-
GAMEPOD.hu
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65299 üzenetére
A riot és a balance? Év vicce... Nem mondom hogy nem próbálkoznak, de semmi eredményt nem látni belőle. Bár megnyugtathattok, hogy SR-en jobb a helyzet, az biztos hogy ARAM-on mindenki jósnő lehet első osztályos matek tudással:
Melyik csapatban van több tank? Nálatok, akkor win. Ellenfélnél? Akkor lose. Ehhez még hozzárakhatjuk mondjuk mostani Nasus-t, akkor még jobb a helyzet, full tank builddel is top dmg-el hozza a meccseket. Most az ellenfélnél 3 tank volt, ők voltak a 3 top dmg. Pedig rámentünk az anti tank buildre, de ugye ez mit se számít.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65305 üzenetére
Persze ez érthető is. De önmagában az hogy ott van előtted és ütitek mindannyian de nem megy lefelé a HP-ja (pontosabban ti hamarabb elfogytok mint ő) nem igényel skill-t, az ironos is tud vásárolni a boltban. Odáig eljutni hogy meglegyenek megfelelő itemek, kivárni a power spike-ot már igényel tudást, hogy nem erőlteted a fight-ot idő előtt. Csak mikor a csapatom erre fittyet hányva megy előre mint a bolond, ez kivitelezhetetlen.
Ugye tegnap 2 Nasus elleni meccs ment el, elsőn még nem volt durva eltérés (talán silver2 volt), míg második esetben már platina volt ellenfél, ott egyértelmű hogy a játékos is fölöttünk volt. Sajna kénytelen vagyok megszokni, ez a játék soha nem lesz igazságos, egy számjegyű azon meccsek százalékos aránya ahol tényleg úgy érzem két egyenlő fél harcol, és bármi lehet a végkimenetel. Toronymagasan legtöbb esetben ha nem is töltőképernyőn, de első 5 percben eldől ki nyer.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65307 üzenetére
Áh, falnak megyek. Ismét Nasus, de most csak csapattárs. Erre full AP-ra építi. Zéró front line, simán kikapunk. Hát igen, hiába van nagyon erős hős a csapatban, ha másra építik... Főleg úgy, hogy a Senna volt egyetlen AD nálunk. Persze én is rámehettem volna Kaisa-val, de lássuk be, ap-ra építve előbb ér valamit ez a hős, mint egy adc akit nem tudnak megvédeni.
Néha így elgondolkodok, hogy amúgy az emberek nem akarnak gondolkodni? Vagy mivel ARAM nem számít, még ha tudom is hogy kikapunk miatta, akkor is a saját kedvem szerint buildelek? Nem hard try, de gondolnám játék módtól függetlenül az emberek élvezni szeretnék azt, szeretnek győzni.[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65309 üzenetére
Itt ütközök meg a játékos közösséggel: a többség számára ARAM csak egy kikapcsolódó játékmód, ahol levezethetik a gőzt ranked után. Nekem viszont a ranked és a normál draft túl hosszú, túl "komoly", ezért ARAM a kikapcsolódás komolyan véve, és szórakozásként is. Persze nem várom el, hogy mindenki hard try legyen, de azért attól falra tudok mászni, ha semmit nem tesznek a győzelemért.
Jó tényleg kretén módon is tolni, de az többed magaddal értelmes, hogy közben discordon röhögtök. Nem az hogy solo bemegy ember és elrontja másik 4 (vagy 9) örömét. DE túlélem, mert csak egy játék.[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65311 üzenetére
Így lenne, ha élvezetes lenne a vereség is:
- Ha vezetünk, de végén bukjuk.
- Ha kiegyenlített a meccs, de a végén ők kerülnek fölénk.
Viszont ezek ritka esetek, jellemzően az egyik csapat nagyon kikap, és apró sikerélmény sincs. Kivéve ha valaki tud annyira önző lenni, hogy beugrik 1v5, megöl egy embert (assasinok), és ezzel megvan a sikerélménye. A 15/15/0 kda pedig mellékes.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65317 üzenetére
Ennyi hős mellett nem is lehet már. Ez sajnos ilyen, de üzletileg így éri meg nekik, mi pedig elfogadjuk, vagy abba is hagyhatjuk. Persze itt az én példám, bár panaszkodom a balance miatt, és a játékosok viselkedése miatt is, mégis tolom. Hétvégén, vagy mikor nem dolgozom, több a szabadidőm tolom napi first win-ig legalább, de munka után már nem szánok rá időt, van jobb dolgom. Viszont mégis várom a péntek estét, hogy toljak pár kört.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65319 üzenetére
Persze lehetne, ha ez olyan fontos lenne a riot számára. De mivel pénzügyileg nem kifizetődő, így másra helyezik a hangsúlyt, másba fektetnek erőforrásokat. Az is megoldás lehetne, ha eldobnák a folyamatos változtatásokat, és így elég lenne csak az új hősöket hozzá igazítani a már meglévő balance-hoz. De ha nincs folyamatos változás, frissítések tárgyakban stb. akkor pedig ellaposodna és megunnák az játékosok, ami megint árt az üzletnek.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Malfroy #65321 üzenetére
Az hogy a játék kiegyensúlyozott nem hoz pénzt, ellenben új skinek, az események (belépők, lootok) amik nagy hangsúlyban vannak hozzák a bevételt. Persze optimális esetben a játékosok elégedettsége lenne az első, ami gondolnánk pont a kiegyensúlyozott, élvezetes, bug mentes játék lenne, de amíg ez nem jár számottevő játékosbázis csökkenéssel, addig nem zavarja őket.
Yodamest: Attól hogy lehet tenni ellenük, még lehetnek OP-k. Az OP nem egyenlő azzal, hogy legyőzhetetlen. Persze hogy a hős mögötti játékos tudása sokat nyom a latba, de nem mindegy, hogy a tanknak a buildeléssel már le van tudva a java, míg egy adc esetén pl. kell hogy tudjon kite-olni, és ne adj isten túlélje az assasinokat is. A legtöbb AP karakter pedig lássuk be elég nehezen tud tenni tankok ellen, amíg csak poke-olnak addig marha jók, de ha beindul a harc és rámásznak, vége a dalnak. Most az olyanokat mint Sylas ne vegyük ide, ő is egy undorító karakter a life steal-nek hála.
Vayne amúgy csak egy a sok hős közül, és ő pont hogy a true dmg-nek hála kiváló tankok ellen. Cserébe nem túl egyszerű, én elismerem hogy nem tudok, nem is szeretek vele játszani.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65333 üzenetére
Ez egy erős sztereotíp hozzáállás, túl nagy a szórás silverben ahhoz, hogy ezt így ki lehessen jelenteni. Az, hogy valakinek van e normális makro gondolkodása a játékon belül, itt is ugyanúgy meglátszik.
Vannak játékosok, akik oké kb 1-2 misi masteryvel, de elképesztő jól játszanak mechanikai szinten, tegnap is volt egy Yasuo ellenfelem, hát az mindent is csinált amit az ilyen Courtis, Neace és hasonló coach videókban tanácsként szoktam látni, tényleg nagyon ügyes volt.
Mellette meg vannak olyan mentál gyenge egyének (többnyire az adc) aki 20. percben 60 farmmal áll és mindig ugyanúgy kimegy a lénre és pont ugyanúgy meghal már a 10. alkalommal is, majd kérdi: "what can i do?" Szóval vannak akik tök nem tudják mikor mit csinálunk, mikor mi a jó lépés, tanácstalanok és ez annyira látszik. Én pl. soha nem vagyok tanácstalan, még ha ki is kapok lénen, akkor is tudom mit kell tennem, hogyan kell hátrányból játszanom, mikor kell harcolni, mikor nem kell harcolni.
Naphosszat tudnám a tök általános hibákat sorolni, amik nap mint nap szembejönnek. Nyert csapatharc után amikor még csak ilyen 20 sec éledési idők vannak, egyből mindenki "sokat akar" és mennének baronozni, de látom hogy nincs elég sebzés, ellenfél már szinte éled mire elkezdjük... Semmi értelme, úgyis csak kijönnek ránk és a felénél elpicsáznak minket. Sokkal jobb ilyenkor elhozni az ösvényen egy vagy két biztos tornyot, szépen hazamenni és úgy várni az enemy. Miden ha már betoltunk egy inhibitort, akkor nem pusholjuk ezerrel a midet mert úgysem fogunk tudni ott 300-ak módjára keresztülvágni azon a szűk hasadékon, ilyenkor egy másik ösvényt is fel kell tolni, el kell hozni még egy inhibet, de ez soha senkinek nem jut eszébe, mindenki a már megnyert lanen akar végigmenni és endelni és soha nincs jó vége aztán megint jön a tanácstalanság, hogy "miért nem sikerült?"
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65342 üzenetére
Ez így nagyon spirituális, én egy csapatjátékban nem gondolom azt, hogy emberhátrányban alap kellene legyen, hogy lehozom a meccset. Egy COD-ban talán, ahol persze ha ügyes vagy mindenkit fejbelősz és kész, de ez itt olyan mintha úgy kellene sakkmeccset nyernem, hogy mondjuk bástya nélkül kezdek...
Mivel egy egy kompetitív, verseny játék, én az egyenlő feltételek híve vagyok, azt várnám el, hogy vákumban az én 4 csapattársam ugyanazt tudja amit az ellenfél 4 játékosa. Nem azt mondom, hogy ez nem így történik mert persze sokszor igen, de sokszor pedig nem és így borzasztó lassú az előrehaladás, ami NEM rajtam múlik.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65344 üzenetére
Szerintem játékostípus függő is, lehet mondani hogy nem, de szerintem igen, mert vannak hardcarry játékosok akik Katarinát, Akalit, Yonet játszanak és arra mennek rá, hogy 20 perc alatt endeljenek. Viszont vannak más beállítottságú játékosok, akik tudásban nem biztos hogy kevesebbek, viszont a hősüknél, játékstílusuknál fogva nem fognak tudni olyan korai előnyt megszerezni, hogy 20 perc alatt lehozzák a meccset. Mondjuk silverben vagy gold játéktudással, lehet egy begyakorolt Katarinával lehozod, de mondjuk egy Orn toppal vagy Galio middel már nem fogod tudni ugyanazt a carry szintet hozni hiába a tudásod amúgy meglenne hozzá.
Én is amiket most élvezettel játszok, Lux, Morgana, Tahm mid, ezek mind olyan hősök hogy a lassú előny építésre tudok velük rámenni, stabil játékkal, jó farmmal. Nem arról szólnak, hogy a 12. percben már 6-0-ban kell lennem a lénen.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65344 üzenetére
Egyébként az accod most masterben is van jelenleg? Tökre játszhatnánk, mert ezt így úgysem tudom átadni, de ha látnád milyen meccseket vesztek el sokszor, lehet arra te is azt mondanád, hogy oké egy Morganával ezt mondjuk egy plat4-es sem hozta volna le talán.
De ha utána elmondanád konkrétan, hogy ott a junglernek amikor segítség kellett volna és nem mentem az hiba volt vagy nem jó lénre mentem vissza bázis után, mert sárkánynál volt egy csapatharc amin emiatt nem voltam ott, azt is tökre elfogadnám. Én belátó vagyok egyébként, de ahhoz az kell hogy tényszerűsítve legyenek a kritikák, mert az ilyen "silver vagy akkor valószínű béna vagy" és hasonló (most nem rád célzok, ezek mindennapos általánosítások) "tanácsokra" nem tudok érdemben igenlő választ adni.
Egyébként mint master játékos te mit gondolsz az egyedi key bindingokról? Ezt már régóta meg akartam kérdezni egy high elo playertől. Mindenkinél azt látom, hogy a full default kiosztást használja, de szerintem az nem túl intuitív, kb olyan mint egy MMO RPG-ben a defaultot használni, ami tök gáz, ott is mindig azzal kezdem hogy átrakok minden úgy, hogy nekem kényelmes legyen. Ez, hogy mindenki úgy hagyja szerinted csak egyfajta "lustaság" mert valljuk be sokakat tök nem érdekel a legoptimáisabb kiosztás, általában a defaultot használják a játékosok, még akkor is ha az tökre nem áll kézre. Vagy pedig tényleg ennyire jó az alap kiosztás?
-
Callisto
őstag
válasz Malfroy #65348 üzenetére
Igen, de a szomorú helyzet, hogy az esetek nagy részében nem a saját rangjukon játszanak mivel smurf vagy booster. Jól tudom mivel magam is boostoltattam accountot.
Fogalmad sincs hány master és felette lévő játékos élvezi, hogy smurföket visz el silverből ameddig tud, mert a feljebb jutás a jutalom és ahova tartozik ott már nem tud feljebb lépni vagy nehéz stb. és hányan vannak azok, akik ha már ezt szeretik akár kereshetnek is vele?
Ez a probléma legjobban bronz és silver rankban jelentkezik mivel onnan bosstolnak nagoyn sok accountot vagy a smurfök onnan indulnak. Ezért van iszonyatos kiegyenlítetlenség alsó rankokban. Köszönjük ezt a boostereknek/smurföknek és a Riotnak.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65378 üzenetére
Nah tegnap volt pár mecsem, Malzaharral valami még mindig van, nem tudok vele győztes meccset abszorválni, pedig az egyik mainem volt sokáig.
El kell fogadnom, hogy valahogy a mechanikáját már kitudják játszani (ultira vesznek itemet, minionokról nem hagyják magukra átpattanni a dotot) és egész egyszerűen mage létére nincs elég range ahhoz, hogy a mostani metában érvényesülni tudjon. Pusholni tud tök jó, jól farmol, de az ultit megakasztják és azon kívül meg elvérzik a csapatharcok során. Érdekes mert régebben meg tökre aláztam vele ugyanígy silverben, mindenkire átpattogtak a dotok, ultira nem vettek itemet stb. látszik hogy növekedett a játékszínvonal.
Csak egy példa, de sok sok ilyen van, amikor meg olyan ellenfélre ultiztam, akinek nem volt menekülési lehetősége, folyónál elkaptam, akkor meg mi történt? A semmiből topról egy tökéletes Gankplank ulti rám és az kiszedett az ultiból... szóval ennyire jól figyelik a mapot, reagálnak.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65388 üzenetére
Ismerem Ádámot, régebben néztem, ami mostanság tetszett az ez a széria volt. Jól magyaráz folyamatosan a visszajátszás alatt.
"Mellesleg Top-ra, és ADC-re is Malzát vittél"
Mellesleg ennek jó oka volt: a top Malzás meccsen azért pickeltem őt, mert Illaoi volt ellenem, semmi kedvem nem volt ahhoz, hogy Garenként vagy más meeleként lebullyzzon a lénről. Így el tudtam bánni vele, más kérdés, hogy közben a csapatom 4v4-ben gyengébb volt mint az ellenfél...
A bot Malzás meccsen, mivel bedobott botra és nem játszok adc-t, szerepcseréért meg soha nem sírok mint sokan a chatben, így kénytelen voltam midest játszani, teszem hozzá ez is jól ment, Morganával nyertük botot, más kérdés, hogy a csapatom többi tagja kikapott közben. 2-15 Khazix ugyebár....
A mid Tahm pedig szintén egy nagy counterpick volt, mivel asszem Yasuo volt ellenem, semmit nem tudott velem kezdeni, simán hoztam a lanet. Nem fogok maget beválasztani egy Yone vagy Yas ellen. -
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65393 üzenetére
de mi az, hogy nem? Ezt ki mondja? Ziggset is játszottak még EB-n is boton, akkor mi van, az nem apc? És mondom jól is megy, arról nem tehetek, hogy 2v3-ban játszunk mert enemy jungler ahogy felismeri, hogy jobbak vagyunk boton 0-24-ben rajtunk lóg, illetve ezalatt top csúnyán kikap... érted miközben mi 2v3-ban játszunk....
[ Szerkesztve ]
-
-
Yodamest
addikt
válasz Malfroy #65399 üzenetére
Én minden meccsre úgy megyek ki, hogy mindent megpróbálok és persze utána még szoktam is magamban zsörtölődni, hogy áh basszus ott miért nem ultiztam időben stb. Szóval egyébként van önkritikám.
Viszont azt a részét nehéz kezelni, kezelnem, hogy oké hibáztam mondjuk x,y,z, helyeken a meccs folyamán, rendben, de közben meg mondjuk a 6. percben 2 halál után ki AFK-olt a junglerünk és 4v5-ben kaptunk ki végül egy 30 perces meccsen. Vagy éppen valaki a csapatomból már 7X meghalt a 10. percre és emiatt az enemy Kayn egész egyszerűen megállíthatatlanná vált. Ezt igazságtalannak érzem, mert ha beleadok mondjuk 60-70%-ot, mert tegyük fel sok hibám is volt, de más meg -30-at és tojik az egészre akkor ne miatta kapjak már ki. És persze ha van 1 ilyen meccs akkor én is csak nevetek rajta, rendben go next, értem. De amikor már zsinórban a 6. meccs ilyen, amiből oké volt 2 ahol én is béna voltam, de a másik 4-en nem és ott is kikaptunk az már azért bosszantó.
Főleg amikor közben meg hallom a nagy mantrákat, hogy a meccsek 40%-ban NEM TUDSZ veszíteni, mert lehozza a csapat, hát azért az erősen szarkaszikusnak hangzik. Amikor jó csapatom volt, az egyből látható a statjaimon, olyankor vannak az ilyen Ziggs 13-0-10-es meccseim és hasonlók, sokszor halál nélkül, mert úgy annyira könnyű. De ez ritka. Egy jó csapatban nagyon könnyű jó statokat hozni, jól wardolni, jól csinálni mindent. Egy fed 12-2-es Kayn vagy Kata ellen már nem olyan könnyű hiszen meghaltál 0,2 sec alatt, nem tudsz semerre kimozdulni a bázisodról, úgy elég nehéz wardolni és objektíveket elhozni.
Ezért számomra a halálozás a legfontosabb stat, nekem nem kell hogy valaki sokat öljön, nekem nem kell, hogy nekem hagyja a killt és hasonló gyerekes baromságot, én mindig csak annyit kérek és remélek, hogy ne haljon 10X alkalommal.... de a legtöbb meccsen VAN legalább egy olyan csapattársam aki annyit hal, mint én egy egész estés maraton alatt összesen.
-
forguet
senior tag
válasz Malfroy #65410 üzenetére
Nekem amúgy - az önkritikusságon felül - az is segít, hogy nem tűzök ki konkrét tier célt.
Ha olyan szintre fejlődik a játékom, úgyis jön az előrelépés is vele előbb vagy utóbb.Meg van egy olyan pszichológiai dolog - magamon is érzem - hogy jobban megjegyezzük azt amikor a csapattársakon ment el a játék, mint azt amikor úgy nyerünk, hogy mi nem járultunk hozzá szignifikánsan, sőt akár hátráltathattuk is a csapatot (pl ha csak 5-10. vagyok a játék utáni összesítésben egy winnél, valójában nem annyira érdemeltem meg a győzelmet)
Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
Dendytv
senior tag
válasz Malfroy #65414 üzenetére
Értelmes körökben igen, hiszen ezért lett gondolom bele téve. De pl az én elómban azon kívül, hogy " nice 1v3" "go fortnute" "noob xy" semmi több nem megy.
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
grimm2015
senior tag
válasz Malfroy #65417 üzenetére
Igen, a mostaninál is jobban. Náluk van a sebzés, a védelem, a heal, meg a pajzs is
A Heartsteel is azért... Majd a bázison álló mundo bekapcsolja az ultit, és 5v1ben ott áll, miközben a többiek leölik magukat rajta (Jó ez már erős túlzás, de sajnos annyira messze nincs a valóságtól)
https://www.youtube.com/shorts/PJosx-J-QtU
Szerintem egyre jobban elhúzódik a tökszar irányba a játék...
A E-sport, és a highe elo totál tönkreteszi az egész játékot (Mert hozzájuk van balanszolva)
Zeri, Aphelios, játszhatatlan, de ott van évek óta tierlista alján kullogó Kalista és Varus is...Battlenet: Grimm#22690
-
Dendytv
senior tag
válasz Malfroy #65419 üzenetére
Azt a "rólt" tanúlom, fhuuu kite menyire nehéz dolog
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
Dendytv
senior tag
válasz Malfroy #65421 üzenetére
a kite-ot nem érted ?
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
Dendytv
senior tag
válasz Malfroy #65425 üzenetére
Mundo kegyetlen erős ha kap vagy 2killt az elején. (Mondjuk ez sok hősre igaz) egyszerűen a late game szörnyetege.
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
Dendytv
senior tag
válasz Malfroy #65427 üzenetére
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
Dendytv
senior tag
válasz Malfroy #65433 üzenetére
Ja és a kalória tartalmat.
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
grimm2015
senior tag
válasz Malfroy #65436 üzenetére
A legnagyobb sirámom, hogy amivel szeretek játszani, nincs sikerélményem, amivel meg nem tudok (és nem preferálom), nem is tudom mit csinálok, sorra nyerek, és nem értem hogyan
Úgy vagyok ezzel, mint egy szelet tortával, meg egy vödörsz@rral.
Kanczy Ami megkoronázza az egész "előszezont"
Középső és felső ösvény kicsit több TP-t kap, a páros alsó ösvény kicsit kevesebbet, a középső ösvény pedig valamivel kevesebb aranyhoz jut.
Tegnap játszottam legelőször az új hőssel (se kép se hang), a twichet a játék végén (aram) 3szor öltem meg úgy, hogy átvágtam a csapatán miközben tolta az ultit (jól helyezkedett), és persze a csapata közül is támadtak...
Nem látom mi indokolja (az esport/high elo balanszon kívül), hogy errefelé tereljék a játékot.Battlenet: Grimm#22690
-
Kanczy
Topikgazda
válasz Malfroy #65462 üzenetére
Normálisan is lehet válaszolni, nem kell azonnal magas lóról beszélni valakivel azért, mert kezdő kérdései vannak. Sith7, te pedig nyugodtan kérdezz, a többség nem ilyen.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Kanczy
Topikgazda
válasz Malfroy #65466 üzenetére
Amit te "real" megjegyzésnek hívsz, azt mások bunkónak. A mondandóddal eddig kivétel nélkül mindig egyetértettem, de a stílusod nem az igazi. Nem az én dolgom megmondani, hogy viselkedj, de moderálni igen, ha az más topiklakókat (is) zavar.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Callisto
őstag
válasz Malfroy #65470 üzenetére
Ennek semmi köze a képmitatáshoz. Ha megnézed mén is megmondom a magamét, de ha valaki tanácsot kér és láthatóan normális hangnemben teszi, mert tanulni akar akkor igyekszem segíteni. Annyi erőből amiből leírtad a sehítség kérésre, hogy nehogy már tanulni kelljen (ami pont nem illett ide) tanácsot is adhattál volna vagy ha erre nem telt akkor inkább ne írj.
Ő láthatóan alapokkal sincs tisztában és legalább ennyit megtehetnénk, hogy egyengesük az útját.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...