Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #2951 üzenetére
Nem, csak egy kis vékony réteget kentem rá, motorhoz be se tud menni, de szétszedtem utána, semmit nem láttam ami gáz lenne. Lehet amúgy a kábel tört meg csak, de nem foglalkozok vele. Megvan már rá a vevő, megjön az új motor, belerakom, és cső.
Most már az M365-tel akarok sz@pni... Már kinéztem rá mókolt szoftvert ~430W-ig felhuzza (alap esetben ugye 250W van szabályozva), így 32-vel tud majd menni gps szerint, és nem öli meg elvileg. Bár az se érdekel 1 év garis majdnem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Wine
csendes tag
Lényegében minden roller 20 fölött tud menni, kivéve persze a legolcsóbb kategóriában 1-2. Amúgy az, hogy mi kiről koppintunk, naná hogy a legszarabb, keményebb verziót vesszük át, a németeknek úgyis szeret nyalizni a vezetés..
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #2961 üzenetére
De a nemeteket nem erdekli. A torveny az torveny, es a torvenyek nem ismerete nem mentesit a kovetkezmenyek alol. Ugyanez igaz pl. a kotelezo karosanyag-kibocsajtas matricara bizonyos varosokban, hiaba vagy kulfoldi, vegyel matricat. Olyan sincs, hogy bocs, nem tudtam, hogy itt a kozepso ujj felmutatasaert is feljelenthetnek. Mert amugy igen, es nem 100€ lesz a birsag.
(#2963) Wine: a pedelec-re (elektromos bicikli) ha jol tudom ugyanugy kell biztositast kotni. Mindenre, ami nem 100% emberi erovel hajtott.
-
Wine
csendes tag
Szerintem a kerékpárnak minősítés egy bizonyos teljesítményig, afölött meg kismotor, ez lenne a normális. Mint ahogy legtöbb unios országban így is van.
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
A németeknél elhiszem, hogy a biztonság miatt csinálják elsődlegesen. Nálunk meg a kasszandra (pénzszerzés a motiváció). Egyébként a rollerre hogyan teszel fel rendszámot?
A másik: akkor németben lehetetlenség olyat venni, mint a Kugoo S1, S1 Pro, Mi365, hogy az olyan komoly példányokról ne is beszéljünk, amik 1000+W-osak...
-
Tin
veterán
válasz #07746304 #2967 üzenetére
Sehogy, nem kell rendszam ra, hulyeseget irt a poszter. Kell hozza eKFV, vagyis tipusengedely, ami az adott tipusra vonatkozik, es ez alapjan kothetsz ra biztositast, ami 20-30€ egy evre (nem tudom pontosan), kapsz egy matricat, es azt kell felragasztani a rollerre. Ezt erthette felre a srac.
De egyelore nem nagyon van engedelyezett roller, mert nyar elejen lepett eletbe a torveny, es nem birtak meg legyartani. Nemet mediamartkban van csomo tipus, de ami "straßenzugelassen", tehat engedelyett, az legkorabban szeptembertol elerheto csak.Nem lehetetlen, megveheted, de kozuti forgalomba nem mehetsz vele. Szerinted miert adtam el a torveny megjelenese utan azonnal a Kugoo S1-et? Ja igen, es 500W a felso hatar, illetve 1400W, de csak ha a teljesitmeny 60%-at egyensulyozasra hasznaljak. A sebesseglimit 20 km/h.
[ Szerkesztve ]
-
m4rk.89
aktív tag
M365-hoz van valakinek eladó zárnyelve csapszeggel?
-
Wine
csendes tag
válasz #07746304 #2967 üzenetére
Nálunk mindenben az a motiváció, meg a lopás, az útdíjakból már mindenhol tükörsima útnak kéne lenni, ma is megyek bicikliúton 20 körül, tök sima, aztán a semmiből egy olyan kátyú, ami felőlem nem látszott, esni nem estem de csattant a kormányoszlop rendesen... Egy akármilyen kocsi átírás áráért kapsz egy rollert...
-
#07746304
törölt tag
Így van... egyébként sem helyeslem a jogsihoz kötést. Ismerek olyan ex-gépjármű oktatót, aki 40 évig oktatta vezetésre az embereket, de a zebrán, és a járdán biciklivel közlekedik, nem száll le
Más: a fellépőt, Ti mivel szoktátok tisztítani? ( Kugoo S1 Pro) Beázás után kényes téma
-
Menyu_S6
tag
Na sracok lehet hogy benevezek egy Dualtron X re.Drukkoljatok..😀
-
TomMusic
őstag
M365 Pro, recsegő hang jön a kormányrúd környékéről ha mozgatom (tehát utazás közben nonstop). Már a kezdetektől fogva, de úgy voltam vele hogy biztos még be kell járódnia, most kb. 100km van benne.
Tapasztalt valaki hasonlót?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #2983 üzenetére
Ez gyors volt. Akkor most már óvatosan a mosással. A régi motort meg teszteld
le, hogy amúgy hibás, vagy hibátlan-e? Nem emlékszem eddig, milyen tesztet
csináltál, de jó tudni, hogy ilyen gördülékenyen is mehet a gari: én visszakaptam
a pénzt a mai napon, mert vettem egy másikat, és nem akartam hónapokat várni.Ha a motor volt hibás, és a vezérlő jó, akkor esetleg engem érdekelne az is.
-
hitman77
senior tag
Sziasztok,
Ha mostanában szeretnék venni egy Xiaomi M365-öt vagy segway ES2-t, akkor mire kell figyelnem?
Magyarországon jelenleg ha jól veszem ki a fórum ból nincs engedélyhez kötve és járdán és bicikli útón is használható. Biztosítás, bukósisak szükséges hozzá?95kg-hoz a fenti két típus megfelel? Nem lenne napi használatban, nem munkába járásra lenne, hanem amolyan érdekesség, kisebb távok gyors megtételére.
-
m4rk.89
aktív tag
válasz hitman77 #2985 üzenetére
Szerintem lassan szabályozni fogják a használatát.
Bicikli útra való a gép, járdán kiemelt figyelemmel lehet használni.
Biztosítás jelenleg gyerekcipőben jár, nem érdemes kötni.
Bukósisakot vegyél mindenképpen.
95 kg-hoz én m365 PRO-t vennék ha még belefér.
ES2-nek szerintem több nehezebben javítható hibája van, míg M365-öt kis hozzáértéssel otthon meg lehet szerelni.
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #2991 üzenetére
Már mihez kellene a szerviz? Összesen két db alkatrészt kicserélni? Azért ez nem rakétatudomány. Szerk: a vezérlőt kemény 4 csavar rejti*, a kereket meg már magad is kivetted korábban. Mondjuk én első körben csak a vezérlőt nézném meg, hogy a régi motor jó-e, tekintve, hogy nem Pro kereket kaptál gariban... Szerk2: de ha az új vezérlővel se jó a régi motor, akkor nincs más választásod.
*: esetleg azzal lehet gond, hogy a vázban van, így imbuszkulcs kell, meglazítani...
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
Nos kicseréltem az ECU-t. Mind a két motor jó, de fent a z oszlopban el lehet égve valami kábel, mert az új ECU-nál immáron nem világít az ECU hiba led, de mind a két motor esetében az M igen, viszont további előrelé.pés, hogy az ECU már nem zárja rövidre,
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #2997 üzenetére
Nem feltétlenül: egy bizonyos bájtsorozatot kell küldeni folyamatosan az ECU
felé, hogy ne tiltson le vezérlő hibával. Ami logikus is, mivel, ha elszáll a gáz
és fék érzékelés, biztosabb, ha befékez, mint ha hagyja tovább gyorsulni.Az elégett valami kábel teóriádat le kéne tesztelni, kibontod fent is, és sorban
végig nézegeted a kábeleket multiméterrel: ha szakadás van, elégett valóban!
Bár nem tartom valószínűnek, mert az jelentős hőhatással, szaggal járt volna.Szerk: mi az hogy jó a motor, ha amúgy nem indul? Miből gondolod, hogy jó?
Vagy most már minden jó, csak a motor hibajelzés maradt ott? Nem értem...Szerk2: segítségként beszúrok egy képet, melyik kábel micsoda. Annyi, hogy
a fehéren mennek a vezérlő jelek (5V az 1, 0V a 0 érték), de ezt a multiméter
nem tudja, átlagosan 4.4 voltot mért. A zöldön az ECU válaszol, mivel sokkal
ritkábban, így azon közelebb van az átlagos feszültség az 5V-hoz. (Kb. 4.9V.)
Szóval most nem értem, hol tartasz: összerakod, nem indul viszont befékez?Szerk3: az a kijelző a kormányon nem csak egy kijelző, hanem kezeli a gázt
és féket, meg úgy általában az áramellátást, a kék vezetéken. Ha pl. ott egy
rövidzárlat keletkezik, mint B-L-A-C-K fórumtársnak, nem lehet kikapcsolni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen