Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz zsuha #60891 üzenetére

    Ezen emlékeim szerint módosítottak, lefelé. De ha minden igaz akkor mint címzett, üzleti rendelésnél még magas értékhatár van.

    szerk:
    "Webshop rendelés esetén a FOXPOST automatára küldött csomagnál 300.000 Ft-ig, házhoz küldött csomag esetén 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet. Magánszemély által történő csomagküldés esetén pedig a FOXPOST egységesen 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet."

    Házhoz kapni ill. a magánszemély feladás annyira nem acélos...

    @czanga
    Fizetésnél nem nézik szerintem sem a bankkártyát, nevet, stb... nálunk feleségem és az én nevemen van account, simán fizettem már saját bankkártyával, Paypallel is a másik alatt.
    (Viszont annyira ügyesek, hogy csupán a bankkártya alapján összekötötték és az 1db/háztartás rendelési limit miatt lazán stornóztak rendelést a két totál külön account/név/cím/email/telszám mellett is. ;] )
    Ez sima technikai probléma lehet.

    Ja és ha már fizetés: A banki visszatérítésnél is hülyeség a banki oldalt nézni. Mint eladó ő zárolja az összeget, ezt logika alapján sem oldhatja fel külső fél, akkor semmit nem érne biztosítékként a zárolás. Persze van rá limit ami után feloldja a bank ha az eladó eltűnne örökre, de normál esetben pont arról szól, hogy az biztosítékként ott áll.
    Szóval ilyenkor simán a Lego nem oldja fel ami szintén gázos hozzáállás. Biztos megvan rá az átfutási idő, de ha kiderült, hogy nincs termék/szolgáltatás akkor problémás ülni az ellenértékén. Mert miért is teszik?

    Technikailag pedig egy csomó bank jelzi ha elindult egy visszatérítés, megkapták a jelzést de még hátravan a banki könyvelése. Onnantól ketyeg a bank feldolgozási ideje ami még 2-3 nap normál esetben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák