Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ivana

    Ármester

    válasz Hasaggymeg #163010 üzenetére

    Jaja ezek már az újak.

    Ilyen 7 sebi acerám nekem is volt még gimiben. Akkor jöttem rá, hogy mekkora egy fos amikor megvettem az első outim exage-el. Pedig az sem volt valami drága cucc, ráadásul ezer éves is volt mellé... Egész egyszerűen egy 300-as exage monti váltó is sokkal jobb ezeknél, pedig az anno valamikor kb. alivio szint volt. Az 500-as exageből lett az LX. XT meg már jó régen van.

    (#163017) zsocy Kerékszettet akarsz venni, nem felnit :U (De amúgy ez a halálom, baromi idegesítő amikor valaki kereket keres és felnit ír, mert mindenki azt hiszi tényleg felnit keres :W ) Bankkártyát szoktam mellé rakni, azon látszik mennyire kopott, szemre nem biztos.

    Plusz érdemes megforgatni kézzel, hogy mennyire forog szépen. Hasznos megnézni ugyan olyanok-e a küllők, nem nagy baj, ha egy-kettő cserélve van, de pl. ha láthatóan 3-4 féle küllőből van nem venném meg. A küllőanyák állapotát is hasznos megnézni, agyon kopott anyák sokat megélt kerékre utalnak, szintén ha 1-2 anya ilyen az nem nagy gond. Illesztésnél nézd meg a felnit, főleg régebbi felnit láttam már ott elválni.

    A racsnit nézd meg szépen finoman mozog-e, kézzel tökéletesnek kell lennie, ha kézzel is rossz akkor hajtás közben még rosszabb. A szétbarmolt kónuszok ellenanyák sem jelentenek sok jót, de az általában viszonylag könnyen javítható.

    (#163020) zsocy Ha campa akkor nézd meg jobban a rotort, mert az alu (de amúgy nem szokott berágódni, mert magasak a bordák). Szerencsére bármilyen campa kerék jó lesz neked, kivéve a 8 sebességes, mert ott más a rotor, viszont campa esetén a 9/10/11/12 sebi rotor ugyan az. Ezek általában már ipari csapágyasak, szóval ha rág akkor egy csapágycsere megoldja. (Kivéve nagyon korai 9 sebi.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák