- Xbox Series X|S
- Dragon Age: Origins
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Diablo IV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Arena Breakout: Infinite
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #249111 üzenetére
Ha kiveszed az integrált csapágyat, a közepe ( a fekete műa. "cső") jó eséllyel sáros lesz, de azzal nincs semmi baj, az azért van, hogy védje a tengelyt a szennyeződéstől. A régebbi vázakon alul, a középcsapágyház alján van egy lyuk, ott kell kifolynia az óhatatlanul belefolyó víznek, de ott jut be a kosz is. A nyeregcső lyukát nehogy beszilózd, semmi értelme. Már csak azért sem, mert nem árt néha kiszedni a csövet, takarítani, átkenni vékony zsírral. Húzhatsz a nyeregcső bilincsre szilikon védőt, lehet ilyet kapni, de a víz úgyis befolyik, ha akar . A középcsapágy is sáros lesz a hajtókarok tövénél, a beszereléskor rákent zsír összeszedi a koszt. Amíg a csapágyon rendben a helyén van a porvédő, addig nem jut beljebb a dzsuva. Ettől függetlenül, ha már kiszedted a csapágyat, a helyét kitakaríthatod, a meneteket újrakenheted, de csak vékonyan, oda nem szabad túl sok zsírt tenni. Ha bemegy a csapágyba a kosz, azt úgyis hallani/érezni fogod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Subaru topik
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Magisk
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen