Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
Ugye a pár évesnek kinéző 530d az még 3.0, 6 henger?
Egyenesben (100-160) és 60-as táblás, valójában 120-as kanyarban is jobb vagyok nála. Nagyfelni volt rajta, szép gép, de lassú.
Szerk: mentségére szóljon, kombi volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz pècsimunkás #102916 üzenetére
Viasz után 24 órán át lehetőleg ne érje víz, hogy rendesen meg tudjon kötni a viasz. Másik kencét meg főleg ne tegyél rá.
-
veterán
válasz EQMontoya #103060 üzenetére
Gondolom, mert az 1.0 TSI Golfba is ugyanennyibe kerül az alkatrészek 99%-a, még a lámpa is, ha a csiribiri extrát kérte; tehát a szerviz számlája nagyon hasonló lesz javításkor.
A több ló némileg növeli a balesetokozás kockázatát, ezért vélhetően többet fizetek, mint az 1.0 tulajdonosa.@joamilestoné: Enyém (feleségemé) Generali; én magam fotóztam az autót a szerződéshez, megmondták hány fotót, milyen szögből készítsek.
@(#103058) Qru: a mérnök szerint 10 db 6.2-ből 11 db szar. Biztos van benne némi túlzás. A dízelbotrány után most vezekelhetnek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #103087 üzenetére
De ez most nagyon jó gép. Azt gondoltam ki, ha kezdeném unni, akkor telibe-fóliáztatom (rozsdás oldschool-ra, vagy szolid verzió gyanánt matt egérszürkére).Csütörtökön viszem műszaki vizsgára - még sosem vittem semmit. Még az is lehet, hogy kitakarítom előtte. (3 hónapja volt) Kívülről OK.
-
veterán
Picit tartok tőle, hogy "ABT csipsz" kerül rá. Nem vicc. Úgy érzem, vannak plusz lovak gyárilag, hátha nem lennék előbbre. Még törpölök.
@joamilestoné: Sajnos drága. Illetve ha eladnám, akkor vmi mást vennék, pl. 6 hengeres dízel pusztítót. Ez most jó, vétel óta 4 kilót költöttem rá (kopók, egyéb apróságok), 2 évig csak olajcsere esedékes.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz xEon1337 #103129 üzenetére
+többiek
Igen az első manuális, a mostani DSG-s. Legközelebb manuálist vennék, bár városban kényelmes az automata-pótlék DSG és gyorsabban vált nálam.
A patika és a "karcos" között volt 1,2 m Ft (közel 4 k €), miközben km-ben nem volt nagy eltérés, 1 évvel öregebb; és a mostaniban van ülésfűtés, amit az elsőből - buta módon - kispóroltam, plusz további firlefrancok, amikért nem szívesen adnék pénzt (állítható futómű, navi, keyless, parkradar, radaros tempomat), de azért klassz dolgok.
És mindezek tetejében nincs beteges kényszer bennem, hogy állandóan tisztán tartsam; azon aggódjak, hogy nekinyitnak egy ajtót a parkolóban.
Az előzőt '16 legvégén adtam el, ezt '17 júniusban vettem. A köztes Saab egy nagyon szeretnivaló autó volt, nagyon szépet lépett, ugyanakkor számomra vállalhatatlanul füstölt és fojtogatóan büdös volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A benzinesben (kb.) ugyanez; 3000 rpm-nél óra szerinti 165 km/h.
Y-ozni tényleg lassú. Azt nem szeretem még, hogy autópályán lepadlózom mondjuk 130-nál, egyből visszaszúrja 4-be, de mikor a padlón koppan a gázpedál, még visszaküldi 3-ba, ami tök felesleges, mert így duplán kell váltania, dupla idő, ill. tök felesleges volt a 3, mert mindjárt dobhatja fel 4-be. -
veterán
De, vannak. Azzal így néz ki: húzok 2 gyorsat rajta, pikk-pakk visszateszi 4-be; parkett, erre visszadobja 3-ba. Ha nem parkett, akkor hagyja 4-ben. A 3. ott felesleges.
Ha úgy parkett, hogy nem nyomom le a kick down gombot, akkor marad a 4., de a pillanat hevében nem biztos, hogy pont csak 95%-ig nyomom a gázt.Írtam este, még nincs válasz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ennél is érzed a kick downt, de nincs éles határvonal mikor hirtelen lenyomod (én nem érzem).
+Vili
A Saab automata, manuálisban teljesen manuális volt, bőgethetted leszabályozáson is. Annak az volt a hátránya, hogy automata módban nem csinált semmit a kormányfülekre, előtte át kellett húzni manuálisba.A DSG-nél automatában is bele tudsz nyúlni a kormányon, de szabályzás előtt - 6500 rpm-nél - felvált. A manuális GTI elforgott 7250-ig; ha ott kitartottad a gázt, akkor viszont szépen vette el a fordulatszámot (talán 7000-ig
Létezik DSG tuning, akkor 7100-ig (?) forog, illetve nem vált fel manuálisban, 500 €, REVO-tech (?).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Snoop-y #103208 üzenetére
Ahogy leírtam, úgy működik. (Feltételezem, hogy sport módban is, azt nagyon ritkán használom a műhang miatt. Van helyette individual, ha kemény rugózásra van igényem.)
Úgy sejtem, a hülye-biztos működés okán van ez a programozás, hogy Jürgen ne haljon meg egy elbaltázott váltás miatt.
Jaguart kell venni, ha ez az igény, vagy chippelni kell a DSG-t, de legokosabb a manuális váltót választani. 70 életéven innen.
-
veterán
Áldásom rá, akár 80 is lehet.
Szomszéd (~85 éves vegyészmérnök) bácsinak van egy anno újonnan vett manuális Golf 2-ese és vasárnapi autónak egy szintén újonnan beszerzett automata Mercedes C kupéja - elég komoly autóbuzi, csak már idősebb kivitelben.
Melyik autóval vitte ki tavaly a kerítést itthon? Természetesen az automata Mergával. Azt mondta fékezni akart, de megugrott a gép.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ugye nem csak én látom borzasztónak a hosszított Lexus RX-et?
A rohadó Mazzag esztétikus, na de ne már...
A japppók nagyot mentek ma a TC-n.
-
veterán
Sikerrel átrugdostam a gépet a műszaki vizsgán.
Csont nélkül átment, 12-13 percet vártam, további 22 perc után távoztam.A 9 hónapos Mazda kapcsán, én is lementem az aknába. Minden frankó, felületi rozsda:
- a kipufogó csövön a 2 dob közötti részen - ez mindegyik autón ilyen, kivéve az inox rendszereket és a "nullkilométeres" autókat;
- a bal első lengőkar legalsó élén, kb 4-5 cm hosszan, vélhetően valamikor leért a betonra és lehúzta a festéket, a vizsgáztató szerint ne foglalkozzak vele; de majd valamikor kenek rá rozsdaátalakítót + festéket.A mai talira szívesen megyek, száraz időben. Tartok tőle, esni fog.
-
veterán
Megjött a válasz:
Dear ÉN,
Thank you for your enquiry.
You can use whatever grade of fuel the manufacturer recommends for the
standard car.
Kind regards,
DominicTegnap este a táti magyar cégtől is:
Árban ez most nettó 110.000Ft lenne, ebben benne van a diagnosztika, a fékpadi hangolás a kért értékre és a teljesítmény mérés is előtte-utána a fékpadon. Minden beállítást az adott autóhoz igazítjuk teljesítménymérő DYNO fékpadon. Időben kb.3 órával kell számolni. Időpontot előtte kb.1-2 héttel érdemes egyeztetnünk.
Üdvözlettel:Ma a műszaki vizsgán is kaptam egy ajánlást, a srácnak Audi S3-at írtak 265 -> 330 lóra (elmondása szerint ennyit méretett valahol, valamikor a csipsz után). 85 rugó.
Viszont akkor már inkább 110-ért a dupla méréssel. Neki direkt hangsúlyoztam a 95-öst.
Most kicsit töprengek.
Gyűjtés? -
veterán
válasz Tsebacsi #103345 üzenetére
A nyaraláspénz javát - szerencsére - még behúztam 315-ön egy hónapja. (De ha felk..nak a foscsi árfolyammal, akkor hibátlan lesz nekem a Balaton is, sőt...)
A Törpiek figyelmét pedig felhívom az egyes szám harmadik személyű létige igeidejére.
@joamilestoné: A Golf 7 GTE nekem már kimarad; maaaajd mikor a mostanit cserélem, akkor nagyköbcentis dízelt szeretnék (vagy nem...). Ez most annyira egyben van, költségmentes, stb., hogy butaság eladni havi 10 ezer Ft megtakarítás miatt; inkább veszek mellé egy C-Zero-t - ha nagyon spúrkodni támadna kedvem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #103458 üzenetére
Az M7-en biztos nem fogsz rohanni péntek délután; viszont ritkán van baleset. A 65-ös km-nél a legegyszerűbb átmenni a 8-asra, a csomóponti körforgalomban szokott torlódás lenni, ez néha kiér az M7-re. Helyette lemehetsz az 54-esnél, így viszont érinted Fehérvár szélét - lassabban haladsz. Utána Veszprémig 2x2 sáv, majd megint 2x2 sáv kb. Herendig (Veszprémig szoktam menni). Hazai viszonylatban szép útvonal.
Én holnap az M1-en megyek; sok kedvem nincs hozzá.
-
veterán
válasz Speeedfire #103461 üzenetére
Egyről beszélünk.
Vasárnap du. Keszthely - Bp, háztól-házig 2 óra 6 perc volt ezen a csapáson (71-77-8-M7).
-
veterán
válasz zoo8800 #103490 üzenetére
Miután megvettem, kerek 55 liter folyt bele. Nullán feküdt a mutató, a kijelzett hatótáv is nulla volt már akkor, mikor próbakörre vittem. Szóval 55-nél nem lehet sokkal nagyobb.
@ joamilestoné: Fagyizó témában - érdeklődés hiányában - nem nagyon tudok segíteni; az útba eső városok közül leginkább Veszprém belvárosát ajánlom megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #103500 üzenetére
Már késő, úton van.
Ez miért ilyen olcsó? Tök jó. -
veterán
válasz molnarpeter #103527 üzenetére
+BBD
Köszi Srácok, telóról néztem. 🤓 No meg egy ilyen villamost nem hozol haza lábon. Itthon 2,4 m-tól hirdetik. -
veterán
válasz BigBlackDog #102441 üzenetére
Jelentem, ma kitakarítottam az autót: porszívó, portörlés, szélvédőtisztítás. Uncsi meló. Lemosni nincs értelme, holnap, holnapután eső várható.
@tboldi: Thx! Tegnap is főleg magyarok voltak. Sajnos így továbbra is csak 95-ösre futja... :/
Kezdek meggyőződni róla, hogy a MOL 95-t jobban szereti a gép a Shell puruttya 95-nél; kevesebbet fogyaszt vele. Tegnap 8,8 volt az átlagom MOL-lal, 80% autópályán, forgalomtól függően 150-180, kicsi 200; 20% országút 100 és falu.
Mostanában jellemzően Shellt tankoltam, visszatérek a MOL-ra.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F_Zolee #103562 üzenetére
Neeeem
Aminek van értelme, abból a jobbat veszem, pl. motorolaj, szűrők, étel, ruházat, tartós fogyasztási cikkek.Benzinből is csak minőségi, de szimpla (= "puruttya") 95-öst a MOL/Shell/OMV hármasból. Nekem nem ad annyival többet a táltosbenzin, hogy megérje a literenkénti 40-50 Ft felárat, azaz évi 80-100 ezer forintot. Évente ~1x öntök bele tisztító adalékot, pl. a Pro-Tec-től 3-4 ezer forintért, ezzel részemről letudva a mágia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- PayPal
- iPhone topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Grim Dawn
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Nintendo Switch
- Itt az új LOGOUT!
- További aktív témák...
- Xiaomi Essential Elektromos Roller
- ParkSide Performance (PKHAP 20-Li B2) Fúró- és vésőkalapács - LEGJOBB ÁR
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen