- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz gabro0 #155709 üzenetére
Én el sem raktam :-) csak keveset használtam. Havi 100-150 km megvolt télen is. Mondjuk egy takarítás ráférne már szegényekre.
020-01-31 22:29:13 (#155703) Atos23
Bp-Budakalász-Pomáz-Pilisvörösvár-majd Hűvösvölgynek haza. Kellemes dimbes-dombos.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
Ha már előjött az öltözék téma:
Nadrágból én mindig is a legolcsóbb Aldi/Lidl szivacsbetétes nadrágokat hordtam eddig 2-3000 Ft körül van darabja.
Jobb annyival a zselés betét mint amennyivel drágább?
Pl ez a Decás 10k Ft. [link]Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #155819 üzenetére
Nincs gond, a kisasszony úgy döntött, hogy inkább bent marad még egy kicsit. Szóval lehet tovább izgulni. És éjjel aludni
(#155780) robee19
Csak vizsgálat volt, szerencsére nem volt “riadó” bár január 30-ra volt kiírva a szülés. Az első is egy hetet késett. Pedig nincs is MÁV-os a családban.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Nem tudom ki hogy van vele és mennyit jártok Szentendrén a Duna-korzón de most olvasgatom az új híddal kapcsolatos cikket [link] Ezek alapján a Rév utcához akarják építeni a hidat.
Szezonban vagy szép időben a korzón már most sem lehet nyugodtan áttekerni anélkül, hogy kirohanna eléd egy gyerek/babakocsis anyuka/rolleres/pórázon sétáltatott kutyás/stb. Egyszerűen nem biztonságos ide több bringást "bevonzani".
A legszebb amikor le van zárva kerékpárosok elől a korzó rendezvény miatt és lehet kerülni a macskaköves utcákon outival. Most már legalább a 11-es úton is lehet menni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #155996 üzenetére
“Tök jó, indíthatunk 2024-25-ben PH-s csapatot a maratonokon, U6 kategóriában“
2 csajjal én a női szakágat erősítem.Szervezhetünk PH-s kerékpáros tejfakasztó bulit
#155997) Somatom
Nem lehet folyamatosan görgőzni és valamivel el kell ütni az időt.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #157223 üzenetére
Én örülnék ha heti egyszer, egyben lenne 2 órám tekerni. De az idei év nem a bringázásról fog szólni ahogy látom. 2 kisgyerek mellé nem egyszerű még beilleszteni a tekerést úgy, hogy néha aludni is kell. Nem tudom a többi friss apuka hogyan tudja megoldani, de nekem nem nagyon sikerül a bringa közelébe jutnom. Egyelőre játszótérre többet járok, mint tekerni
(#157226) Csokicsibesz
"Ha hó végére meglesz a 400 már örülök a fejemnek."
Én most 250 km-nél tartok összesen. Ezek mind ilyen 3-5 km-es tekerések városban.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #157251 üzenetére
Az elsőnél még könnyebben megoldható volt nekem is de most általában a hétvége délelőtt játszóterezés van a nagyobbikkal (2,5 éves) délután meg otthoni játék. A délutáni alvásnál van némi esélyem az egyéb tevékenységekhez (1-1,5 óra) amikor szabad vagyok. Ha majd kijön a jó idő akkor el tudunk menni pl Szentendrére tekerni vagy hétköznap korábban kelek és meló előtt tekerek hosszabbat csak a nagyobbik gyerek miatt nem tudok korán lefeküdni.
#157252) RaiZka
Inkább bele sem gondolok. Szerintem el is adnám a bringát.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #157570 üzenetére
Régen egyik motoros kollégámnak volt kerékpáros sebesség mérő a motorján és azokon még nem volt háttér világítás így egy apró LED lámpát szerelt a kormányra ami megvilágította neki éjszaka a műszert. Esetleg nálad egy szilikonos lámpát fel lehetne szerelni ami világítja a Garmin-t?
Nekem egy Oregon 600-as túra GPS van a bringán, az 12-14 órát bír 2 db NIMH akksival világítás nélkül.ON
Szerintetek elhalasztják az idei Giro-t? Egyre nagyobb esélyt adok neki, hogy nem tartják meg.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Jó neked. Én itthon maradtam egy egy hónapos hasfájós és egy 2,5 éves hisztis gyerekkel. Eddig hétköznap anyós-após átjött segíteni de most paráznak, hogy hazahozom a nyavalyát és önkéntes karanténba vonultak.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Hátha másnak is hasznos lehet: másfél év szenvedés után véletlenül rájöttem mitől kezd el zsibbadni a bal lábam az outin fél óra után. Úgy néz ki, hogy oldalirányban ferde a nyergem, a bal oldali rész 4 mm-rel van feljebb mint a jobb. [kép] Valószínűleg a nyeregpálca lehet a ludas.
A váz és az egész bringa függőlegesen áll.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Szerencsére még nincs, tavaly vizsgálták a gerincem hátfájás miatt. A másik bringámon nincs lábzsibbadás, nem fáj sem a hátam sem a térdem néhány óra után. A bal térdemmel pedig már jártam gyógytornára is és a hátam is mindig a bal oldalon fájdul meg. Nyereg csere után kiderül hogy javul-e a helyzet.
Hasaggymeg
Pedig egyszerű, betettem a görgőbe a bringát és beállítottam a kerekeket és a nyereg-vázcsövet függőlegesbe. Egyébként vízszintes asztalon is ferde a nyereg.
Az egész onnan indult, hogy a szoba helyett a teraszon kezdtem görgőzni és annak van lejtése. Akkor próbáltam egyenesbe hozni a bringát és a nyeregre csak véletlenül tettem a vízmértéket.
gabro0
Mivel a test nem teljesen szimmetrikus lehet, hogy van akinek pont ilyen ferde nyereg kelleneEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz INTELligent #159910 üzenetére
Üdv!
Én egy Geonaute bluetootht/ANT pulzusmérőt és egy Cycplus pedálfordulat szenzort használok telefonon Wahoo-val. Eddig nem volt csatlakozási probléma csak amikor merült az elem a szenzorokban.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Nézegetek őszi/tavaszi főként sötétben tekeréshez mellényt. Ezt a Rockbros-t találtam ami egész jól néz ki, nagy felületen fényvisszaverő anyaggal van ellátva. Hasonló kabátot láttam pár futáron, az brutál módon növeli a láthatóságot sötétben.
Van valakinek innen ilyen mellénye? Mennyire meleg és szélálló?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tudnátok javasolni olyan kerékpáros útvonalat Óbuda környékén ami viszonylag sík, elfogadható minőségű és ha lehet akkor szeparált kerékpárút? A Bp-Szentendre útvonalon kívül van más? Gyerekkel mennék tekerni egy rövidet (max 1-2 óra). A Margit szigetet pár kör után megunná.
Dunakeszi felé megcsinálták már a 2-es mellett az utat? Úgy hallottam végig kerékpárút lesz.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #164770 üzenetére
Azért reméltem, hogy nyárra kész lesz, mert akkor jövő nyárig lesz ideje tönkremenni
Így marad a BP-Szentendre kör
itouchfan
Márciusig összeszedtem 450 km-t, azóta nem járok dolgozni és nem nagyon ültem bringán.
Idén sem lesz meg a tervezett 5000 km-em.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Hoztam nektek egy példát a hogyan NE szállítsunk gyereket biciklivel témában:
[kép]
Természetesen átmentek a piroson. Ha jól tudom tavaly itt gázolta halálra a villamos a családja szeme láttára egy Holland apukát.
Ha már gyerek szállítás: ti hogyan vinnétek 2 gyereket biciklivel? Utánfutó vagy dupla gyerekülés előre és hátra? Jövőre lesz aktuális a kérdés idén még csak 1 gyereket kell vinni.
Mennyire nehezíti meg a közlekedést az utánfutó? Olyanra gondolok, hogy pl. kátyút mennyire bírják, kanyarodni-hegyet mászni mennyire nehéz vele? Közútra nem szívesen mennék ki vele a kerékpárutak meg tudjuk milyen állapotban vannak.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz f4lcon #167388 üzenetére
Tényleg ötletes, a harmadik verziót szerintem még a gyerekek is élveznék a jobb kilátás miatt. Csak hát az áruk.. 1500$-tól kezdődnek az alap felszereltségűek, 2500-3000$ az elektromos verzió. Használtat nem is találtam itthon. Az a baj, hogy a feleségem nem mer menni gyerekkel a háta mögött, pedig nagyban megkönnyítené a dolgot. Így marad az utánfutó.
(#167386) Hasaggymeg
Ilyen hordozót mi is használunk, gyalog. Azzal nincs is semmi bajom, de azért bringára fel nem ülnék így gyerekkel a hátamon.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz xy.zsolt #167416 üzenetére
#167403) Mezga Aladár #167416) xy.zsolt
Forgalmasabb országútra én sem nem szívesen mennék ki bringás utánfutóval de a kerékpárúton szerintem gyereküléssel jól lehet közlekedni. Vagy kis forgalmú mellékúton. Én nem látom olyan rossznak a helyzetet. Persze vannak idióták de az nem jármű függő Jobb ha a gyerek is hozzászokik a forgalomhoz, mert előbb-utóbb saját bringája lesz. Én jobban félek attól az időszaktól amikor egyedül fog már tekerni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Sirandrish #171234 üzenetére
"Pár éve sima bringán is próbálkoztam, de azon is kegyetlenül megfájdult a fenekem, és ugye itt elég leugrani róla, itthon vagyok, de ha 20km-rel odébb nem bírnék visszaülni a kecóra, az kellemetlen lenne "
Erre inkább motivációként tekints. Én a görgőzést sokkal rövidebb ideig bírom mint kint a szabadban tekerést mert nincs benne az a "még haza is kell érnem" érzés.
Amit a szobabicikli kiír sebesség az közelében sincs a valóságoshoz. Páran már írták, hogy pulzusméréssel pontosabb lehet az elégetett kalória. De legtöbbször úgy is többet mutat mint a valóság. A pedálfordulat is befolyásolja a pulzust, magasabb fordulat=magasabb pulzus(#171174) ggeleven
Én május eleje óta sokszor sétálni is alig bírok, nemhogy bringára ülni. Az idei 5000 km-es célból 650-et tekertem csak.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Van itt közületek olyan aki bringával ingázik Csobánka-Pilisvörösvár között? Nincs túl nagy forgalom? Eddig ritkán jártam arra, de jövőre nagy valószínűséggel erre fogok menni ha nem túl veszélyes. Azon az úton elég sok baleset szokott lenni ősszel-télen. Esetleg van valami javasolt alternatíva? Trekking-Outi vonalon mozgok, szóval földutat csak módjával javasoljatok
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Fából vasparipa avagy a fabicikli. [link]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Szerintem az autós is hibás és a kerékpáros is:
Az autóst már írták páran:
36. § Párhuzamos közlekedés
(6) A párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten tilos
c) kijelölt gyalogosátkelőhelyen és közvetlenül a kijelölt gyalogosátkelőhely előtt másik jármű mellett elhaladni.Viszont a kerékpárosnak pedig elsőbbséget kell adnia minden autósnak attól függetlenül, hogy van aki már lemondott az elsőbbségéről ugyanis a másik autós nem tette. Most pedig jöhetnek a kövek...
(#172315) nightmare13
Az elsőbbségadás tábla az egész átvezetésre vonatkozik, minden sávon közlekedő részére elsőbbséget kell adnia.Ez a rákfenéje ezeknek az átvezetéseknek, hogy míg a gyalogosnak elsőbbsége van az autókkal szemben, a kerékpárosoknak nem és az autósok hol megállnak, hol nem. Mostanában rászoktam, hogy inkább áttolom a bringát ilyen helyeken, jobb a békesség alapon. Meg ugye akkor elsőbbségem van.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz sepyi #172328 üzenetére
Az elsőbbségről lemondás csak egyetlen járműre vonatkozik (az autós aki megállt). Jöhetett volna a többi 3 sávon is autó, a kerékpáros csak akkor kelhetett volna át szabályosan, ha minden autó lemond az elsőbbségéről, vagy azok zavarása nélkül át tudott volna kelni az úttesten.
(#172332) nightmare13
Még nem láttam ilyen megoldást, csak olyat ahol az út két szélén volt 1-1 tábla. Ettől függetlenül lehet ilyen ismétlés.Viszont mi a helyzet akkor, ha gyalogátkelőhely van, viszont a közútkezelő elfelejtette kitenni a kerékpárosoknak az elsőbbségadás táblát? Jobb kéz szabály?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz parandroid #172336 üzenetére
Ezzel egyetértek: "Ha egy autó megáll a gyalogátkelőnél, mindenkinek meg kell állnia. Az lényegtelen, hogy keresztbe gyalogos megy át, bicikli, kistraktor, vagy szárnyas hajó." Az autós itt hibázott, de ezt már kitárgyaltuk feljebb.
Attól még a kerékpáros nem indulhat el ha megáll egy autó mert elsőbbséget kell adnia a védett úton közlekedőknek. Akkor indulhat el ha mindenki megállt. Ezért mondom, hogy osztott felelősségük van. Mindketten hibáztak.
Ha leszáll a kerékpáros (tudom, hogy nem kell mert van átvezetés) és áttolja a gyalogátkelőhelyen akkor teljes mértékben az autósé lenne a felelősség.Én is kíváncsi vagyok mit mondana Pethő Attila erre a szituációra. Illetve az is érdekelne, hogy kerékpáros átvezetésből szabad-e jobbra/balra kanyarodni?
(#172342) tope
Biztos vagyok benne, hogy a legtöbb gyalogos gázolás ilyen helyzetben történik, megáll az egyik sor, a másik megy tovább, a gyalogos meg nem figyel. Vagy 2x1 sávnál simán kikerüli az átkelő előtt várakozó autót.
Egy példa: [link]Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz arcitec #172358 üzenetére
Hasonló történet volt múltkor a Dr. Herpy rendel-ben. [link]
Gyalogátkelőhely, előtte 30-as korlátozás, motoros ennyivel jön. A motoros elgázolja a gyalogost aki belehal a sérülésbe. A gyalogos féktávolságon belül lépett a motoros elé. Ki hibázott? A motoros hibás volt, mert hiába tartotta be a 30-as korlátozást, nem olyan sebességgel közelítette meg az átkelőhelyet, hogy elsőbbséget tudjon adni a gyalogos számára. A gyalogos pedig nem győződött meg az átkelés biztonságosságáról.
Mondjuk azzal nem értek egye, hogy ha a gyalogos féktávon belül kilép a jármű elé akkor a járművezető a hibás. Ezek után minden átkelő előtt meg kellene állni, mert ha elgázolsz valakit tuti rádverik a balhét... És legyen kamera az autóban/motoron/biciklin, meg egy jó ügyvéded.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz szimpláncsak #172423 üzenetére
Igen, ez így van illetve bekanyarodásra bárki használhatja. De ő azt kérdezte, hogy ha ott zöldet kap (a BUSZ kiegészítő lámpa egyébként fehér) akkor mehet-e ő is.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ggeleven #174122 üzenetére
Lehet, hogy ezért nem fognak sokan kedvelni de örülök neki, már itt volt az ideje...
Tessék szépen megvárni amíg zöldre vált a lámpa. Sokszor én érzem UFO-nak magam amikor megállok a pirosnál és mindenki megy tovább.A következő videóban remélem a gyalogosok lesznek a főszerepben, eddig ők kimaradtak és ők is tudnak hajmeresztő dolgokat művelni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tudja valaki mi a helyzet a Dunakeszi kerékpárút ügyében? Elkészült már a Megyeri-híd - Dunakeszi szakasz vagy még a főúton kell tekerni?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Maximum1 #176307 üzenetére
Köszönöm, akkor egyelőre még marad a Szentendrei oldal.
(#176308) Hasaggymeg
Szerintem csak így szokott leszállni
Elég nagy mázlija volt a csajnak, pont a bal lábát tette le, a kocsi a bringa elejét vitte el és kipörgette alóla.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz CragON #176315 üzenetére
Látom már 6030D is írta, hogy az sem kevésbé forgalmas, ráadásul gyerekkel mennék, szóval csak dedikált bringás útvonalon mennék ha lehet. Az Aldi és a Bauhaus között van egy szerviz út, az talán kevésbé veszélyes.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz #75376384 #176422 üzenetére
Ez illetve a szennyvíz tisztító melletti rész kritikán aluli, veseköveseknek erősen ajánlott. Egyébként a most felújított szakasz nagyon jó lett, kíváncsi vagyok meddig lesz így. Jóindulatú vagyok és adok neki 1 évet az első javításig.
Találtam róla egy YT videót: [link]
Nekem egyedül azzal van bajom, hogy azokat a kapukat miért a kanyarokba tették?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #176993 üzenetére
A 3x7-et (ritkán 3x6) jellemzően már csak a belépő szintű, illetve áruházi bringákon láttam mostanában. Nekem a trekkingemen 3x7-es rendszer van és nem érzem feleslegesnek, köszönöm szépen jól elvagyok vele (elöl 28-38-48 hátul 14-16-18-20-22-24-34). A legnagyobb problémám az a nagy ugrás a legnagyobb és a 2. fokozat között 34->24. Gyerekkel a hátam mögött fel sem tudnék tekerni az utcánkban 28/34 nélkül.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Pedig hidd el, hogy nagyon jó a tükör, főleg városban. Nekem egy ilyen Zefal tükröm van a trekkingen. Amikor átülök az országútira szabályosan hiányérzetem van miatta. Nem kell hátranézni, hogy lássam mögöttem a forgalmat.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz sticky35 #178065 üzenetére
Elém már sajnos szaladt ki kisgyerek is és elütöttem, de szerencsére nem történt komolyabb baj, de nem kívánom azt az érzést senkinek sem. Azóta gyerek/kutya mellett csakis lépésben a lehető legmesszebb megyek el.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Először is Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek.
Ti szoktátok jelezni a szembejövő bringásnak ha nagyon vakít a lámpája? Mostanában megfigyeltem, hogy egyre többen közlekednek vakító lámpával.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz troland26 #187343 üzenetére
Mi használtunk 2 évig Thule Freeway 968-as hátsó ajtós szállítót, 2 bringával. Le is szedte a festét az ajtó éléről pedig még plusz gumit is raktam a kapaszkodó fém kapcsok alá.
Láttam olyan képet, ahol a lemezt deformálta a rögzítő elem.
Következőnek vonóhorgos szállítót fogunk venni.#187334 flash-
Az átmeneti időben a legnehezebb az öltözködés, főleg ha reggel indulsz amikor még 1-2 fok van és délután folytatod a 15-16 fokban.
Én aláöltöző+póló és térd alá érő nadrágot használnék csak a télen kihíztam, így kénytelen vagyok téli nadrágban tekerni most is.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz parandroid #187374 üzenetére
A vonóhorgot nem számolnám bele, mert nem kifejezetten emiatt kértük rá. Egy szállító bérlése 3000-5000 Ft/nap.
Mi egy hétvégére mentünk le Velencei tóra, 2 bringával. Péntek-Hétfő (Vasárnap zárva volt a bolt) 16.000 Ft volt a bérlés. 10 alkalom után annyiba kerül a bérlés, mintha vennél egy újat.
Aki sokat utazik és viszi a saját bringáját annak megéri.
Helyi tingli-tangli tekerésekhez megéri bérelni bringát, de pl versenyre vagy teljesítménytúrára nem szívesen mennék bérelt bringával. Mi van ha nincs megfelelő méretű? Lehet egyáltalán országútit bérelni valahol?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ivana #187405 üzenetére
INTELligent: Az igazi gramm mániások még a kormányszárat is levennék
#187405 ivana Acél kormány, bár olyan vékony anyagból van mint a konzervdoboz.#187406 6030D Elindulás után nyeregből kiállva, kanyarodtam balra, egy autó elém fordult és fékeztem amikor egyszer csak leesett. Az volt a szerencsém, hogy épp csak lépésben mentem. Nem lett volna vicces ha lejtőn történik az eset.
szerk: az a tükör a leghasznosabb kiegészítő a sárvédő után. Bár ha választanom kellene a kettő között inkább a tükröt választanám.
Hasaggymeg : Stoppie
Az a durva az egészben, hogy előtte nem lehetett érezni, hogy mozogna a kormány és mostanában nem kapott nagyobb terhelést sem. Holnap megnézem a törést világosban.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Ma kipróbáltam az új bringautat Budapest-Dunakeszi között. Egyelőre még nincs átadva de már végig lehet menni és minőségi kifogást nem találtam( egyelőre).
Viszont rájöttem, hogy a gyalogosok és a babakocsizók gáz halmazállapotúak mert kitöltik a rendelkezésre álló teret. Ha 1 m széles az út akkor azt, ha 3 m akkor 5-en mennek egymás mellett.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz itouchfan #188715 üzenetére
Az ilyenek után nem csodálkoznék ha kiraknának a kerékpárútra egy kerékpárral behajtani tilos táblát.
De szerencsétlen gyereket sajnálom, nem ő tehet róla, valahol meg kell tanulnia bringázni.
Gyerek, babakocsi, kutya mellett a lehető legtávolabb kellene elhaladni ha lehet.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Lassan jönnek a hűvösebb reggelek és szeretnék venni valami átmeneti ruházatot országútihoz. Melyik lenne a jobb választás? Térdnadrág vagy lábmelegítő? [link] Ezt pont nem tudom milyen vastag de a szín és a fényvisszaverő rész miatt lenne jó. [link]
A lábmelegítőnek az lehet az előnye, hogy le lehet venni ha már jó az idő.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- SkyShowtime
- Mikrotik routerek
- Fotók, videók mobillal
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Motoros topic
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen