Új hozzászólás Aktív témák

  • cappa72

    nagyúr

    Vessetek rám (virtuális) követ, de a múlt héten kénytelen voltam autózni.
    Szülőmnek kellett segítség, így 2x500km-t utaztam.
    Volt benne tök jó élmény: mivel Tolna – Pécs között összesen 3 (! tényleg ennyi) autóval találkoztam, kipróbálgattam az eddig nem ismert extrákat, mint pl.

    sávtartó automatika, beavatkozással
    Végülis nem rossz, de nem midig konzekvensen működik. Viszont amikor működik, akkor azért érezhető. Bizonyos szakaszokon lazítottam a kormányfogáson, és amikor már harmadszor avatkozott be, akkor azért kiírta, hogy “ te fogd má’ meg az a kormányt, he!”.
    Alapvetően nem szoktam használni, de akár jól is jöhet egy hosszabb úton, ha az ember figyelme kissé lankad (de nem pótolja a pihenést).

    limiter
    Ráértem az utazással, ezt is kipróbáltam. 110-es táblánál nem ment többet 115-nél (előre beáíítva a +5km/h).

    automata reflektor
    Meglepődve tapasztaltam, hogy működik. Ami még meglepőbb, hogy egyszer sem hibázott.

    A tempomatot azt már nem kellett próbálni, de gyakorlatilag D.újvárostól Pécsig nem kellett fékeznem, elég volt a tempomat/limiter ki-be kapcsolgatása.

    Fogyasztás, első út: 8,32 | második út: 7,88
    A kettő között összesen az eltérés ~70kg volt
    Szóval a benzines tömegérzékenysége a fogyasztásra erősebb, mint a dízelé (ezt mondjuk eddig is tudtam, de most szépen kijött ez számszerűsítve). Ugyanannál a kútnál, töltőfejnél, ugyanolyan táltost kapott mindktét esetben. Persze még így is biztosan van mérési hiba benne. (0.6l meg egyébként sem a világvége különbség)

    Ami ezkenél jóval fontosabb, hogy mehettem, mert kellett, illetve élvezet vezetni ezt a bódét az 1.5 turbó benzinessel is.

    Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

Új hozzászólás Aktív témák