Új hozzászólás Aktív témák

  • chubby2o6

    senior tag

    válasz gordonfreemN #249111 üzenetére

    Ha kiveszed az integrált csapágyat, a közepe ( a fekete műa. "cső") jó eséllyel sáros lesz, de azzal nincs semmi baj, az azért van, hogy védje a tengelyt a szennyeződéstől. A régebbi vázakon alul, a középcsapágyház alján van egy lyuk, ott kell kifolynia az óhatatlanul belefolyó víznek, de ott jut be a kosz is. A nyeregcső lyukát nehogy beszilózd, semmi értelme. Már csak azért sem, mert nem árt néha kiszedni a csövet, takarítani, átkenni vékony zsírral. Húzhatsz a nyeregcső bilincsre szilikon védőt, lehet ilyet kapni, de a víz úgyis befolyik, ha akar :D . A középcsapágy is sáros lesz a hajtókarok tövénél, a beszereléskor rákent zsír összeszedi a koszt. Amíg a csapágyon rendben a helyén van a porvédő, addig nem jut beljebb a dzsuva. Ettől függetlenül, ha már kiszedted a csapágyat, a helyét kitakaríthatod, a meneteket újrakenheted, de csak vékonyan, oda nem szabad túl sok zsírt tenni. Ha bemegy a csapágyba a kosz, azt úgyis hallani/érezni fogod.

Új hozzászólás Aktív témák