Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz berobi78 #1502 üzenetére
Igen, én is itt dolgozom.
Csak nem a Digi-ben.(#1499) Tin: Érzetre kevesebbet tud az akkuja, mint amikor átvettem. Eddig sacc150km ment bele.
Attól függ, milyen cellákat használsz, sacc igen.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
B-L-A-C-K
titán
Elvégeztem még egy pár módosítást a Kugoo S1-en.
- Leszigeteltem a vezérlő részt.
- Leszigeteltem a hátsó rugó alatti részt.
- Leszigeteltem a hátsó sárvédő alatti kábelt.
- Első sárvédő mozgott, hosszabb csavarokkal oda fogadtam.
- Leszedtem a talp részről a Kugoo matricát, alatt lévő fém színű csavart befestettem feketére. Illetve még kormány összehajtó résznél két oldalt kis részen fém színű volt, azt is feketésre festettem, és a kormány záró pöcköt is.
- Hátsó rugót keményebbre állítottam, így nyertem +1 km/h-t.
- Támasztót feljebb kellett fúrni mert mindig eldőlt.
- Kijelzőbe üveget vágattam, majd leszigeteltem.Még amit akarok majd:
- Karbon fóliázni az egész kijelző részt, és az első-hátsó sárvédőket.
- Fekete üvegfóliával lefóliázni az első-hátsó lámpákat[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Kijelző:
Alá sima telefon kijelző fólia, fölé a vágott üveg, köré vékony sziló, és ment rá M3 ragasztó szalag.
Rugó: Ruhába táskával 95 kiló vagyok, ráálltam utána alig rugózott, így keményebb, de nekem jobb.
Kormány: Szerintem megvan, csak nem fértem hozzá...Ha a kereket és kormányt leszeded, közte van egy rúd amit meglehet húzni, a 2 rúd végén anyák vannak, hogy meghúzd mind2 az egyiket meg kell ugye fogni, és alul olyan kicsi a lyuk, hogy nem tudok mivel ráfogni, 10-es anya van benne, de minden szerszámom szélesebb mint a lyuk, szóval nem férek oda.
-
senior tag
Üdv All!
Olvasgattam a neten de nem igazán jutottam dűlőre, gondoltam megkérdezem itt hátha tudja valaki azt hogy : ha egy roller 1000w/48v és 46km/h tud akkor kötelező a bukósisak? Járdán lehet közlekedni vele ?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Csabee. #1507 üzenetére
Ha valami elromlik rajta küldenek alkatrészt elvileg, ha nagyobb a hiba akkor nekem kell visszaküldeni, de majd megmondom én azt is küldhetik...
Pont azt szeretem, csavarokat is gondoltam lecserélem feketére de az marad, meg még hátra kellene egy tárcsaféket eszkábálni.
Valaki87: Szerintem ezt senki se fogja ellenőrizni jó dorabig, szóval ott mész vele ahol akarsz, sisak meg te érdekedben lényeges, mert 45-tel nem jó esni fejre.
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
Erről vélemény? Kell rá jogsi? Illetve milyen tapasztalatok vannak vele?
-
f3rdzs0
senior tag
válasz B-L-A-C-K #1504 üzenetére
nah végre 8 munkanap után nekem is megjött még nem tudom hogy lesz-e bátorságom ebben az időben hazamenni vele vagy az irodában éjszakázik.
B-L-A-C-K: mennyire volt nehéz leszedni az alsó feliratos matricát? gondolkodom hogy leszedem én is, és rárakok valami normális griptape-t a helyére az egész alsó részre.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz B-L-A-C-K #1517 üzenetére
közben én is látom, hogy fel lehet szedni elég könnyen. majd veszek valami jobbat és az egész decket beborítom vele (még nem tudom hogy felvagdosom-e vagy se).
egyelőre az nem tetszik hogy nagyon érzékenyek a karok. mondjuk néztem videót hogy a fék később gyengébb lesz, aminek nem biztos hogy örülnék.
a tempomatot ki lehet valahogy kapcsolni? nézegettem a beállításokat de nem találtam. lehet később jó lesz használni, de egyelőre inkább szeretnék én irányítani, és nem random sebességben ragadni
f3rdzs0
-
#07746304
törölt tag
Rollerhez milyen telefontartót ajánlotok?
-
Tin
veterán
na megjott a kugoo nekem is. vasarnap rendeltem, kedden adtak fel, ma, szerdan itt is volt.
kibontottam, bekapcsoltam, kicsivel 40V alatt volta toltottseg (tehat a frankon 80%-on ahogy a Li aksikat tarolni kell). a kijelzojen nekem mar folia is volt.
mit erdemes elso koron atnezni rajta mielott utcara viszem?
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #1522 üzenetére
megy minden, sajnos nincs imbuszkulcsom megnezni, hogy minden csavar rendesen meg van-e huzva, de masszivabbnak tunik, mint kepekrol. meg toltodik, remelem nem fog esni, es ki tudom probalni meg ma.
az elso telojarol nem tudom megmondani, hogy csillapit-e valamit, mert nagyon nehey lenyomni, a hatso telo csillapit, de szerintem igy is eleg kemeny. az osszecsukast kemenyen gyakorolni kell, nem konnyu. falnak nyomva konnyebb, de szerintem "csak ugy" nem lesz egyszeru.
szoval nincs semmi amire oda kell figyelnem meg most, nehogy mar az elejen elhagyjak valamit?
ja igen, azt jol latom, hogy az osszes csavarhoz ugyanaz az imbuszkulcs kell, fel centis?
[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
nekem még falhoz támasztva nem is sikerült összecsukni eleinte próbálkoztam mindenhogy, aztán ráéreztem hogy az előrelökdösősdi hogy megy.
mondjuk kicsit olyan mint az oxelo rollerek, csak nehezebb, és lehet lábbal is kiakasztani (bár szerintem az oxelon meg segített ha lehajol az ember, akkor vállal meg lehet tolni pont jó irányba)
én rendeltem egy olcsó biciklis kulcsot majd a szétszereléséhez, nem árt ha van. de addig megy simán. holnap már remélem tudok azzal munkába jönni. addig még felrakok otthon rá extra grip tapet a deckre
f3rdzs0
-
Vertigo
aktív tag
Lehajolsz es valladdal a kormanyoszlopot elorefeszitve (labbal a fellepo hatuljan ellentartva), huvejkujjal konnyen oldhato a lila pocok es csukhato a roller, fal nelkul. 👍
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
hát srácok ez valami durva király ruhában kb 100 kiló vagyok, de ez megy mint a veszedelem. kipróbáltam, elmentem melóhelyileg meg vissza, odafele van 2 komolyabb emelkedő (azon a biciklisek is kidöglenek), csont nélkül vette, még a legkeményebb részen is felmászott 7-8 km/h-val. hazafele meg ugyanez ugye lejtő, ettől féltem, de a motorfékkel jól kordában lehet tartani.
nálam sík terepen 25-26 km/h a maximum, igaz, itt 10°C van. toltam neki végig, fékezgettem is, tényleg tölt visszafelé, összesen olyan 13-14 km között mentem, így a végén 33-34V között volt, ez olyan 30% körüli aksi lehet? érezhetően még nem vett vissza a sebességből, csak olyan 2-3 km/h-t,
két dolog nem tetszik:
- a fék nem adagolható igazán jól, de megszokható. jó lenne, ha jobban adagolható lenne
- lengéscsillapító ide vagy oda, a csillapítása szar. mentem földes-kavicsos úton, többféle méretű térkövesen, rázaz első villán végképp szar a csillapítás, kb amikor alacsony padkáról lejövök vagy kisebb úthibába belemegyek, olyan, mintha egyáltalán nem lenne elöl rugózása. mondjuk nem is igazán tudom lenyomni a teleszkópot.
-
f3rdzs0
senior tag
én oxeloról váltottam (analóg/manuális), és azon elméletileg ugyanilyen a rugó setup de ez sokkal de sokkal kényelmesebb mint az volt (szerintem csak mert nagyobb az első kerék). hosszútávon lehet érdemes nézelődni valami nagyobb hátsó kerék ügyben, mert azzal voltak nekem gondjaim (be-be akadt dolgokba).
most elkészültem a griptape applikációjával (tanulás helyett...). nem lett túl szép, nem igazán volt erőm méregetni úgyhogy van ahol két három darab lett egymásmellé rakva és csak átdörzsöltem őket
holnap tesztelem, de lehet hogy még majd át kell smirglizni hogy ne tapadjon túlságosanviszont a roller logó nélkül szerintem jobban néz ki (elöl leragasztottam fényvisszaverővel)
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
freddirty
senior tag
-
Tin
veterán
válasz f3rdzs0 #1532 üzenetére
ja majd en is applikalok ra valamit, de egyelore jo lesz igy ahogy van. probalom majd nem nagyon lemeriteni, mert az kinyirja az akkut viszonylag gyorsan, Li-ion aksikat nem celszeru 20% ala meriteni, de tegnap is kijott nekem 10 fokban 13-14 km, es volt benne emelkedo rendesen, szoval az boven eleg. jobb idoben tudhat 15 km-t is, tobbre nincs is szuksegem.
(#1533) freddirty: majd szokom. felfujhatot semmikepp sem akartam. itt jok az utak, bicikliut is van dogivel, azt a par kisebb katyut es padkat meg kibirom siman. tegnap mondjuk direkt toltam macskakovon, terkovon, foldes-kavicsos uton is kiprobalni, hogy ha szet kell esnie, inkabb most essen szet. oda jobb lenne a jobb csillapitas, de kisebb kerulokkel es parhuzamos utcakkal siman elkerulom azt is. csak azert kerdeztem, hogy ez normalis-e hogy ilyen, mert furcsallottam. de akkor normalis. azert majd fujok a telokhoz olajspay-vel, hogy kicsit jobban csusszon, meg lehet, hogy engedek majd a hatso telon kicsit (bar pont az nem veszes).
-
B-L-A-C-K
titán
Többen írták már fórumokon a Kugoo S1-nél hátulról jön valami kis zörgés, enyémnél is jelentkezett, ez az oka.
-
f3rdzs0
senior tag
hát nem lett valami szép, de legalább kényelmes
[kép]
még maradt bőven griptape, úgyhogy ha nagyon kezd szétjönni a vágásoknál, akkor majd megcsinálom normálisan is, de tegnap csak annyit akartam hogy ma működőképes legyen.amúgy meglepően jól bírta nekem az akksi. kedden hazavittem 5km-t és most vissza, és 36,5V-on egy kockát vesztett csak a töltöttségből 10km alatt. én meg most bruttó 100kg vagyok, a cuccokkal mindennel együtt szerintem bőven 110. így mondjuk csak 26km/h-t tud (bőven sok), de emelkedőn is felhozott szépen 10-15-tel (Lágymányosi hídra)
f3rdzs0
-
Tin
veterán
válasz f3rdzs0 #1538 üzenetére
teljesen jo lett, ezt majd en is meg akarom csinalni, mert kozepen az a kis csik keves szerintem. meg azt is, amit BLACK csinalt, hogy leragasztani szeles szalaggal a sarvedo alatt es az egyeb helyeken a reseket, a froccseno viz miatt. lehet jobb is, mint a szigeteloanyaggal szorakozni, a nagy reszehez ez is eppen eleg.
szerintem az akku visszajelzese nem sokat jelent, nekem volt, hogy egy komolyabb emelkedo utan 1 kockat jelzett, mintha ures lenne. a feszultseg sokkal megbizhatobb szerintem, irta valaki korabban, hogy hany voltnal jar a vegen a toltottseg (berobi78 es Vertigo irta le).
tehat 42V a 100%, 33V-nal meg 5 km maradt, 30V-nal nagyon visszavesz, 1-2km maradt, 29V-nal ures, kikapcsol. en tegnap asszem 33-34V korul voltam, amikor lement a 13-14km.
amit meg meg akarok csinalni ez alapjan a leiras alapjan, hogy valahogy atallitani az 1-es sebesseget 10km/h-ra, mert meg az is tul gyors azokon a helyeken, ahol nagy visszaforditok es emelkedok vannak az utamon. a 2-es kb jo utazosebesseg, ha forgalom van (nalam olyan 20km/h korul), a 3-as pedig a no limit, nekem is 25-26km/h.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz B-L-A-C-K #1529 üzenetére
Xiaomi M365 szarabb, tapasztalatból mondom
1 hetet használta asszony kb, mert neki vettem de ment eladásra kis bukóval szerencsére és helyette vettem egy ilyet neki, ez mondjuk bevált teljesen.
Kipróbáltam én is 121kg-val és úgyment alattam 46km/h mint a huzat...teljesen jól veszi az úthibákat is, bár szerintem egy nagyobb kerék jól jönne rá de majd meglátom.. egyelőre nincs rá panasz.[ Szerkesztve ]
-
Fishor
senior tag
válasz B-L-A-C-K #1531 üzenetére
Sziasztok!
Sima hagyományos minden rugó nélküli tömör és már kopott 200-as kerekű Aldis rollerem van és elvagyok vele. Ráadásul valamiért a gurulása sem túl jó, hamar megáll a kerék. A csapágy se gyors, pedig sokfélét kipróbáltam, és valamiért a gumi is a talajon surrog, mintha levegős lenne. Azért egyszer remélem sikerül kipróbálnom egy teleszkópos meg egy elektromos rollert is.
De alapvetően elvagyok, csak néhány térkőfajta bizsergeti meg a kezem zsibbadásig, de nem sokszor járok olyan helyen.Üdv: Fishor
[ Szerkesztve ]
-
Noorbert
csendes tag
Sziasztok!
Egy SPARTAN KICKBIKE 20/16-al szemezek. Ismeri valaki ezt a típust?
Leginkább az első 20-as kerék keltette fel az érdeklődésem. Állítólag az első villasaru távolság 70mm, de nekem ez nem tűnik reálisnak. Aki ismeri, meg tudja erősíteni ezt az infót? Köszönöm.