-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz joni1700 #125027 üzenetére
Kicsit egyenlőtlen, de a tízpróbás boltban forintra ugyanennyiért Rebával, átütős első-hátsó kerékkel, és GX 11 sebességes váltással kapsz biciklit. más kérdés, hogy kinézetre nekem az kevésbé tetszik, de elég nagy a szakadék a két gép között ilyen dolgokban. ja, és 11-essel kezdődik a súlya.
Amúgy tényleg nem tudom, más márkák mit vesztegetnek ebben az ársávban, csak a decásra nemrég rátaláltam, és most lengetem véres kard módjáraBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
ide is
ma hozta egy mogorva mikulás a postásautóval...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125050 üzenetére
Köszi az ajánlatot, de szerintem nem lennék igazán előbbre vele, mint a meglévő Hollowtech II-es LX karommal, most még azon is hezitálok, mivel tiszta lappal indulok, hogy visszamegyek 170-es hosszra... még ettől függetlenül is keresgélem a megoldást, ugyanis szívem szerint olyat választanék, ami dedikáltan egytányéros, és rakható rá 30-asnál kisebb is, amit meg is lehet venni. eddig 1 vagy 2 ilyet láttam... az egyik egyébként ígéretes, a Sram direct mountos karjai ilyenek, és létezik hozzájuk 28 fogas tányér nem drágán. Mondjuk a GXP tengelyes 40e körül van, a BB30-as már 60... :-/ Ez az egyik kérdéses történet, a másik, ami méginkább zsebbenyúlós lesz, de megpróbálom használtból megoldani, az a villa.. szóval ez tényleg 1-2 hónap, mire összeáll, a többi cucc nagyjából van. Boostos vázat nem akartam, akkor cserélhetném a kerekeimet is. De ahogy mértem, azért kövérebb a sárférőhely ebben is, remélem 2,25-ösnél bőven nagyobb gumma is elfér majd.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125071 üzenetére
Jól látod, lényegében a "saját" merevvillája és valami Reba között megy a vacila.. a rugósakhoz nem értek, csak azt látom, hogy itthon 70-80-ért van használtan Reba, ebayen nézegetem, ott volt nemrég egy, ami 50e körül kelt el, de a genyó angolok többnyire nem postáznak ide. A lelkem mélyén valami azt súgja, a real thing a merevvilla lesz megint (bazz, 660g?), de eltelt már annyi idő az utolsó teleszkópom óta, hogy megint adjak egy esélyt.
Hajtás: 1x11 lesz, aztán ahogy magamat ismerem, egyszer, lehet hogy csak évek múlva úgyis meglépem a 12-t. Vagy nem, mert elégnek nyilvánítom a 11-et, a 28-as fog elöl azért kellene, mert erre az XD dobra, ami egyébként jó volna, csak 42-ig van értelmes árban 11 sebis sor. És ott még jó lenne egy kis tartalék a pörgetéshez. (most 30-as tányért használok)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125075 üzenetére
én azt sejtem a háttérben,h az az 1-2 szín jobban akciós,nem a többi a feláras,de mindjuk annyi plusz pénzt nem fizetnék ki szín miatt..
nyereg téma: a szintetikus borítású nyergeim sosem áztak át esőben, egy van,ami valszeg megszívná magát, azt 3 ezresért vettem apróból, egy egész könnyű titánpálcás WTB, de az sajna nem bizonyult kényelmesnek.. ellenben ha boltban Speci nyerget látok, mindig összecsordul a nyálam, azok úgy ránézésre is jók.. de sok pénzt tényleg csak próba után áldoznék nyeregre.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zoli03 #125085 üzenetére
nekem is elegem lett a kónuszos agyakból, igaz, azokkal sem volt más gondom, mint hogy állandóan szenvedtem a beállításukkal, mert használat közben is elmászott. Ez csak részben a rendszer hibája, részben meg az enyém, de jobban szeretem az olyan rendszereket, ahol nincs ez a tényező.. számtalanszor volt, hogy beállítottam (szerintem), majd mentem vele, és vagy szorosabb lett egy árnyalatnyival, vagy kotyogni kezdett, és akkor megint szedhettem elő a kulcsokat.
A tubelessről kevés tapasztalatom van, de megfelelő szalaggal szinte minden felni kompatibilis, nem? Mármint folyadékkal, az UST igazából sosem mozgatott, meg biztos abban is használnék folyadékot a defektvédelem miatt. De annó nekem mezei alkatrészekkel, sima drótos legolcsóbb Rapid Robokkal + Continental folyadékkal elég jól működött. Csak hetetne azért rá kellett volna pumpálni, én meg volt hogy hagytam leereszteni, és ott vége is lett...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125094 üzenetére
alin rengeteg tengely átalakítóba futok bele, mondjuk QR15 adaptor, meg ilyen keresőszavak biztos működnek. a tapered villa más téma,mert tényleg létezik olyan fejcső,ami külső alsó csapággyal képes fogadni tapered villát,de az én karcsú vázam pl. úgy sem, szóval jól nézz utána. épp ezek miatt (is) vettem az új vázat, ez már tapered is, és átütős is, a kerekeimből elvileg csak ki kell szedni a QR adaptert, de még nem jutottam oda,hogy ellenőrizzem,minden megvan-e a konverzióhoz
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #125095 üzenetére
tubelesshez még annyit, hogy WTB felnikel próbáltam, és azok valamilyen szinten elő vannak készítve rá, de kell a ragasztós felniszalag, mert a küllűlyukaknál ugye eresztené a levegőt. i19 (ennél olcsóbb felniim vannak, de azoknak is hasonló a metszete)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125106 üzenetére
az ünneplős kerekeim Fulcrumok, most is QR-re adaprerezve vannak beépítve,mivel más lehetőségem eddig nem volt igaz, ezek gyári adapterei, de itt nem hiszem,hogy nagy megfejtések vannak. ráadásul ha újonnan vettem volna, azt hiszem,választhatok, hogy milyen tartozékokkal kérem,szóval ezen sem kell előre aggódni.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
2 perccel a katasztrófa előtt
még egy érv a tubeless mellett : nó mór felütéses defekt. szerencsére meg tudtam csinálni, másodszorra.. épp kezdtem belejönni a nyomáscsökkentésbe, de ezek szerint túlzásba vittem. hátul mondjuk eltalálram,és durva volt a különbség: ahol elkapart, ott leszálltam,hogy engedjek ki egy kicsit. sajnos hiába a nyomásmérő az otthoni pumpámon, csak ugrál össze-vissza, mivel a szelep nehezen engedi át a levegőt. de érzésre 1.9 körül indulhattam. ebből engedtem mondjuk 2 tizedet, és úgy mentem tovább ugyanonnan,mintha odaragasztották volna a gumit a félszáraz sáros talajhoz. igaz,hogy ez utána vízszintes terepen is érezhető volt,mármint a megnövekedett visszahúzó erő, de azért ez még vihető kompromisszum. elöl sajnos hasonló nyomással elég volt egy élesebb kőBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
a CL-6 csavar adapterem olyan,hogy abban csak pöckök vannak, de a CL anya rátakar mindegyikre, azt azért biztonságosabbnak érzem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz StLui #125171 üzenetére
az eredeti állítás ezt nem részletezte. de ha fontos,akkor attól a szolgáltatótól általában már 10 usd-től ingyen jön a dhl is,ami durva... most épp valami karácsonyi akciójuk volt, ami miatt kellett fizetni a szállításra,de így is jól jött ki, mindig áfa-határ alatt rendelek tőlük a lényeg,hogy létezik ellenpélda.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #125185 üzenetére
Itt mi is volt? Ugyanolyanból vettél egy nagyobbat? Nem hinném, hogy parasztságnak számít, csak lehessen meghúzni a határvonalat, hogy mi volt a munka, amit el kellett végezniük ;-)
Ne az legyen, hogy itt egy kicsit még állítgatniuk kellett, ott rendesen meghúzni... Emiatt mondjuk lehet, hogy felvonják a szemöldöküket, mert biztos találkoztak már olyannal, aki után még sokat kellett pluszban dolgozni, de kifizetni nem akarta. De egyébként mi az, amivel meggyűlik a bajod? váltóállítás? vagy nincs mindenhez szerszám?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #125190 üzenetére
akkor úgy csinálnám,hogy odavisgem mindkét cumót,hogy rakják át azt a két dolgot,aztán kész. vagy biciklivel mész-jössz,és akkor ez a gond? ezesetben nem tudom,bérelj szerszámot ha a kormánycsapágyat is át kell rakni,annak lehet hogy én sem állnék neki, legalábbis ha bepréselős. inkább a kiszedés a sz*r ekkor, de a behúzást is el lehet rontani.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zoli03 #125379 üzenetére
én is felniszalagra, vagy elcsúszásra tippelek. lehet hogy tévedek, de szerintem ha a külső még bírja, és összefogja a belsőt,akkor nem kéne hogy gondot okozzon a nyomás. ja,amúgy 4 bar fölött csak kifejezetten vékony gummákba indokolt tolni,nem? mármint ilyen max 1.5 colos szélességűekbe. ha ennél szélesebb van, biztos nem erőltetném, 4 bar már 1.75ösben is olyan,mint felnin gurulni
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
lefelé én gurulok
a héten rendelem a 28-as lánctányért a direct mount karral, aztán.. várok még jó sokat, mert villa csak később leszBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125430 üzenetére
én is gondoltam rá,h kipróbálom a tekerőset, vonz benne,hogy egy mozdulattal mindkét irányban bármennyit ugrathatok. de nem tetszik,hogy nem használhatnám akármilyen markolattal, szóval nem variálok
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
*Thomson, p nélkül
más: mivel a biciklizés csak az egyik hobbim, és a bicikliépítés egy másik... szóval inkább mégsem adom el a fehér acélvázamat, hanem keresek rá valami hasonló bullhorn kormányt. Ez épp egybevág azzal, hogy a megmaradt BB7-es fékeimet remélhetőleg hozzá tudom illeszteni a kormányvégbe dugható karokhoz, bowdenes mivoltuk miatt. Aztán inkább ezzel mennék aszfalton.. meg görgőn. Tényleg, a Lidl-ös görgőt nézte már valaki? én nagyon gondolkodom rajta, mert van egy alap Elite, de épp kölcsönadtam húgomnak, és tudom, ha itt lenne, nem használnám, de most meg zavar, hogy nem is tudnám, ha akarnám Jó, igazából faterom is kitalálta, hogy jó lenne neki tekerni néha, és anyám szobabiciklije nagyon hulladék bármilyen izzadási kísérletről is van szó. max arra jó, hogy azt emelgeted, de lábra keveset hat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Lidl görgő: szerintem megvehető, bár csak pár percet tekertem rajta. komplett váltást kellett csetélnem a bicómon,és egyéb extrák is voltak, szóval elment az idő. ennek fém a hegere,ami nekiszorul a külsőnek,ennek eleinte örültem,de valszeg előbb fog elkopni,mint az a gumis,ami sok más görgőn van. a 3 perc alatt jól összefeketítette a kék gumimat, hát meglátjuk, mennyit bír majd. a szerkezet egyszerű,de működik. a fokozatállító rögzítése teljesen használható,jobb a sajátomnál. terheléstől féltem még, hogy kevés lesz, de kicsivel érzem csak kevesebbnek az Elite-emnél, valószínűleg nekem elég lesz kicsit játszani kellett a szorítóerővel,hogy ne csússzon meg a gumi, ez is okozhatott fokozottabb elszíneződést. az Elite-nél amúgy ha jól emlékszem, 500 wattig ment a grafikon, sebesség függvényében, ennél semmi ilyen nincs megadva.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #125569 üzenetére
pár percet tekertem csak, hogy milyen. az Elite legolcsóbbjához tudok viszonyítani, összességében nem tűnik rosszabbnak (az kintről is 43 volt), de az alu henger gyenge pontnak tűnik, a gumi szerintem jobb. de csak később tudok igazából nyilatkozni. de ha megnézed,hogy ennyiért használtan sem kapsz...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pikszel #125572 üzenetére
ez már kapott mondjuk eleget.. konkrét ütésre,ilyesmire ugyan nem emlékszem, de ez kb a harmadig bringa,amin van, és ezen sem először és a görgői olyan szinten össze-vissza futnak, meg lötyögnek, hogy én nem is értem, hogy vált egyáltalán. ami azt ileti, gondolkodik is egy kicsit,de azért eltalálja a fokozatot így gyorsbeállítás után..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
Más: MONSTER CROSS projekt indul! A lényege, hogy ki fogom próbálni a koskormányt, egyelőre a görgőn, aztán majd ha vége a görgős szezonnak, odakint is. Elsősorban mondjuk aszfaltra és lájtos terepre szánom, de éljen az újrahasznosítás, és legalább nem kell majd gondolkodnom, hogy elfér-e a 33-as külső. Vagy a 47-es. Vagy az 56-os. Sajnos nem az enyém a képen szereplő bicikli, de illusztrációnak ideteszem:
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #125816 üzenetére
Hát sorry, mivel csak gyorsan kerestem egyet, és linkeltem, a sok között nem látszott, hogy mekkora. A saját képeimet mindig kicsire méretezem.
6030D: lesz váltó, egyelőre a kajla 1x9, aztán majd valami upgrade talán. Attól én is tartok kicsit, hogy a vázam már így is inkább hosszú volt, mint rövid, de a stucniban van még pár centi tartalék
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125820 üzenetére
ja, a váltós ennyi, az ss nehezebb
az ss-re van most érdeklődő, a másikat is hirdettem pár hétig,mert az volt a gondolat,hogy kettő helyett legyen egy, ami kategóriában is feljebb van, de végül berezeltem, és levettem az on-one-t, mert csak-csak hozzámnőtt, és a ninert biztos nem rakom görgőbe. akkor meg az acélt használhatom másra is.. szóval úgy néz ki, kettő megmarad mégis.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
'New Inventions That Will Take Your Bike To Another Level' vidió, nekem az első váltó helyére szerelt sörnyitó a kedvencem, de a Pinion-szerű váltó és a tükör is jópofa. Egyelőre továbbra is láncváltó párti maradok, hiába tökéletlen
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125838 üzenetére
hasonlót, vagy pont ezt láttam, de ezen nem látszik messziről, hogy micsoda
meg nem tűnik olyan igazi kényelmesnek a használata.. hozzám mondjuk az áll közel, hogy felcsavarozzak egy sima 20 forintos rendes sörnyitót kissé meghajlítvaa kávézást nyomatom, de a bringához kevésbé kötődik, sőt, talán mivel majdnem mindig sok tejjel iszom, nem is esik jól rögtön utána rábringázni, szóval ritkán vegyítem a kettőt.
ja, a Squirt-höz: épp most érkezik egy miniatűr adag kipróbálásra (nem is tudtam, hogy van gyűszűnyi kiszerelés, szerintem 1-2 kenésre elég csak), bár nálam a sós lé kevésbé játszik szerencsére.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125918 üzenetére
Szombaton tekertem, olyan 8 centi hó lehetett, néhol letaposva, de ahol mentem, ott inkább nem. azért elgondolkodtam, hogy ha fatbike-kal kellett volna letaposni azt a havat, az mennyire lett volna mókás, így, hogy a sima 29-essel is azért munka volt haladni benne
Oké, ott nagyobb a tapadás is, de ebben a típusú hóban a Rapid Robok is jól viselkedtek. Egyszer majd'besz*rtam, mikor gyanútlanul ráhajtottam a hó alatt rejtőző befagyott tócsára, az meg iszonyat robajjal beszakadt alattam, mármint a jég.. Nem történt semmi, csak jó hangos volt,más: megérkezett az országúti kormányom! ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #125885 üzenetére
Ezek mindegyike ugrálós bicó volt, nem?
Abból meg szerintem nem volt itthon akkora választék, főleg nem elérhető áron.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125925 üzenetére
Biztos sok múlik a havon, az nagyon sokféle tud lenni. Meg a nyomáson. de főleg ahhoz képest, hogy ezek tényleg belépő szintű gummák, szerintem sok baj nincs velük.
Igaz, a Schwalbénak szokása, hogy a mintázat vándorol a modellek között évről évre, szóval lehet, hogy a RaRo régebben gyengébb volt, mert jelenleg valamelyik korábbi felsőbb szintű modell mintáját viseli. De a Nobby meg talán kevésbé volt bütykös, mert emlékszem, 10-15 éve boldog-boldogtalan azt használta XC-re.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Így még nem jön át, mennyire vadul néz ki élőben, mármint egyelőre még nem a jó értelemben
Holnap-holnapután érkeznek a használt fékkarok, aztán meglátjuk. Még így használt cuccokból építkezve is benne lesz vagy 15-be a kormányváltás, új bandázst beleszámolva, de már mindegy, addig úgysem nyugodtam volna, míg ki nem próbálom.
Nem csak nektek jutott eszetekbe, hogy ezekkel a méretekkel lehet-e majd egyáltalán kormányozni (65-ös stucni..), de....görgőn nem sokat lesz rá szükség, ha odakint meg nem lesz jó, hát visszakerül az egyenes kormány.
A másik, amire biztos szintén gondoltatok, hogy hol lesz a váltókar... ugyanis fékváltókart nem szerettem volna, maradok az 1x rendszernél úgyis, meg ez az egész túl kísérleti. Nos, valami barkácsolós megoldással felrögzítem majd a jelenlegi pöcögtetős kart, most ez szintén másodlagos, egyébként a kormány tövében lévő megoldással szerintem ki is egyeznék. A furat felbővítése, vagy külön konzol is játszik, esetleg csak túlméretes bilincs a gyári (egybeöntött) helyére.Már indíthatnék egy rovatot "mit nem vettem ma" címmel:
Ma nem vettem Costelo márkájú kínai karbon villát például. Licitáltam, de ennél a szintnél feladtam, ez szállítással lett volna Angliából annyi, mint ugyanez Kínából ÁFA kiszabása előtt újonnan. Mindig hezitálok, hogy kínai karbon jó lehet-e, szerintem nagy az esélye, hogy igen, és csábító az ár, meg arányában nagyon kevés a törött karbon cuccokról készült kép a neten
De most inkább hajlok a nevesebb márkák felé, még ha drágább is, gondolom ott kevésbé kell aggódnom. Amiket olvastam, az alapján pont a szokásos: a kínaiak közül is nagyon kevéssel van komoly gond, kicsi gond meg elég sokkal, tehát alap, hogy picit pontatlan a fékrögzítés, picit nehezen megy rá a nyakára a csapágypálya, picit elengedte a ragasztás az átütőtengely perselyét, de ennél komolyabbak ritkán vannak.
(a képen látható Exotic épp félúton van, biztos Kínában gyártják, de Angoloktól jön, ott mondjuk nem találkoztam efféle pontatlansággal)szerk.: Niner villák, főleg régiek (egyenes fejcső, QR) elég gyakran vannak ebayen, de főleg USÁból, és utálok a vámolással foglalkozni, de az még szintén egy jó köztes megoldás lehet.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #125958 üzenetére
Arra elfelejtettem kitérni, bár nem azért, hogy magyarázkodjak, mert szinte biztos így is ki lesz próbálva
A legfőbb ok, amiért NN van az első keréken, az az, hogy ez volt rajta előtte is. Nem mellesleg így csak fél centit lejt előre keréktámasz nélkül is. (egyébként a másik görgőben, amit majd valszeg visszakapok ehelyett, kb pont vízszintes)#125959) kacsyx : nagyon egyszerű a magyarázat, a többi ~6000 -kivilágítatlan- biciklist észre sem vették ;-)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125970 üzenetére
Exotic alu-karbon. 465mm. (carboncycles.cc)
Még eszembe jutott egy dolog,ami miatt inkább külön váltókarnál maradok (egyelőre biztos) : hogy országúti váltót nem akarok venni,és mindig olyan misztikum volt nekem,hogy melyik váltó mennyit húz, inkább maradok a garantáltan működő mtb-mtb párosításnál. abból is lehetőleg Sram lesz legközelebb.
Koskormányt sosem használtam ezelőtt,nem is bandázsoltam,lesznek itt még érdekes dolgok a szögét inkább kényelmesre próbáltam állítani,mint szépre, remélem,nem lövök annyira mellé,hogy emiatt kelljen újratekernem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #125981 üzenetére
az átmérőbeli eltérést tudtam, az reszelős (másnak esetleg zsebbenyúlós) történet, a 9-ig kompatibilis dolgot nem tudtam, a formával meg úgy voltam,hogy itt annyi minden nemnormális,majd kitapasztalom köszi!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Ti tudtátok, hogy egy 622x35-ös gumi valszeg a legtöbb 26-os vázban elfér? :-O
Annyira az nem látszik a képen, de nem 2 mm van, hanem bő fél centi. Tárcsafékes gépnél ez érdekes lehet Meg görgőnél. Teleszkópokról nem tudok nyilatkozni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #126127 üzenetére
tudom, illeve láttam is már ilyesmit, csak azt hittem, ehhez keresni kell az arra alkalmas vázakat (persze ellenőrizni mindig kell, ha ez a cél), erre ma feleségem apró 16"-os MTB vázába úgy belercsusszant a 29-es felnin a 35mm széles görgős gumma, hogy meglepődtem. Máris bővítem a használt kereséseimet a 26-os kerékmérettel, ráadásul azok eléggé olcsón mennek - csak legyen tárcsafék.
egyik nap 26-os SID villát talán 50-ért láttam?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Kerámia csapágy témában okíthatnátok, nálam a középcsapágynál merült fel, de végül sima acélt választottam. Az új váz természetesen pressfites, szóval bújhattam a netet, hogy mi mivel kompatibilis, remélem, hogy jól sikerült választanom, mindenesetre lehetett volna felárért kerámiásat is. Én eddig egyetlen egy külső csészés csapágyat nyírtam ki, az is úgy ment tönkre, hogy bejutott a jég/víz, és következő tekeréskor nem mozdult meg - ebből úgy gondolom, hogy ha nem is az a negyed watt, de a jobb korróziótűrés már nálam is szempont lehet. vagy tévedek? Esetleg vásároljak be 10 dollárért (netán forintért, hiszen csapágybolt itthon is van) egy marék pótcsapágyat, és amikor eljön az ideje, cseréljem ki itthon?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz beleriand72 #126184 üzenetére
Én azt érzem, hogy az olcsó kompaktok szintjét simán hozzák a jobb telefonok, pedig azt várnám, hogy a céleszköz többet tud.. Mintha a kompaktok megálltak volna valahol 8-10 évvel ezelőtt, és csak a telefonok fejlődtek volna.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest