-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Snoop-y #205864 üzenetére
Itt olyan volt a forgalom az M1-en, hogy 132 tempomattal is mindig utolertem a sort… mondom kb 10 auto elozott meg Gyortol, ebbol 3 volt pilota (180+), de a tobbi (<160) latotavolsagon belul volt meg Budaorsnel.
160lo/250Nm az auto, van annyira rugalmas, hogy forgalmi akadaly ne legyen. Ettol fuggetlenul ahogy latom a lehagyott auto elejet a tukorben, huzodok is ki, 180-nal is Annal gyorsabban meg nem mentem vele, most fordult at a 2000km-en, meg eddig mindig utassal/csaladdal voltam palyan, nem volt mikor megnezni a veget.
-
veterán
válasz Snoop-y #205996 üzenetére
Volt húzott dízelem, 200 000 km-ig követtem a sorsát, végig az eredeti kuplunggal ment. Régen minden jobb volt.
Ha a gyári beállítással nem csúszik mondjuk egy hónapig, akkor eladom a boxot (a fenébe). Ha azzal is rendetlenkedik, akkor kap új kuplungot, és az autót adom el (a fenébe).
(Csak mi (a fenét) veszek helyette? Egy másik GTI-t? Fehér maradhat? ) -
gooool
őstag
válasz Snoop-y #206108 üzenetére
Amúgy is pici szívem csücske a sokszor lesajnált francia vonal, sok Renault megfordult már nálam, anyum most is egy 3-as Clio kombit hajt, előtte meg 206-os Rezsót 13 évig. Én mindhárom Laguna generációt és egy Clio 2 RS-t tudhatok a listán.
Úgyhogy igen, a Megane RS ami a legjobb lenne azt hiszem, csak azt a legnehezebb találni is...(nemrég volt fent egy igazi RS sárga, hibátlan volt kívül/belül, persze el is vitték mire megnéztem volna a naptárban, hogy mikor érek rá megnézni ).Üdv, Balázs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #206116 üzenetére
Az a baj ez csak az sti-re igaz, az enyem soha nem lesz dragabb.
De hala a kula boxerdiesel-nek bontott karosszeria es egyeb elemek/alkatreszek hegyekben allnak mar itthon is. Ugy hozzak be a fontgelytorott stinkeye-okat mintha nem lenne holnap. Tenyleg egy ki.szott roncslerakat vagyunk.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Snoop-y #206121 üzenetére
Pénteken lesz az első rendes pályázás vele, igaz csak Verebre, de utána Hétfőn irány Bécs, szóval az jó teszt lesz.
Durva árakat kaptam ma Carplay beüzemelésre, egy hivatalos helyen 150k körül mondtak, egy "sufni" jellegűnél 45k, egy megbízható szakinál 70k körül.
Akinek van pénze majomra...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sutszi
veterán
válasz Snoop-y #206199 üzenetére
Nem huligán ő, hogy ilyesmivel furikázzon...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
-
veterán
válasz Snoop-y #206389 üzenetére
Egész jó. Annak függvényében, hogy milyen távon volt vmax, még irigyelhetőnek is nevezhető.
381 km-en 2x előztem jobbról; egy szlovén X3-at és egy osztrák Q7-et, előbbi sokat szerencsétlenkedett, utóbbi azt gondolta, hogy 145-tel övé a belső sáv.
Itt jut eszembe a kérdés, azért dől egy rakat Q7 az egyik oldalára menet közben, mert döglődik a légrugója? Ez az aktuális típusnak tűnt (számomra), de már dőlt jobbra.
BBD: Ha nem a cég veszi neked az olajat, úgy tudok adni holnap este 504.00-t.
Ha a cég fizeti, akkor marad a benzinkút 10 rugóért. 🤗[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Snoop-y #207129 üzenetére
Ezek pillanatnyi értékek, nyilván háztól házig az ember nem pont ennyit tankol utána. Kivéve ha autópályán lakik.
Látatlanban simán megvan a 2×, ez kb 1 és negyed tonna. Bruttóban a Salzos út nem volt 6,5 (ok, S6-os út amúgy sem arról híres hogy lehet ész nélkül repeszteni).
Lakotton kívülös vegyesben elmegy hatból, nekem legalábbis, ~60-95 között használva (mínusz reggeli tötymörgés a városokban a lámpáknál, annak sztem 30as nettó átlagsebessége lehet max).
Helyben (nem lököstől lökösig méretben, hanem belméretben) sztem használható, de a mostanában terjedő nézet szerint (azaz autó, amiben van anyag ) sajnos elvérzik.Nyilván a te mozgó házad máshogy van motorizálva, még a 2.0 turbós GT220 is kanyargós úton rúgna labdába mellette; de ez az (erősebbik)alapmotor.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rbalint88
addikt
-
veterán
válasz Snoop-y #207144 üzenetére
Emelőt lehet bérelni, kb. 4000 Ft /óra. Nekem 2x 10 percre kell, közte száradási idő.
De konkrétan az emelési pontokat fogom javítani, valaki összebacscsizta. Az előkészítéssel már végeztem aláfekve, a festéshez kellene rámpa.
Vagy árok. Egy kollégám adott tippet beton "félárokra", az lesz a vége.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Snoop-y #207179 üzenetére
és fant0mi:
Péntek du. óta nem mentem sehova, tegnap is az egész napot itthon töltöttem, ki sem dugtam az orrom, a Jazz azóta a garázsban áll.
Ma mennem kell bótba és tankolni, de a WagonR-rel leszek. A Jazz-t legkésőbb kedden indítom be, anyumat viszem majd az állomásra.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Snoop-y #207205 üzenetére
Ez szép eredmény. 👍
Qru: 1 litert tessék leszorítani. Hová lesz a menet?
diegho: Én le szoktam húzódni. De tény, hogy Balatonszentgyörgy után elég hányás a külső sáv, arra szerencsére ritkán járok. A déli part alatti rész OK a külsőn is (225/40R18-on gurulok).
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Snoop-y #207214 üzenetére
A nagyobb német pályákon, amiken jellemzöen szoktunk menni (A3, A5) alapvetöen nincs nagy baj a sávok minöségével szerencsére.
A fö gondot abban látom, hogy középsö, vagy 4 sávoson balról a másodikban 120-szal andalog, és ugye a szabályok szerint balról elözhetnéd meg (bár tudom, hogy a párhuzamos sávon elhaladás sem számít szabálytalannak, de ez kb. örök téma lesz mindig), ergo minden autósnak, aki "szabályosan" szeretné kikerülni, annak az egyetlen "szabályos" sávot kell(ene) használja, ami egyrészt balesetveszélyes, másrészt leszükíti az út áteresztöképességét is... Míg mellette jobbra ott árválkodik 1, vagy 2 sáv üresen..
Emiatt én mind gyakrabban látom, hogy egyre többen használják a jobbos üres sávokat az ilyenek lehagyására, mert egyszerüen nincs értelme kardoskodni az ilyenekkel.
Ettöl függetlenül cikázni én sem cikázok, csak akkor használom így a szélsöt, ha hosszabb szakaszon üres, és/vagy a belsöben halad a forgalom, így meg egyszerübb elhaladni a nyomi mellett.
-
Biqci
aktív tag
válasz Snoop-y #207697 üzenetére
Ez a kinézet ízlések és pofonok, nekem speciel tetszik, jobban mint a 9, a 10-ről nem is beszélve. A másik, hogy nem szabad a maiakhoz hasonlítani, csak egy 10+ éves autóról beszélünk. Valamint a fiam 21 éves, hiába vezet napi rendszerességgel már 3 éve, azért még messze van ahhoz, hogy egy 300+ lóerős autót a kezei közé mernék engedni. A mostani kocsija, egy ProCeed 143 lóereje meg futóműve után azért egy jó lépcsőfok lett volna. De ő dönt, azért dolgozik, keresi a dellát, hogy felelősen tudja átértékelni a dolgokat...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Snoop-y #207864 üzenetére
Egy olyan kocsival mint a tied, ugyan ki merne csatázni
rbalint88 eddig ez a lengyel dolog kimaradt az életemből. Csak 1-2 videót láttam eddig, viszont az durva volt...
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
ZeroX92P
tag
válasz Snoop-y #207888 üzenetére
Én pont azt nem szeretem ha nem látok el valahol mellette fölötte teljesen mindegy csak lássak előre 4-5 autót. Sajnos Bp-Siófok M7 napi szinten megvan, sose lehet tudni hogy mikor halad féklámpával a sor vagy éppen tényleg vészfékezni kell. Alig várom hogy vége legyen a szezonnak.
-
Biqci
aktív tag
válasz Snoop-y #207893 üzenetére
Jaj, ne is mond. Kb 4 éve jöttünk haza, miután megvettük az Accordot, talán ha 300km vezettem a hazavezető úton kívül. Tatabánya környékén az M1-en éjszaka olyan kátyúba hajtottam, hogy azt hittem eltört valami. Rögtön az első pihenőnél kiálltam megnézni, de semmit nem láttam, majd itthon is elvittem szervizbe megnézetni. De megúszta...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
ZeroX92P
tag
válasz Snoop-y #207892 üzenetére
Én sose megyek a másik seggében, M7-en nyáron az kamikaze egyébként is, ilyenkor nálam a 2-3 autónyi követési táv alap de esetenként lehet több is.
Ezért szeretek előre látni mert a sok fékfetisiszta gyorsít fékez gyorsít fékez és ez így a Balatonig végig. Követési távból ezt ki lehet mozogni de van hogy tényleg satufék van 130-0-ra. Mentette már a seggem sajnos többször mint szeretném, hogy egyrészt láttam előre, másrészt nekem volt még hova engedni az autót és azért nem csattantak belém hátulról.....
Évről évre rosszabb a helyzet egyébként, nagyon kellene rá a 3 sáv Balaton felé is
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!