Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Triathlete
senior tag
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #175278 üzenetére
Attól félek én is... Ezen a Tribanon - ha nem jön be - legalább sokat nem bukok.
A Soot 50 mindenképp marad, ezzel a GRX szettel nekem nagyon bejött, a Cannondale hajtása ellenben egy rettenet. Lehet, hogy ez miatt nem lesz maradása... -
nightmare13
senior tag
válasz Hasaggymeg #175297 üzenetére
Nekem a Bocskairól a Bartók Béla útra kanyarodás, ami a fejtörést adja Ez egy szép nagy ív, kb 30-40 méter. Lámpához hétvégén (tehát viszonylag kis forgalomnál) úgy álltam, hogy a sáv bal szélére, de ne tudjon autó mellém gurulni. Utána ugye a Bartókon már van kerékpárút, arra próbálok kanyarodni, csak ilyenkor mindig bennem van, hogy nah vajon jobbról nem próbál valaki megelőzni... A villamos-síneken való átgurulás miatt nem akarom nagyon levenni a szemem az előttem lévő útról, mivel a sínek mellett gyakran vannak apróbb (kistégla biztos beleférne) kátyúk, amiben szintén nem szeretnék eltaknyolni.
WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
Studi
addikt
válasz Hasaggymeg #175306 üzenetére
Ezek helyett inkább a Népfürdő utcát használom, kicsit kultúráltabban járható bringával.
-
nightmare13
senior tag
válasz Hasaggymeg #175306 üzenetére
Igen, amiatt is, mert nem tekintenek egyenrangú közlekedési partnernek sokan, így például a sávváltások is néha csomó időt vesznek igénybe. (vannak kivételek, jópárszor van, hogy állok az elsőbbségadás táblámnál pl átkelőnél, az egy szem autós, aki jön az úton pedig int, hogy menjek csak).
Amúgy rátettem volna bármit, hogy az egyik linked a Váci útról lesz, mondjuk nem az Árpád híd előttit vártam, hanem a Nyugatinál lévőtWoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
#75376384
törölt tag
válasz Hasaggymeg #175322 üzenetére
ez a canga [link] es elvileg: "RockShox Recon Silver TK Air, 100mm, PopLock"
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175326 üzenetére
Köszönöm. Lehet berendelek még most egyet a drága forinton.
(#175327) ivana
Ivana az ötvöző anyagok mennyisége is számít a rozsdamentességnél, ráadásul a széntartalom is befolyásolja az acél tulajdonságait. Nem minden ötvözött acél rozsdamentes.
#175328) xy.zsolt
Azt el is hiszem. A sós párás levegő megesz szinte mindent. A búvároknak külön extra acél fajtából gyártják a felszereléseiket amit nem esz meg a sós víz.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Hasaggymeg #175334 üzenetére
minden IS van
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #175351 üzenetére
Fiam DeWalt gépet használ. M12 minősített csavart húz meg vele. A 1/2" 20 évig bírta, de váltott akus gépre ami 1/4" és a 10 centis hosszabbító 6 ezer forint. Mármint 2 hetente mert törik mint a perec a moziban! Nincs ingyen ebéd ahogy egy nagy klasszikus mondta.
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175351 üzenetére
AliExpressen már láttam 13 sebességes szettet Biztos nagyon fasza.
Most a 12-es rendszerrel már nekem is jobban oda kell figyelnem a lánc karbantartására, legolcsóbb fogaskoszorú is viszonylag drága.'92 Honda VFR 750
-
nagyúr
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #175359 üzenetére
Amit linkeltél azt nem, de SKS-Germany Airkompressor 12.0 műhelypumpa [link] ezt pár hete rendeltem, rendben van.
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #175359 üzenetére
Nekem sajnos a BBB-vel nem sok jó tapasztalatom volt. Egyedül a nyeregcső vált be. Öntapadós foltjuk levált, fékbetét hamarabb elkopott, mint a haveromtól kapott kínai, a kulacs folyik, a bilincses markolat elforog mert műanyag a bilincs rajta. Attól függetlenül lehet jó, nekem hasonló kategóriás bikefun van. Amire nekem kell jó.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175382 üzenetére
Aki a középcsapágyam zsírozta. Ja ma nála állt 30 percet, mivel cseréltettem vele a középcsapágyam. Fékem is elég szépen súrlódott amikor elmentem próbakörre , de azt megoldottam itthon. Az aki a RaceKing gumimra azt mondta cseréljem le. Azt is itthon orvosoltam folyadékkal, azóta nem ereszt. Már csak az a bajom vele, hogy továbbra is dolgozhat ilyen helyen.
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #175379 üzenetére
Igen, tudja amit kell. Jó az óra a ház és a fej.
Mást nem vártam tőleAz elődje egy lidls volt, annak vacak volt az órája, a fej, és nehezebb volt elérni (az óra által mutatott) 8,5 bar-t. Akkor jó vételnek tűnt, de ez után már csak azt mondom, hogy kár volt kiadni azt a 2-3e Ft-ot, egyből ez kellett volna. Drágább, de megéri.
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Hasaggymeg #175408 üzenetére
versenyhelyzetet nem tervezek vele, viszont bikepackinget esetlet, útban lehet kormány táskának... de lehet ezt lenyelem, mert konkrétan feleannyiba kerül mint egy pár shimano 105, és full kompatibilis vele, szóval a teljes drivetrain lehet simano akár, de a fékváltókon tudok spórolni 40-50 ropit kb.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175413 üzenetére
Ja igen, a droppernál is van, akitől vettem mondta, hogy ő a sram cuccokhoz annyira nem ért, ezért inkább így hagyta, a dropper is hosszabb, mint kéne, hogy lehessen állítgatni. Persze mindkettőt meg kéne csinálnom, csak még idő nem volt rá, vagyis ami volt, abba tekertem. Így a susnyásba mondjuk nem is megyek be, nem akarom letépni.
'92 Honda VFR 750
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #175422 üzenetére
Ez a minimum. Remélem szárazon sóderrel beszórva. De amúgy komolyan nem gondol bele, hogy ez nem játék? Na mindegy.
Maxi
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #175449 üzenetére
Az outi nekem sem tetszik annyira, de én örülök, hogy vannak gyártók, akik hagyják elszabadulni a tervezők fantáziáját és nem csak az aktuális unalmas divatot hajszolják. A monti dizájnja viszont szerintem nagyon király és nem hiszem, hogy kompromisszumos az a nyeregvázcső, ha valaki annyira le akarja tolni, hogy alul kilógna a nyeregcső vége, akkor már vegyen kisebb vázat vagy vágja rövidebbre a nyeregcsövet. Amúgy az én montimon sem lehet sokkal lejjebb tolni, mert a nyeregvázcső hajlított.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
FerNandor
őstag
válasz Hasaggymeg #175459 üzenetére
ezt nem rég hallottam: "ez a kemény, nem a kád széle"
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
ggeleven
őstag
válasz Hasaggymeg #175459 üzenetére
Mármint papírlap? No offense nightmare13, én sem mászok semmi nagyobbra.
Ennél írták: Decathlon Riverside 900-asEgy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #175466 üzenetére
Nekem is egyre szimpatikusabbak amúgy a bringái. Oúti/cx/gravel fronton főleg a van rysel-ek. Bár nem tudom hogy itthon hozzá lehetne-e jutni. Áruházban sosem láttam, magyar weboldalon úgyszint... pedig megnéznék egyet élőben.
Én is féltem a koskormánytól, mert a cx előtt sosem használtam, de nekem bejött. Nem kényelmetlen, több fogási lehetőség van rajta mint egy egyenes kormányon. Az biztos hogy terepen technikásabb.
Maxi
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #175466 üzenetére
Kérdés, hogy megéri-e a 60k felárat az XC50-hez képest?
SX Eagle vs NX eagle
ROCKSHOX JUDY AIR vs MANITOU MARKHOR AIREnnyi különbséget látok
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #175554 üzenetére
dehogy, csak a drone-om követ és fotóz
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
arn
félisten
válasz Hasaggymeg #175572 üzenetére
hogy ki lehessen a garmint valtani egy teloval.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #175580 üzenetére
Ez a 2 vonal talán akko erősödött, amikor rájöttek a UCI-nál is, hogy ha nem figyelnek oda a pálya nehézségére jobban, akkor az xc banjokság egy földutas tour de france-hoz kezdett hasonlítani, amihez egyáltaln nem kellett fully és értelme se volt.
Aztán eszükbe jutott (valószínűleg a gyártóknak), hogy mi is a MTB esszenciája és csak legyen már terep és akadály, így a mai pályákon a fully már teljesen ésszerű, sőt a dropper plusz súlya is racionális a nyújtott előnyök figyelembevételével.A felfüggesztéstől való félelmeket túlzottnak tartom, főleg azokból akik soha nem is birtokoltak még fullyt. Mindig ezzel jönnek, hogy hú de bonyolult, meg mindig szervizelni kell. Ilyen sarkosan ez egyáltalán nem igaz. Jóval durvább használat mellett is a hátsó tag 3 szezont simán elmegy és elég utána egy nagy szervízt adni neki. Ez miért olyan kibírhatatlan? Persze menet közben tisztogatás, meg hasonló kell meg tény, hogy üzemórás jellegű a dolog, de ez az üzemóra is erősen függ attól, hogy mi történt, hogyan mire volt használva.
Az első teleszkóppal sokkal többet kell törődni (könnyebben szennyeződik, bonyolultabb a kenése és az olaj körök) mint a bringa hátuljával, elől felfüggesztés pedig a merev vázasokon is van. A csapágyak meg a vázban persze. 3 év után talán azt is cserélni kell, lehet 5 év múlva, valakinél soha.
Amit specit linkeltél az a legegyszerűbb single pivot hátsó háromszög a lehető legkevesebb csapágyszámmal, nem túl bonyolult. XC-re meg túl összetett felfüggesztés nem is kell, csak a kinematikáját kell úgy belőni, hogy a tekerésre ne üljön be. Lehet 100% fölötti anti squat-ra is tervezni felfüggesztést, ami azt jelenti, hogy tekerésre nem be akar rugózni, hanem épp ellenkezőleg inkább merevebben fog viselkedni mint semleges esetben.
Innentől fogvan ha a bringa célja egyértelmű, akkor valójában nincs nagyon szükség brain tagokra megfelelő anti squat érték mellett egy XC gépen. -
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #175657 üzenetére
Ha Győrben jársz egyszer, szívesen megmutatom! De bárkinek, aki erre jár, bemérheti az órám, teszek fel gps-t, videózhat nyugodtan!
És a 78 km/h 42x11 volt.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
CragON
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175651 üzenetére
Úgy látom Groot elmászott. Nem ott a helye.
Az üveg a földön az mi?
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #175657 üzenetére
Nincs nálam épp a gearcalculator....de milyen pedálfordulat jönne ki? Amúgy azt mondta hegyről lefele....mondjuk Győrben ez max a felüljáróról való "ereszkedést" jelentheti ...szóval én is kételkedem kicsit, de ettől még ......
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
arn
félisten
válasz Hasaggymeg #175672 üzenetére
hamarosan jon a 3x6 es a 26os kerek
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #175683 üzenetére
Kormányozni nem kell, egyenes, a szél meg kicsi, mert vékony vagyok.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
CragON
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175672 üzenetére
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #175672 üzenetére
Nem olyan vészes az. [link] A tetején 27%-ot ejt, az azt jelenti, hogy 60-as pf-ról (izomnak a megfelelő O2 felvétel alja) 76-ra lököd fel, attól nem fogod lefejelni a stucnit terepen.
CragON: mécses... megemlékezett a lábairól és a tüdejéről, amit lent hagyott Ezón.
FerNandor: alapozó edzésterv: ha nincsenek laktátméréses pulzuszónáid, akkor hétköznap napi 1-1,5 óra 140 bpm alatt, hétvégén 2-3-4 óra 140 bpm alatt, max kulacstöltésre megállva, nyeregben kajálva. Ha nagyon megy a 140, akkor lehet lejjebb is vinni. Ez a novembertől márciusig tartó időszak. Hajrá!
xy.zsolt: hol leszel, mit szeretnél, mennyi időd van? Tudok egy jó kört, ami tetszeni fog.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Foose
addikt
válasz Hasaggymeg #175723 üzenetére
Aham, megtaláltam. Nem volt könnyű. Nem tudtam hogy ilyen is van, köszi az infót! Bár, nem tudom ki fogja olvasni, június az utolsó hsz....
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #175751 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #175762 üzenetére
Szerintem is fura egy útvonal. A lejtő Diósjenő felé, meg onnan Nógrádig az én mércémmel outinak elég rossz. Nógrád és Királyrét között még nem jártam, de úgy tudom, jórészt murva.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #175762 üzenetére
Ahogy írták is, a Fatornyos vendéglőnél fel a kövesre Nógrádig, a többi aszfalt. Sajnos nem lehet máshogy megoldani a kört, outival így is necces. Ma voltam a Nagyirtáspuszta - Nagybörzsöny úton, ha az járhatóbb lenne, akkor egy tök jó kört lehetne összehozni, nem kellene végig nyomni az Ipoly mentén az aszfalton. Bár lehet, hogy az outisok meg azt szeretik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #175776 üzenetére
Nem, akkor van a Crosskovácsi.
És nincs benne a hadi út. Nógrádi kövesút van, aminek az elején a mászós rész szintén necces. Trekkingesek előre, hajrá!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #175785 üzenetére
Strava kicsit valszeg elszámolta, inkább olyan 25%-os lehet, de a közepéig b*romira technikás. Szerintem megfelelő erőnléttel simán tekerhető, tegnap egyik srác nem állt meg fotózkodni, hanem kihajtotta, csak őt nem mutatja a szegmensen, mert egy helyen rossz irányba tért le. Szerintem bármilyen sebességgel lehet tekerni ha megy a trackstand, főleg ha gyakran belassulsz nullára, mert át kell technikázni a gyökereken. Kb. az egyetlen trükk, ami egész jól megy nekem is, ennek hála meredek emelkedőkön sem igazán rángatom a kormányt, könnyen megy felfelé is a megfelelő nyomvonal kiválasztása.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #175860 üzenetére
Belsőt hurcolászni szerintem felesleges, ha TL-re van alakítva a kerék. A kisebb lyukakat alapból megfogja a trutyi, ha megteljesen kiszakad a külső, akkor semmire nem mész a belsővel. Pumpát én is viszem magammal mezzsebben, mert ha bejön egy defekt, akkor azért a guminyomás csökken.
Szerintem nem érdemes ám ennyit agyalni ezen, démonizálni meg főleg nem. Következő alkalommal, amikor viszed a bringát szervízbe meg kell kérni a szerelőt, hogy alakítsák át TL-re és kész. Utána már nincs mit tenni.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #175614 üzenetére
...szeretem érezni közben combjaimmal a nyerget...
Főleg, ha a hölgyek szeretik érezni a combjaik között... a nyergetViccet félretéve régen én is csak úgy éreztem magam biztonságban a gépen, ha a nyerget a combjaimmal támasztottam és úgy tartottam stabilan a gépet. Még az első dropperemmel is megvolt ez a szokásom, mert azon a vázon annyira mélyre nem volt hova leereszteni a nyerget. Aztán a spectral-al jött a nagy változás. Annak a droppere eleve 150mm-t ereszt és a nyereg szó szerint teljesen eltűnik a lábak közül, nincs támaszkodási lehetőség. Így a hónapok során szépen megtanultam bringázni, megtanultam a stabil pózokat terepen, kanyarban stb... és ugyan néha még most is figyelmeztetnem kell magamra, hogy figyeljek a pózra, de már egyáltalán nem hiányolom a nyereg érintését, sőt ha nem rakom le teljesen és hozzáérek, akkor már zavar, hogy hopp itt valami útban van.
Az biztos, hogy a lejtő orientált bringázás esetében sokkal szabadabban kell tudni mozogni a gépen, hogy jól, biztonságosan és gyorsan menjen az ember. Erre a szabadságra és jóval aktívabb helyezkedésre a bringán egyáltalán nem evidens az átállás, tanulni és gyakorolni kell. Azt is, hogy nincs semmi az útban, meg azt is, hogy mozogni, hova dölni, hajolni stb... több póz olyan, hogy pont ellentétes irányú az ember természetes túlélő ösztönével. Ilyenkor meg jókat lehet bosszankodni, hogy tudom mit kéne csinálnom, de a testem mégsem akarja. -
bringasisti
őstag
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #175860 üzenetére
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #175942 üzenetére
Sajnos még muffokat sem (nah jó, a Szalajka-völgyben voltak). Amúgy eddig életemben vadon 1x láttam, az is egy alig járt jelzés nélküli úton volt Bükkszentkereszt felé .
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #175906 üzenetére
Szóval nem mondtam hogy városban kell tömörülni, én az erdőre gondoltam, annak is az eldugottabb részeire, vagy legalább is azokra amelyek nem 5km-re vannak a szélétől, néha jó lenne egy nagyobb kör alatt találkozni emberekkel, csak hogy ne legyen annyira kihalt a terep.
Persze én is élvezem mikor nagy a csend és senki sem zavar, csak hogy itt nagy részt mindig nagy a csend, mert az a kevés komoly montis is szinte mindig hasonló útvonalakon megy, vagy elmegy inkább a közelebbi hegyekbe tekerni, ami a látvány miatt megéri, de szinte mindenhol autó utakon vezet az ösvény, ami technikailag 0 élvezeti érték számomra, és kicsit időpazarlásnak tartom azt a 2x3 óra autózást, tudva hogy autó úton kell majd menni montival is.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #175948 üzenetére
Kell, mert annyi ideig csúnyán elszíneződött láncot láttam már a gépen, hogy bántotta a szépérzetemet
Elvileg tartósabb is jóval. Ez a patentszem meg kényelemben hozza meg a brutál árát....egy pici mozdulat és mehet a lánc fürödni....nem kell szétföcsögve kefélni a láncot a bringán. Több kedvvel is állok majd neki a tisztításnak.[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #175981 üzenetére
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #175981 üzenetére
Hidrós váltás régóta van, talán (többek között?.. nem tudom, lehet hogy másnak nincs) a Rotor gyártja, vagy gyártotta, de nem lett akkora siker.
A hajtókartengely mitől kopik? Múltkor is felfigyeltem rá, mikor írtad, és végülis tényleg tud olyan lenni, hogy elforog a csapágyban, de szerintem csak akkor kéne neki, amikor a csapágy már megszorul. A Shimano (és a DUB) csapágyakban ráadásul van műanyag persely (porvédő ami a tengelyt körbeveszi), tehát nem is fém a fémen van, mint a BB30-nál. De az előfeszítés szerintem a csapágy norml forgásáig megoldja, hogy a belső gyűrű együtt forogjon a tengellyel.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #175973 üzenetére
A két szélső értéken valahol mindig éppen, hogy hozzáér a lánc a kanálhoz. Ha fent beállítom akkor alul nem jó, ha alul is beállítom akkor pedig laza a bowden és nem pakolja fel.
De most lehet jó, még állítottam a délelőtt rajta. Az első hajtómű régi, már nem kapható Deore LX. A költség hatékony megoldás esetemben az lenne ha ki tudnám cseréltetni a tányérokat - egyelőre ezt gondolom.
Az egész úgy 10 éves és kopott. Az egyik szervizben azt mondták elég a középsőt kicserélni mert a másik kettő jó, a másikban pedig, hogy a középső jó és a többi nagyon kopott illetve az egészet egyben illik cserélni.
Most mi az igazság? Lassan tényleg nem tudom melyik szervizbe járjak...
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Új hozzászólás Aktív témák
- Viccrovat
- Asszociációs játék. :)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Lexus, Toyota topik
- Milyen légtisztítót vegyek?
- LEGO klub
- További aktív témák...
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo) FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - C1 minősített
- SmartyPad - interaktív játék 3-6 évesek számára
- Seiko Sportura Kinetic GMT
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen