzza a tekintetet
MasterMark: Hm, meg semminél nem láttam olyat, milyen autó?
#napifogyi Megane Grandtour: 791km-re 5,70l/100km.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #200240 üzenetére
Hát mert mint a gagyi katalizátorral a gyári helyett, ezzel is iztos keresni(?) akar az ember, azért bassza össze direkt az autóját. (plusz avultatás, plusz önrész...) Egyesek szerint... de még ha pár tízezret fognék is rajta, kurva élet hogy nem törném össze az autóm és nem hiányozna a cécó. Nem tudom emberek mit gondolnak
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #200274 üzenetére
Nálam kb ez a mátrix:
30 >forgalmas helyen 45
30, ha fél éve kint a tábla de senki és semmi nincs arra > 55-65(lakotton kívül volt az már 120 is, ahol már 50 centis fűben állt a 30as tábla)
40 > 55
50 > 60-65
60,70 > 85-90
90 és felette hacsak nem sietek nagyon akkor megengedettel megyek 90/110/130.Idáig egy büntetést kaptam (kopp-kopp) bő 350e km alatt, 63al Tata legvégén a felüljáró előtt, 5000Ft volt helyszíni bírság formájában, meg 22 perc várakozás a tűző napon lakotton kívül nagyon biztonságos helyen, a padkán állva.
Nullázás: PUG-ban kettő van, a napit és az útvonal egyet tankolásonként, a másikat soha. Meganeban egy van, napit tankolásonként, a bc trippet szintén, vagy akkusaru levételenként . Mióta letesteltem olajcsere közben a generátort (asszem 140Amperes bizti ment ki egységestül; igazi karácsonyi hangulatot okozva az autóban) azóta a szokásosnál több dolognál veszem inkább le .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #200298 üzenetére
Baszki, erről jut eszembe 2 év alatt még mindig nem csináltam normális képet a Meganeról. Ha megyünk valahová, már családdal, nincs olyanra nagyon mód hogy megállok itt meg ott és készítek egy két képecskét... Na majd eccer
eladáshoz.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #200614 üzenetére
Az RS line sem csak optika, kormány, futómű, ülés más - egyetlen autónak én nagy eséllyel megállnék ilyennél, hisz Megane/Leon-t (a kicsit sportosabb futóművesek) szeretem, semleges vagy enyhén farkidobósra hangolják, és ügyesek, és kb semmi kompromisszumot* nem kell vállalni.
4tha igényeit is érdemesebb lenne körülírni hogy mit is keres, és mit (és hol) vezetett hasonlót amit keres. Mert sokszor nem is feltétlen olyat kergetnek, mint amit tényleg keresnek.
*: Tegnap mentem fogorvoshoz ötre, ami otthonról 6 perc séta, plusz előtte fogmosás, pisi, stb. Oroszlányban, alapból kb 58 percnyire dolgozok. És Sikerült 15:52-kor indulnom melóból, kb 12-14 km-en keresztül teherautó sort kifogni; úgyhogy a maradék részen kellett kompenzálnom (nem nagyon szeretem, de hát múlt héten útépítés miatti dugóban álltam, akkor már buktam egy időpontot). Újfent meg kellett állapítanom, hogy a Meganeom erre van igazából hangolva, 100-110el lakotton kívül pont eltalált a csillapítása középfos úton is, kellemes a kormányzás, olyan fordulatszám tartományban van, hogy akár visszaváltás nélkül is egész jól megindul ha előzni kell. Nyilván egy Lineos még kicsit fentebbre van hangolva; ettől gyorsabb nem kéne max másod autónak, mert beszarnék egy parkolóba álláskor vagy mikor a gyűrött aszfalton a piroshoz gurulunk. Haver Leonján az extracsüccs és a nagy kerékkel konkrétan fájt, le akartak szakadni a belső szerveim ilyenkor . Aztán visszaalakítottuk a gyári light sport futóműre és normális kerekeket kapott, azzal nagyon fincsi lett, nagyobbat autóztam vele (sebességben is) Dobogókőnek mint a hármas bmw-kkel (polgári dízelek, nem M-es).
Asszonyt győzködtem egy darabig hogy neki DS3 kell, és ezzel két legyet ütöttünk volna egy csapásra - bármelyik motorral, főleg a fl-es 1.6 turbóval egy gagyába rázás után.
De nem az lett, mindegy, jó a 208 is, az egyéb hajlamokat meg a gokartkupán élem ki, hogy ott kenjék el a számat a mindenféle motorsportos overálos srácok[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #200659 üzenetére
Hát, jó kérdés, Clio RS line kimaradt ilyen téren. Megane tuti más több dologban (308 GT Line, Leon FR is).
De mivel RS-ből is több futómű van, és a leírások szerint elég feszes az RS Line, szerintem az is más rugót, csillapítót és keresztstabit kapott.Viszont ahogy nem vennék kemény sportváltozatot egyetlen autónak kompaktban, úgy nem nagyon vennék line-os kisautót. Ezeknél a kőnehéz nagy kerék annyira elrontja bulit; hogy akkor már legyen rendes sportváltozat, általában könnyebb kerék és nagyobb fék, és akkor tényleg van egy hardcore kis sportkocsink. (De ez is inkább második autónak.) Egyetlen autónak inkább a civil változatokból egy már élhető motorost pipálnék be, kis kerékkel. Hisz most is amikor csapatni támad kedvem, a kis vakarcs egész szórakoztató, a szívó 1.2 és 15ös kerekek ellenére is, nem hiszem hogy nagyon limitálna egy polgári változat (ellenben a városban közlekedés nem törné össze a vesekövem - bár ezt jónak mondom ).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Ádám16 #200691 üzenetére
GE Megalight 70 illetve 90, jó kompromisszum.
Ha nem akarsz LED-et.6030D: Limiter felülírás, esetleg ideiglenes klíma szétkuplungolás egyes modelleknél.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Tűnhetek bunkónak, de remélem is.
Addig, amíg így osztogatják a zöld rendszámot, addig ne legyen rá ingyen parkolás.
Amikor már nem a luxusautók adócsalásáról fog szólni; hanem a tényleg fenntartható(bb) járművek kapják a zöld rendszámot, akkor majd azok parkolhassanak ingyenÉs most nem csak a rendszám(adó, parkolás), hanem unblock a takarékos autók kiszorítása, ellehetetlenítése miatt vagyok... csalódott. A környezetemben 1 kivételével a többi (kb 8) zöldrendszámot autó többet kajál a valóságban(már benzinből is), mint a nem zöld rendszámos változata.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Srácok, akik ekézik a Springet; megnéztétek már milyen remek termék lett a kis villanyos Smart? Legalább akkora ..., sőt, de sokkal(!) drágább.
Amúgy az UP/Citigo után még szóba is jöhetne, és utána többi. Városba/időseknek a Spring lehet praktikusabb, nekem lakotton kívülre a Citigo lett volna jobb.A renault mióta gyárt elektromost? Hát, meglepődnél milyen régóta . Hogy Dacia logóval is összeollóztak egy olcsót? Jah, nyilván nem egy Zoé, de fele annyiba is kerül! Nekem nem tűnik olyan rossznak (városba!) ahogy sokan húzzák a szájukat [handrás+Andi+Spring]
kisza25: Sandero is játszik? Ott egy digitklímás már nem egyértelmű(en rosszabb) mint a Tipo.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Göbi és a C4: [link]
Igyekszem 1-2 napon belül megnézni, Pista miatt kerültem sz-t, most est meglesem...focvis: Pár hete én nyomtam rossz gombot, majdnem a Meganeom teteje bánta
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz janakbacsi #201026 üzenetére
Nem a fordulat számít. 65-80km/h között lesz ahol legkevesebbet eszik, már ha ez számít.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #201119 üzenetére
Próbáld meg, hogy porszívóra rá ductapezel egy kb 10-14es hajlékony gumicsövet. Refi izzó helyén dugd be, és jellemzően a tömlő úgyis mindig kanyarba akar lenni, így tudod irányítani. C3 lámpájából így szedtem ki sok sikertelen próba utána legyet. Meg most egy rohadt kis pók került valahogy a 208 lámpájába, de egyelőre nem vettem magamon lelkierőt még ehhez a csodás időjárás miatt...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Eagl3 #201201 üzenetére
Járj utána, de valószínű a 115 lovasban (gondolom DV6) VTG-s, a gyengébben WG-es turbó van, és az intercoolert is az erősebbhez szokták rakni. A befecskendezési nyomás is korábban 1600 vs 2000bar volt a két változatnál, illetve a kettőstömegűt is általában az erősebbe rakták (nem tudom a 95 lovasba épp került-e), sőt sokszor még az ötös-hatos váltó is külön van, és overboost is a hatoshoz jár (de csak az 3-4-5 fokozatban). Legalábbis másutt ezek a DV6os receptek, Fordot nem igazán ismerem, nem tudom ettől eltér-e.
Gabesz87: 99%ban olyankor töröl indokoltalanul sokat egy automata ablaktörlés, ha valamit maszatol (ha nem is látjuk). Szinte mindig megoldja ha ilyenkor nyom az ember pár másodperces ablakmosást. M3-ban nekem kb közepes az esőszenzor, nem rossz, de használtam kicsit jobbat, meg sokkal rosszabbat is (F30).
Automata világítást én is garázs miatt kapcsolom ki, de osztrákok felé ha megyünk sok alagúton át, mindig átpöccintem automatába .
Hondánál írtátok többen hogy a klímát ki-be kapcsolja (én a Civinnél és Accordnál nem tapasztaltam), fura. A többinél tudtommal/úgy vettem észre állandóan be van kapcsolva a kompresszor, így csak a meleg levegő arányát és befújás helyét változtatja (általában jól, de erős kivétel a kettes Focus egy és kétzónása is, és még ezt is alulmúlta az F30). Úgy meg elég csak a hőmérséklethez nyúlni (felfelé egy fél fokot ilyenkor).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
katilopás again: [link]
Egyesek tényleg méret és konkrét típus nélkül állítanak ...komoly dolgokat egy-egy gumigyártóról?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ne is mond, pénteken a 208-ba 44,34 liter is 17500-ba került . #napifogyi 4,66l/100km
Amúgy kb 920km környékén jelezte, hogy lassan kereshetnék egy kutat - és többször is figyelmeztet, ami szimpatikus.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Igen, 50, benzincsempész
Csak a fricceknél feláras a normál méretű tankBBD: Ilyen embert nem érdekli hogy mit csesz össze
Szerk: Nálunk párom fél-egy literrel többel járt mint én, úgy hogy én többet előzök. Nem tötymörög annyit mint egy átlagautós, de nem is figyel a hajtásláncra/forgalomra eléggé.
Eco tréningre befizetném, de nem akarja[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Én se értem, most az miért lenne jó, hogy akárhányszor veszek autót, mindig vehetnék rá új rendszámot is? Nem vágom a területalapút, de ha nálunk bevezetnék, 101% hogy úgy, hogy csak a szívás lenne csak több vele mint a nem területalapúval.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Doki16 #202626 üzenetére
Az utolsó mondatot nem teljesen értem
Örülnék ha annyi baj lenne a gumissal hogy 2.3-ra fújja és 130Nm-re húzza. (Néha eegy-egy agytröszt 250Nm-re húzza, hogy a garázsban mikor tekerném ki a csavart, a behúzott kézifék meleltt a járólapon konkrétan csúszik az autó, mire meglazul )
Azt meg többször kértem, hogy húgomnak ne az 5-6 éves idősebb kopott gumit rakja hátra, mégis mindig odarakjaBBD: Fura már ha előre és hátra ugyanannyit ír elő egy gyártó. Nekem olyan archaikusnak tűnik, mint amikor a csodálatos hőmérsékletes grafikon rakják be a motorolajhoz...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Citroware #202671 üzenetére
Japán autó. Hogy a fenébe csinálták volna meg kátyút jól elnyelőre?
Prémium német kompaktok ellen küldték a ringbe, nem akartak 'lemaradni'. Otthon jónak tűnt.Tudom a választ: Úgy, hogy hónapokig tesztelik európában. Lásd Toyota CHR - és jé, jó is lett a futóműve.
Mazda is mindig eljátssza (főleg a hatossal), faceliftnél mindig puhítanak a rugón (eu-s modelleken tutira, amcsik nem tudom milyet kapnak). Új modellnél megint kemény lesz.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Így is úgyis drága akku kell S/S-os autóba, én használom. Legalább a drága akku felárát termelje ki; meg amúgy is, erre méretezték a rendszert.
Sőt, az a fura hogy a Megane nem áll le ha megállok.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tepenzed #202717 üzenetére
Ezzel a hátsó futómű geóval megint nagyon könnyen elfogod dobni
Ha szedán, még könnyebben.
Bontottat nem tennék fel, hasonló szopás lehet vele.
Csere, rendberakás, újra.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #202880 üzenetére
Toronycsapágy? Ha ott jártok, toroncsapágy szilent is cserés, és értelemszerűen utána futóműállítás. (Emiatt is én párban csinálnám, de mások szeretnek kétszer fizetni ezekért.)
Friss tolatókamerások, szevasztok: ha egy platóshoz kell közel tolatni (Transit, Boxer, stb) akkor marhára vigyázzatok, mert a kamera lefelé néz, és a nála magasabban lévő plató távolsága nagyon csalós, ami elsőre fél méternek tűnik, az a valóságban van vagy 10 cm
Doki, Mycso: Baszki,magasra tettétek a lécet, nem íri, külön kategóriát kaptok
Pikacsuval még összehoztam 1-2 elég elég alacsony számot, a Meganenal nem megy (múltkor este mentem haza, és az 50km-re fedélzeti szerint (ami többet mutat 2 átlag decivel) 5,4-el értem haza, saját tempóban. Pikacsuval volt az fedélzeti szerint 4,7 is (ami 0-3 decivel kevesebbet mutatott a valóstól) az ilyen kör, meg autóúton is elkonvojoztam 5 liter körül sokszor, és akar pár trip ami 4-essel kezdőtött. Igaz, a hatos váltó meg több nyomatékkal jobban akar menni a vörös dög, nem tehetek róla
Mondjuk az is igaz, hogy mióta megvan a kisasszony, azóta a 'indulok korán hogy elkerüljem a nagy forgalmat' opció nem nagyon játszik . Meg hát amikor a hátsó ülésről kéri hogy 'Apa gyószabban gyószabban!' legalább kicsit visszaváltok és odalépek hogy hangja legyen, ha nem is megyek már nagyon gyorsabban.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #202896 üzenetére
Semennyire nem biztos, de a leírt jelenség elsősorban ez miatt szokott lenni.
6030D, láttam már én is pár ilyet, sw hibára tippelnék elsőre.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Amíg ketten jártunk, a nehezebb cuccokat a nagy utazókba raktam, az első ülések mögé a földre, jó mélyre (Picasso, jó nagy egyenes hely van ott). Szerpentinen, nagyobb úthullámnál kellemesebben mozgott így az autó, mint mikor ugyanezek leghátul voltak.
Most azért hagyok helyet arra az esetre, ha anyának hátra kellene ülnie.kisza25 Borítékolható volt. Én fel is adtam a második kört (ahelyett lett a 208).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #203051 üzenetére
Ez olyan mint amikor fél évig a cikkekben a támogatott árat írták a villanyautókhoz, alapból. Amikor ugye bő egy nap alatt elfogyott, akkor meg minek azt írják ki?
Ugye nem mindegy, hogy bő 6 milláról cikkeznek egy CitigoIV/eUP-nál, vagy bő 9 milla a valóságban.2020 augusztusi cikk:
"Az autó ára a magasabb felszereltséggel 7 518 400 Ft, ami még kedvezmények nélkül is jó ár lenne, ha lehetne kapni …"
"2020. szept. 3., Cs 15:22
Kedves Péter,Az alábbiakban küldöm az új e-up ár és felszereltséglistáját. A nagyon gyors kvótakimerülés miatt holnap 14:00-ig van lehetőségünk e-up modell rendelést feladni a gyár felé (azaz levél megkapásától számítva 20 órán belül át kell érjen az utalás és be kell menjek aláírni, hogy juthasson belőle). https://gpt-live.porsche.co.at/hu/brand/V/pricelist/1169_e_up_.pdf
Várom mielőbbi visszajelzését."
Ami 9mFt a 800ezres kedvezménnyel, amit elvileg megadnak, de nem tudta megígérni a kereskedő. (Egy Elektromos autóban az ülésfűtés opció?! Világítás sárga 1100 lumenes 2 izzószálas H4, felárért sincs normális, legalább Citigo szintű világítás? VW-nél az 1.2 tonna alá felárért raknak 15ös 165ös ECO gumis kereket, további felárért sincs normálisabb (mint a Skodánál pl)?<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #203058 üzenetére
És aki felírja a spritmonitorba, hogy mikor mit csinált az autón (meg tankolás), az is?
szerk:
Scannelés, sms-ek a költésekről: Azt is megnéztétek mennyibe kerül a sok sms, meg mennyi energiát/időt kíván a scannelés (ahelyett hogy például Revolutot használnátok? )
https://bankmonitor.hu/cikk/erdekel-hogy-mennyit-koltottel-a-bankszamladra-tavaly-itt-tudod-megnezni/Qru, ha még nem volt, átviszed a gumitopikba? Nekem nem bírják az idegeim [link] #quadraxerakirály elharapja megint a torkomat.
Kár hogy kb 1 normális nyárigumi van az egész tesztben, és szirszarokat teszteltek Quatrac helyett .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #203082 üzenetére
Inkább nyárias a Quatrac. A nexen ami még értelmes 4 évszakos (ezekből), az inkább télies szvsz. 4 évszakos / nyári / téli, melyiket mire hangolták?
tboy, a sima Quatrac?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- Linux kezdőknek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- foobar2000
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs