-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #249600 üzenetére
Mi is ezen a velemenyen vagyunk.
Egyebkent mar nezegetjuk az utodot, kb. 60-70% esely van ra, hogy ugyanilyen Ypsilon legyen, anyum annyira megszerette a stilusat, a belsejet. Tegnap kerdezte tolem, hogy ezek a Twingok milyenek, miutan lattunk egyet, en meg mondtam neki, hogy nem ismerem a muszaki tartalmat, de az biztos, hogy az Ypsilon kenyelmet es felhasznaloi elmenyet nem eri utol, folyton hianyerzete lenne.
Most az adventi hajranak es a szomjas osztrakoknak hala van 3000 €-nk, de ha megvarjuk a decemberi premiumot es a karteritest is, 2-2,2 millio forintig tudunk majd valamit venni. Persze lenne jobb helye is a penznek, de ezzel a balesettel jelentos mertekben atirodott a forgatokonyv.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #249602 üzenetére
Szerintem ugyanilyet kéne minél hasonlóbbat, aztán átírástól kezdve mindent leverni a biztosítón (meg a testkábelt átcserélni ). Legalább személyi sérülés nem történt
Gázolaj: szerintem elöl a szűrőnél le tudod fejteni kannába, gyújtást ráadogatva. Bontó liciten úgysem adnak érte többet. -
radi8tor
MODERÁTOR
Az inflációnál is nagyobb baj: drágán adnak rosszabbat
Még mielőtt.... autós téma.
⭐ Stella
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Petyyyyy #249617 üzenetére
Jaja köszi, találtam egy sorstársat akinek nagy gyakorlata van ebben, majd vele lefestjük tavasszal.
Előtte lepucolom ezzel: Turtle Wax karceltávolító⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
-
tboldi
nagyúr
Mi más?
molnarpeter:
Ez? És merre lehet a fuel cut-off switch? Mert most egyáltalán nem pumpál, és ezt írja is a kijelzőn.Tothgera30: Igen, szerettük mindannyian.
focvis: Hát némelyik beteg után alig bír szaladni elmondása szerint.
z0d1@Ku$: Már pedzegettem itthon, hogyha Delta, akkor azt lenyúlom.
De meglepetésemre anyum azt mondta, hogy oké, ő a Jazz-t is szereti, és szerinte a Delta túl hosszú lenne már neki, a Jazz meg csupán 3,5 centivel hosszabb az Ypsilonnál, azzal könnyebb manővereznie.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz z0d1@Ku$ #249629 üzenetére
Nem menne el az összes pénz autóra, nyugi, azt a 2-2,2 milliót már a tartalék nélkül írtam (és még több is lehet, ha úgy alakul az €-árfolyam). Az M32 meg előbb-utóbb kapna egy olyan upgrade csapágyszettet, mint amit hobizoli szokott linkelni a milyen autót vegyekben.
De ebben az ármagasságban szóba jöhet már a másik kedvencem is, az R55-ös Mini Clubman a 109 lovas PSA 1.6 dízellel.
Vagy Alfa Brera…
Qru:
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Mit gondoltok, mikor lesz megoldás az ismét előtörő üzemanyag hiányra? Főleg hogy közelednek az ünnepek, megy a rokon látogatás jobbra-balra..sokáig nem mehet ez.. vajon hamarosan eltörlik a sapkát?
Ma én is csak a 3. kúton (OMW) tudtam 100-ast tolni az Aurisba.. sok puruttya után nem tudja mi történt, mi ez a jóvilág -
válasz koxkids #249631 üzenetére
Nincs hiány, csak mint adblue ból anno
Pánik vásárlás, mindenki telerakta az autót= csináltak egy ideiglenes hiánytMás:
Ma el kellett mennem Siófokra és feltűnően, alig voltak emberek az utakon és a plázában, szinte üres volt a mélygarázs, pedig karácsonyi vásár is volt, lyen simán régen tudtam parkolni, meg obinál ugyanez, tartalékolnak az emberek, vagy fogytán a lóvé(vagy az üzemanyag )🤔
A tesco is csurig mikulással, felére leárazva, tavaly emlékszem valakinek elfelejtettem venni és ilyenkor már vadásznom kellett🤔[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #249630 üzenetére
Mondjuk azt meg kéne nézni, milyen porlasztó van benne, dpf-es vagy sem… leghőbb híre a Bosch non-DPF verziónak van, de Focus esetén az is pont 90 lovas, grátisz egytömegű.
Brera: futómű törődést igényli, M32… Ha olasz és több ló, 1.9 8V Multijet felé kacsintgatnék[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #249635 üzenetére
DPF és DMF biztosan van, a porlasztót nem tudom.
De részemről inkább ez, mint az N47.A Brera csak kósza, komolytalan gondolat, egy vagyon lenne hozzá a fék is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #249637 üzenetére
Az meg nem volt ebben a Mini generációban.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #249640 üzenetére
Rákerestem, Bosch porlasztós a Mini. És egészen véletlenül pont jó lenne rá a Jazz felnije, csak a gumiméret tér el.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #249645 üzenetére
Alfa 2.4-et én kihagynám, hf repedés miatt, ellenben a C30 szerintem kiváló ötlet
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #249646 üzenetére
Budaorsi auchannal azert nem probaltam meg tankolni, mert fullon volt fizetesre varokkal a kut, minimum 20 perc lett volna, amugy meg 5. Vegul m1/m7 bevezeto vegenel az omv-n volt puru 95, 50 liter belement, tavaszig jol vagyok vele, foleg a masfel adag vif-fel benne
-
Motion_Blur
félisten
válasz koxkids #249631 üzenetére
Szerintem holnap, de legkésőbb pár napon belül eltörlik az ársapkát.
Elég jó írás a témában:
KARD facebook:
58 perce
"Aki nézi a focimeccsek szünetében az egy perces fideszhíradót, az le is tudja fordítani, mi lesz most:
1. Elengedik az üzemanyagok árstopját, mert nyilvánvaló, hogy ez a helyzet nem tartható.
2. A dolgot Brüsszelre meg az ellenzékre fogják, hisz most fogadta el a nemzetközi közösség az orosz olajra kivetett ársapkát, amely ugyan közvetlenül nem érinti a mi ellátásunkat (hacsak Putyó azt nem mondja, hogy ennyiért nekünk se szállít, de az nagyobb gond lenne, lásd alább), de ez nem számít. Csak az, hogy az érv, igazságtartalmától függetlenül elég egyszerű ahhoz, hogy a híveket le lehessen nyugtatni. Mást lassan nem kell, mert aki próbált mostanában tankolni, annak beugrik, hogy a kommunista időkben is sok mindennek rögzített volt az ára, cserébe nem is volt belőle.
A dologban az a csavar, hogy a kivezetésnek az új embargós csomagra fogása még nem is teljesen valótlan. A korlátozás része ugyanis, hogy orosz olajból finomított terméket (benzin, gázolaj) az országon belül forgalmazhatsz, de nem exportálhatod. A MOL pedig üzemszerűen ezt csinálja, még csak nem is klasszikus nyerészkedési céllal, hanem a termelését optimalizálandó. Két finomítójából a nagyobbik (Százhalombatta, Magyarország) inkább dízelolajat, a kisebbik (Pozsony, Szlovákia) inkább benzint finomít a Barátság vezeték két ágán érkező orosz olajból. A két terméket most a két ország közt "keverik", így juttatnak Magyarországra és Szlovákiába is mindkét anyagból. Ebből Szlovákia ellátása a kisebb gond: ott nincs árkorlátozás, tehát oda mind Schwechatról, mind a cseh és lengyel finomítókból megéri szállítani - hozzánk meg persze sehonnan.
Ha ez a százhalombatta-pozsonyi munkamegosztás kényszerűen leáll, akkor vagy gazdaságtalanabbul (kevesebbet termelve) lehet a hazai piacra üzemanyagot termelni, vagy van elég gázolaj, de benzin nincs. Egyik sem vállalható a jelenlegi helyzetben, az elengedés tehát kötelező lépésnek tűnik, a kérdés már csak a "mikor". Elvileg persze az is lehetőség, hogy a benzin ársapkáját megszüntetik, a dízelét meg fenntartják, de ez túl sok járulékos feszültséget visz a rendszerbe (konkrétabban: nem hiányzik nekik, hogy a narancstábor benzines fele utálni kezdje a dízelest), szóval ennek kicsi az esélye.
"Brüsszel tehet róla", "az ellenzék megszavazta" - erre a narratívára tessék felkészülni a hírekben, társadalmi (oppardon: fidesz) célú hirdetésekben, youtube-videók előtti szpotokban és a meccsek szüneteiben, talán még óriásplakátokon is. És még csak nem is 100% marhaság, csak olyan 80 - az ugyanis pont most látszik, hogy embargó nélkül is bedől a rendszer.
Persze ha - mint fent említettem lehetőségként - Putyó ennyiért nem ad olajat se Százhalombattára, se Pozsonyba, akkor eleve baj lesz. Akkor hirtelen és kapkodva kell majd valahogy üzembe helyezni az Adria-vezetéket, meg tele tartályhajókat hozatni a horvátországi végébe, a kikötőbe, plusz átállítani a finomítót uráliról Brent-olajra. Ezt persze eddig is meg kellett volna tenni, de hát akkor mit szólt volna a nagy KGB-s testvér a kéthetenkénti moszkvai Szíjjártó-viziten. Amíg pedig ez a lánc be nem indul, pont annyi üzemanyag lesz itthon, amennyi a stratégiai tartalék (ja, hogy abból már az ársapka fenntartására el is használunk, bocs), meg amennyit piaci alapon tartálykocsin el lehet hozni Schwechat, a csehek meg a románok még le nem kötött kapacitásából."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #249645 üzenetére
Bár a várható fenntartási költség nem a legfontosabb szempont, azért nem mondom, hogy nem számít. Egy Delta 1.4 T-Jettel pont jó lenne, benne van az a csipetnyi különlegesség, amit szeret az egész család, de mivel tulajdonképp ez egy Fiat Bravo, túl bonyolult és drága technikát sem tartalmaz.
Az MX-5-ből egész egyszerűen kilógok.
De a C30 egy valid tipp.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000