Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz BomiBoogie #6144 üzenetére
Nálam pont a "hajtani kell" a lényeg! Nagyjából wc-re is motorizàlva jár az átlag magyar. Munkába nem tudnék járni rollerrrel, mert nagyobb táv annál. Minden máshová meg eljutok vele, és még mozgok is közben.
My name is Bond, James... Dean.
-
metttt
csendes tag
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata Kugoo G2 Pro-val? Vagy meg nagyon uj? Erossen gondolkodok a vasarlasan, de 270-280k-ert nem tudom hogy van-e jobb alternativa.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz Memmaao #6151 üzenetére
Igen, ezt inkább előnynek gondolom én is, hogy mozogni kell rajta.
Csak biztos attól félnék, hogy ellopják. (Tudom, persze, riasztós nagylakat kell rá. )
Bár azt mondta a boardys srác, hogy annyira nem ismert, hogy tudják az emberek az értékét.Még az jutott eszembe, hogy a hagyományos roller a KRESZ-szerint "gyalogos", ha jól emlékszem, tehát akkor azzal meg nem mehetsz a bicikliúton sem. A gyalogosok meg utálnak.
-
Bobrooney
senior tag
válasz BomiBoogie #6156 üzenetére
Kérdeztem egy rendőrt hogy hol menjek vele, mert a gyalogosok sem szeretik és a kerékpárosok sem. Annyit mondott bőbeszédűen: "Ahol jobb az út"
-
-
Because
őstag
válasz BomiBoogie #6159 üzenetére
igen. a nedvességmennyire árt neki, alacsonyabb hőmérséklet mennyit ront a teljesítményen
-
DigitXT
nagyúr
Na, ragazzi, egy kis élménybeszámoló, mert kivittem a Monster Kugoo-t egy körre: voltam vele bevásárolni, meg brahiból felcsapattam a Tordain, nem bírom lemeríteni.
A konfigról számokban:
3x6 Ah akku, 28 A vezérlővel, hátsó kerék hajtás, S1 Pro motor
1x7.8 Ah akku, 11A vezérlővel, első kerék hajtás, sima S1 motor
Végsebesség 35 km/h (lejtőn, feltöltve), síkon csak 28 km/h, viszont a gyorsulás... Meg a fékezés! Na, ez a kettő a nagy előnye. Emelkedőn úgy felmegy 25-tel, mint a pinty! És még túl sem melegszik, mert ekkora tempónál (pálcikáknál már nagy), akkora a BEMF, hogy nem vesz fel 11A-t: a tuning vezérlő is "gyáriként" dolgozik...Úgy 22 km/h óra környékén kezd számítani, hogy tuning, és akkor feljebb kúszhat, meg értelemszerűen alatta is jobban dolgozik a hátsó kerék, ami külön jó, mert azt utáltam, amikor picit elforog az első, viszont nem megy: itt ez fel sem merülhet. Kerékre azért nem fog feljönni, mert baromi nehéz az eleje, és nem is tenne jót, ha az ember felhúzná, aztán visszacsapódna vele. Nem akrobatikus, viszont túra roller ahhoz képest, hogy pálcika. Miért? Mert 32 km alatt kb. félig használtam el a nagy pakkot. Igaz, a kicsi már kezd rendesen merülni ilyenkorra, de attól meg azért nem félek, mert amikor kritikussá válik a fesz, majd visszavesz a hajtásból, a hátsó kerék meg kipótolja a hiányzó erőt. Szóval simán benne van 50 km hatótáv.
Ja és a Tordai: egy brutál emelkedő, amin gyárilag lépésben ha felvisz, már jó vagy! Ez meg úgy ment fel 19 km/h átlaggal, hogy öröm volt nézni. (A busz elől lehúzódtam azért, szépen meg is köszönte! Egy másik inkább kivasalt volna.) A legkisebb kijelzett 18 km/h volt, a legnagyobb 20 km/h, ami egyben azt is jelenti, hogy a kW-os teljesítményt nem is itt adta le, hanem az állórajtos gyorsulásnál.
Statisztika (1108W csúcsteljesítmény a hátsó keréken, Kugoo-tól derék: 1.5LE):
00.0 km: 41.8V / 42.1V (00.0 Wh, 00.0 Ap, 42.1 Vm, 00:00, 0.00 Ah)
04.2 km: 40.2V / 41.1V (45.4 Wh, 27.8 Ap, 39.1 Vm, 00:21, 1.12 Ah)
15.2 km: 37.5V / 39.9V (144.9 Wh, 28 Ap, 38.0 Vm, 00:55, 3.64 Ah)
16.2 km: 37.0V / 39.4V (175.4 Wh, 28 Ap, 37.4 Vm, 0:59*, 4.44 Ah)
20.8 km: 36.5V / 39.2V (5.204 Ah) Itt jött a bevásárlás, óra nem áll...
22.5 km: 36.1V / 38.9V (237.0 Wh, 28 Ap, 36.8 Vm, 01:34, 6.05 Ah)
25.6 km: 35.4V / 38.2V (279.5 Wh, 28 Ap, 36.6 Vm, 01:47, 7.19 Ah)
28.0 km: 35.2V / 38.0V (296.9 Wh, 28 Ap, 36.1 Vm, 01:56, 7.65 Ah)
29.2 km: 34.8V / 37.8V (308.7 Wh, 28 Ap, 36.0 Vm, 02:01, 7.97 Ah)
32.5 km: 33.9V / 37.3V (345.3 Wh, 28 Ap, 35.3 Vm, 02:12, 8.97 Ah)*: nem 15 km/h az átlag, csak a fotózással telt az idő, ez volt a "Tordai teszt".
Szerk: amivel eddig sikeresen gyilkoltam a vezérlőket, az az tuning motor, ami vitte a 36 km/h-t síkon saját erőből, meg 50 km/h fölé ment lejtőn, cserébe kevésbé volt nyomatékos, és nem csak önmaga melegedett, hanem a vezérlőt is felforralta a vízálló zárt dobozban (szereztem is egy hűtőbordát, de lehet, hogy inkább végleg leteszek a nagyobb végsebességről, a váz gyengesége okán). Lényeg, hogy 82 fokot mértem anno azon a motoron a hegymenet után, a gyári meg csak 45 fokos lett, de még a Pro motor is csak 57 fok, pedig azon benéz 11A fölé is a hajtás. Kívánja a jó aszfaltot a gép, mert elég súlyos lett, valljuk be... Térköves járdákat kihagytam, inkább az úton mentem. Viszonylag stabilnak érzem, menet közben egyáltalán nem érezni, hogy nehéz, csak lépcsőn cipelni ne sokat kelljen.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
No, gratulálok!!!
Orosz fórumban publikáltad már??
A 8"-ból kellene valahogy 10" csinálni, javulna a végsebesség, és stabilabb lenne a szekér."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
nagyúr
Egyébként meglepően stabil, de kívánja a jó utakat (amiből kevés van).
Járdára azért nem ugratok fel vele, mert nem akarom szétverni a cuccot...Direkt nem töltöttem ma a cégnél, hogy hazafelé tudtam tesztelni mennyi
a hatótáv, de ezzel se fogom tudni kihajtani, hiszen csak 26 km lesz, ami
még "féltankig" se viszi le. Aztán persze lehet, hogy keringek kicsit hátha.Ui: persze lehetne nagyobb kereket rakni rá, meg felfújhatóst! Meg persze
hidraulikus féket. És már ott is tartunk, hogy nem Kugoo, hanem Dualtron.
(Ezeken a kerekeken, amikor mentem 36-ot a bicikliúton: elég para volt...)Nagyon jó amúgy a dupla motor, EZT mindenkinek ajánlom! A csillió akku
is hasznos, csak vannak mellékhatásai (súly). Ám a dupla motor az igazi!
Céges mélygarázsban lefelé egy motorral iszonyat belendül, csak a lábfék
taposásával lehetett kordában tartani. Kifelé meg persze nem vitt fel. Most
simán le lehet lépésben gurulni, biztonságosabb, s kifelé is húz, mint állat.Ja, és amikor elém lépett a gyalogos, azt sem gázoltam el: ha egy motor
van alattam, és ugyanúgy jövök 26-tal (mert végül is azzal is ment annyit),
akkor konkrétan hiába nyomom az elektromos féket, elütöm az embert.Szerk: amúgy az átalakítással kizártam a
leendőívhegesztős hibádat.
Durva, amit a kínaiak előadnak ebben a témában: az az átkötő kábel olyan
rohadt vékony volt, ami max. 11A-re van hitelesítve. Ja hogy annyit vesz fel,
tehát jó lesz. Eeegen, amíg fel nem forr, be nem csípődik, és jön a rövidzár.[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
válasz DigitXT #6165 üzenetére
Az LCD alatti vezérlő viszi a két motorvezérlőt párhuzamosan?
Végülis van itthon hozzá minden, két akku, két motorvezérlő, tartalék motor.
A hátsó villát utólag rendelted? Ahhoz nincs egy linked?
A 10" kereket azért említettem, mert nem csak átmérője nagyobb, szélesebb is, stabilabb mint a 8"."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
nagyúr
Igen. Csináltam egy elosztó kábelt, és szevasz. Az ötlet már nagyon
rég megvolt, csak nem volt hozzá két akkum, bár utólag látom, hogy
egy akkuval is ki lehetett volna próbálni. Csak nem lehet vele úgy túl
messzire menni, meg nem is egy életbiztosítás a 22A terhelés neki...(Pláne 28A, de érdekes módon, még azt is leadta szegény teszten...)
Szerk: a villa egy sima Pro hátsó villa, két vágás, és pont belefér.
[ Szerkesztve ]
-
Darellus92
aktív tag
Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy milyen szakembert érdemes keresnem (Miskolcon) aki rá tudna nézni az akksira? Annyi a baja hogy 54.3V - 54.8V értékre kellene feltöltenie, de csak 53.2V-ig tölt fel. Az egyik ismerősöm szerint az egyik cella csatlakozásásval lehet baj, de itt nincs kifejezett e-roller szerviz itt.
Előre is köszi!
Üdv.
HTC = Help This Company
-
szabygbarca
csendes tag
Sziasztok!
Ma erkezett egy Kugoo S1 hozzám,de sajnos gazadasra szaggatva pörög,időként felpörög.
Esetleg ötlet?
Külföldi garis,gondolom körülményes lenne.. -
DigitXT
nagyúr
válasz szabygbarca #6171 üzenetére
Küldenek külföldről bármit gariban, csak dokumentálni kell, mi a baja:
motorhiba, ECU hiba jelzést nem dob közben? Hangos, kerregô hang?
Ha csak simán kézzel forgatod meg a kerekeket, érzel akadozást?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Darellus92 #6169 üzenetére
Szia!
Ez nem is igényel kifejezetten rollerszervizt. Első körben a töltőt kéne megnézni,
hogy mennyi a végfeszültsége: akku nélkül üresen bedugva, multiméterrel mérsz.
Sanszos, hogy inkább ott lesz a baj, mert ha cellahiba van, nem 1V a különbség.Továbbá ha cella kontakthiba lenne, máson is észrevennéd, hatótáv drasztikusan
csökkenne, gyorsításnál meg a szokásosnál sokkal jobban beszakadna a fesz...Üdv,
DigitXTUi: nincs helyismeretem Miskolcon, de egy ilyen rámérést akár autóvillamosági
szerviz is meg tud csinálni, ha épp nincs otthon multimétered. De legyen: jó az![ Szerkesztve ]
-
elder troll
őstag
Segway ES2-re honnan érdemes első gumit venni? Esetleg adtak hozzá gyárilag? Akkor megnézném hétvégén a dobozát a padláson.
Másfél év alatt gyakorlatilag eltűntek a barázdák, és ősszel lehetnek belőle problémák, ha lesz egy kis eső. Bár esőben 11-12 km/h óra fölött már visszacsapja a vizet hátul (azaz gyorsabban nem megyek), de ettől függetlenül jó volna cserélni az első gumit.Itthon csak a muziker-ben találtam, de ott sincs raktáron, ezen kívül ali-n találtam még egy hónapos szállítási idővel.
Illetve a tömör vagy a "lyukacsos" verzió jobb? Gondolom utóbbi több úthibát nyelne el.[ Szerkesztve ]
-
chatran
őstag
válasz elder troll #6176 üzenetére
Végre egy ES2 tulaj. Üdv, nekem is ilyen rollerem van.
A kérdésben sajnos nem tudok segíteni, mivel a rollert csak munkába járáshoz használom, felváltva biciklivel, illetve kocsival, ha esik. Tavaly ősszel használtam többet, aztán télen már nem, tavasszal meg jött a vírus és a hómofisz. Így összesen kb. 150-200 km van benne. Ezalatt meg szinte semmit nem kopott.
Valószínűsítem, hogy a kérdésedre innen más sem fog tudni válaszolni, mert mióta olvasom kb egy éve ezt a fórumot talán 1-2 ES2 tulajjal találkoztam.
Van egy elektromos roller fbook csoport, ott többeknek is van ilyen rollere, ott nagyobb eséllyel találsz választ. Keress meg priviben és adok linket.
Amúgy nézegettem videót az első gumi cseréjéről, nem egyszerű mutatvány. Nem mellékeltek pótgumit az első kerékhez, ne keresd a padláson.
Én tuti a lyukacsosat próbálnám ki, mert botrányosan rossz az ES2-k menetkomfortja térkövön. -
chatran
őstag
válasz elder troll #6178 üzenetére
B@szki az te voltál? Ne égess ki. Nekem úgy rémlett, hogy törölted magad innen.
Nekem nem lötyög, van egy oroszból angolra fordított részletes ES2 doksi, átdobom priviben, ha megtalálom. Abban mintha írták volna ezt a hibát.
A zörgés is megvan, ha száraz időben megyek vele. Párásabb időkben semmi hangja nincs. Valamelyik alkatrészt kellene zsírozni. Jövő héttől ismét előveszem, majd akkor megnézem. -
petipetya
nagyúr
válasz elder troll #6178 üzenetére
"Az utcánkban tesztelted a géped, miután megvetted" - link
"nincs rá lezsóidő"
-
entropy
tag
Sziasztok!
Vettem a héten egy xiaomi m365 pro rollert, viszont már az első indításnál sem működött az első led lámpa. A hátsó teszi a dolgát ha bekapcsolom a lámpákat az ON gombbal (1 klikk a gombon és akkor mindkettőnek mennie kéne ugye?)
Van esetleg valami tippetek, quick fix? Neten nem találtam semmit.
Vagy szervizbe kéne vinnem -_- ? Nem szívesen vinném el most, mert nagyon rákaptam az ízére és iszonyat élvezetes közlekedni vele a városban...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #6165 üzenetére
Egyik pakkot sikerült lemeríteni: 30V, lecsökken az áram, vezérlés marad:
terv szerint ment tovább ugyanúgy, csak tisztán hátsó kerék hajtással.
Eddig teljes sikertörténet... Viszont megpróbáltam a félig merült akkuval,
így is még egy Tordai felfutást (Pike's Peak jeligére), de sajnos nem ment
elég gyorsan. Nyomta a 28A-t a hátsó motorba, amíg bírta, és féltávnál
pikk-pakk megállt. Mondjuk számítottam rá, volt nálam csavarhúzó.
Vezérlés csere, első kerék megkapta a 36.5V nagy pakkot, és még simán
hazahozott. Viszont fájdalmas a kontraszt, mennyire nem gyorsul, fékez!
Főleg az utóbbi, többször alig bírtam megállni, olyan gyenge a fékhatás...(Az egy dolog, hogy masszív lábhajtással megy a 8 km/h felfelé, de hogy
nem áll meg lefelé, az már baj: aktívan használom kellett a taposó féket.)40 km ment dupla motorral, és még ment volna nagyjából 15 km, eggyel,
csak muszáj volt kipróbálni, mit csinál, ha megterhelem. (Tuning FET.)Szerk: kérdezték FB-on mivel hűtőm, hogy nem ég le, mondtam, hogy épp
semmivel, mert normál (!) használat esetén egyáltalán nem melegszik.
És hogy nagyon sokáig kéne menni nagyon durva emelkedőn, hogy...[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
Nem találtam effektív Pro hátsó villát, így rendeltem sima S1-hez.
Azt már most látom, hogy satuban kicsit alakítani kell rajta óvatosan, mert a motor szélesebb...
Majd alakul."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Patyesz
csendes újonc
válasz elder troll #6176 üzenetére
Nekem lyukacsos van, de mivel tömör alapvetően, ezért ráz, igaz defektet se kapok. Elképzelhető hogy/a lyukacsosság komfortnövelő- nem tudom milyen lenne anélkül- de szerintem sok jelentősége nincs, mert a ballonos gumihoz képest mindegyik kemény.
-
BerserkGuts
őstag
válasz Patyesz #6186 üzenetére
Sokkal jobb mint a sima mert van egy Kugoo S1 amin sima vékony tömör gumi van az már szétrázza a csuklót ahol megyek a rossz utakon de a pro sokkal jobb meg se érzem ugyan azt a rázós rossz utat.
+A pro-nak átfúrtam a lyukaknál a kerekét még jobb lett talán könnyebb is és kevésbé meríti az akkut az a nagy brutál féltégla kerék
[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
DigitXT
nagyúr
válasz BerserkGuts #6187 üzenetére
Érdekesen hangzik, de nem értem a fizikáját: ha átfúrtad, jobban deformálódik,
márpedig ha deformálódik, az energiát emészt fel. Nem hiszem, hogy annyival
könnyebbé válna az egész szekér, hogy emiatt kevesebbet fogyasszon. De ha
ezt mérted, akkor el kell fogadni. (Úgyis szétcsesztem a futófelületet nemrég.) -
BerserkGuts
őstag
válasz DigitXT #6188 üzenetére
+le is daráltam belőle kicsit két oldalról úgyis túl nagy vastag a kerék xD így már biztos könnyebb valamivel
S1 és a pro között régen beszéltük hogy van 4-5 km kb mert kevesebbet tudtam menni vele az S1-hez mérten
+
Mind2 rollert feltöltöttük és kirándultunk velük egy nagyot Dabason az enyém lemerült persze előbb de csak 2-3km volt köztük kb már így talán nyertem 1km-ert vele.
(az az utolsó 1-2km elég brutális volt mert próbáltam utolérni lábhajtással kb 15km/h de majdnem belehaltam. Onnan tudom hogy annyival próbáltam tartani mert lemerülni lemerült rendesen már nem hajtotta de a kijelzője üzemelt rendesen )Meg abban vettem észre még hogy a melóhelyre is többet bír odavissza aztán elfelejtettem feltölteni és még simán bevitt ami bőven több mint 20km kb 22km volt. A legelső tesztnél meglepődtem hogy épphogy 20km volt csak ahogy mondtad.
Na meg ezen az útvonalon teszteltem is őket első útjukon mert van bicikli út is benne és elég hosszú is.12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Patyesz
csendes újonc
válasz BerserkGuts #6187 üzenetére
Ok. Nyilván a fizika törvényei szerint kell is hogy jobb legyen, bár vélhetően probléma hogy a gumi amúgy tömör, mert az erőhatás nehezebben adódik át. Mint amikor túl keményre pumpálsz egy gumit, akár biciklin, sokkal jobban megérzi az úthibákat. Mint azvénbrollerem is ami egy bikemee r11, rossz belegondolni, ha nem lenne lyukacsos allor, mert a lelkemet így is kirázza ha olyan az út, meg úgy csörög mint egy fakerekű kordé. De megvan az előnye, a defektmentesség, hirtelennmást nem tudok, ezért kell eldönteni, kinek mi a fontos aki tükör úton tud közlekedni, bevállalhatja, meg aki fél a defekttől, amúgy nyilván legkényelmesebb a levegős.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
Jó tudni.
Írtam Alin az eladónak, hátha vissza tudom mondani a rendelést."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
nagyúr
válasz BerserkGuts #6189 üzenetére
Van azért némi hiba a gyári távolság mérés alapján hasonlításban.
Nevezetesen a Pro kerék átmérője kisebb, ezért 8.0 beállítással jó
sokat csal (mind sebességben, mind távban). 20 km-en 1.5 km-t...Igaz, a sima S1 kerék sem pont 8.0. Arra mondtam, hogy az is 5%,
azaz 20 km-en 1 km, de valójában egy picit ennél kevesebb. -
TheProb
veterán
Sziasztok!
A közelmúltban egyre többet nézegetem az e-rollereket, mint lehetséges autót kiváltó commuting solution-t. Kíváncsi lennék a véleményetekre, tanácsotokra, hogy szerintetek mennyire lehetne valódi alternatíva.
Jelenleg a XX. ker.-ből autózok munkába a II. ker.-be, ami kb 25-30km oda-vissza/nap. Időben ez reggel kb fél, vissza 3/4 órát jelent. Költségben pedig nagyjából 20e/hó, ha havi 20 nappal számolok.Mennyire életképes szerintetek, hogy az említett távokat napi szinten oda-vissza megtegye az ember rollerrel? Most legkevésbé az akksi relációjában teszem fel a kérdés. Inkább kényelem, "utazási" idő, járhatóság aspektusok tekintetében lenne releváns a dolog.
Útvonal tekintetében:
Az útvonal egyik része a XX. ker. része, ahol ha a Soroksárin megyek, akkor van a járda vagy a busz/bicikli sáv. Előbbi nem tudom, hogy teljes hosszon kiépített-e és hogy milyen minőségű. Utóbbinál meg fel is teszem az egyik kérdést: Az ilyen buszsávos, biciklisávos szakasz mennyire biztonságos/élhető rollerrel?
Ha hagyom a Soroksárit, akkor mehetek Csepel felé, majd a Weiss Manfréd-on a "rendes" biciklisávon. Pici kerülő, de talán ez lenne a jobb megoldás. A Közvágótól meg ahogy néztem már sima a dolog, mert a Duna mindkét oldalán faszán végig van kerékpárút/-sáv.Kényelem:
Mennyire számíthat az ember hadirokkanthoz hasonló tünetekre az említett napi távok megtétele után, csillapítás nélküli rollerek esetén? Tegnap néztem egy angol srác tesztjét, ahol számomra az M365 Pro és a Ninebot Max G30 volt az érdekes. Mindkettőre az előbb kifogásolt negatív hatásokat említette. Pedig szerintem Londonban jobbak az utak, mint Bp-n.
Valamint ezekben a fasza szaharai melegekben mennyire olvad le az Nber agya a rolleren? Van akkora "menetszél", hogy ki lehet bírni vagy inkább egy fürdésre kelljen számítani, hazaérés után?
Ha már nyár és a meleg. Mi a szitu a tél és hideg kombóval? Sok bizalmam nincs, de azért megkérdem: Ki lehet bírni vagy már 2 m után úgy kell lemelegítenie valakinek a kormányról?Közlekedés:
Ahogy néztem, átlagban 25km/h óra az emléleti max sebesség a 100-200e környéki sávban. Ez szintén elméletben, 45 perc alatt abszolválná a 15km-el kalkulált távot. De az nyílván mindig több lesz. Tapasztalataitok alapján mennyire számíthatnék egy oda/vissza útra? 1óra?
Amennyire olvastam, inkább a járda és a kerékpárút az optimális környezete a rollereknek. Mennyire macera/körülményes a gyalogosokkal és biciklisekkel a közös közlekedés?
Rendőrök szoktak vegzálni?Talán első körben ennyi lenne a kérdésem, így is elég terjedelmes poszt lett. Szóval lehet sokan így is át fognak siklani felette... Minden esetre előre is köszi mindenkinek, aki megosztja tapasztalatát, tanácsát a témában.
u.i: Beugró szinten érdeklődöm még csak az e-roller téma iránt, így első körben csak szerényebb budge-t szánnék rá. Szóval a 100-150e körüli ársávra lőnék, nagyon max a 180 környéke. Eddig leginkább az említett 2 rollerrel és a sima M365-el kokettáltam.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
FőDudu
veterán
Sziasztok!
Kilenc eves gyereknek vennek egy elektromos rollert. Nezegettuk az elerheto modelleket, eleg vegyes a kep.
Ami akkuban es tavban eros az meretben tunik oriasinak (Mi Pro 2/Segway Max), ami kisebb (vagy netan allithato magassagu kormannyal rendelkezik az meg altalaban akkuban gyenge.
A baratnojenek Segway ES2 van - de nekem az jateknak tunik. Meg egy rendes fek sincs, csak a visszataplalos vagy taposos (bar utobbi az talan mukodik). Eleg dimbidombi helyen lakunk, a 187Wh akku meg a melle megadott 10 fokos emelkedo eleg karcsunak tunik. Persze feljon az utcankban, de nem tunik egy eros gepnek.
Segway ES2-ben tetszik a 2 lengescsillapito. MI verziokban nincs ilyen es meg a felfujhato gumival is sulyosbitjak a szivasok sorat ami elo johet. Kollegaimnak van, szivtak is vele es egyikuk eleg eros akku 'degradaciorol' beszel. Fel ev alatt hasznalhatatlan lett az akkuja - lehet user error is, nem tudom mikor/mennyit/hogyan tolti.
Amiket a kornyekbeli boltban latok azok foleg Kohweel, Urbanglide, Blaupunkt, Xplore, EcoSpeed/Robbo (T8/T9/T10-DDM), Ninebot, Xiaomi modellek.
Exek kozul az Ecospeed/Robbo modellek amik meg elso es hatso lengescsillapitoval szereltek es van bennuk ero meg akku is. Eros, minosegi cuccnak tunnek.
Talan tul sok is egy 9 evesnek - de nem szeretnek fel ev mulva rollert cserelni, mert gyenge/lassu/szar.Kellene egy tanacs, hogy mit erdemes venni. Tudja a 15 vagy epp 20 fokos emelkedot.
Kellene vagy 30km valos hatotav sik terepen de max sebesseggel (nem emelkedokkel tarkitott, az csak hazaerkezesnel van, egyebkent sik a videk). Minimum 25Km/h sebesseg maximuma ami jol jonne.Es persze nem tul nagy. Es lehetoleg elso/hatso lengescsillapito, teli kerekek (nem felfujos/kipukkanos). Minosegi rollert keresek, nem feltetlenul olcsot. Inkabb jot.
Elore is koszonom!
ui: lehet, hogy en veszem tul komolyan a kerdest es a 9 evesnek tokmindegy, csak legyen valamiFőDudu
-
FőDudu
veterán
válasz B-L-A-C-K #6195 üzenetére
Mert a biciklizes/teniszezes/kosarlabdazas mar lefedi a mozgas igenyet....
Olyan videken lakunk ahol a mozgas az alap, nem nagyvarosi, lusta kolyok (szerencsere).Nincs konzol es nem is lesz meg egy ideig.
De kell neha jatek is a baratokkal/baratnokkel - ha egy roller a vagya, inkabb megveszem azt a konzol (vagy egyeb marhasag) helyett.Mindenbol minosegi cuccot veszek neki, igy ebbol is keresem a leheto legjobb kompromisszumot. Persze nem tervezem megvenni a leggyorsabb, eletveszelyes cuccot, csak egy minosegi es jol hasznalhato elektromos rollert keresek ami nem egy szezonos jatek.
FőDudu
-
-
FőDudu
veterán
válasz B-L-A-C-K #6199 üzenetére
Epp ezert nem is keresek olyat amin felfujos a gumi.
Ez a fozzuk ki a gumit es probaljuk ugy rahuzni nem egy kivanatos tevekenyseg szamomra
Eszembe nem jutna ezzel szivni - holott biciklit es egyebeket siman szerelek.Az eddig latott tesztek szerint pl. a Segway Max gumija valami olyan 'habbal' toltott ami jo komfortot biztosit de nem lukad ki. Lattam olyan tesztet ahol azt hoztak ki a legkenyelmesebbnek.
Gyerek biciklijen probaltuk a csoda folyadekokat a belsobe (szelepen betolttottunk vagy 1 decinyit, korbeforgattuk, felfujtuk), nem ernek sokat. Ugyanugy kilukadt.
Holott downhilles kollega meg az egekbe magasztalta ugyanazt.Ezert nezek eleve teli kerekes rollert.
Masik rolleres kollega is 2 het utan kicserelte telire a Mi365 gumijait.
Szerinte kenyelemben ugyanaz es meg hatotavban is jobb lett (ami valahogy nem tunik logikusnak).Sisak az jo a biciklis, vagy masik ajanlott a rollerhez? Ennek meg nem neztem utana.
Ranezesre a rollers sisakok a fulnel jobban lejonnek, talan jobban vedenek.
De ezt csak az eddig kezbe vett sisakok kinezete alapjan gondolom.FőDudu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs