Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Runner_fxr #38164 üzenetére

    Én akkor sírtam el magam, mikor a nyáron bejött egy túrázó. Előre szólok, a KTM el sincs egyébként semmi bajom, egyedi eset, a szereplők kitaláltak, e megtévesztő hozzászólással szemben pedig az üzletek pedig minőségi végtelen becsületes munkát végeznek a pofátlanul nagy árrés pedig mint fogalom nem is létezik... stb... :)
    Következő volt a sztori..
    Az ügyfél egy túrázó, nyár közepe. A hiba hogy valami recseg. Már sok kilométert megtett az aznapi túrán, a pár hetes KTM kerékpárjával, ami egy 29 es MTB. Nagyon nagyra tartotta, hiszen 340 ezer ft ért vásárolta.
    A recsegés már kijött a kerékpáron korábban is. Mentem vele egy kört, pedál. Raktam bele egy másik pedált, elmúlt. Elárulta az úriember, hogy már volt ilyen probléma, pedig ő ezt a pedált 7 ezer ft ért vásárolta pluszban! De kell neki az a csodás műanyag pedál amit felszereltem, előre szóltam hogyha több 100km -t akar még megtenni, lehet a recsegős de egyébként működőképes pedál tartósabbnak bizonyulna a súlya alatt, és így még rá sem kell költeni a kerékpárra, mert közben mondta, hogy telefonon már szólt a boltnak, akik elkezdték a garanciális ügyintézést! :D
    Továbbá kiderült, hogy a kerékpárban már cseréltek monoblokkot is, ott ahol vásárolta, mert azt gondolták az recseg.. és azt kifizettették vele! De nem az recsegett.. a monoblokk nem lett vissza cserélve, pénzt sem kapta vissza! Ő ezt egyáltalán nem vélte unfernek.. sőt meg is jegyezte hogy a szerelésért nem kértek pénzt! Én már itt kezdtem kiakadni.. Én ilyen esetben kétszer kérek bocsánatot, mikor jön az ügyfél meg mikor megy.. valamint már majdnem vertek meg minket azért, mert a javított gumival újra belementek 10 percen belül egy tüskébe... legközelebb nem rakok ki annyi tüskét az útra..
    Csak úgy hogy szemét legyek és kevésbé sem segítőkész, megkérdeztem hogy netán talán ott volt-e a cserénél. Igen ott volt. Uram mivel húzták meg a hajtókarokat? Használtak nyomaték kulcsot? Ááááőő ő nem látott ilyet.
    Próbaképp kihoztam az említett szerszámot, rápróbáltam a minimum shimano által előírt nyomatékot, kb 3 szor tudtam körbe tekerni a csavart... olyan annyira nem volt felhúzva a hajtómű, hogy a láncvonal elmászott, állíthattam ingyen első váltót! Egyébként ekkor lett jó a láncvonal..
    Kivettem a biztonság kedviért kíváncsiságból az első kereket, be van-e állítva az a shimano kónuszos agy, lehet tippelni, hogy "bevolte"?

    Egyébként bent a bemutató állványon fent volt nekünk egy CTM kerékpár, 140-150 ezer ft közti áron. Ami egyébként az ajánlott kiskerára, nem sunyiba ide oda lenyomott ár.. és az a bicikli, annyiban volt másabb felszereltségű, hogy SLX helyett csak Alivio hátsó váltó volt rajta. Nyílván a ktm váz egy picit komolyabb csövekből volt építve, valamint talán jobb felnikkel volt fűzve, de egy ilyen kategóriájú kerékpárnál ez tök mindegy.. Jah meg kormány lockos volt a KTM -ben levő egyébként ugyan azt a tudást képviselő suntour villa... de ugyan azok az alap shimano agyak, tárcsa fék, stb..
    A hajtás volt még eltérő, de megkockáztatom hogy a ctm-ben levő többet ér, a ctm -ben suntour van, míg ktm -ben meg a legótvarabb shimano hajtás ami kapható, acél nagytányéron a lánc beszorulás gátló úgy van kipréselve majd kihajlítva oldalra, ilyet pár éve még a shimano nem engedett meg magának.

    Tehát gyakorlatilag vásárolt az kedves ügyfél valahol egy olyan felszereltségű KTM et, amit fejleszteni nem akar tehát tök mindegy hogy egy hajszálnyival merevebb meg talán jobb geometriájú az a váz, mint egy kevesebb mint fele annyiba kerülő CTM. De legalább az üzlet a null km-es szervizt sem végezte el, valamint még a garanciális javításnál is lehúzta a kedves vásárolóját.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák