-
GAMEPOD.hu
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dendytv
senior tag
válasz forguet #65430 üzenetére
Ahogy én tudtam mindent néz, kill ,asisit ,ward score, cs. Plusz nézi azt, hogy egy átlagos pl silvershez mennyire játszol jól, ha jobban mint egy silveres de abban az eloban vagy valamint ha egyenlő a win és a luse akkor többet kapsz majd. Ha úgyan ez a helyzet de roszabb vagy mint egy átlagos silveres akkor kevesebbet mert nem akar abban az eloban tartani. (Így tudom de ne ved kézpénznek.)
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
Yodamest
addikt
válasz forguet #65504 üzenetére
1. ha ennyire op, akkor ezzel kéne játszanod
Igen ez amit felvetettél jó és már előre elgondolkoztam én is ezen, mert adja magát a kérdés, hogy tényleg akkor én miért nem játszom? Már próbálgattam egyébként és bennem van, hogy ki kéne mainelni és szétszedni vele mindenkit, csak - és ez már a 2. kérdésre átkötés- nagyon nem a stílusom ez a mindent vagy semmit, high risk high reward játék ami a hőshöz tartozik.
2. Kata winrate-je 49,3% plat+ ban, silverben meg 48,8%.
És akkor itt folytatnám, ahogy az előző bekezdést befejeztem, a magyarázat a winrétre az, hogy high risk high reward a hős. Vagy elkapod vele a fonalat és akkor egy legyőzhetetlen, counterhetetlen vadállat, ahogyan korábban is írtam, vagy nem kapod el, nem úgy jön ki a lépés és akkor meg teljesen useless... Van akinek ez bejön, én az olyan hősöket szeretem inkább amikkel akkor is hasznos tudok lenni, ha nem szereztem 3 killt az első 8 perc során. Illetve a winrét figyelésekor azért azt se felejtsük el, hogy mechanikailag azért egy nem könnyű hősről van szó, sokan próbálkoznak vele olyanok is, akik amúgy nem mainelik, lehet csak pár meccsük van vele, ezek azért eléggé le tudják húzni a statisztikákat. Viszont egy tényleges Kata main, akikről én is írtam, hatalmas pain in the ass tud lenni és azoknál tényleg az a legrosszabb a dologban, hogy nem látok lehetséges playt ellenük, nem látom azt, hogy na ha itt mondjuk ezt és ezt csináltam volna akkor túlélem vagy megölöm, hanem így oké, elfogadom a sorsom kb ennyit lehet tenni ha rádugrik.
-
grimm2015
senior tag
válasz forguet #65580 üzenetére
Nyilván nem a szélsőséget kell nézni, amikor valaki bot. A 40% próbálkozás nélkül.
Az a legnagyobb baj, hogy azt nem látják sokan, amikor a csapat lehozza a játékot, vagy amikor ő saját maga totálisan szar, de azt mindenki érzékeli, ha ő picit jobban teljesített, mint a csapata.
Csak úgy megemlítem "ugyan" 60%+ WR-en vagyok Nilahval úgy, hogy ~ 1.7 a KDA-m átlagban vele, persze vannak "jobb" meccseim is .
A legtöbb játékos normális játékszám mellett (Nem 20-30 össz játék) 45-55% között van ez 99,9%.Battlenet: Grimm#22690
-
grimm2015
senior tag
válasz forguet #65582 üzenetére
Egy hajszállal... Az előszezon patch szerintem az eddigi legnagyobb fekete folt (az adc-k számára).
A legnagyobb hiba, hogy a gyógyítások egy kalap alá lettek véve és ez miatt (is) tud mundo 1900+ healalni EGYSZERRE, nem összeadva a többi apró mellett, ez több mint a legtöbb karakter teljes élete...
Ahhoz sem akarnak nyúlni, hogy full tank itemekkel megmagyarázhatatlan módon 6-700 ADja van neki.Amíg nem lesz átdolgozva a heal rendszer, addig az adc-k nagy része még nagyobb szopóágon lesz, remélem ez még a szezonkezdésre megjön (bár nagyon kétlem).
Grievous Wounds gyakorlatilag semmit sem ér... jelenleg az egyik leghasznavehetetlenebb.A legnagyobb vicc, hogy a tankoknál van a heal/shield/def és most már a sebzés is.
Nem tudom miért jó, hogy a tankok a dmgkingek.Én azóta sokkal szarabbul is játszok, mert nem úgy tudom felmérni a helyzetet.
Gondolok itt arra, hogy a low hps tankot nem tudom megölni, vagy hogy 60-70%+ élettel a hearthsteel "assasin" sebzésére nem számolok .
A másik probléma, hogy az adc számára legtöbbször túl hamar véget ér a játék.
A piszkálást is el kell felejteni... mert 1hiba után 10-15 "piszkálódási" sebzést kapsz vissza És akkor egyforma játék tudás... persze.[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
grimm2015
senior tag
válasz forguet #65603 üzenetére
A szélsőségeket nem kell belekeverni, az hogy 100mecsből találkozol 1 vagy 2 ilyen bottal játékosként, az a mérlegen nem mozdít el. Nyilván a 40% free win az 5v5 játékos felállás.
A gyenge játékot nem kell az ilyenekre fogni, egyébként nem te voltál egyből mögötte a legrosszabb? Feltételezve, hogy te voltál a Kaisa (a fenti hszed alapján), ha megfordítjuk azért nem te voltál a legrosszabb, mert volt egy bot is a játékban.
Ez az eredmény nem az amumu miatt volt.Battlenet: Grimm#22690
-
Sordoran
addikt
válasz forguet #65700 üzenetére
Én nem hinném, hogy a játékban kapott értékelés valósabb képet adna, mint a külső oldalak. Az persze nem lenne rossz valóban, ha erről is lehetne valami kis statisztikát látni.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
grimm2015
senior tag
válasz forguet #65702 üzenetére
Ez nem teljesen igaz. Az MMR nem kimondottan a teljesítményed alapján változik.
Gyenge teljesítmény győzelem emeli, MVP vereség csökkenti.
Azért jobb több fajta sttisztika, mert több fajta megközelítés van.
Ez sokat elmond, hogy mit is érdemes figyelembe venni...Battlenet: Grimm#22690
-
tasiadam
veterán
válasz forguet #65704 üzenetére
Lehet h rosszul tudom, de ha a 2 kb egyenlo, mint a 14 es a 16, az mar az az MMR, ahol kb valo vagy. Ha az ember jo, gyorsan vegig megy 5 meccabol platig. En nem rankedezek, de volt hogy 10 meccsbol gold elejeig jutottam. Aztan 2 ev kihagyas utan silver tetejeig, es aztan kezdett a 30lp lemenni 15 kornyekere.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
grimm2015
senior tag
válasz forguet #65704 üzenetére
Szerintem nincs is olyan (nyilvános) képlet, ami biztos is lenne.
Winstreak után pont, hogy kevesebb LP-t fogsz kapni, és többet von le. Mert a rankod magasabb lesz.
Ezért fos az MMR rendszer, ezért stuckolnak sokan. A "minél több" játék baromira nem kedvez a feljutásnak. Elvileg a mostani szezonban könyebb feljutni, de már az elején panaszkodtak sokan az MMR rrendszerre, hogy túl hamar kapsz alacsony LP-t.Előzőszezonban láttam olyat, aki 1000+játékkal volt s4be, pedig 55% wrrel volt.
Én előző szezon végén már ilyen 10-11Lp kaptam győzelemnél, átlag 3 győzelem kevesebb Lp-t adott, mint 2 vereség. Most annak elég utána számolni
Itt ez a meccs
Ez is csökkentette az MMR-em[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
Sordoran
addikt
válasz forguet #65731 üzenetére
Riot balance, úgy oldja meg a játék, hogy minél közelebb legyél az 50%-hoz, hogy nyerhetetlen vagy elveszthetetlen meccseket dobál mikor egyik oldalra nagyon kilógsz.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Lokids
addikt
-
Yodamest
addikt
válasz forguet #65824 üzenetére
Ne is mondd a loss queuet, most irgalmatlan kapom a gémtől... összes meccsem ilyen FF15, full no chance... csak így ízelítőnek a legutolsó gémem:
És enemy Atrox, Kaisa egyébként ők, enyhén smurf szaga van:
https://www.op.gg/summoners/eune/BlackoutForLife
https://www.op.gg/summoners/eune/xXTronoxXxDe most komolyan bekaphatja a matchmaking... már S1 voltam, persze nehogy feljebb menjek sorra ilyen meccseim vannak... Enemynél 2 smurf is, remélhetőleg masterek vagy feljebb, hát nagyon örvendek. Annyira irányított az egész, hogy az nem igaz... Persze ha kitartóan vesztek még 6-8 gamet, utána meg jönnek majd a jó meccsek de szimplán mert jobb csapataim lesznek. Tök nem érzem azt, hogy ha jó vagyok magam miatt vagyok jó, de azt se hogyha rossz vagyok akkor azért mert annyira hülyeségeket csináltam volna, szimplán nincs lehetőségem, mint ezen a meccsen sem volt semmi opcióm, hogy "kitörjek".
UI: jah most nézem ráadásul, hogy amúgy a csapatuk többi tagja is, kivéve a Karthust smurf lehetett, mert a Lux is ilyen 68% winrate, a Fiddle meg 79%, baromi jó... ezt hogy hozta össze a matchmaking?
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz forguet #66021 üzenetére
Én már a lv8 is bevezettem volna 5db S+ .
Azt mutatja, hogy (volt olyan ahol) tudsz játszani a karakterrel, egy fajta "elismerés".
(Ha nem vagy Yasuo)
Az örökkévalók egy (nem ingyenes) része is olyan, ahol bizonyos feltételek mellett kell a képességeidet úgy használni. Pl a maximális hatótáv 85%-ról (vagy több) eltalált hősök.
Így tudod fejleszteni a jelvényeket.Battlenet: Grimm#22690
-
Kanczy
Topikgazda
válasz forguet #66108 üzenetére
Pont fordítva, a win streak egy ideig magában csökkenti a kapott LP-t, mert a "rendszer" ki akarja szűrni a szerencsés játékosokat. Azt senki nem tudja, hogy meddig tart ez a része az algoritmusnak, de ez egy nem túl régen bevezetett szabály.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Callisto
őstag
válasz forguet #66156 üzenetére
Az biztos, hogy sokkal kevesebben játszanak. Nagyon sok embernek nem tetszik az irány amerre viszik a játékot. Új játékosokat pedig nem tud megfogni, mert a smurfök tönkre teszik az élményt számukra. Emiatt jóval több azok száma akik abbahagyják, mint akik elkezdik és maradnak is. (Ez tény utána lehet nézni.)
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
tenaijo
tag
válasz forguet #66161 üzenetére
Ezzel azt akarták elérni, hogy az átlag játékos kis lelke jobban érezze magát azt a hamis képet látva, hogy feljebb jutott = fejlődött, végre nem csak értelmetlenül spameli a game-eket gold 4 alján. Rengeteg posztot látok különböző fórumokon/fácsebúkon "végre meglett a gold/plat/dia ennyi év szenvedés után" címen, tehát a RIOT elérte a célját. Ezzel csak az az egy probléma van, hogy annyira felhígult a mezőny, hogy alsóbb rankokon (<d4) még inkább élvezhetetlen/coinflip az összes játék.
Mondjuk már akkor elcseszték az egészet, mikor előző splitben megváltoztatták az lp gain/losst. Egy jobb winstreakkel a p1/d4 playerek master körül rohangáltak/rohangálnak... Én a részemről abbahagytam a rankedezést már egy jó ideje, mert semmi értelme, inkább rakom az energiám Rocket League-be. Ez a worlds patch is egy vicc.. Megint szembeköpte magát a RIOT, és olyan változtatásokat eszközöltek, amiről jól tudjuk pár évvel ezelőttről, hogy NEM MŰKÖDNEK.
-
Yodamest
addikt
válasz forguet #66185 üzenetére
Jah pinket majd lehet veszek tribushba, néha tényleg jól jönne. Igen, ritkán kerülök early előnybe, de ha előnyt tudok szerezni azt nem throwolom el, meg tudom becsülni.
Most pont tegnap volt egy hatalmas meccsem, korai előnyhöz jutottam és irgalmatlan megbüntettem az enemyt. Most nem nagyképűségből, csak példaként arra, amiket írtam, hogy megbecsülöm az előnyt és igen is tudok carryzni, ha jó early gamet fogok ki: -
Nammarci
csendes tag
válasz forguet #66229 üzenetére
Nem sok bottal találkoztam de ez gyanús volt, egyrészt mert mindketten pont véletlenül 30asok voltak, 0 meccsel.
Meccs közben semmi ping, semmi írogatás, csak a jungelben kóborlás és trollkodás
Az hogy ez kinek és mire jó azt nem tudom.
De valahogy azóta egy győzelmet sikerült összehozniuk, kaptam a visszajelzést hogy elvileg megbüntették őket. -
veterán
válasz forguet #66311 üzenetére
köszi. Én nem értem ezt komolyan, már felraktam egy másik geforce drivert is hát ha az megoldja. De semmi. Próbáltam már annyi beállytást mint állat. Direkt vettem ezt a 300hz es monitort meg hozzá 4060 ti vga, mondom simán meg lesz legalább a 200 fps az már szuper, erre itt bassza magát.
Az a fura hiába állitom át lol-on belül FPS mindig valamiért 240 FPS mutat.
Már reseteltem a monitor beállitásait is de nem lett jobb elképesztő...
2 hetem van max vissza küldöm és vissza rakom a régi moncsimat :/3njoy the Lif3
-
Nammarci
csendes tag
válasz forguet #66343 üzenetére
Nem véletlenül nem buffoltak/nerfeltek senkit.
Gondolom megvárják hogy ki hogyan működik az új tárgyakkal és a mappal aztán lehet finomhangolni. Egy két dolog már most brokennek tűnik
Nyilván most kész káosz minden, én sem rankedezek pár hétig
De normalban vicces dolgokat lehet alkotni
Azt nem értem miért nincs preseason de ők tudják.. -
Nammarci
csendes tag
válasz forguet #66350 üzenetére
Valószínűleg az lesz amit írtál, mivel még pl a mastery rework sem jött be amit ígértek szóval ezek valószínűleg csúsznak mivel nincs preseason mert ugye minek..
Cserébe olyan orbitális sebzések vannak a játékban hogy ilyet én még nem láttam
Az AP tárgyak meg egy két tank tárgy nagyon átgondolatlan és túl van tolvaA fent írt trueskill-től nem tudom mit lehetne várni, a redditen annyit olvastam róla hogy általában az FPS játékokban használják szóval jó kérdés mennyire fog működni itt.. de ennél már nem lehet rosszabb mint ami S13-ban volt.
Esküszöm jobb volt pár szezonnal ezelőtt mikor volt egy csomó promo meccs, lassabb volt a climb de legalább 53-os winrattel lehetett haladni, most sokszor 60-al sem -
Yodamest
addikt
válasz forguet #66560 üzenetére
Érdekesek ezek a WR százalékok is, itt látszik, hogy mennyire elválik egymástól sokszor a szubjektív és objektív tapasztalás. Az én személyes esetemben is, a számok szerint kb 50%-ban kellett volna eddig nyernem Nidával, de ez nálam 0% mégis. És nem hirtelen dühből vagy felindulásból mondom, tök nyugodtan, egyszerűen figyelem a meccseket már régóta és nem nyerek Nidával soha. Biztos nincs is rá magyarázat, csak érdekes megfigyelés.
Vagy akkor visszakérdezek: nálad pl. nincs egy olyan hős sem a játékban, amit ha meglátsz pickelve már tudod előre, hogy 100% lose? Akár Heimer, Singed valami niche champion, bármi?
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz forguet #66782 üzenetére
Innentől bármit írok, már mindenképpen csak népharag lesz, ezért rövidre fognám:
- topon jelenleg csak próbálgatok, rég topoztam már, nem ismerem a matchupokat, szóval ezek "free" winek most, soha nem mondtam, hogy én carryztem topon is a meccseket, gyakorolgatok csak, nem tudom még mit akarok itt játszani- sajnálom, ha ennyire szélsőségesen csapódik le, hogy minden a csapatom hibája és én vagyok a jampi, nem gondolom így, sőt egyre jobban nem, viszont ha tényleg carryzek és tényleg a legjobb voltam, mint a legutóbb linkelt Ziggs meccseken is, akkor azokat nem fogom letagadni, meg elszerénykedni, szóval itt is fontos az arany középút, tudni kell azért büszkének is lenne az erényeinkre, de itt sokszor mintha bűn lenne ez is
- a Jhines meccsekből tanultam, akármilyen hihetetlen, már tudom, hogy nekem az adc vagyis azon belül is a klasszik ad carry szerepkör nem való, túlságosan könnyen megölnek, nincs elég impactom, nem tudok 100%-ot nyújtani ott, ezt már tudom, elfogadtam, azokon a meccseken néha nagyon jó voltam, néha rossz, sokszor átlagos, és csak magam miatt voltam végül ott S3 környékén azzal a hőssel, nem a csapataim miatt
Szóval kb ennyi, folyamat próbálgatok, rájövök dolgokra, rájövök mi nem való nekem és mi való, ez egy journey, most ez a hozzáállásom, nem is akarom már ezt vagy a múltat firtatni, majd akkor írok legközelebb, ha komolyabb előrehaladást értem el. Köszönöm mindenkinek a türelmet!
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...