-
GAMEPOD.hu
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kgymac
őstag
Igen, jó lenne egy ilyen is. De akkor már tárolni kellene olyan információkat is, hogy pl. küld-e kamu TN-?, a refund általános ideje, stb.
Az eddigi rendeléseim alapján a tmall küld kamu TN-t, míg a mini és a banggood nem. Refund a tmall-nál 1-2 órán belül megtörtént (kár, hogy a kamu TN csak 10 nap alatt derült ki, ennek köszönhetően csak 4gb-s a w8-asom, köszönöm, Napocska ), míg a másik kettőnél nem. Pedig a banggood esetében nagyon is számítottam refund-ra.
Egyébként Isten ments, hogy garis ügyem legyen kínai webshoppal. Napocska azt vszeg a mininél is tovább húzná. A garis termék meg lehet, hogy meg se jönne, a 45 napból meg biztosan kicsúszok, mert addig át sem vennék. Plusz milyen gari lehet azoknál a shopoknál, akik még a műszaki paraméterekben is hantáznak?
Én egyébként nem emlékszem olyan garis esetre pl. a zsajü g3s gombvilágítás problémájával, igaz a zsajüs topicot nem olvasom. De kétlem, hogy kapott volna érte bárki, bármelyik webshoptól világítósat garis cserében.[ Szerkesztve ]
-
fotosjani
aktív tag
válasz madrac #16327 üzenetére
Szerintem biztos hogy egyre nagyobb erőforrásokat csoportosítanak erre a témára, mert csak egy levelet kell kiküldeni ami ráadásul "Postaszolgálati" tehát még kézzel fogható költsége sincs, és jó eséllyel pénz folyik be belőle.
Szerintem eljőn az az idő, amikor minden CN22 jelzésű csomagra automatikusan küldik majd a levelet, és vagy be jön nekik vagy nem.#16328 Dermesztő Hű-ha a CN Post, tudomámosom szerint még nem szállít akkut,
nekem szintén ALIS CN post-os $6,15-os Flip tokot fordítottak vissza, az eladó ma adta az új TN-t -
Ben.93
tag
válasz madrac #16469 üzenetére
Írtam neki megint, már sokadszorra, hogy miért nincs tracking no...
Én úgy értelmeztem, hogy neki kell bevárnia a csomagot, de akkor ha ő közvetlenül elküldte miért nem ad ragszámot....
20.-a óta a PayPalon se SENT se tracking number csak ki van perkálva a cucc... Viszont pozitív értékelései meg vannak...Na az a jó PayPal-on van fizetve, így az ad egy biztonságot, legrosszabb esetben dispute-olom
Legrosszabb esetben ha nem lesz semmi se, remélem visszakapom a pénzemet -
evilskati
aktív tag
válasz madrac #17053 üzenetére
Köszönöm! Neked is esox
Reggel sikerült a kártyám verifyolása nélkül vásárolnom pandawillről. Azt írta ki, hogy ahhoz kell, hogy megemeljem a limiteket, de mivel közel sem jártam a megadott értékekhez, ezért nem foglalkoztam vele.
A tranzakciók enélkül is sikeresek voltak.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz madrac #72690 üzenetére
Mert nincs gyári hibás telefon sem, ugye? Ezt a képet ne ide tedd, hanem küldd az ügyfélszolgálatnak, ahonnan vetted és vagy kapsz egy másikat, vagy visszafizetik az árát. Ahol tömeggyártás van, ott van hibás példány is. Ennyi. Nem kell ezen meglepődni, mert te pont kifogtál egy hibás darabot, attól még lehet minőségi cucc. Van tőlük kábelem is, 5 portos asztali töltőm is, sőt ilyen 2 portos utazótöltőm is. Kábel már dobta be az unalmast, attól még nem kezdtem el őket fikázni és kivágni rögtön a kukába a töltőiket és a többi kábelt...
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz madrac #72695 üzenetére
Ne használd. Ennyi. Nem értem mit lázadsz egy termék miatt, és pont erről beszéltem, hogy telefonok között is simán átcsúszik gyári hibás darab. Szerinted a bolt átfogja nézni az összes terméket egyesével, mikor a BW cuccok ráadásul le is vannak ragasztva biztonsági ragasztóval?! Nem védem őket, megvédi őket az eladásuk és az értékeléseik, javaslom nézz be ide és kereső.
RVR400
Gondolom mind ezt te is úgy írod, hogy használtál már ilyen cuccot, esetleg szét is bontottál egyet.[link]
És ajánlom az összehasonlító táblázatot is a sráctól.És én itt befejeztem. Ez olyan, mintha megveszel egy iPhone-t vagy Note-ot és gyárilag nem jó a GPS-e vagy egy töltés után elszáll az aksija, akkor az összes olyan készülék szemétre való.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
206 cc
senior tag
válasz madrac #72695 üzenetére
Szia!
Mi elektronikai termékeket gyártunk.Egy ilyen panelból lejön a gépsorról napi 20.000.- db és az egy gépsor csupán,nálunk van 7 és mi nem egy hatalmas cég vagyunk.Az összeszerelő rész ahol valószínűleg a panelt nem tökéletesen tették a helyére -mert beültetve biztosan jól van a csatlakozó csak a házban áll kissé ferdén a panel,ez látszik is-!Mivel kis értékű a munkadarab nem a külső kinézetet -ami jelen esetben belső- ellenőrzik,hanem minden egyes darabnál! bemérik mindkét töltő részt illetve tesztelik hogy fogadja e a csatlakozót a foglalat,mivel ez rendben hiszen te is megerősítetted, így OK minősítést kap a termék .Mehet a csomagolóba.Kiszállítás előtt van még szúrópróba szerű minőség ellenőrzés -ez kis érték,nagy darabszám esetén értendő!
Szóval így zajlik egy folyamat!
Erre te mint hozzáértő rögtön azt mondod milyen minőséget gyárthatnak ha ez ilyen?!
Szóval nézz utána kicsit hogyan folyik egy gyártóüzemben a minőség ellenőrzés mielőtt butaságot állítanál!RVR400: nincs ebben semmi védekezés,de ne felejtsük már el ,hogy ez a cég megfelelt egy Apple QC-nál is !!Mindenütt lehetnek hibás darabok!...ja és kb.ugyan ez a minőségű termék mennyibe is kerül pl.az Apple Store-ban?? Na az a drága !!!
Beg:..Tisztelettel, egyetértek!
[ Szerkesztve ]
206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz madrac #85767 üzenetére
Nyomkövetés pont elég a refundra.
kammler: egyes eladók szoktak spórolni a drága trackinggal igy több embernek ugyanazt a szamot adjak meg, valoszinuleg igy jartal. Szintén valószinuleg kesobb meg fog erkezni a csomagod, tracking nélkül.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Nahát!
tag
válasz madrac #85767 üzenetére
A paypal nem dönthetne úgy, hogy a gearbest-nek adjon igazat nem kézbesített csomag esetén, ugyanis az árú tulajdonosa a kézbesítésig a feladó/eladó - vagyis ha a cucc elveszik akkor a kár az övé, az ár pedig visszajár a vásárlónak. Aztán perelheti az eladó a postán az elveszett csomag árát.
-
vesir
tag
válasz madrac #95711 üzenetére
Nem látok "német postát" az oldalukon, ezeket írják:
Megspórolhattad volna a bosszankodást ha rádobtad volna még azt a plusz 5 fontot és trackedként kéred, akkor legalább látszana, hogy kb. merre jár (bár úgy is simán elveszhet a csomag de akkor biztosítva vagy). Ettől függetlenül ez az 1 hónap irreális, a helyedben nyitnék egy dispute-ot, attól függően, hogy hogyan fizettél.
Az Angliából küldött "International Tracked & Signed" küldeményeket például a GLS kezeli és viszi házhoz, érdemes így kérni ha van ilyen opció az adott boltnál, drágább lesz de nagyobb rá az esély, hogy egyben és időben megkapod.
-
fairi
addikt
válasz madrac #95734 üzenetére
Nah, Aliexpress nem csinál ilyen trükköket, max néhány kereskedő! Volt ilyen eset, de azokat nem Cainiao kezelte.
Ezek Kínában feladott csomagok, és mindegyiken világosan rajta van hogy nem volt vámolva, nem csomagolnak át semmit, és nem matricázzák félre.
Kis nyomtatott embléma minden Aliexpress standard csomagon
Goods not fulfilling the condition laid down Article 28 and 29....Banggood trükköző.
-
fairi
addikt
válasz madrac #95738 üzenetére
leragasztották, minden Aliexpress standard shipping tartalmazza.
Nem a kereskedő postáz legtöbbször hanem a kereskedő contactja intézi. (legtöbb Alis kereskedő sima dropshipper, lila gőze sincs mit árul) Contact meg Cainiao-t bízza meg, amelynek egyik fő részvényese az Alibaba.
Aliexpress standard shipping olyan csomagok amik Alibaba résztulajdonába levő magánposta kezel. Pl szállít/ szállíttat Hollandiába.
Eléggé összefüggnek a dolgok, kéz a kézben jár.Ám volt olyan csomagom Aliexpresstől amit a kereskedő maga csomagolt és postázta. rajta volt a kínai bélyeg, az mennyit fizetett stb. Címem angolul, de ő adatai kínaiul volt. és egy kínai lakcím volt ahova vissza kellett volna postázni át nem vétel esetén.
-
korpicschess
veterán
válasz madrac #95890 üzenetére
Ez szomorú, de szerintem sem Brexit miatt.
Postát kérdezted? Csak mert ha tracking nélküli, akkor aláírmi sem kell, lehet, hogy a postás nem dobott be róla értesítőt.
Egyébként Royal Mail-el csupa jó tapasztalatom van. Nekem a DPD az, aki rendre svindlizik, elcseszi, nem akkor hozza, összetöri (majd átadja kollégának amit nekem alá kéne írni és nem vagyok ott) a csomagokat.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
pityu64
csendes tag
válasz madrac #98456 üzenetére
Ez érdekes lessz de hol lehet reklamálni ebay-es rendelés amugy gratula az uj rendszernek nem tudják hogy mit csinálnak direkt az ebayról rendeltem,mivel ott fizetéskor automatikusan irta plusz VAT rá is számolta tehát ha itthol is ráteszik az az áfás ár áfája tehát az ebay plusz a magyar 27% az olyan 50% áfa plussz a posta dija.Nem kis lehuzás.Az is érdekes ha nem vámköteles az áru mit vámügyintéz a posta.Tehát nem vámköteles terméknél nem tartom igazságosnak mivel tudtommal áfa kezelési rovatuk nincs.Akkor lenne igazságos ha értékhatártól függetlenül azonos dijért kezelnék a csomagokat mivel ugyanannyi áfát számolni 1§ mint 10§-ra mivel vámhatár alatt van.
-
gyapo11
őstag
válasz madrac #98734 üzenetére
A posta.hu oldalon olvastam, hogy nem foglalkoznak a borítékra írtakkal, csak a belső IT-rendszerükön érkező adatokkal dolgoznak, ha ott nem jó vagy nincs email cím vagy telefonszám, akkor küldik a csigalevelet. A szállítási költséget is említi, hogy a vevőnek free, de valójában a kereskedő fizet érte, és arra is megy az áfa. Valószínű, hogy nálad nem csak a borítékon volt ez az összeg, hanem az adatcsomagban is.
menyország -> mennyország, akadáj -> akadály, jótálás -> jótállás, Iphoneal > Iphone-nal, kisuly > kisujj, csővet > csövet
-
Mr.Pentele
tag
válasz madrac #98774 üzenetére
Ha kereskedő nem szedte be a vásárláskor akkor az ÁFA-t, akkor azt a Magyar Posta szedi be, és azon felül megy még rá a kezelési költségük (Fenti táblázat első blokkja.)
Ha IOSS-es a küldemény, akkor csak és kizárólag 399/799 Ft lesz a kezelési költség, amennyiben a 150 eurós határt nem lépi át a küldemény összértéke.
Sajnos valóban sok baj van a postával az ügyintézésük és más szempontokból is.
Július 1-től a legtöbb rendeléses platformon beszedik az áfa-t VAT címszó alatt, szóval azt már a Posta idehaza IOSS-es vásárlásként kezeli. Ha EU-s a küldemény, akkor is kell áfát fizetni (IOSS keretében), csak akkor nem jön rá idehaza ez a plusz díj.
A héten jött UH....BE típusú küldeményem, a postaládába volt bedobva minden egyéb költség nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Pentele
tag
válasz madrac #98777 üzenetére
A folyamat ketté van szedve tulajdonképpen. A célország ÁFA-ját a célország adóhatósága felé kell megfizetnie a kereskedőnek. Ellenben a küldemény vámáru-nyilatkozatát már a Posta nyújtja be a NAV-nak. Ennek a folyamatnak az árát fizetjük meg a 399 vagy 799 Ft-al.
Az Európából jövő IOSS-es küldeményekre azért nincsen kezelési költség, mert 17 éve nem vámeljárás alá tartozó EU-s országból érkező küldemény. Ellenben, ami EU-n kívülről jön, arra már az vonatkozik, hogy vámeljárás alá kell vonni, ami ebben az esetben a vámáru-nyilatkozat benyújtását jelenti, hiszen EU-n kívüli a feladási hely.
A 2 folyamatban csupán egy a közös: az IOSS esetén be van szedve a VAT, viszont a feladási helytől függően (EU/nem EU) idehaza rákerül a Magyar Posta kezelési költsége, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz madrac #99562 üzenetére
A dpd értesítőt sem küld az alis standard/saver kínai küldeményről, hanem csak a követési infóból lehet sejteni, hogy érkezik, bár van hogy a 8kori berakodás csak 11 után jelenik meg a rendszerükben, amikor már a futás ott van
A packeta / Fáma futár meg becslést nem ír, hogy kb mikorra várható.
Az expressone még a legjobb, mert reggel jön értesítés és van viszonylag élő követés, hogy hányadik a küldemény és épp melyik sorszámúnál jár.
De úgy érdemes rendelni, ha az átvétel megoldható. Sajnos ez ilyen játék. A posta dögletes működésénél még mindig jobbak.[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
válasz madrac #99571 üzenetére
Az új rendszernek pont ez a lényege, hogy egyszerűbb legyen, adott érték vagy egyéb alatt ne kérjenek be semmit, mert megkapják elektronikusan, automata intézi, Neked sem kell összekészíteni, szkennelni, mindenféle doksit kitölteni és beküldeni, amit majd ott valaki kézi módszerrel elintéz. Ezekre a kicsi csomagokra pont ezért nem is kértek be semmit, mert napi 100ezer cuccnál nehéz lenne számszerűsíteni a munkadíjat.
-
Jahno
őstag
válasz madrac #99574 üzenetére
Reklamáció nyilván nem volt a terv része, de én azt próbálom magyarázni, hogy nem manuális munka és ugye itt napi több 10ezer csomag, elektronikus intézés, 400 forint. No, ezt akkor szorozzuk ki, hogy mennyi.
Abban egyet bírunk érteni, hogy szopó az egész megoldás és ha félremegy, akkor kommunikáció is lófasz és mi vagyunk a rosszabbik végén sokféle szempontból. A papíron beaadandó vagy éppen fizetős reklamáció vérlázító, ahogy a 120 napos ügyintézés is.
-
Jahno
őstag
válasz madrac #100115 üzenetére
Na, Neked is az a válasz jött, hogy megsemmisítették? Üdv a klubban :-/ Azóta naponta nézem a követéseket és már aznap reggel írom is a levelet, de teljesen nyomorékság az is, hogy én már tudom a követési számot, ezek meg addig nem is értik, amíg nem esik be a depóba.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen