Új hozzászólás Aktív témák

  • drsanya

    aktív tag

    válasz Dare2Live #2810 üzenetére

    Csodálatos történet... Én is ezt csinálnám, nem is kérdés.

    Én is végigfutottam a garis kört, sajnos nincs rá. Az előző olasz tulaj elég hanyag volt, meg a márkaszervíz is. Nem ragasztották be a szervízkönyvbe a matricát, meg ilyenek. Érdekes, hogy egyébként meg amit kérdeztem tőlük, azt megerősítették. Itthon egy másik márkakereskedő szervízese pedig korrektül elmondta, hogy nagyon szeretne segíteni, de így nem tud, ugyanis a jelenlegi dokumentumok alapján nem vállalható rá itthon a maradék két év gari. Elengedtem a dolgot.

    Kisza25: a fentiekből és a te hsz-odból is az szűrhető véleményem szerint (feleségemé szerint is, lévén hogy NAV ügyfélszolgálaton dolgozik), hogy ahány ügyfélszolgálat, annyi féle kiszolgálás és ügyintézői hozzáállás. Első helyről ahol a garit kérdeztem, szinte leszartak és alig várták, hogy elhúzzak, itt meg teljesen korrekten leültettek, és elmagyarázták, hogy miért nem.

    És megint más. Próbáltam regisztrálni az autót a myKia oldalon. Szombaton beküldtem a forgalmit, azóta semmi hír. Valakinek van tapasztalata vele? Mikorra várhatom az 1 munkanapon belüli jelentkezést? Ha egy munkanap, akkor maximum tegnap kellett volna kapni valamit... Várjak még, vagy írjak nekik?

    [ Szerkesztve ]

    I am iRacer

Új hozzászólás Aktív témák