Új hozzászólás Aktív témák

  • Freddy76

    addikt

    válasz Throme #14843 üzenetére

    A levelek megválaszolása is pénzbe kerül. Minél jobb az ügyfélkiszolgálás, az annál több pénzbe kerül. Erre itt, úgy látszik, nem költenek. Megjegyzem, én ezt el tudom tenni magamban, és nem zavar.

    Ausztriában egy hozzám hasonló, nem nemzetközi irodát vivő, kis- és középvállalkozásokra szakosodott gazdasági ügyvédnek a belvárosban van szép irodája, néhány festménnyel, drága bútorokkal, és dolgozik 200 eurós óradíjon. Ott ezt neki megfizetik, fullos E (vagy S) Mercivel jár, Svájcban síel, Maldív-szigeteken nyaral. Van két titkárnője, akik minden telefont felvesznek, az ügyfélnek van külön várója, fotellel, finom kávét és sütit kap. Nálunk ezek nincsenek, mert nincs 200 eurós óradíj sem. A lego akciók és a szuper ügyfélbarát kiszolgálás hiánya ugyanezen tőről fakad. Nem tetszik? Megértem. De itthon ez van. És ez van a cseheknél, szlovákoknál, horvátoknál, románoknál is. Lengyeleknél lehet, hogy nem, de az egy negyvenmilliós piac.

    "Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

Új hozzászólás Aktív témák