- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz gooool #305243 üzenetére
Azért az a "kavicsfelverödés" nem egy szimpla kis "egyforintos méretü", értem, hogy "javítva lett", másrészt a képeken nagyjából "középtájt" van, amire egy szuverén középhatalmi homokozó közepesen getzi vizsgabiztosa is már nekifutásból ugrana, hát még akkor, ha olyan autón van, ami "meg is van jelölve a rendszerben", ezt a labdát azért elég magasra hagyta menni a tulaj..
Nem mellékesen már aprilis közepén is írta, hogy gond lehet belöle, a fentiek együttállásaként biztosra kellett volna mennie, és ezt a ziccert kivenni az egyenletböl szerintem is..
Ettöl még bosszantóan szomorú a sztori, de csak egy újabb bizonyítéka, hogy otthon már semmiben sem szabad reménykedni.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #305289 üzenetére
Én komplett kerekeket hirdetek (Cupra gyári 19"-os szettjét, "ha elmegy normális áron, akkor menjen" elven), ott inkább a felni adja az érték nagyját, nem a 3-4 éves gumik, de egy ilyennél egy féláras ajánlatot akkor sem fogok komolyan venni, sem elfogadni.
Természetesen irányárnál belekalkulálok én is egy normális alkut, de az 50% már böven túl van ezen szerintem.
-
Szada85
aktív tag
Japán autó sosem romlik el….de bezzeg a kötsög norvég kavics megtalálja a legalattomosabb fészket a porvédő lemez tövében…
De, kipróbáltam a gyári emelőt, a legendákkal ellentétben faszán teszi a dolgát, pikk-pakk a levegőben volt a vas.
Egy negyed órás nőgyógyászkodás végére a tettest is kihalásztam. Praxist azért még nem nyitok.A fogyasztás valami 7 liter körül alakult eddig, sok a domb..
-
Szada85
aktív tag
válasz Micsurin #306785 üzenetére
Egy olyan korban, amikor az újabban megjelenö modell(frissítés)eknél az a feature, hogy világít a jelvény/vese, vagy a lámpában a DRL "kiírja a típus nevét/logót", vagy a tükörböl a földre vetítik a típus nevét már felesleges ezen keseregni, megváltoztak a vásárlók "elvárásai", mással lehet eladni a terméket (sajnos).
Ma lassan az lesz a trendi amért mondjuk 20 éve közröhej tárgya volt egy autó(s)... Kamu beömlök, kamu kipufogók, bazári világítás...
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #306812 üzenetére
Ha jól raktam össze a képet a full-plasztik (szögletes véget imitáló betét, gyakran bronz színü beütéssel) kipuvég a hybrid Leonokon van (az a 204/245 lovas ha jól tippelem), a 300 plusz lovasok mindkét oldalt rendes duál csövü kipufogóvéget kaptak (még). Illetve a Formentoroknál is ez az elv.
Elvétve láttam 2x1-es csövégü Leont is, azok ha jók az infók a 190 lovas benzineseken van.
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #306816 üzenetére
Most mobile-n rápillantva picit árnyaltabb a kép, a "sima" 1.5 eTSi Cupra is müanyag-kocka (de szürkés-feketés a betét színe), mint ez: [link]
Illetve most látok 2 literes 190 lovast, annak is müanyag-kocka fekete betéttel, pedig korábbi tesztekben volt amelyiknek 2 sima csö volt hátul..[link]
A hibrides PHEV-nek bronz színü betét van, mint ennek: [link]
A 2 lityis dízel Cupra (már leírni is mennyire kellemetlen) is van fekete betétes kocka müanyaggal..csak, hogy teljes legyen a káosz.
Az biztos, hogy a "rendes motoros" combosabb darabok még árulkodóak a 4 csövel hátul.
-
Szada85
aktív tag
Illetve, hogy a hét zárásaként helyreálljon a topik-chi is, legyen tánc! és fogyasztás is.
1.8 benzin Civic 8gen. két hét alatt belecsavartunk 3800 km-t egy csodálatos Németo.->Dánia->Norvégia->Svédo.->Dánia->Németo. túrával, a kavicsos kalandon kívül zokszó nélkül lehozta a technika, két fövel, klímával, leszedált skandináv tempókkal egy becsületes 6,7-es fogyit produkált.
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #306826 üzenetére
Egyetértek, sokfelé utaztunk már, de böven dobogós marad ez a kirándulás mindkettönknek, ebben egyetértünk feleségemmel.
Odafelé megálltunk Aarhus-nál egy stopra, tovább Skagen egy éjszakára, majd onnan Stavangerig, ahol 4 éjszakát voltunk, "felkaptattunk" a Preikestolen-re, illetve Stavanger körül még pár magaslatra, onnan át Bergen-be (3 éjszakát), szintén némi kirándulással, onnan át Oslóba, onnan Malmö-Göteburg után Koppenhága volt a cél, a végén pedig vissza Heiligenhafen-be, és onnan Frankfurt.
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #307410 üzenetére
Nem lehet valami "kiállított autó"? Annál a látványpékség még adná, bár a puruttya ülések nem passzolnak a képbe...
A rottyig extrázott (fiatal használt) autóknál legalább nagyjából sejthetö, hogy nagy valószínüséggel vagy bérautók (legalábbis amiket itt kint kihoznak az Avis/Hertz duótól, azok ilyenek), vagy tesztautók/dolgozói autók lehettek.
Mondjuk egyik sem pozitív elöéletet sejtet...
-
Szada85
aktív tag
válasz Di Natale #308055 üzenetére
Hagyományos sedan-ból valóban kevesebb lett mára, viszont annál több 4 ajtós, de sportos coupe formájú típus van, ami szinte sedan.
Audi A5, BMW 4/i4, Opel Insignia, Skoda Octavia/Superb, VW Arteon, csak pár példa.
Sedanból Alfa Giulia, Mazda 6 (bár talán a 3-asból is volt valami olyasmi forma).
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI műholdas TV
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Poco M3 - felújított állomás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A délutáni szundi nyelv !
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...