Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolty28
tag
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz berobi78 #1096 üzenetére
Kicsit fura nekem ez a külön piacokra külön számozás, mindenesetre amit én kaptam, abban 350W-os agymotor lehet, mert megy 28-30km/h-t.
Az akku kapacitás meg 6AH, ha jól látom, szemben a 8.8AH-val, amit a napidroid állít.
A lábtartótért elnézést, lemértem.Szerk: kíváncsi vagyok, hogy tetszik.
Milyen színben?[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
berobi78
tag
válasz berobi78 #1101 üzenetére
Ebben a videóban részletesebben végigmegy a beállításokon. Google fordítóval lefordítottam nagyjából:
Az elején a firmware verziója
Set1
0-án állóhelyzetből is el tud indulni
1-en csak gurulásra indulSet2
Bármely üzemmódban a max sebesség beállításaSet3
KerékátmérőSet4
Motorban lévő mágnesek száma(?)Set20
Automatikus kikapcsolás ideje mp-benSet22
Regeneratív fék ki,be (elvileg vissza nem tölt, csak fékez) -
Dr.Zoo
senior tag
válasz berobi78 #1110 üzenetére
Pont tegnap sikerült kicsit meghajtani, feltöltve aszfaltos bicikli úton.
Volt benne kicsi dimbes dombos, kicsi föld út. Nekem rossz minőségű aszfalton is rázta a hátsó kereket, igaz én még nem nyúltam a rugóstaghoz.
Induláskor és hazaérve egy kép.Szerk: 96kg vagyok, 198cm magas, (ez is érdekes lehet, mert nagyobb a szél ellenállásom) nekem sima úton 26km/h fölé nem ment.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
berobi78
tag
válasz berobi78 #1113 üzenetére
Az előbb rosszul írtam, mert az Ah a kapacitás mértékegysége, a Wh-át inkább az akksi teljesítményére szokták használni. De egyikből, kiszámítható a másik, ha tudjuk a rendszer feszültségét.
Egyébként van itt össze-visszaság rendesen.
A Xiaomi weboldalán az akksi kapacitást 52Ah-nak írják, ami totálisan irreális.Máshol találtam egy olyan infót, hogy az akksi teljesítménye 280Wh, ami már sokkal hihetőbb, és a rendszer feszültsége 42V. A fentebbi kalkulátor segítségével ki lehet számolni, hogy a kapacitás 6,66Ah, ami nincs messze a Kugoo S1-től.
-
pchris
tag
válasz berobi78 #1114 üzenetére
Teljesen igazad van. 6Ah. Ebay-en hirdetik 8,8Ah kapacitással azonos feszültség mellett. Kérdés, hogy valóban azzal adja-e...
Viszont nagyon jó, hogy írtál a tapasztalataidról. Megnyugtató a fék kérdése. Mondjuk kíváncsi lennék mit csinál a fékezéskor felszabaduló energiával teljesen töltött akku esetén. -
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz berobi78 #1134 üzenetére
A 30V már nem hiszem, hogy túl jót tesz, a 36V-os rendszer feszültségű lítium pakknak..
Jó lenne tudni, milyen cellákból épül fel a mi verziónk, annak már konkrétan utána lehetne nézni a neten."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
pchris
tag
válasz berobi78 #1141 üzenetére
Így érthető. Nem okozott nekem problémát mert már az elején kitapasztaltam, hogy a fék szerencsére felülírja a gáz parancsot, így még bőven a kereszteződés előtt lassulni kezdett. De a fiam el is dobta a vasat, szerencsére lassan haladt és füvön. Ma megkapja erre is az oktatást.
A 14 kilométer folyamatos gyorsulás-lassulás volt, mert két gyerekkel nem mehettem messzire, míg játszottak, a fiam meg nem engedhető még el önállóan látótávolságon kívülre. Neki le is korlátoztam 15 km/h-ra a sebességet, bár ha nem figyeltem ezt gyorsan feljebb állította. Szóval nem mérvadó a táv - maradék töltöttség mutató, de nem meglepő volt, hogy még alig merült.
Eddig tetszik, csak ideje lenne fogynom, mert ahova költözünk hosszan kell egy dombra felmenni. -
petipetya
nagyúr
válasz berobi78 #1160 üzenetére
Köszi. Tanácstalan vagyok, hogyan közlekedjek majd jó időben a metró déli szakaszának felújítása alatt, így jutott eszembe a roller, amivel az üllői mentén a járdán, vagy még inkább párhuzamos utcán be lehet menni a belvárosba.
Ha idén beindulna a Lime, akkor legalább ki tudnám próbálni ezt az egészet egy előre meghatározott útvonalon.
"nincs rá lezsóidő"
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz berobi78 #1215 üzenetére
A cikk nem pontos.
Az enyémen sehol sincs nyoma ragasztópisztolyos megoldásnak, sem kábelkötegelőnek.
Nem értem, honnan szedi.
Itt a fórumon talán én vettem meg elsőként az S1-et, eddig 88km csavartam bele, közel 100 kilósan.
Nem nyekereg."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz berobi78 #1236 üzenetére
Mint mondtam, ha 65 kg Chang használja, a hatótávolság biztosan a gyári adat közelében lesz.
Mivel nem mindenki olyan súlyú mint én, ezért nem, nem üti egymást.
85-90kg saccolok, hogy az felett romlik a hatótávolság."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tarat
tag
válasz berobi78 #1279 üzenetére
Kb. 50 km utűn a hátsó sárvédő elkezdett végigrepedni a hajlítás mentén. Egy részen már be is tört. Hátsó kerékkel nem volt fékezés. Gyanítom, hogy a négy fém csavar ami tartja az nem volt központos és a folyamatos feszítéssel elkezdte elrepeszteni a műanyagot. leszereltem, megragasztottam plusz tettem rá szigetelőszallagot mindenhova.
A probléma nem tűnik egyedinek, mert az orosz fórumokon is panaszkodnak rá.Itt pedig a "gyári" megoldás:
https://www.aliexpress.com/item/Rear-fender-for-KUGOO-S1-S2-electric-scooter-fender-parts/32986801423.html
Nem túl jó előjelek...
-
gergo7311
csendes tag
válasz berobi78 #1294 üzenetére
Lehet hogy több kínai csodarollert és elektromos robogót javítottam műhelyszinten (vitalclub, stb) 2004 -óta mint amennyin valaha te életedben is ülni-állni fogsz. Ne aggódj. Nem sokáig tart az örömöd, a legócskább kínai az összes, kívéve a Xiaomi-t. Az hogy pl. kugoo, vagy e-roller, velox, titan, e-foot, stb. a "márkája" az attól függ, hogy mit szitáznak rá a gyárban. Ha mákod van, akkor még ezt a nyarat talán kibirja alattad.a többit a fantáziádra bízom.
Gergő-Budapest
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz berobi78 #1360 üzenetére
Stimmel, ugyanezek mentén választottam ki a Kugoo-t.
Az akkumulátor élettartamára nagyon kíváncsi vagyok.Még valami, ma jöttem rá, hogy nálam hogyan működik a KERS.
Lejtőn lefelé egy pillanatra ráfékezek, majd hagyom kigurulni. Így a kijelzőn szemmel láthatóan mutatja a visszatöltést, a lejtő hosszától függően elég szépen tölt vissza.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz berobi78 #1502 üzenetére
Igen, én is itt dolgozom.
Csak nem a Digi-ben.(#1499) Tin: Érzetre kevesebbet tud az akkuja, mint amikor átvettem. Eddig sacc150km ment bele.
Attól függ, milyen cellákat használsz, sacc igen.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
B-L-A-C-K
titán
válasz berobi78 #1685 üzenetére
Fingom sincs, mondhatnám én basztam el, mert kijelzőt teljesen átvariáltam, de ez motor hiba, szóval semmi köze ahhoz. Este még ment, reggel meg ez fogadott. Víz nem érhette elvileg, mert több hete már leszigeteltem a motort. Ha meglököm a kereket forog amúgy, de hangosabb is jóval, meg egy idő után letilt.
-
dz99
újonc
válasz berobi78 #1786 üzenetére
Sziasztok!
Bringás múltból annyit, hogy igen kell sisak, de amit sokan elfelejtenek, hogy kesztyű is kell, mert ha perecelsz egyből a tenyered fogod letenni automatikusan és nagyon kellemetlen hetekig sebes tenyérrel dolgozni. Nekem bringán már párszor life saver volt Jó rollerezést mindenkinek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen