-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
válasz
[pod]Diablo #3136 üzenetére
gyönyörű
, és azért a váltóját is ''bántanám'', mert elég profinak tűnik totalcarék szerint, meg más szerint is.
-
#16741888
törölt tag
Sajna csak konyhanyelven tudom elmondani... de keress rá biztos megleled, valahol guglin.
A dolog lényege igazából annyi hogy elindulsz egyesben addíg betöltődik a 2es, majd a mp tört része alatt tudsz 2est szúrni, viszont egyből töltődik a 3as is, így tovább...
Még az AntiVws Winklerék is dicsérték... -
#16741888
törölt tag
válasz
God Vazzeg #3211 üzenetére
Küldöm az illetékest.
-
#16741888
törölt tag
válasz
kavicssli #3351 üzenetére
volt ennek topik is itt, csak a tenger fenekére sülyedt.
Jó az jó az de szerintem inkább egy bemutató, emberek gizdáznak, jobb esetben a sajátjukkal, de sok apukától ellopott autó is van. Meg aztán egyenesen menni tényleg nem annyira poén, voltam a múlt hétvégén a tököli reptéren volt még valaki? -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #3385 üzenetére
Maximálisan igaza van, tényleg undorító volt, bőgetik mint a barom, aztán amikor el kell indulni akkor lefullad, pff. Értemén hogy fő a szép hang, de az már nem volt szép olyan hangos volt, nem értem melyik elvetemült baromnak tetszik az.
Mondjuk biztos bennem van a hiba. Ez most akármelyik autóra vonatkozik, nem csak Civicre.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3551 üzenetére
AWD miatt simán lehetséges, meglepő dolgokat tudnak művelni az Audik meg a Subaruk, hogy a 2legelterjedtebbet mondjam.
Hehe, itt mindanki Hondákra meg Ferrarikra van ráálva, én vennék egy 11éves zöldségszállítót.gyengébbeknek, Audi RS2.
Sajnos ami volt most eladó, azt eladták
, pedig 600. darab volt, és az eggyetlen fehér.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
trassher #3578 üzenetére
Most volt egy eladó, egy öreg zöldséges használta, nem volt hajtva de le volt lakva kívülről, belülről nem annyira, csak alaposan ki kellett volna pucolni.
3giriga volt, 1et minimum rá kellett volna költeni,+ hogy nagyon szép legyen még 1et, de akkor 5ből egy igazán durva, gép lehetett volna, a kezeim között, sajnos eladták.Márpedig kishazánkba abból a 6-7darabból ami van, nem hiszem hogy a közeljövőben eladó lesz 1 db is. Én tudok a zsolti, zöldjéről, Schuszi koporsójáról, egy ezüstről, meg egy kékről, és ennyi, jaa meg ez a fehér volt. Ezek közül nagyon sanszos hogy 1 sem lesz eladó. Mondjuk pénzem se lesz rá szóval teljesen mind1.
-
#16741888
törölt tag
válasz
szatocs #3580 üzenetére
Igen, ez így van, igazából, sak nagyteljesítményű autóknál éri meg, de ott is csak úgy ha biztosítva van a megfelelő levegőmennyiség pl.
[link]
Belülről lefotózva látható lenne hogy a baszottnagy direktszűrő a lámpa helyére van kivezetve, asszem itt megfelelő a levegőáramlás.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3603 üzenetére
Olajkályha
, a benzinest lehet padlózni, a dieselt is, csak ne nézz tükörbe.
Ki lehet menni Tökölre, ott a diesel kategória, tökmindegy hogy új Mondeo, Touareg, vagy régi 1es Golf,- valószinüleg 1,9motorral-, tökmindegy, mindenpadlózásnál, úgy füstöl, mint semmimás, pont mint egy régi olajos kályha, semmi különbség nincs. Drámai, van olyan hogy az autót nem lehet látni.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3618 üzenetére
Oké, persze tökéletesen eggyetértek, csak azért én mégis tartanám azt a feltevést hogy ha mindkettőt padlózod lehet az eggyiket nem fogod látni hátulról a másikat meg igen. Esküszöm drámai, mennyi fekete cucc jön ezekből ki, amikor padlózzák őket, hihetetlen.
Ezértis nem lehet szerintem az 1,4turbot az 1,9D vel összehasonlítani, mert az a kis turbo a taposásra van tervezve, a diesel meg nem.
-
#16741888
törölt tag
válasz
Scream007 #3660 üzenetére
Most olvastam valami újságba, a Hamman csinálta valami 60X lóerős dögöt, bár szerintem baéfaszul írták az újságba, mert turbo nélkül plussz 100lóerőt, nem nagyon tudnak kihozni abból a motorból, vagy ha igen, akkor nem vagyok benne biztoshogy a tartósság mintapéldánya. 2versenyt nem bírna ki na.
szvsz Forma1szemlélettel.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3705 üzenetére
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3722 üzenetére
Persze, ez tényleg baj, dehát sajnos amióta világ a világ ez így volt, és így is marad.
Szerintem amiatt nem kell a másikra máshogy nézni amiért neki megadatik nekem meg nem, nagyon nehéz tudom, én irigy voltam, amikor annó a haver autót kapott a 18. szülinapjára, én meg még egy biciklit se, dehát túl kell lépni, abból indulok ki hogy úgyis sokkal jobb ha én szedtem rá össze a pénzt, jobban tudom értékelni. bocs az offért -
#16741888
törölt tag
Nekem nincsenek hatalmas igényeim, meg elszállt álmaim:
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3734 üzenetére
Ez így van, csak ebből egy top /külső-belső/ állapotban lévő darab, kerül annyiba, mint egy közepes felszereltségű Astra. Rs front rá+ szép felnik és ennyi, igazi sleeper.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3734 üzenetére
Jaa, ha már elrugaszkodok akkor jó magasra
[link]
Megvenném, és, a garázsba állna, de tudnám hogy enyém, egy olyan rallyautó ami a korabeli forma1en a Sennáék bandájába a 8. helyre jó volt.
na jó, fagyizni, meg quattro hacacáréra, Ingolstadtba elnéznék vele.
-
#16741888
törölt tag
válasz
GeorgeBerger #3744 üzenetére
AZért mindennapokra nem használnám, ennél limitáltabb autót, nem nagyon lehet találni a világon, ráadásul 20évesbe.
-
#16741888
törölt tag
Az 1,6 tuti nem megy 191nél többet, haveromnak astrája volt ugyanezzel a motorral, 195nél többet nem lehetett beletaposni.
Nekünk a 2.0 változat van Vectrából, hátszélben, lejtőn, jött ki óra szerint a 230 de az már nagyon a vége volt, nyilván csalt is az óra, olyan 215körül lehet a vége. -
#16741888
törölt tag
Sziasztok, 4 év cégautózás után úgy néz ki vissza kell térnem a saját autót nyúzók táborába. Érdekes challange.
Összeirogattam a felhasználási területeit, meg hogy nekem mire kéne kb az autó, és arra jutottam hogy nekem egy egyterű lenne a megfelelő választás. Persze kacérkodtam nagyon egy 7-8 éves Type-S Accorddal, meg akár egy jóval idősebb WRXel is, de úgy gondolom a céges sedan Avensis után nekem valami több célra használható autó kell... így sok érv felsorolása mellett maradtam egy egyterűnél.
Teljesítmény autót bár nagyon szeretnék, de az igazság az hogy itt áll egy Gixxer a garázsban így nincs sok értelme....
Nekem most egy olyan autó kell ami kényelmesen elvisz Aból B-be, le lehet vele ugrani az Adriára kényelmesen, van azért benne lóerő de viszonylag olcsó fenntartani, akár a bringákat is mindenféle probléma nélkül bele lehet tenni, vagy el lehet vele menni kényelmesen horgászni... 2 milla környékén.
Nézegettem minden félét és kilyukadtam egy 2.0 Zafira B nél, 2 milla környékén egész szép darabok mennek, magánszemélytől, családi használatból... Nyilván nem annyi kilométerrel mint amennyi, de talán nem akkora baklövés.
Van valakinek ezzel tapasztalata? Esetleg van jobb ötlet, ami hasonló árba megy, viszonylag olcsó a fenntartása, és jobb mint a Zafira?
Köszi nagyon.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, páromnak keresünk autót, így eljutottunk a Fehér úti hírhedt lerakatba... Megnéztük a megcélzott autót majd végigsétáltunk a telepen...
Eddig is tudtam hogy az egy patkánylyuk de amit láttam attól komolyan hátast dobtam. 1 példa a sok közül...
Ott áll ez az autó:
2011 Első tulaj, 94k km, semmi extra, minden tök reális.
Belenézve az autóba a döbbenet fogadja az embert, fullra kikopott első ülés, tükörfényes kormány. Azért volt nekem hatalmas a döbbenet mert én egy ugyanilyen korban lévő 3 hónappal öregebb Avensist használok, és én tettem bele 96ezer kmt... mondanom sem kell hogy a kormány gyakorlatilag nincs megkopva, az ülésen pedig egyáltalán nem látszik ez a 100 ezer km. Adja magát a kérdés hogy vajon mennyiről lett megpörgetve...
Tippre szerintem 200k felett van, még akkor is ha ez soknak tűnik...Igen tudjuk hogy ez így működik, de nagyon durva amikor az ember ennyire plasztikusan szembesül, a nettó átveréssel.
Eskü erre kéne létrehozni egy szervet amelyik random felkeres kereskedéseket és megvizsgálja az ott található autókat... majd bírság lefoglalás stb.
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok. Feldobnék egy témát. Nektek milyen tapasztalatotok van az aktuális szerelőtökkel, kárpitosotokkal karosszériásotokkal?
Nekem megmondom őszintén a tököm kivan az összessel, nem tudom lehet csak a multis agyammal nem értem ezeknek a szakembereknek a munkáját, vagy lehet bennem van a hiba de a tököm kivan.
Helyzet. 4 év cégautózás után úgy alakult hogy olyan munkát kaptam amelyikhez nem jár cégautó. Végig vezettem túlzás nélkül a Toyota meg Ford kínálatot, új Avensisbe beletettem 100k kmt, szóval lehet állítani hogy ismerem, ugyanakkor nem szerettem. Hibátlan abban hogy elvigyen A ból B pontba, kényelmes stb. de lélek nincs benne. Nulla, semmi.
Így aztán kevésbé gazdasági megfontolásokból mint inkább akaratból vettem egy 100as kasznis A6 TDi quattrot. Gyerek korom óta ilyet akartam, jó sokáig keresgéltem amíg vettem egy kevésbé bontószökevény darabot. Imádom vezetni, rohadt jó autó, viszont úgy voltam vele ha már megvan akkor kicsit építgessük, így elindultam az S irányba... főleg belülről... kapott bőrüléseket, kormányt stb.
A karosszériás rosszul teszi vissza a lökhárítót dehát nyilván az autót szidja hogy ez egy fos... a másik autószerelő hűtőcsere után szidja a karosszériást hogy milyen gányul van összerakva elölről, elhozom az autót zörög zörög, mire meghúzom a lámpában a csavarokat, elhagyom az indexet... a kormányt kárpitossal 3 szor lebeszélem hogyan akarom bőröztetni, richtig nem úgy csinálja, mindenhol csak a gond a probléma... szó szerint.
Ha bonyolultabb dolog van amihez nem kell alkatrész feltétlen, akkor nyilván megy a szájhúzás hogy de elfoglaltak meg stb. De basszameg nem kifizetem a rezsióradíjat? Nem kurva mind1 mivel foglalkozik ha úgyis felszámítja az óra árát? Ha mondok egy listát mire van szükségem a felét elfelejtik... leírva is. stb. stb.
Ez most nem 1 emberről van szó, hanem több, félig meddig ismerős (de azért nem túl közeli) "szakemberről" összerakott vélemény... legalább 4-5... kárpitossal, szerelővel, karosszériással stb.
Hozzá tartozik hogy én nem vagyok az a cigánykodós ember, megmondják mennyi, én kifizetem, ez nyilván annyira újszerű, hogy 3. - 4. alkalomra már rámegy a 20% felár, hiszen úgyis kifizeti.
Komolyan nincs ma Magyarországon normális szakember? Többször hittem hogy na végre megvan, aztán erőteljesen ledolgozták magukat nullába.
Nyilván én vagyok a balek, mert korrekten fizetek, de tényleg nem megy ez cigánykodás, hőbörgés, meg balhézás nélkül? Ez a baj, ezt kell csinálni, ennyi az alkatrész, ekkora lesz kész.
... és akkor a márkaszervizek, feltöltöm olajjal jólesz, meg nem cserélünk féket mert jólesz meg stb. dolgokról nem is beszéltem, az nyilván lejjebb van.
-
#16741888
törölt tag
Értelek és tök jogos, én is elkezdtem apróbb dolgokat megcsinálni, csak az embernek van egy munkája, van 2-3 hobbija, meg motorja meg stb. egész egyszerűen nem lehet mindenben jó... így sem elég a nap 24 órája...
És tényleg így van 1-2-3 alkalom korrekt, aztán elindulnak a megmagyarázhatatlan számlák.
Amúgy egy sor 5 TDIben mennyibe kerül a komplett vezérléscsere, vízpumpával?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!