-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #260148 üzenetére
Töltés van a kocsiban?
Nekem a Passat volt 1-2 hétig villany, amíg eljutott szerelőhöz. 30-40 km-es etapokat mentem vele 2 töltés között. Az akku túlélte, most is az van benne.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260148 üzenetére
Leszivja vmi szerintem is. Merni kene nyugalmi allapotban mennyi az aramfelvetele. Ha 0.02-nel tobb akkor vmi szivja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #260252 üzenetére
Nemtom, lakatfogóval is lehetne talán.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260259 üzenetére
Meg tudod mérni. Le kell venni az egyik akkusarut, és közé tenni a multimétert.
Meg persze sok türelem, mert lehet csak percek múlva lesz nyugalmi állapotban a kocsi.⭐ Stella
-
MasterMark
titán
válasz Vismajor01 #260262 üzenetére
Azért csinálja úgy, hogy ne szakadjon meg az áramkör. Ha lehúzod az akkut aztán bekötöd a multiméteren keresztül úgy hogy megszakad akkor utána egy csomó mindent fog még csinálni az elektronika mire megint nyugalmiba kerül.
Switch Tax
-
pit stop
addikt
válasz Vismajor01 #260378 üzenetére
Most már előre nem, de 90 fokban is fordul a kerék, ez is kiderült
Azért megnézném másik autót is, ott fizikailag nagyobb a változás tippreFocvisnak grat
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
szabonagyur
félisten
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260828 üzenetére
Meg ott van az is, hogy gyakrabban kell cserélni, tehát 2-3 évente.
Egy Michelin nyári elmegy akár 6-8 évet is.
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260828 üzenetére
Nekem konnyu, 4wd es nem eros auton teljesen jol szuperalt. A 4. telen mar azert erezhetoen kevesebbet tudott mint ujkent de normalis kozlekedeshez boben jo volt meg akkor is.
#nincsbennetarcsi
-
Puma K
veterán
válasz Vismajor01 #260840 üzenetére
Az hiszem hozzá szokta vinni, de karosszéria-fényezés témában nem tud segíteni.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #260962 üzenetére
A plugin hibridek nagyságrendekkel jobban mennek a "normális" társaikhoz képest a mindennapokban is, nemhogy az ezer lóerős kategóriákban.
Ezt mondjuk igy nagy altalanossagban cafolnam, peldaul ott van a 330i vs 330e (kedveztem az utobbinak es a 292 lovas valtozatot valasztottam). Csupan attol fugg hova celozza a gyarto a termeket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260962 üzenetére
Azert nem feltetlenul, az IS300h-t meg Bubival is lenyomtam lampatol lampaig. Ami eleg ciki a Lexusra nezve.
Most nezem az IS300h 0-100-a 9s. Akkor nem csoda...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260971 üzenetére
IS-bol van 200t, az kb odateheto a 300h melle. [link]
De amugy ertem amit irsz es igaz is. ¹
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #260971 üzenetére
Ez oké, de ne felejtsd el hogy a PHEV az cca 200 kilóval nehezebb a FHEV-nél, szóval az a teljesítmény növelést részben a plusz súly is elveszi.
⭐ Stella
-
válasz Vismajor01 #261023 üzenetére
Pedig elvileg le kellene 8 napon belül, meg ugye akkor véd is téged a dolog, ha az új tulaj nem iratja át, közben meg gyűjti a büntiket
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Vismajor01 #261046 üzenetére
elég, ha te lejelented, utána már nem neked jön és amíg nem jelented le a biztosítást sem tudod lemondani, azért adtam már el pár autót
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
6030D
Ármester
válasz Vismajor01 #261113 üzenetére
50 cm3 is kapna rendszámot,
Az állomány fele menne a bontóba. Nem azért, mert oda való, hanem mert nem költenének erre az emberek. 50 cm3 = "ingyen" motorozásMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #261113 üzenetére
A motor egyfőre jutó üzemanyagfelhasználása nem feltétlenül jobb, mint egy olyan autóé, amit nem egy ember használ. Inkább csak kevesebb helyet kér, mobilisabb az autók világában. Viszont ha a motorok kerülnek túlsúlyba, akkor motorosok cikázhatnak motorosok között, az se teljesen jó jövőkép.
Olyan rendszer meg úgy se fog kialakulni, mint a metró mozgólépcsőjén, hogy a nagy többség normál tempóval a sáv egyik szélére húzódva ad helyt a gyorsabbaknak.Rendszámot az 50 ccm gépekre, ez egy szép gondolat, egy sor előnyt jelentene a tulajnak és a közlekedés többi résztvevőjének is. Viszont lepapírozni nem egyszerű, a rendszámhoz kell műszaki vizsga, ahhoz pedig egy sor olyan gyári dokumentum, amire a gyártók többsége nincs is felkészülve, pláne nem a 10-20+ éves gépek esetében. Jómagam is egy '96-os Yamahát hajtok, első tulaja vagyok, van benne bő 10k km. Sok a külföldi import, a foghíjas papírok miatt az eredetiségvizsga is esélytelen.
Persze le lehetne kezdeni valahol, például az újonnan forgalomba helyezett gépekkel, vagy a modernebb típusok esetében, amiket le lehet papírozni, valami anyagi ösztönzéssel.A 125 ccm-re nem értem, miért kell erősebb jogsi, mint smkp-ra. Azt mondják a tapasztaltak, hogy egy fickósabb 2T 50 ccm kb pariban van egy 4T 125 ccm-vel dinamikában, akár utazósebességben is.
6030D: a motorozás is lehet biztonságos. A motoros balesetek többségét legalább egy hülye okozza. Ez persze gyakorta maga a motoros: nem megfelelően választotta meg a sebességet.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #261121 üzenetére
Arra gondolt, hogy egy 7 litert fogyasztó autó 2 fővel jobb, mint 2 4 litert fogyasztó motor 1—1 fővel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #261113 üzenetére
Jah a sok kamuhibrid nem tesz hozza a karmenteshez.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #261121 üzenetére
A tankolás az egy dolog a sok közül. Mondok pár példát. Az 500R-en 12e km alatt elfogyott a fékbetétem, kb 15e km alatt kockásra kopott a gumi a sok ingázástól (keveset járok kanyarogni), egy lánc szett kb 30e km-t bír. Mondanom sem kell, hogy motorgumiból 2db kerül annyiba mint autóból 4db prémium 205/55R16, egy gyári lánc szett is 70-80k, fékbetét sem olcsóbb mint az autóhoz. Olajcsere 6-8 ezrenként, ahol már a munkadíj is sok, tekintve hogy a fél idomzatot le kell bontani hozzá. És akkor még nem vettél semmi ruhát, motorra az is kell. Nyárra hálós ruha hogy ne sülj be, őszre télies öltözet hogy ne fagyj szét. Opcionálisan bőr ruha, ha pályázol is. Egy belépő kabát minimum 50-60e Ft. Egy nem alap motoros farmer 50-70e Ft. Kesztyű. Csizma. Gerinc protektor. Bukósisak. Esőruha. Táskák. Ezek is elhasználódnak 3 évet bírt a kesztyűm, kihíztam egy 50 ezres kabátot stb. A motorozás legkisebb költsége a benzin. És ez csak egy 500R, egy 600++ le tud darálni egy szett gumit 5.000km alatt is.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #261113 üzenetére
hogyha vissza akarjuk szorítani a co2 kibocsátást
az a baj ezt nem az autók elektromosra cserélésével fogjuk elérni. Az össz co2 kibocsátás 15%-a a közlekedés, ennek a 70%-a közúti, és ennek a 70-nek a 60%-a az autók... Ha holnaptól hirtelen minden autó elektromos lenne se változna semmi kb, csak most ezt nyomja a politika, mint anno a dízelt... Nagyon felhúzták erre a propagandát hogy az autók miatt van minden, közbe meg kb közük nincs hozzá arányaiban, csak ne kelljen hozzányúlni az iparhoz, repüléshez, hajókhoz stb Hátulról indulnak neki, karigerisen. Infrastruktúra, parkolóházak, p+r, elkerülő nincs, de mehet a tiltás meg a sávelvétel, azt csodálkozunk hogy kevesebb autóval is több a dugó mint régen -
veterán
válasz Vismajor01 #261107 üzenetére
Sitty-sutty megy a lejelentés online.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #261121 üzenetére
Nem vettem bele autó vs motor relációt, csak azt írtam, hogy egy motoros balesethez legalább 1 hülye kell... Egy motorbalesethez nem feltétlenül kell segítség, a motoros egyedül is könnyen tud balesetet szenvedni.
Azonban ha a motoros észnél van és megfelelően közlekedik, akkor jóbal kisebb a kockázat. Betartja a megengedett sebességhatárokat, kanyarban ésszel, a belátható szakasz szerinti sebességgel közlekedik, nem a felezővonalról a szembe sávba dőlve, stb.
Ilyen motorost esetleg az úthibák, egyéb be nem látható vis maior körülmények lephetik meg.
A forgalom többi résztvevői is részben ide tartoznak.Fogyasztás: mindenhol 3 liter körüli fogyasztást hallok 2T 50 ccm-re, alattam az enyém 5 litert eszik. Azért tegyük hozzá, hogy ez két személynyi súly, ami a robogóm terhelhetőségének felső határa. Ilyen fogyasztással a 300 ccm is eljárna alattam, teljesen más dinamikával, sebességgel, tartóssággal.
A kresznek megfelelő közlekedéssel a nagymotorok is beérik 6-7 literrel, igaz, a vigyorgás csak rövidebb ideig tart.
Egy smkp-n csak egy fő utazhat, egy rendszámos motoron 2, oldalkocsival 3 és ennyi a max. Azért az is ritka, hogy egy motort rendszeresen 2 fővel használnak, a 3 fő tényleg esetleges.Egy személyautóban úgy emlékszem, valami statisztika szerint 1,7 fő utazik átlagosan. Biztosan van valami statisztika az átlagfogyasztásra is.
Tothgera30: ez a 45 km/h a motor tervezésekor figyelembe vett végsebesség, de 40 km/h a megengedett legnagyobb sebességhatár a kresz szerint smkp kategóriában. Tele van az internet ezzel a 45 km/h-val, tévesen.
Vismajor01: a kinézett BMW túramotor induló ára 10 mFt, konfigurátorban összekattintottam egyet, 12,4 mFt-ról alkudnék.
dnelb: a személyautó szem előtt van, kikiáltották hát közös ellenségnek. Régi, jól bevált taktika...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #261158 üzenetére
Robogó is kb 350k-tól indul újonnan kis hazánkban és ez még a dzsunka kategória.
Az egy fokkal jobb kínai (Sym, Keeway, Motowell) abban jobb, hogy lehet tudni, mit másoltak, milyen sikerrel, mik a várható hibái, 500k-tól. A Hondának egyetlen modellje van smkp kategóriában jelenleg, az egy gyerek méretű krosszmotor.
Egy valamire való smkp 700k-tól indul, például a Derbi. Na, ez összemérhető például a mai Dacia-val.A használt motorok árait, kínálatát nem ismerem, eddig távol állt tőlem a vásárlás. Azért a túra BMW-kre ránéztem és 3 mFt-ért 15 év körülieket láttam hahu-n legalább 100k km körüli futással. A 15 éves német prémiumok mennyiért is mennek?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz Vismajor01 #261107 üzenetére
Mert ki fogtál olyan vevőket, akik bementek az okmányirodába és időben átiratták, ezért neked nem volt veled dolgod
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #261289 üzenetére
A probléma, hogy én tartom karban, szedem a szemetet, az eldobált sörös/rakétás uvegeket, a kutyaszart, ha fúj a szél az építési szemetet, nyírom, hogy ne legyen méteres gaz, amit be is kell zsákolni és elvitetni, a kanyart levágják mert kátyús a kereszteződés, széttúrva a területet, pl beton szállító rendszeresen ezt játsza… mert lusta tekerni a kormányt, is ha esik retek sár minden. Múltkor majdnem átmentek az ágvágón, míg a metszőollóval épp a bokrokat igazgattam…
Az önkormányzat meg telibe tojik az egészre, ha már az én kötelességem, és nem ezt a levágott gazt akarom örökre nézni, szeretném megelőzni, hogy a jöttment emberek, akik a 3,14csányi telkekre épített iker/sorházak előtt már nem tudnak/képes megállni, az ne ide szocializálódjon. Mert teszem azt gyomirtózok, majd felrotálom, elegyengetem, teszek füvet, kavicsot, pici terülő növényeket… (amire előbb engedélyt kell kapnom, tudja bánat milyen alapon…) akkor nem szeretném, hogy átjáróház legyen és a temérdek idő/pénz a levesbe menjen, ennyire nem érek rá. Családi házas övezet, álljanak be az udvarra, meg a saját házuk elé, ahova érkeztek. Én ha ilyen helyen állok meg megkérdezem, hogy nem baj-e… de ha nem akkor is meghúzom magam nem ilyen suta disznó módon. Múltkor is itt volt egy auto, masnap reggel meg a helyen maradt 2 fél doboz sültkrumpli, meg az üdítős flakon. Na ezért… és ha otthagyom, engem néznek trehánynak. -
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #261517 üzenetére
Najó lehet X7 is. Valamiben kell hurcolászni a családot.
És szeretnék egy Z3 coupet is.
És egy 120ah I3at is.
Köszi, ennyi elég
Coxer akarok lenni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #261517 üzenetére
Olyan nem volt. 40d van/volt, a ketturbos 3 literes.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Vismajor01 #261637 üzenetére
Ha tovább mennél a buliba az lenne a lényeg nem a mail cím.
-
Qru
MODERÁTOR
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
Indulásnál kva sokat tud késni és bizonytalan tud lenni (pl. Polo 1.0 csí DSG). Hidegen simán leállítja, szükségtelen szituációban szintén.
-
Arcképgyáros
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
C jogsin azé haraptak ha pirosnál vagy vonatnál nem állítottuk le a kaminyont.
Bár az manuál start/stop volt.
[ Szerkesztve ]
-
Villa7
tag
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
Rövidíti az akksi, az önindító, és a generátor életét is.
Nem beszélve adott esetben a turbóról, erősebb menet után hirtelen meg kell állni és nem kap elég olajozást miközben tűzforró. -
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
nyírja az autót
-
válasz Vismajor01 #262223 üzenetére
A hibrid az más a nironal sem zavaró, mert az mindig elektromosan indul és Ő szabályozza, hogy mikor megy a benzin, annal kb észre sem lehetne venni, csak elég hangos az 1,6 gdi benne mikor hidegen elindul
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
Az a baj a start stoppal, hogy elindulok otthonról, első kereszteződés 200 méter és -2 fokban leállítja a jéghideg motort, de olyan is volt, hogy lassan gurultam elsőbbségadás táblánál, pillanatra meg kellett állnom, és már mentem is volna, csak pont abban a pillanatban leállította a motort, nyáron klíma nem megy addig és még sorolhatnám
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
Én szégyenlem magam, ha a cél előtt leáll az autó. Ez start/stop nélkül ugye vagy lefulladást jelent, vagy műszaki oka van, nincs alapjárat. Volt már olyanra is példa sajnos, hogy álltában el kellett rúgnom, hogy elkerülhessek egy csattanást.
BigBlackDog: tehát akkor csak néhány típusban tervezett avultatás a start/stop rendszer? Máris megnyugodtam.
kisza25: elindulok otthonról: teremgarázs beállóból tolatok 5 métert, előre megyek 5 métert, tolatok 20 métert (vagy 5 métert, beszáll az asszony, még 15 métert), elindulok előre. Ha szerencsém van, időben nyílik a garázsajtó és nem kell 25 méter után megállnom. Felmegyek a rámpán és megállok, amíg nyílik a kapu. Kiállok a bejáróra, rendszerint a forgalom miatt meg kell állnom. 60 méter múlva lámpás kereszteződés, de 15 méternél van egy nem biztosított kereszteződés. Óóó, igen, mint egy falat kenyér, annyira kell a start/stop!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #262273 üzenetére
Nem vt rossz a Skoda amugy, nosztalgikusan, szeretettel emlekszem vissza ra. Soha nem hagyott ott sehol, nekem nem vt gondom vele pedig akkor mar jo oreg jargany volt.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #262359 üzenetére
Egy érték nem mutat sokat a felhasználás módja nélkül, nálam 7.5-13 közt ingadozik a fogyasztás.
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Vismajor01 #262359 üzenetére
Teljesen jó érték egy 2 tonnás társasház méretű autótól szerintem. Az én 1.4-es deltám is többet eszik mint a te lexusod
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #262359 üzenetére
OK, de ez gondolom nem városon belül. Mondjuk vegyes fogyasztásnak is szuper! Nekem 3 éven belül volt két V6-os benzinesem is (így még viszonylag frissek az emlékek), Miskolcon egyikkel sem tudtam eljárni 12 liter alatt. Pedig azok nem 2 tonna feletti SUV-k voltak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #262366 üzenetére
Truváj vagy sem, engem igencsak meglepett.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #262366 üzenetére
Azért a 2 autó közel sem egyforma, sem teljesítmény, sem súly, semmi.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #262371 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #262359 üzenetére
De a tied hibrid, ezt egy hibrid dizelhez kene merni nem egy sima dizelhez...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #262386 üzenetére
Ami meg mindig bitang jo, mert annyit Bubi is bever kb.
A dizelek olyan 2008-2010 tajekan ertek a csucsra, azota csak emisszio csokkentes ment vegbe naluk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #262386 üzenetére
Az egy dolog, hogy 2023-as a modell, de ez nem jelenti azt, hogy a motor is az. Teljesen friss fejlesztésű dízelt személyautóban manapság nehéz találni, mindenki száll ki belőle, talán a Mazdán kívül.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #262425 üzenetére
V60 D6 az amúgy jó, egyik szomszédnak az van a telken. Ahol az Octavia 4x4 nem ment fel ott a D6 lazán felkocogott. Mondjuk így tudván, hogy 2t, volt ott akkor mechanikai tapadás rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #262427 üzenetére
Szamit. Felfele nalam sincs gond, lefele mar igen. Szinten utols utani szezonos gumi.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest