-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz chubby2o6 #248134 üzenetére
Köszi, most leszedtem a láncot és zsírtalanítom. Aztán jön a lánckerekek pucolása. Lánc nélkül meg frankón be tudom állítani a bovden feszességet mert látom a görgőket egymás alatt.
A távolság tippet köszi, lemérem. De kb akkora távolságra van most is, kb fél centire. -
ZolkoW
őstag
-
nagyúr
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #248276 üzenetére
Én konyhai zsíroldót (Well done) is használtam egyszer, mert csak az volt itthon, semmi baja nem lett sem a láncnak sem a kazettának. De a mezei mosogatószer is tényleg jó és az általában van mindenkinek otthon. Agresszívabb szereket fölöslegesnek tartom. De az alkoholos tisztítók is jók, jól oldják a zsírt.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #248283 üzenetére
Én ráfújtam, majd hagytam 5 percet állni rajta egy kis kefével leszedtem a koszt majd vízzel leöblítettem. Semmi baja nem lett a kazettának (Shimano HG50-9), ezen nikkeles bevonat van. Volt az előző kerekemen egy 9-es sor, azt takarítottam le vele, el akartam adni. Végül a kutyának sem kellett, így dísznek van valahol a polcon. Végülis a zománcot sem bántja a tűzhelyen, nem hiszem, hogy a nikkelt bántaná, vagy a karbid bevonatot (ez a fekete felületkezelés a soron).
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #248811 üzenetére
Ha a felnid profilja kompatibilisnek tűnik, ha a gumid kompatibilis, akkor miért is nem váltasz tubelessre? Lehet kérdeztem már . Tejed is van hozzá, csak két szelep kell (akár kínából) és gorilla tape vagy valami.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Sleek
senior tag
-
Maximum1
őstag
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #248860 üzenetére
Nagyon jól alakult a dolog, miután megvizsgáltam mérlegeltem sok utána járás, arra jutottam használni szeretném tovább ha sikerül jól megegyeznem a bikeinnel - nem hagytam annyiban, végül teljes vissza térítést sikerült kiharcolni sok levelezés ez az..., és vissza sem kellett küldenem Így most van egy ajándék pirelli páros későbbre, használom a régit tovább, viszont mostmár használok gumiápolót, csakis az oldalfalakra - aplikátorral. Meglátjuk hogy fog viselkedni vele.
[ Szerkesztve ]
-
válasz chubby2o6 #249015 üzenetére
Fel kell próbálni. Nekem minden cipőm 42-es, az nw-k is (van egy országútis, meg egy spd-s is), az utcaiak is, meg van vagy 12 pár futócipőm, azok is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #249026 üzenetére
Én tapasztalataim alapján van előny is ha kicsit nagyobb nem csak a zokni kérdésében, én pl tudom menet közben kicsit előrébb csúsztatni a lábam benne, ha mondjuk azt érzem hogy picit elnyomta a talpam a pedál. És ez segíteni szokott a komfortban és megszünteti a kellemetlen érzést (kicsit úgy képzelni el, mint mikor kormányon fogást váltol). A 46 NW am is kicsi volt az én utcai 46 lábamra. Orrban szorított
Túl szorosra sem jó húzni, mert az is okozhat bajokat. De ki lehet tapasztalni kinek mi a jó menet közben.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #249101 üzenetére
+1, nálam is így működik. Persze egyénfüggő is, kinek mennyi tekerés és milyen intenzitás számít soknak és ki mennyit-mit eszik. Pl. nálunk a családban, haveri körben állítólag a többség "alig eszik valamit", aztán amikor együtt ebédelünk vagy valamilyen kajálós buli van, mindenki legalább 5-10x annyit eszik mint én és egyáltalán nem foglalkoznak azzal sem, hogy mit esznek, tehát lisztes-zsíros kaják ezerrel. Mindezt úgy csinálják, hogy semmit nem sportolnak. Aztán csodálkoznak, hogy miért híztak el .
Van olyan ismerősöm, aki városban, munkába trekking bringával jár évek óta és panaszkodik, hogy tekeréssel nem lehet fogyni. Amikor megláttam mit ért bringázás alatt, hát.. gyakorlatilag nem is teker ha nem muszáj, picit meghajtja, majd elgurulgat, egy ideig viszi a lendület . Ez így szvsz rosszabb, mintha gyalogolna.#249103 Tin: szerintem ha odafigyelsz a kajára és kitartasz a tekerés mellett, menni fognak a kilók lefele . Csak idővel tekerj minél többet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #249082 üzenetére
Fordítva írtam. Tapered nyakú telót nem tudsz betenni sima 1 1/8"-os vázba, mert be se fér. Nyilván a tapered nyakú vázban elfér adapterrel a végig azonos méretű villanyak. De létezik olyan alsó csapágy ami nagyobb átmérőjű és leszűkít 1,5"-ról 1,125"-ra, az jobb és erősebb megoldás, mint egy sima alsó kónusz.
Ez azért lényeges, mert jobb villát nagyrészt tapered nyakkal gyártják, így régi vázban nem lehet használni.
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #249117 üzenetére
Ja, nem, alulról a csapágyházba nyilik egy furat, a nyeregvázcsö lyuka igazából. Oda gondoltam egy lehetetnyi szilót, hogy le ne jusson a dzsuva.
A nyeregcsőre való szilikon izé ötletet köszi.
Alul nekem nincs furat a középcsapágynál a vázon.
A többi eljárást úgy hajtom végre ahogy írtad!¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
-
tknof1871
őstag
válasz chubby2o6 #249145 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem alkalmas rá. A menetes rész végével szerinted ki tudod nyomni a szemből a csapot?
Azon gondolkodtam hogy működhetett láncbontóként. Két anyacsavar között volt a lánc és talán egy hatlapfejű csavart (ami kisebb átmérőjű mint az anyacsavar belső átmérője) nyomtak neki a láncnak. Lehet, hogy több alkatrészből állt, de csak ennyit találtam.#249142 arcitec
Ne cssinálj semmit, vidd szerelőhöz ...
Már ott van. Kedden vagy szerdán kapom vissza kerékpárt.[ Szerkesztve ]
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Ringman
nagyúr
válasz chubby2o6 #249155 üzenetére
ezek szerintem lassúak hozzá, gyorsabban pumpálsz, de ennyiért ott a schwalbe booster is, ha nem akarsz diy megoldást (én is ezt rendeltem meg tavaly)
szelepmag nélkül eddig 3-ból 2 külsőt simán booster nélkül fel tudtam pumpálni (2féle felnire, az egyik a sokat szidott alexrims), persze lehet csak szerencsés voltam.
a gp5000 s tr-hez meg elég volt 1 db gumileszedő és kb másfél barnál már pattant a helyére.
-
addikt
válasz chubby2o6 #249155 üzenetére
Szvsz felesleges erre költeni, ha jó esetben évente kell. A módszer, hogy gumileszedővel a külsőt a perem szélére feszíted elég ahhoz, hogy megtartson annyi levegőt, hogy műhelypumpával fel lehessen fújni.
Mai új cipős lábas
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
-
tknof1871
őstag
válasz chubby2o6 #249152 üzenetére
Nem az anyacsavar átmérőjénél kell kisebbnek lennie, hanem a csapénál.
Az anyacsavarnál és a csapnál kisebbek. De nem kérdés. Inkább veszek 4 000 Forintért célszerszámot a Decathlonban.#249163 Hasaggymeg
Tényleg pontatlan, van nekem is...ráadásul nehéz használni.
Ez egy olyan mérőeszköz aminek nincs mozgó alkatrésze. Faék egyszerű. Ha a Decathlon elrontotta akkor milyet kellene venni? A ICETOOLZ CrMo-t 4 900-ért már pontos?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #249180 üzenetére
Én sokszor azt is elfelejtem 5 perc alatt, amit a zasszony beszél hozzám közvetlen közelről, életveszéllyel
Időjárás meg koncentráció kérdése is, ha el vagyok valamin kalandozva pl.
Szerelés közbe annyira rákoncentrálok sokszor az adott feladatra, hogy elfelejtem hova teszem le a szerszámotMás:
Összeraktam a hajtóművet. Ezeknél az integráltaknál kellene a csapágy külsejét zsírral vékonyan megkenni ott, ahol a hajtókarral találkozik¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
addikt
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #249946 üzenetére
Igen, a Judy jó. ...a Reban volt saját szervíz itteni riogatásra, de látszólag fölöslegesen, minden rendben volt.
Csokicsibész...bár valóban hagyományos geó, az a honlapos kép sem az igazi.
[link] ...gondolom a vázmérettől is függ, és ha tudnák mi a divat kanyonék a másik irányba photoshop-olnák azt a felső csövet.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
truefx
aktív tag
válasz chubby2o6 #249992 üzenetére
Városi közlekedéshez pont nem szeretnék SPD-t (oútival SPD-SL-lel párszor megtettem anno az útvonalt, nem lett a kedvenc tevékenységem). Ja és az SPD vs SPD-SL vegyes használat se biztos hogy jót tenne az idegpályáimnak.
Sajnos nem szívesen tárolok semmit a cégnél. Annak ellenére, hogy nagy presztízsű cég, sikerült olyan irodát kibérelniük, ahol nagyon hülye megoldást választottak a tárolásra. Nem lehet saját rekeszed, az emberek az öltözőben szórják szét a cuccaikat. Nincs garancia, hogy ne dobálják ki onnan a fenntartók (fenyegetőztek is vele). Semmi kedvem ezen aggódni.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #250157 üzenetére
RaceFace Next-et néztem (35k itthon) meg a Funn Black Ace-t. Utóbbiról van teszt, ott azt írják, hogy merev és komfortos. Ez a 31.8 mm-es verzió volt, a 35 mm-es az gondolom merev lehet mint az állat.
Azért lenne lényeges, mert a telót akarom kiváltani merev villára, de azt sem akarom, hogy stétrázzon a rossz út. Acél villa biztos nem kell, így marad az alu. Karbon adná magát, de macerásabb.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #250162 üzenetére
Köszi, valószínűleg akkor totál felesleges lenne. A logika diktálná, hogy a kormány is ha elnyelné a rezgést, akkor kevésbé mennének át az út hibái. Karbon villával van sok embernek tapasztalata, rázós úton elnyeli a legtöbb rezgést, nagy ütést persze az sem védi ki.
Hasaggymeg: Természetesen egy levegős teló lenne a legjobb megoldás, de a karbantartást akarnám megspórolni meg a 100+ ezer Forintot. Persze erős kompromisszum lenne a merev villa, de legalább igénytelen lenne. Na meg persze az is vonz, hogy egy jó teló 1,5 kg, egy karbon villa a harmada (az alu meg fele). Az én alap olajos telóm meg közelíti a 3 kilót, így rögtön lenne több mint két kiló mínusz. Amiket néztem emberi áron (RockShox Recon Silver TK Solo Air), azok is a két kiló fölötti tömeggel vannak.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #250294 üzenetére
Tyű, ezt nem láttam de egy hasonló cikket igen, amiben a fékcső is felrobbant . Haveromnak csak a nyomáspont vándorlással van baja és pár kör után megint légteleníteni kell, mert nem fog rendesen. De van akinél tökéletes, asszem Zoliwrc is 8000-est használ, szal valszeg nem sz*r mind, inkább nagy a minőségi szórás.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #250294 üzenetére
A fékproblémásokról mindíg kiderül a user error.
Ha már gyilkolja a könnyű, kevés olajos féket, illene nem 160-as tárcsával forralni.
Nekem is volt ilyenem. 160-al gagyi, 180-al ésszel használva f4sza, 200-al zavarba hozhatatlan.Mint a külsőknél, a nagyrücskűvel tud menni, levált aprómintásra és a gumi hibája, h kevésbé tapad, stb..
Féktárcsánál az a mese, h nem lehetséges nagyobbra váltani, mert úgy már túlságosan harap, a grammbuzulós keskeny gumi miatt. Szerintem csak nem elég gyakorlott, ügyesebben is fékezhetne, ha más is meg tudta tanulni a nagytárcsás keskenygumis fékezősdit ...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
flash-
veterán
válasz chubby2o6 #250294 üzenetére
huh ez az m6000 rohadt jó fék,túlsúllyal sem lehet rá hatni
imádom nyomáspont vándorlást annál én sem tapasztaltam.(br-m395-nél igen)
ha nagyon bele akarok kötni akkor a fékkar olyan "szorulva"(ragadva) megy vissza behúzás után de együtt tudok vele élni
ha picit másképp fog denatruált szesz a tárcsára és újra harap
én fél fémes betéttel használom nekem bevállt az is bár nem vagyok egy nagy terepes.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen