-
GAMEPOD.hu
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beni2360
félisten
válasz agroman #98451 üzenetére
Alkalmanként ilyenkor egy linkel alá támaszhatnád a topikot ne keljen keresgélni.
Nem mindenkinek van elmentve.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
AstraCDX
senior tag
2017. november 26. vasárnap délután rendeltem a hm-sat-shop.de-től
egy GIBERTINI OP 100 SE tükröt .
Szerdán hívott a futár, hogy hozhatja-e éjjel 10-11 körül ?
Aznap szerda éjjel meg is érkezett vele a futár !
A szállítás díja is teljesen baráti összeg 7 Euro volt .
Akkor elégedett lehettem, és az is voltam a szolgáltatással !A jelenlegi szállítási szolgáltatás meg egy bűzös, híg ürülék !
Ilyenkor miért nem lehet ennek a felelősét megtalálni,
és egy vaslapáttal lendületből úgy megajándékozni,
hogy élete végéig csak pépeset tudjon enni ?
Azért mert ezt én nem tudom kimutatni, annak ellenére ezzel tortúrával nekem,
és még sok más címzettnek is kárt okoznak !
Ugyanis ok nélkül, vagy félrevezető hamis okokkal, és cselekményekkel, értelmetlen ide-oda utaztatásokkal tartják vissza a hitvány rendszerükkel, hogy címzettek normális időben hozzájuthasson megvásárolt, kifizetett tulajdonához .
Most már tudom, hogy miért is úúútálják a magyar postát mint az ürüléket !
( A kisbetűvel való említés nem ok nélkül történt, erre, és arra sem ! ) -
válasz AstraCDX #98453 üzenetére
2017? Ez komoly?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
pityu64
csendes tag
Sziasztok erre kiváncsi leszek [kép]
juliusi rendelés az ebay felszámolta az áfát kiváncsi vagyok elengedik vagy megpróbálnak fizettetni.ha igen akkor dupla áfa.[ Szerkesztve ]
-
agroman
senior tag
-
pityu64
csendes tag
válasz madrac #98456 üzenetére
Ez érdekes lessz de hol lehet reklamálni ebay-es rendelés amugy gratula az uj rendszernek nem tudják hogy mit csinálnak direkt az ebayról rendeltem,mivel ott fizetéskor automatikusan irta plusz VAT rá is számolta tehát ha itthol is ráteszik az az áfás ár áfája tehát az ebay plusz a magyar 27% az olyan 50% áfa plussz a posta dija.Nem kis lehuzás.Az is érdekes ha nem vámköteles az áru mit vámügyintéz a posta.Tehát nem vámköteles terméknél nem tartom igazságosnak mivel tudtommal áfa kezelési rovatuk nincs.Akkor lenne igazságos ha értékhatártól függetlenül azonos dijért kezelnék a csomagokat mivel ugyanannyi áfát számolni 1§ mint 10§-ra mivel vámhatár alatt van.
-
AstraCDX
senior tag
válasz MaxxDamage #98454 üzenetére
Ezt a példát azért írtam, hogy akkor még tudott valaki
(arra már nem emléxem ki volt akkor a szállító)
rendes időben szállítást teljesíteni !Nem várok lehetetlent, de hogy egy kedden a fritzeknél föladott kiscsomag
nem tud hét vége előtt idetalálni az szépen fogalmazva nem teccik nekem .Üdv.
Astra
[ Szerkesztve ]
-
madmike
őstag
Sziasztok!
S0000.... nyomkövetési számú csomagoknál van mód előre kifizetni a sarcot? Aliexpresstől most jött email, hogy az országban van. Posta nyomkövetője nem látja, illetve az előzetes vámkezelő oldalon ilyen hosszú nyomkövetési számot be se lehet írni.
ilyenkor mi a teendő, nincs mód előzetes vámkezelésre?"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Mr.Pentele
tag
válasz pityu64 #98458 üzenetére
Ahogy látom a képen, 07.23-án 18:48-kor lett elérhető neked az Online fizetés, amiről 18:49-kor e-mailt kellett volna kapnod, ha az a címsor 2-be be volt írva. Ha nem jött SMS és e-mail sem, akkor bizony holnap hívd fel a Posta vámos számát, (061-4217235) és reklamáld meg az értesítő hiányát. Egyébként, ha már rendezve van (IOSS keretében) az ÁFA (VAT) a Wishen, az eBay-en vagy az AliExpress-en, attól függetlenül a 399 Ft-os online fizetéses árat, avagy a 799 Ft-os utánvétes postai vámkezelési kezelési költséget meg kell fizetni. Bár esetedben szerintem ez már átváltott utánvételesre, mivel 48 órán belül nem fizetted be. A Posta alkalmazásban mutatja a nyomkövetés vámközvetítési díj címszó alatt, esetleg ott érdemes megnézni, hogy kétféle összeg közül melyikre számíthatsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Pentele
tag
válasz madmike #98461 üzenetére
Nézd meg más nyomkövető oldalon, pl. Parcelsapp-on, PostalNinja-n, hogy van-e a csomagodnak úgynevezett alternatív azonosítója. Ha van, akkor azzal keress rá a posta.hu-n a nyomkövetésben. Az ilyen S0000-ásak általában másik számot szoktak kapni. Egyébként ezt a számsort soha nem ismerte fel a Posta oldala. Értesíteni akkor tudnak, (személyes tapasztalat) ha a címsor 2 rovatba beírtad az e-mail címedet azon az oldalon ahol rendelted. Wishen címsor 2-nek hívják ezt a sort a szállítási adatoknál, AliExpress-en címszerkesztésnél pedig az Address szó alatti balról második rovat az, ahová beírtam. Ezt a tanácsot egy másik topikban kaptam, megfogadtam és a pénteken országba ért csomagomról már kaptam is az e-mailt a Postától. Természetesen mindezt még a rendelés leadása előtt végeztem el, hogy az új rendelés már ezzel a címadattal érkezzen az eladónak.
-
pityu64
csendes tag
Sziasztok ma bepanaszoltam a postát én is a pay pálnál kiváncsi leszek a végére
nem tudják mit csinálnak jul.08.rendelés az ebay rátette a taxot erre a posta is rá akarja tenni mégegyszer.gratulálok a magyar ügyintézőknek.kiváncsi leszek a pay pal válaszára.az ebay automatikusan ráteszi az áfát,nem lehet kikerülni,erre a posta is.[ Szerkesztve ]
-
gaben22
senior tag
válasz pityu64 #98464 üzenetére
Nem értek hozzá különösebben, de tudtommal az eladó maga intézi pl. az IOSS kód regisztrációját stb. Tehát, ha pl. ő ott "elrontott" valamit, akkor a Posta is el fogja. De majd valaki megmondja így van-e.
Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20
-
pityu64
csendes tag
válasz gaben22 #98465 üzenetére
én mint vásárló nem tehetek róla de ha a posta számol akkor áfás árra áfát akkor nem 27% a nettoból mert az áfának is áfája van.ha nettoba jönne 2,99plusz1§ ezután számolhatna a posta igy viszont 5,2§ az áfa alapja.igy viszont sok vásárlót megkárositanak.sok kicsi sokra megy.
-
attiati
veterán
Vámkezelt nemzetközi küldeményről jött értesítés, hogy fizessem meg online a terhet.
2 nap határidő volt rá
Erről lecsúsztam, akkor kézbesítéskor kell megfizetnem.Hogy fogják most kézbesíteni? Simán átvehetem majd a postán?
Az áfa már online ki lett fizetve rendeléskor a kereskedő weboldalán. Gyakorlatilag azt a párszáz forintos kezelési díjat kellene kifizetnem, ha jól tudom?
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
válasz attiati #98467 üzenetére
Ha be tudsz még lépni a fizetési oldalra akkor ott talán látod a fizetni valót, ahhoz csapj még 400 ft hozzá késedelmi pótlékot.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Xantomas
őstag
válasz Xantomas #97785 üzenetére
Két hete eltűntnek nyilvánították a csomagomat, az eladónak kifizette a DHL a kárt. (Ami érdekes, mert esetemben megállapított egy nagyobb kárt, amit végül azért nem térített meg, mert az eladónak térítette a kisebb költséget, amit neki fizetett ki. Amit végül tovább utalt nekem, de, mivel a PayPal 5 euros kezelési költséget számolt fel, annyival kevesebbet küldött. Szánalmas az egész…)
Vicc az egészben, hogy időközben frissült a csomag status, és elindult Mo-ra. A héten meg is jött. Gondoltam, jó fej leszek, és a visszakapott pénz felét visszaadom az eladónak.
Az egész doboz össze volt rajzolva zsírkrétával, valamint, rongyosra volt ázva.
A csomagban egy agyváltós kerék volt. A felni több helyen el volt törve, hajolva. Az agyváltó be volt rohadva, de olyan szinten, hogy nem mozdul.
Látszik rajta, hogy ez már akkor szar volt, esélyesen évekkel az előtt, amikor feladták a postán, holott, Hibátlannak árulta, szóval a jó édes anyukáját…Mindegy, és ki lettem fizetve, meg is jött, talán pár részét alkatrésznek fel tudom használni, de az ilyet bannolni kellene. Mindenesetre az Ebay-nek írtam.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Mr.Pentele
tag
válasz pityu64 #98464 üzenetére
Nem akarok beleszólni, de fentebb már írtam neked, hogy mit kellene tenned. A hozzáférési kód segítségével lehetne megnyitni azt, hogy mennyit kell fizetned. Nem azért írták be az online fizetést a nyomkövetésbe, mert az ÁFA-t akarják duplán beszedni. Ha jól értem, még azt sem tudod, hogy mennyi is annyi, mert nem tudtad megnézni a kód hiányában. Miből gondolod hogy az online fizetés még egyszer kéri az ÁFA-t, ha még meg sem tudtad nyitni? Amennyiben IOSS keretében kifizetted az eBay-en az ÁFA-t, akkor attól függetlenül idehaza a Magyar Postának is fizetned kell a 399 Ft-os online fizetéses vámkezelési kezelési költséget, avagy a 799 Ft-os utánvétes postai vámkezelési költséget. Amikor megkapod a csomagot, akkor ki fog derülni a fizetendő összeg aminek mindössze 799 Ft-nak kell lennie, hiszen 48 órán belül nem tudtál fizetni, ellenben ezen a díjon felül mást nem kérhetnek tőled. Ez az amit meg kellene reklamálnod, hogy nem kaptál értesítést, de ezt szerintem nem a PayPal-nál kell szóvátenni. Összegekkel kapcsolatos hibát, pl. újbóli ÁFA kiszabása, csak az értesítő tényleges elolvasása után lehet megtenni, mivel előtte azt sem tudod mit számoltak fel neked.
Mellesleg teszem hozzá, hogy a Posta automatikusan küldi az értesítőt a vámkezelésről, nem emberek írják be a csomagod árait, hanem elektronikusan jön a kísérőadat, amiből dolgoznak. Éppen ezért hívják automatikus postai vámkezelési eljárásnak. Holnap kérd el a hozzáférési kódot a Posta Vám osztályától, és akkor meg tudod majd tekinteni, hogy számoltak-e fel ÁFA-t ismét, vagy sem. Ha nem, akkor semmi "törvénytelen" nem történt, a kezelési költségük fejében kézbesítik majd a küldeményedet. Ha pedig ne talán tán újra kérik az ÁFA-t akkor utólagos korrekció keretében benyújtod a számlát, amin szerepel hogy VAT fizetve van és vissza fogják téríteni neked a tévedésből felszámolt ÁFA-t. Annyi az egyetlen fix, hogy 799 Ft már biztosan ki lesz veled fizettetve, azon kívül nem tudhatsz semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Kuter
senior tag
Na emberek ,hogy ne csak szapuljuk a postát , megérkezett a csomagom az Aliról. A áfát az Alin fizettem. Kaptam egy sms-t a küldemény kóddal. Itt [link] kellet beírni a nyomkövető számot és az smsben kapott kódot.
Kifizettem a 400 ft és kész. Egy kis képanyag.
Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
-
Faby
senior tag
Ez szép és jó, de felmerül bennem a kérdés:
Ha előre kifizeti az ember az ÁFÁ-t a boltnál, jó esetben fizet a szállításért is, háztól házig, akkor a posta mirefel kéri el a 399/799 Ft-ot?
Szimpla lehúzásnak tűnik nekem.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Morcilla
újonc
Sziasztok!
Segítsetek...
hogy lehet online befizetni a 399,-t. Nincs rá lehetőség. Csak jelzi és nem ad lehetőséget.
Olyan trackszámot küldött amit a vásárlásaim közt nem találok. Ilyenkor mi van? -
kicsi kecske
tag
Sziasztok!
Amazon.de-ről rendeltem, megjött a cucc.. nem tetszik visszaküldeném.
Igyenes a visszaküldés és a refund is. Nyomtatott velem DHL stickert, és kér, hogy drop offoljam a csomagot.
Ez esetben hívjam fel a DHL-t és kérjek futárt? Vagy be kell vinnem valahova a csomagot leadni és ők intézik a többit?“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
eXtase
tag
A baj azzal van, hogy a feladó bizonygatja a lefotózott adatlapot mind elektronikus, mind papír alapon, hogy ő bizony megadott minden elérhetőséget ami a kézbesítést segíti, ám a magyar oldal azt állítja, hogy:
a; nincs megadva elektronikus értesítéshez adat,
b; hibásan vagy hiányosan van feltüntetve,
c; meg van adva de olyan formátumban amit rendszerük nem tud feldolgozni.Tehát mondva csinált indokokkal állnak elő, hogy az amúgy is lehúzós 399Ft helyett TE, illetve MI a drágább, 799Ft -os kézbesítéskori összeget fizessük. Mert egyébként semmi nem indokolja azt, hogy a dupláját kérjék el, és a legviccesebb, hogy ebben az esetben is érkezik SMS, hogy küldeményed érkezett és átveheted XY időpontig a helyi postán. Tehát ekkor már "van" adat a digitális rendszerükben, amikor oda érkezik?
Ez a mellékes nekik, és igazából a posta monopol piaci helyzete miatt lenyomják az emberek torkán azt az összeget, amit éppen még nem szégyellnek. De mellette burkoltan bevallják, hogy az ő rendszerük a hibás, vagy nem vesz át adatot, csak egyszerűbb azt mondani, hogy a feladó miatt TE / MI fizetünk dupla költséget. A másik probléma, hogy ez ellen senki nem tud tenni semmit, és ezzel tökéletesen tisztában vannak.
-
eXtase
tag
Sziasztok,
egyébként melyiket érdemes választani jelenleg, mint szállítás kiinduló pontja? Van egyáltalán különbség a mostani helyzet alapján, hogy "Ships from China" vagy "Ships from Belgium"?
pl.: Ali rendelésnél:
from China
olcsóbb ár, kedvezőbb szállítás, elvileg 45 napon belül megérkezhet
~10.000 Ft + 500 Ft szállításfrom Belgium
drágább ár, sokkal drágább szállítás, elvileg "hamarabb" megérkezhet
~11.000Ft + 1600 Ft szállításMindegyiknél van Áfa, de mindegyikre vámot és kezelési költséget is felszámolnak ha érkezik? Ügyfélszolgálatos szerint hiába Belgium a feladás helye, ha a származása a terméknek Kína, akkor nem lesz különbség. Most akkor mi az igazság?
-
djbahool
senior tag
Sziasztok!
Amcsiba adnék fel nagyméretű csomagot.
Postacsomag 20800 Ft-ba kerül, viszont ha jól sejtem akkor ebben nincs értékbiztosítás.
Erre is vonatkozik, hogy a feladási díj 15-szörösét téríti a posta, ha pl. elveszik a csomag és ne kötöttem rá külön biztosítást? -
Mr.Pentele
tag
válasz attiati #98485 üzenetére
Az AliExpress tapasztalatok nevű fórum összefoglalójának 8. pontjában pontosan le van írva, hogy ebben az esetben mi a teendő, de kimásolom neked ide.
Ha valaki a július 1 után vásárolt küldeménye érkezésekor kap egy értesítőt amely tartalmazza az áfa összegét és a posta kezelési díját.
Ha a fizetendő végösszeg csak a 399 Ft (online fizetésű), nem tartalmazza az áfa összegét akkor az IOSS-os feldolgozású, az áfa összege csak tájékoztató adat.
Így ez rendben van.
Amikor szállításra kerül akkor az AliExpress logisztika részéről jön egy értesítés a Magyar Postának a küldemény adatokkal és az IOSS azonosítóval és ekkor tudni fogják, hogy nem kell áfát kiszabni.
Az AliExpress IOSS azonosítója IM5280002556
Ha valami gond lenne, akkor pedig lehet reklamálni az alábbiak szerint leírtak alapján.Amennyiben az ügyfél a kapott elszámolással nem ért egyet, akkor lehetősége van utólag a vámterület felé jelezni és felülvizsgálatot kérni, a posta.hu weboldalon keresztül kitölthető online felületen, ahol beküldheti a rendelkezésére álló dokumentumokat, amellyel alá tudja támasztani, hogy hibás az elszámolás és a különbözet visszatérítését kéri: https://posta.hu/vam/felulvizsgalati_kerelmek_benyujtasa
Az adatokat értelemszerűen kitölteni.
Mivel nincs külön szöveg beírási lehetőség két dokumentum küldendő be, a kitöltött és aláírt Nyilatkozat automatikus postai vámkezelésű küldeményhez nyomtatvány és az AliExpress számla.
A telefonszámodat mindenképp add meg.
A nyilatkozat nyomtatványon a Feladó adatai, mivel nekik is rendelkezésre állnak, megtudják nézni a Vámhatározat száma vagy vámkezelés azonosítója alapján, ez esetben lehet nem teljes körű.Az webshopnak neve. A számlán a Sold By: utáni szöveg. Illetve az értesítő is utal rá a Feladó utáni szöveg. Minimum megnevezés AliExpress
A címe : Kína
Amit nem tudsz, oda írd azt hogy na. (nincs adat)
Ha van kedved vacakolni akkor az eladó üzleti információinál lévő kínai szöveget valami fordító programmal lefordítod, ott minden adat megszokott lenni.
Mivel az áfa számított információ ezért értelemszerűen az un. nettó értéket írod a nyomtatványra.
A Csatolt dokumentumok (9) részhez be lehet írni, hogy IOSS keretében az áfa kifizetve, csatolva HU20210718002233 (saját számlaszámod) számú számla. Értékesítő azonosítója IM5280002556. 2 csat: vámolási nyilatkozatEz díjmentes, elfogadják és visszatérítik a különbözetet 15 napon belül.
Azt látom egyenlőre célszerűnek hogy legyen az összeg online kifizetve a reklamáció előtt, mert a 48 óra az telik és átkerülhet abba a státuszba hogy csak utánvétes fizetéssel lehet átvenni, visszaadják ugyan az áfá-t, de a magasabb kezelési díjat nem valószínű.Ezt az ottani topikgazda V/ állította össze, neked ezekre az infókra lesz szükséged.
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
válasz attiati #98485 üzenetére
Sajnos meg van a válasz a kérdésedre, még mindig hibásan dolgozik az intelligens rendszer vagy nagyon is intelligens. ha kell a cucc akkor fizetsz a postán és a doksikkal reklamálsz.
Egyelőre még nem működik ahogyan kellene.
Rosszul felvitt adatok, esetleg gyűrött matrica a csomagon amin nem tud a gép adatot olvasni, stb.
A járat postással éppen ma beszélgettem, hogy megcsappantak a csomagok, azt mondta, hogy inkább nagyobb méretűek jöttek mostanában be.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
p87
senior tag
Ma megkaptam a csomagom, jött a postás kezembe nyomta, megörültem, hogy nem kellett semmit fizetni.
Majd jött vissza 2 óra múlva, hogy baj van, fizetős volt a csomag amit ideadott...
Magyaráztam neki, de persze kifizettem, nem ő tehet róla, bementem a postára mondom panaszt teszek, persze nem lehet csak online vagy telefonon.
Ott mondta, hogy a PDA mikor hozták nem hozta, hogy fizetni kellene, csak a benti rendszer, hát van baj rendesen...
Ja és semmi átcímkézés, minden francia a levélen...[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz attiati #98485 üzenetére
ha a posta esetleg lepattintanna azzal, hogy sajnálják de ők kééénytelenek voltak felszámolni és pénzt vissza nem tudnak adni mert az "adatok" szerint nekik muszáj felszámolni adót is, akkor még egy esély lehet a postától kapott fecnivel az alinál reklamálni. Elvileg lehet, de annak nincs kifejezetten ilyen célú reklamációs felülete szerintem, szóval elvileg van, de hogy gyakorlatban megoldható-e az más kérdés. Csak annyit tudok, hogy az ali egyik oldalán megemlítik ezt, hogy igazolásra visszatérítik a fizetéskor felszámolt adót, de persze a posta balféksége miatt felszámolt egyéb díjakat nem áll módjukban kifizetni [link]
-
shokobanana
kezdő
Azt gondolom erről az egész postai vámeljárásról, hogy kicsit fordítva ülünk a lovon. Leginkább a posta. Sajnos, mint mindegyik monopolhelyzetű, részben adófizetők pénzén eltartott szocialista nagyvállalat (ld. MÁV, BKV), ez is kitermelte a maga erősen kontraszelektált személyi állományát, akiknek a 80%-a éhenhalna, ha kivágnák őket a versenyszférába. Az egész ügyvitel is ennek megfelelő, végtelenül dölyfös, nem szolgáltató vagyok, hanem hatóságot játszok attitűd. Szóval a vámeljárás során mi kerülünk szerződéses jogviszonyba velük. Nekünk, mint megbízónak az érdekében kell eljárnia, ezért kapja a pénzt. Ha a csomagot kísérő elektronikus dokumentumban nincs semmilyen elérhetőségünk, akkor kutya kötelességük lenne megnézni, hogy magán a csomagon van-e. Mivel ezt úgy tűnik, nem teszik meg, nem hogy nem a megbízó érdekében járnak el, hanem kifejezetten megkárosítják őt. Ráadásul ezt tömegesen teszik, ugyanígy a meglévő elérhetőség ellenére sem kiküldött mail/sms értesítésekkel. Egy jogász megmondhatná, hogy milyen Ptk/Btk cselekményeket merítenek ki ezzel...
-
kingabo
őstag
Jött nekem is vámolós csomagom, nagy nehezen online kifizettem. Viszont július 12 óta a nyomkövető szerint "A küldemény feldolgozása folyamatban". Ilyenkor mit lehet tenni?
Most megint van egy vámolós csomagom, 6 nap alatt ért ki az elsőbbségi levélként küldött értesítő (se email, se sms...) Éjjel feltöltöttem az adatokat, ma reggel már jött az email az online fizetés lehetőségről. Persze a fizetés még mindig nem megy elsőre...
-
#04441088
törölt tag
Hali!
Hol tudok irni ezeknek a retkeknek, ha a https://www.posta.hu/vam/felulvizsgalati_kerelmek_benyujtasa
oldalon hiába töltök ki és fel mindent, a beküldöm gombra semmit nem csinál?2 csomagomra is akarnak 1500-2500 Ft közötti pénzt szedni, miközben Alin ki lett fizetve. Csatoltam az invoice-t, képeket, de hiába nyomok a gombra...köszönöm.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért