-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Hasaggymeg #140216 üzenetére
Valóban rendszeresen féloldalasan állok meg a tekeréssel (asszem jobb láb nyújtva), de ezt pont, hogy tekerés közben figyeltem meg.Tekerés közben van valami kényelmetlen érzésem is. Szerintem ki fogom próbálni valami keményebb nyereggel is. Tegnap pont megtaláltam, ami a Meridával jött, majd azt felrakom
6030D
Mindkét bringa, és ugyanarra?
Ráadásul a merevvázason olyan gumi van, hogy szinte húzza vissza magát egyenesbe a kormány
A legfeltűnőbb amúgy, hogy a rugós nyergeken is mintha balra dőlve ülnék folyton, és ezért dönteném jobbra ... ez persze még csak spekuláció[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140224 üzenetére
Nekem még megvan a montiról mentett selle smp-m, én szerettem.
Outira csak azért nem raktam át, mert a gyári is nagyon kényelmes.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
StLui
veterán
válasz
Hasaggymeg #140242 üzenetére
Lehet ezért kezdem én is megkedvelni a mászást
A bringaúton amikor csattantam és a két kormány összecsapta a kisujjam, na az azóta is fájdogál, és két napja reggelente jobban fáj mint eddig
Persze a bikeparkba fiam bringájával ugyanúgy összecsaptam, váratlanul balra félreált, én meg azt hittem elférek mellette. Szóval kapott még egyszer az ujjam
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140242 üzenetére
Én 0km/h tempónál dőltem el, oszt mehettem a balesetire tetanusz vagy milyen oltásért ;)
Jó, nekem csak egy körömnyi lyuk lett a könyökömnél, de az se volt kellemes.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140218 üzenetére
kérdés vajon mennyivel kisebb a 46-os tányér az 50esnél
lehet az még bőven benne van abban az 1-3 mm-ben.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Massmurderer
őstag
válasz
Hasaggymeg #140267 üzenetére
Inkább ilyet ajánlanál neki
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140267 üzenetére
hát az adatlapja alapján pont 46 a legkisebb nagytányér amihez még jó
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140271 üzenetére
Hát ilyet még úgynevezett futás közben (a kis yorkie-m gyorsabb és kitartóbb
) sem tudok elérni, mert jóval hamarabb kezd elsötétedni a világ a zokszigén hiánya miatt. :)
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140271 üzenetére
igen, a konzolos 105 első váltót nézem.
amúgy ez a vázgeo szerintetek (így szemre) milyen lenne vegyes terepre? azt néztem hogy a felsőcső szinte vízszintes, hátsó támvilla is jó magas, nyeregcső nem lóg ki annyira, fejcső nem olyan magas mint a legtöbb gravel váznál amiket eddig láttam. ezeknek milyen hatásai vannak a viselkedésre?
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Massmurderer
őstag
válasz
Hasaggymeg #140280 üzenetére
-
freelanced
addikt
válasz
Hasaggymeg #140280 üzenetére
Ejj, ez kell nekem
Az a baj nagyon tekernék de sajnos nem lehet.
Viszont kellene valami közlekedési eszköz.
Rollert fontolgattam de az meg olyan meh. Zötykölődik mint a fene meg nem olyan.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140280 üzenetére
Tegnap egy ilyen jött velünk szembe. Az egyik ül, a másik fekszik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140288 üzenetére
Hát nem tudom. Kétkerekű reku szerintem sokkal macerásabb, mint egy akármilyen bicikli. A magasan tartott lábak miatt a vérellátás nem az igazi, fárasztó is hosszú távon ez a lábtartás, ha jól sejtem, plusz irányítani is nehezebb, mint egy normális biciklit.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
freelanced
addikt
válasz
Hasaggymeg #140288 üzenetére
Üdv!
Köszönöm!
Utána fogok kérdezni, de a net alapján ahogy nézem ott is hasonlókról számolnak be. :/
A roller elmenne, de ott meg a műanyag kerék miatt ráz mint a fene.
Görkorcsolyát még nem használtam, szóval passzolom, hogy az működne-e
A guruló kerék kicsit ijesztő, de sokan egész jól elvannak vele.
Viszont ez a Bringaroller bármennyire is hülyén néz ki lehet, hogy kevésbé döcögős mint egy sima. Cserébe nagyobb meg minden. Ebből vajon hol lehet értelmes modellt kifogni?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
freelanced
addikt
válasz
Hasaggymeg #140297 üzenetére
Köszönöm!
Már csak ki kellene próbálnom valahol.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140324 üzenetére
Az nem próba, kipróbált módszer, ezt csinálom. :D
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140331 üzenetére
Elégetni igen, de deformálódhat, leírás szerint helyrehozhatatlanul. Feltéve, hogy a kerékhez a saját kiskönyvét kaptam...
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140331 üzenetére
Dobogókő-Esztergom irány, de csak a hegytetőtől 4-5km a gázos. Utána is lejt, de az már egyenes és enyhe lejtő.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
válasz
Hasaggymeg #140331 üzenetére
Nem az a gond hogy elégeti a felnit, azt szerintem se lehet alufelninél előidézni egykönnyen.
A probléma ott van hogy a felhevült felni miatt a belső kidurran mert annyira felmelegszik. Erre volt példa haverom a Grossglocknerről lefelé sajnos így kapott első defektet, még szerencséje volt hogy nem nagy tempónál.Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140324 üzenetére
Megragadtam a bika szarvát, de nem adja könnyen magát!
Próbáltam a Siffredi módszerrel betuszkolni a vastag csövet a nyílásba.De ha már bent van, sehogy nem veszem ki. Ez probléma lehet később ha egy kábelt ki kell venni és behúzni egy újat.
Ezzel a 4db kábellel kéne kezdenem valamit.
[kép]
Ha összefogatom egy gyors kötözővel úgy tűnt, hogy kevésbé mocorognak, lehet ennyi is megoldaná a zörgést. Nem tudom melyik zörög, de valószínűleg csak az egyik, ha az egész össze van fogva egy kötegbe, elképzelhető, hogy csendben lenne.
Holnapig még kitalálom, mára elég volt a szerelésből.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Hasaggymeg #140344 üzenetére
Másik fórumon figura mondja, hogy neki még be is van zsírozva a nyeregcső, és nem mozdul
Acor nyeregcső, 25,4mm-es. A 26,4mm-est nem tudom elképzelni, hogy hogy lehetne belepaszírozni.
Esetleg gond lehet, hogy még a középcsapágy is valami olasz szörnyűség, úgy kellett az új hajtóműhöz külön közpécsapágyat is hajtanom, ahogy a szelepek is Regina szelepek voltak (látott már valaki ilyet?). Lehet, hogy tized milliméterek vannak a vázcsőben is?
(#140345) jjeahh
Valami VL Bike ... elektronikai eszközöket árusító boltban vettük huszon éve
Véletlenül nem te vagy nagylaci32 a Bikemag-on?
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140347 üzenetére
Ahogy mozgatom a kábeleket, nekem úgy tűnik, hogy beljebb zörög, menet közben is inkább a váz elülső részéből jött a hang, mint középről. A bemenetnél baromi vastag a váz, ott annyi anyag van a motor felfogatás miatt, hogy a zörgés kizárva, inkább a váz belsejében, ahol vékonyabb a falvastagság, ott sokkal inkább tud rezonálni.
Zsugorcső nekem is eszembe jutott, lehet az lesz a megoldás. -
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140347 üzenetére
Ha a kábelnél jóval nagyobb átmérőjű zsugorcsövet húzok rá, szerintem nem zörögne, de ha csak akkora az átmérő ami pont rámegy a kábelre, akkor lehet, mert elég vékony a zsugorcső anyaga.
Illetve nem szeretnék féket, meg dropper kábelt bontani, tehát arra gondoltam, hogy középen felnyitom a zsugorcsövet, ráhúzom a kábelre, egy kör szigetelő szalag, majd így haladok befelé. -
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140371 üzenetére
& trialboj: Az a gond, hogy a pulzusom jelenleg sz*r. Fejlődött a tavalyihoz képest, de kell még fejlődjön, hogy úgy érezzem nem halok meg versenyen. A rövid távon egyszer végigtekertünk a haverommal turista tempóban és azt hittem megdöglök
. Valahogy ha rövid távon kevesebb idő alatt kell sokat mászni, sokkal jobban kidöglök, mint ha ugyanennyit 40-50km alatt másznék, kb. olyan érzésem volt, hogy bazki sosem lesz vége a mászásnak, a nagyja tényleg csak felfelé... aztán a végén van egy lejtő, aminek normál esetben örvendene az ember, de ez kb. egy DH pálya, egyszer megpróbáltam lejönni rajta, de lassabb voltam, mint felfelé
, nem elég, hogy végig meredek és erdőben van, még durván gyökeres is és ugratók vannak, egyszerűen nem HT XC-nek való, minimum egy trail fully kéne oda. Persze a pro XC-sek lejönnek rajta, de ők hol nem
. Szal jó lenne ha nyugodt lélekkel indulhatnék, hogy nem szenvedés lesz végig, hanem élvezni is fogom... na ennek jelenleg semmi esélye, van, ami még mindíg sok nekem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140374 üzenetére
Én most nem feltétlen arra gondoltam, hogy verseny közben mérni (az is hasznos, mert segít beosztani az erődet), hanem arra, hogy alapozóval lejjebb vinni, stabilabbá tenni. Az alapozót, azt gondolom ugyanúgy ezer éve művelik az állóképességi sportolók.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Hasaggymeg #140377 üzenetére
Ahogy elnézem a legtöbb review nem offroad MTB user szóval ki tudja mennyire mérvadó...
?!
Más.: milyen az az elfogadható árú flat cipő amit már meg szabad venni? A mostani edzőcipőm nagyon jó egyébként tapad vele rendesen, csak szétvágja a flat pedál a talpát... nem lesz hosszú életű ha így folytatom...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140377 üzenetére
Ezt sosem tudjuk meg, de azt sem, hogy milyen szinten nyomták, simán lehet, hogy az ógörögöket simán lenyomnám
. Pulzust amúgy nem muszáj mérni, ha figyelsz a légzésedre nagyjából már be lehet lőni, persze pulzusmérővel sokkal pontosabb és úgy nem lősz mellé, de az alapozást nélküle is művelhették.
Mondjuk ha így nézzük régen teló sem volt, sisakot sem hordtak, valszeg az áttétel sem támogatta az ilyen brutális mászásokat stb, mégsem indul versenyen manapság senki retró montival, sisak nélkül maratonon.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140371 üzenetére
De legalább nem koxolok!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140369 üzenetére
Pont az lenne a lényeg, hogy most ne kelljen féket bontani, jó lesz az úgy szigetelő szalaggal is, és hosszába kettévágva.
Igen, ez a rejtett kábelezés sajnos tényleg sok szívást rejt magában. Kb bárminek szívesebben nekiállok, mint a rejtett kábelezés szerelésének. Ráadásul egy elektromos kerékpáron a középmotort is ki kell venni, különben esélyed nincs, hogy hozzáférj rendesen.
Az elektromos váltók már régóta piacon vannak, csak sajnos elég drágák. Olyan kevés áramot fogyasztanak, hogy felesleges ezt emberi erővel táplálni, inkább az a probléma, hogy még nagyon drágák. A csúcs ebben most a Sram AXS, ahol kábel sincs, és a váltót, illetve a droppert is így vezérled. De egy ilyen szett egy elég komoly kerékpár ára. Nagyjából 1000 euro a Hátsó váltó és a váltókar. [link]
A nyeregcső meg még 670 euro, plusz még egy váltókar 190 euro.
És akkor ha pl Shimano rendszerről állnál át, akkor még lánc, sor és egy Sram XD kompatibilis hátsó agy is kelleni fog. Ami szintén nem kevés pénz. De így csak a fékkábel maradna.
Shimano XT Di2-re viszonylag olcsóbban át tudnék állni, csak egy hátsó váltó és egy váltókar kéne.
[link]
[link]
A Shimano E8000-es rendszernek meg amúgy is Di2 kijelzője van, arra rá tudom csatlakoztatni az elektromos Shimano váltást, tehát az sem kéne. Ez már tényleg megfordult a fejemben, hogy Di2 lesz ebből.
A rejtett bovdenes váltással az a probléma, hogy nagyjából végig házban fut a bovden, túl nagy a súrlódás, kanyarog a bovdenház össze vissza, itt bemegy, ott kibújik, ráadásul nekem 3 rész van összetoldva, középen egy nokon házzal. Szerintem ez még rosszabb mintha végig egybe lenne az egész, ezt szerintem ki is cserélem egy új házra. Amikor bekapcsolom a kuplungot az XT váltón, kifejezetten nehéz a váltókart nyomni. Sajnos valóban el lehet felejteni a finom, puha, és nagyon pontos váltásokat amikor ennyire rejtve megy a kábelezés, főleg MTB-on. Igazán itt jön be a létjogosultsága az elektromos váltásnak, bár kábele a Di2-nek is van, de vékony, nem zörög, nem karcol, nem koptat semmit, váltás minőséget nem befolyásolja, míg a normál bovdenházról ezt nem lehet elmondani. Vettem egy XT váltókart is az SLX helyett, de azzal még nehezebb volt a váltót kezelni, mint az SLX-el. Megnézem az új kábelezéssel, ha nem javul, valószínűleg kénytelen leszek elektromos váltásra átállni.[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140425 üzenetére
vezeték nélkülinek a lényege hogy nem kell (csak a fékváltón a féket nyilván). akkuról megy, a kommunikáció meg wireless.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
válasz
Hasaggymeg #140425 üzenetére
az AXS-t nem kell kábelezni, minden egység önálló akkuval van ellátva, és a saját protokolljával kommunikálnak egymással, de kifelé Bluetooth és ANT+ kapcsolat is van
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
StLui
veterán
válasz
Hasaggymeg #140429 üzenetére
Ettől milyen (síró) görcsöt kapnék ha elgörbíteném, mint most a nyaralás alatt is a váltómat
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140472 üzenetére
Én azt nem értem, hogy miért adják fel az emberek ilyen könnyen. Lehet én vagyok fordítva bekötve, de ha valakivel tekerek és jobb-edzettebb nálam, az nem veszi el a kedvemet egy életre, hanem pont, hogy inspirál és azontúl az a célom, hogy meglépjem a szintjét
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140480 üzenetére
StLui pont az ellenkezőjéről panaszkodott. Mondjuk ő is mér pulzust, meg sporttáplálkozik, úgyhogy pro.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
válasz
Hasaggymeg #140472 üzenetére
Koszi szepen 😀 jo mert a kedve is tobb a bringazashoz miota megvette
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140528 üzenetére
Lehet, hogy a kilátó hiánya azért feltűnne ;)
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
StLui
veterán
válasz
Hasaggymeg #140528 üzenetére
Nemrég derült ki, hogy gyerek egész éjszaka fent volt, hasmenés, nem tudom mi lesz belőle, mai kamaraerdei menet elmarad.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140528 üzenetére
Mondtam, hogy nem értek a lovakhoz. Majd remélem nyár vége felé tudok szerezni valami tesztbringát legalább a méret miatt.
cdl: Dobogókőnél voltak páran, jöhettél volna erre.
trialboj: 25 fok+esőben meg fogtok dögleni, nem megfázni.
Sima rövid+rövid, megállni nem fogsz, melegít az intenzitás illetve rövid távon mész, 1-1,5 óra alatt nem lesz bajod. Száraz ruhát vigyél a verseny utánra.
Kocsiba fólia+pokróc, de gondolom lesz ott mosó, tehát nem koszosan kell berakni. Csoki felesleges, nem emészted meg a végéig, kulacsban legyen szénhidrátos (cukros) lötty. Ha van frissítő, ott egyél pár falatot (cukrost). Telefont nem kell vinni (Strava leszarós...), kocsikulcs attól függ, ha távirányítós, én nem vinném. Vagy két zacsiba tekerve. Szemüveget vigyél, ha nem híg a sár, akkor használod, ha híg és felveri, akkor zsebre rakod.
Jó lesz, menni kell, ezek az élmények, amit mesélni fogsz később.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tobias40
veterán
válasz
Hasaggymeg #140556 üzenetére
Uhh az faxa vidék,irigyellek!
Lehet kimegyek én is augusztusban,még meglátom,de imádok Erdélybe menni! -
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #140556 üzenetére
Amennyire ki vagyok most éhezve egy jó montizásra, ha tehetném valszeg egyedül is simán kitekernék a Madarasira talizni veletek, nem érdekelnek se a medvék se semmi
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140556 üzenetére
Az 500 g-ot én találtam ki, de azt meg tudom enni 4 adagnak: 3 előtte nap, egy aznap reggel. A tojásos tésztád gyakorlatilag az eredeti carbonara spagetti.
Pirított szalonnával még jobb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140586 üzenetére
Tökéletes bringa nem létezik, ez igaz. Valami nyűgje mindegyiknek van, teljesen mindegy mennyi pénzt költesz el, időnek kell eltelnie amíg belakod. Ami biztos, hogy a következő bringámon hanyagolni fogom a bovdenes váltót, úgy gondolom, hogy egy modern, össztelós MTB (pedelec meg pláne), azon a fejlettségi és bonyolultsági szinten van ma már, hogy ehhez nem igazán passzol a hagyományos bovdenes váltó.
Bármi gond van a kábelezéssel, szedheted szét a bringát darabokra, dörzsöli a vázat is ahogy rugózik a váz, szívás.
Váltónak és droppernek is kábel nélkülinek kell lennie egy ilyen modern gépen.És, hogy mi lenne a Merida utódja?
Ez még nem eldöntött, de nagyon bejön a Propain Ekano 165, talán ez. Sram AXS váltással, Fox telókkal.
De a YT Decoy is esélyes.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
Hasaggymeg #140583 üzenetére
Köszi, akkor ezek szerint nagy gond nem lehet. Most babrálok megint a pozícióval, mert szervizben volt a bringa és el lett állítva a nyereg.
-
6030D
Ármester
-
bringasisti
őstag
válasz
Hasaggymeg #140648 üzenetére
Nekem a műanyag sámli meg eddig bírta mindig a terhelést, nyilván ha érzem hogy kevés akkor kimegyek az erdőbe, vagy leveszem a hajtókart. Nem is értem hogy kerülhet fel ilyen videó
BENEFON DELTA--------N8
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140653 üzenetére
Hehe...
Pestieknek talán mond valamit a kijelölt kerékpárút a Chinointól, a Tatai utcán át a Dózsa György útig... na ott MTB-ot tekerve simán végigmentem 20-as átlaggal, outival ugyanott a max. 20km/h :(
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz
Hasaggymeg #140658 üzenetére
Egyszer döntöttem úgy azon az úton, hogy tojok a KRESZ-re, megyek az úttesten... elég gyorsan letettem a folytatásról.[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #140668 üzenetére
Nem volt itt senki mugli, 3 versenyző ment tekerni egy jót.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #140725 üzenetére
Semmit. Azóta nem mentem újra. Akkor este megcsavatgatta a doki, azt mondta jó lesz ez.
https://barbieripnk.hu/
-
Sped
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #140105 üzenetére
33 500,-HUF. Vasárnap nyomtam egy 80 km-es etapot, a bal lábamat kicsit nyomja a külső széle, de szerintem ha betaposom, jó lesz. Először arra gondoltam, egy fél mérettel nagyobbat vettem a keleténél (42,5), de az utcai cipőimben is ott van a nagylábujj, mint ebben, a széle viszont merevebb, és sztem ez az oka annak a nyomásnak, de ez még alakul, ha felveszi a lábformát, akkor ez sztem megszűnik. Legalábbis remélem. Már csak azért is, mert a jobb lábamon nem jelentkezett ez a "tünet". Egyébként menet közben jól szellőzik, nem rohadsz bele.
(#140721) Massmurderer Áááá..ez brutál.Volt ott lefelé vagy 60as tempó.Egy esés azt zacskóba viszik el.Biztos hogy olyan tempóba én nem mennék le semmi pénzért.
Pilisszentlászló-Visegrád között egy hosszabb szakaszon most aszfaltozták le az utat (nyilván a Giro miatt), ott romboltam lefele 55-el, legalábbis amikor le mertem nézni az órára ennyit mutatott, isteni volt. Tükörsima az aszfalt persze, az azért más. Áttételben lett volna még szufla, de inkább csak élveztem a gurulást. Namost ilyen terepen ilyen sebességgel...ez beteg
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport