Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz tboy93 #106139 üzenetére

    A Honda kopóalkatrészeken és folyadékokon kívül csak futóműelemeket fogyaszt a jó magyar utakon. Cserébe egy 2.4 benzinessen igazán meg fogja szeretni az autózást és onnantól már nem lesz mindegy, hogy Dacia vagy nem Dacia.

    A Logan MCV elviszi őt A-ból B-be, a maga szintjén egy biciklihez képest kényelmes és fürge is, praktikusságban pedig jeles.

    A Hondával meg lehet jelenni, a Dákóról meg az a benyomása az embernek, hogy "erre tellett". (Igen, ugyan annyiba kerül a kettő, itt csak arra utaltam, hogy az Accord jelentősen komolyabb jármű.)

    A Dacia 5-6 év után jó ha 1-1,5 milliót ér, az Accord addigra talán már csak 1-et. Az Accord motorja viszont már bizonyította az idő próbáját, a Dacia 0,9tCe még viszonylag új és rejthet drága bakikat. Cserébe 0 kilométeres.

    Szóval én ebben a helyzetben egy E46 325i kombit Focus kombit vennék kevesebb pénzért remek futóművel, nagy csomagtérrel, olcsóbb szervizzel, kisebb fogyasztással.

    (A véleményem nem tartalmazza piaci elemzések eredményét, kizárólag szubjektív.)

    (#106142) Tsebacsi
    Az értékcsökkenésről vitatkoznék. Ha már most kb. 12 éves az Accord, akkor 17-18 évesen, sok+mégtöbb kilométerrel és ki tudja milyen előélettel kéne továbbadni rajta. Nem mellesleg a 7. gen kombi formaterve alsó hangon is megosztó az emberek között, így még tovább romlik a potenciális piaca.

    [ Szerkesztve ]

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák