Hirdetés
Aktív témák
-
bobomacleod
csendes tag
válasz BlaBla2 #6948 üzenetére
ez igy igaz.a múltkor amikor összejött ,akkor is csak 1280x768-on ment mert ennyit tudott a laptop képernyője.Amúgy ez egy hd readys (1320x768) samsung.Egyedeül azt nem értem hogy mitől nem jó megint amikor már egyser valahogy mbeállítottam.
Tegnap levettem az új videókártya drivert.de semmi. -
-
dewfah
tag
Sziasztok!
Olvasgattam a fórumot, de mégis lenne egy-két egyszerű kérdésem:
Ati (yuan) radeon 9600XT [DVI kimenettel] és samsung LE32R82 között az összeköttetés menni fog egy DVI-hdmi kábellal, és ki fogom tudni rakni a TV natív felbontásában a képet?És pl ha gépről szeretnék 720p-s letöltött filmeket nézni akkor az okés lesz így minőség romlás nélkül?
Amúgy a DVD-ket egy -még meg nem vásárolt- asztali lejátszóval szeretném rákötni komponens összeköttetéssel.
Ezek így jók?
Bocsi csak nagyon amatőr vagyok a megjelenítő eszközökkel.
Valamint 119ezerét szerintetek megéri ez a TV?
Üdv: dewfah
-
Skynet258
veterán
válasz Palika71 #6961 üzenetére
Ha dvd író az a player, akkor kellhet, hisz géppel bajosabb felvenni a tévé adást. Plusz a lejátszóhoz adnak távirányítót, ami szintén sokat számít kényelmileg. Tudom, minkét folyamat megtehető pc-vel is (tv-tuner, illetve ahhoz való távkapcs.), de azért az mégsem ugyanaz. Szerintem
-
Produkció
senior tag
már kezdtem letenni most a voksom egy 42"os LG plazma mellett(200k), minden van benne amit szerettem volna dvb-t, 107cm, jó adatok minden, erre 1 oldalon rátaláltam 1 dologra amit nem értek:S...160fokos látószög? ....ezt bezzeg sehol se írták ki, még az Lg oldalán sem....aztán 1 másik kisbolt oldalán is megláttam a 160fokot, és elvette a kedvem, most megint nem tudom mit vegyek...rohadt nagy dilemma ez
Az autónak 3 betűből áll a neve: BMW!!!!! BMW E36 M3 3.2 a PRODUKCIÓ :P
-
dewfah
tag
köszönöm a tippeket, holnap megyek délben meglesni a LE32R82-t. kiváncsi vagyok már nagyon.